ענת קלו לברון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ענת קלו לברון
ענת קלו לברון, תל אביב, 2019
ענת קלו לברון, תל אביב, 2019
לידה 15 באוגוסט 1967 (בת 56)
גבעתיים, ישראל
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
עיסוק סופרת
שפות היצירה עברית
תחום כתיבה ספרות מקור וספרות עיון
נושאי כתיבה משפחה, יחסים בין אישיים, נפש האדם, אושר
ענת קלו לברון, ברשת החברתית פייסבוק
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ענת קלו לברון (נולדה ב-15 באוגוסט 1967) היא סופרת, מרצה ובעלת טור ישראלית ומנחת סדנאות לצמיחה, התפתחות ויציאה ממשברים.

הקלטת קול ענת קלו לברון

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קלו לברון נולדה וגדלה בגבעתיים, למהנדס אלברט קלו ולמשוררת הילדים מאשה קלו.

למדה תואר ראשון בחינוך וכלכלה באוניברסיטה העברית בירושלים. בוגרת תוכנית הכשרת המאמנים של מכון אדלר. בשנים שלאחר סיום לימודי התואר הראשון, עבדה קלו לברון בחברות היי-טק שונות בתפקידים בכירים בתחום השיווק, בין היתר ב-IBM ומיקרוסופט ישראל[1].

בשנת 2003 בעקבות מחלת בתה בסרטן, החלה קלו לברון לעסוק בכתיבה. החל משנת 2005 ערכה את המגזין האינטרנטי קואוצ'לטר, שעסק באימון, צמיחה והתפתחות[2].

בשנת 2009 ראה אור ספרה הראשון, "קשת בשחור לבן". הספר עוסק בהתמודדות האישית והמשפחתית עם מחלת הסרטן של בתה. בזמן המחלה חיפשה קלו לברון אחר ספרות מקור העוסקת בהתמודדות עם מחלת הסרטן בילדות ובנעורים, אך מצאה רק ספרים שעוסקים במחלת הסרטן במבוגרים. לאחר ההחלמה של בתה החליטה לכתוב ספר העוסק בנושא. עמותת גדולים מהחיים נותנת את הספר לכל משפחה במחלקות אונקולוגיות לילדים בבתי חולים שונים ברחבי הארץ.

במקביל לכתיבה החלה קלו לברון לעסוק בתחום הצמיחה האישית, וכיום היא מנחה סדנאות שונות וקורסים בתחום ההתפתחות האישית. בנוסף היא מובילה את תוכנית הבוגרים של עמותת גדולים מהחיים.[3]

קלו לברון הגישה במשך מספר שנים תוכניות ברדיו מהות החיים ופינות בתוכניות שונות בטלוויזיה בתחום אושר וצמיחה.

בשנת 2019, בעקבות הצלחת ספרה השלישי, החלה לכתוב טור קבוע במדור הורים ב-ynet.

קלו לברון נשואה ואם לשלושה ילדים, מתגוררת ברמת גן. אחותה היא המשוררת יעל קלו מור.

ספריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

יאללה - הוצאת כנרת זמורה ביתן-דביר. יצא לאור בשנת 2023, בספר 55 סיפורים אישיים מתחומים שונים העוסקים בתחושת ערך, מוטיבציה ועוד.[4]

תכל'ס – איך להיות הגרסה הכי טובה של עצמך - הוצאת כנרת זמורה ביתן-דביר. יצא לאור בשנת 2019, בספר פירוט של כלים רבים מעולם ההתפתחות והסברים שונים כיצד לפעול כדי ליישם אותם בחיי היומיום[5].

אושר לא מה שחשבתי - הוצאת כנרת זמורה ביתן-דביר. יצא לאור בשנת 2013. הספר עוסק בצמיחה אישית והתפתחות וסוקר שיטות וגישות רבות בהן נעזרה קלו לברון באופן אישי על מנת להתמודד עם המשבר בחייה.

קשת בשחור לבן - הוצאת כנרת זמורה ביתן-דביר. יצא לאור בשנת 2009. הספר מתאר את ההתמודדות האישית והמשפחתית עם מחלת הסרטן של בתה מנקודת ראות אופטימית. הספר מתאר את המסע שעברה המשפחה מרגע גילוי מחלת הסרטן של הבת שהייתה בת שנתיים וחצי בעת הגילוי של המחלה[6].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ענת קלו לברון בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]