פרנק פרר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
פרנק פרר
Frank Ferrer
פרנק פרר, 2012
פרנק פרר, 2012
לידה 25 במרץ 1966 (בן 58)
ברוקלין, ניו יורק
מוקד פעילות ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1989
עיסוק מוזיקאי, מתופף
סוגה הארד רוק
כלי נגינה תופים
חברת תקליטים גפן רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
בן או בת זוג Dziun עריכת הנתון בוויקינתונים
www.frankferrerofficial.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

פרנק פרר (בתרגום מאנגלית: Frank Ferrer; נולד ב-25 במרץ 1966) הוא מתופף אמריקאי. התפרסם בעיקר כמתופף של להקת ההארד רוק Guns N' Roses, איתה הוא מנגן ומופיע משנת 2006. בעבר, השתתף בלהקה "The Psychedelic Furs" - יחד עם גיטריסט הליווי הנוכחי של Guns N' Roses, ריצ'רד פורטוס. כמו כן, השתתף בלהקות הרוק "Love Spit Love" ו- "The Beautiful". פרר ניגן לצד מספר מוזיקאים מוכרים, ביניהם: להקת טול, סולן להקת Violent Femmes - גורדון גאנו, פי ג'יי הארווי, הזמרת נֵנָה ופרנק בלאק מלהקת הפיקסיז.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרר נולד ב-25 במרץ 1966 להורים קובנים וגדל בניו יורק. אביו היה נגר, ונגן כלי הקשה למוזיקה לטינית. בגיל 11,פרר צפה במופע של להקת קיס במדיסון סקוור גארדן וכך התאהב במוזיקת רוק.

בין השנים 1988 ל-1993 היה פרר המתופף של להקת הרוק The Beautiful, אשר מקורה בעיר ניו יורק. הלהקה הוציאה לאור מיני-אלבום בשם הלהקה, בשנת 1990 ואלבום באורך מלא, Storybook, במאי 1992.

פרר הצטרף ללהקת Love Spit Love ב-1992. הלהקה הוקמה על ידי הזמר ריצ'רד באטלר, פרר והגיטריסט ריצ'רד פורטוס בזמן שלהקת המקור של באטלר ופורטוס, The Psychedelic Furs, הייתה בהפסקה זמנית. הלהקה הוציאה לאור אלבום בשמה, Love Spit Love ב-1994 ואלבום נוסף, Trysome Eatone, ב-1997. בזמן שהיה בלהקת Love Spit Love, ניגן פרר עם להקת Dripping Goss', לאלבומה Gift of Demise. בין השנים 2001 - 2008, הצטרף פרר להרכב המופיע של להקת The Psychedelic Furs, יחד עם פורטוס.

פרר הוא המתופף להקת The Compulsions, משנת 2004. בלהקה מנגנים חברי להקת Guns N' Roses מהעבר ומהווה: פרר ופורטוס, חבריה הנוכחים והגיטריסט רון "במבלפוט" ט'אל (באנגלית: Bumblefoot), אשר ניגן בלהקת Guns N' Roses בין השנים 2006 - 2014.

ביוני 2006, הצטרף פרר ללהקת Guns N' Roses במהלך סיבוב ההופעות האירופאי שלהם[1] והחליף את המתופף (דאז) בריאן מנטייה. טומי סטינסון וריצ'רד פורטוס, איתם פרר ניגן בעבר, הציעו לצרפו ללהקה. אף-על פי שבמקור היה אמור לשמש רק כמתופף מחליף לסיבוב ההופעות, הפך פרר למתופף הרשמי של הלהקה. הוא ניגן במספר שירים מאלבום הלהקה, Chinese Democracy, בהם: "Chinese Democracy", "Better" ו-"If The World".

פרר הופיע עם להקת The Dead Daisies ב-2013 וניגן למיני-אלבום של הלהקה, Face I Love, ב-2014.[2][3]

סיבובי הופעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא פרנק פרר בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]