שיחה:אם תרצו/ארכיון 3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הערך שנמחק[עריכת קוד מקור]

מדוע הערך שנמחק אינו משוחזר? לירן (שיחה,תרומות) 16:37, 24 באפריל 2011 (IDT)

העברה מבקשות ממפעילים:
אם תרצו - הוחלט בהצבעה: (ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/אם תרצו2). • קוני למל •כ' בניסן ה'תשע"א• 08:08, 24 באפריל 2011 (IDT)
לא בדיוק. הוחלט שאפשר ליצור את הערך. מה שצריך זה לבקש את ההסרת ההגנה ולכתוב מחדש (עדיף לא להתעסק עם התוכן הקודם). קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:21, 24 באפריל 2011 (IDT)
הסרתי את ההגנה. אם אתה רוצה אוכל לשחזר לך את הערך לארגז חול, למרות שלדעתי עדיף לכתוב מההתחלה תוך הבאת מקורות הולמים לכל טענה. • עודד (Damzow)שיחההלוואי והייתי בדיקסי!14:55, 24 באפריל 2011 (IDT)
טויב. הבנתי. אם תרצו לשחזר את הערך לארגז חול שלי אז סבבה, אם גם זה יסכן אתכם בתביעה אזי לא אסכן אפח'ד ואצור את הערך בעצמי, בזמני הפנוי, אשמח לעזרה מכל ויקיפד. • קוני למל •כ' בניסן ה'תשע"א• 15:22, 24 באפריל 2011 (IDT)
אפשר להעזר בערך בשפה האנגליתIm Tirtzu, בעיקר בקטעי האיפיון הממוסמכים שם היטב. --Jys - שיחה 12:13, 26 באפריל 2011 (IDT)

בקשה שלא לשחזר[עריכת קוד מקור]

כמי שיצר את הערך הקודם שהוביל לכל המהומה, אני רוצה להצהיר שאין לי שום יכולת מבחינה כספית, עניין או זמן להגיע להליכים משפטיים מול תנועת אם תרצו ולכן לא לקחתי חלק בדיונים סביבו, אני מתנער לחלוטין ממה שהיה כתוב בו ומבקש שלא לשחזר אותו במתכונתו הקודמת. אני מודה מראש למפעילים שימלאו את בקשתי בעניין. --החובץ בגבינה - שיחה 08:32, 26 באפריל 2011 (IDT)

אני ממליץ בחום להיענות בחיוב לבקשתו של החובץ בגבינה. אין צורך ששנתו תנדוד בלילות עקב פעילותו בוויקיפדיה. דוד שי - שיחה 20:29, 26 באפריל 2011 (IDT)
לא נראה, כרגע, שיש כוונה של מי מהמפעילים לשחזר את גרסאותיו הקודמות של הערך וזאת בעיקר מן הטעם שהן גרועות. הכוונה היא - כפי שנקבע בהצבעה - לאפשר את יצירתו מחדש על כל המשתמע מזה. אין צורך להיות בחרדה. אני מצפה שלכל משפט שיובא כאן יוצמד מקור, והניסוחים יובאו בדיוק כפי שהם מופיעים במקור, או בצורה יבשה ונייטרלית ככל האפשר. אנדר-ויק 00:01, 27 באפריל 2011 (IDT)
בראיית הדברים מבחינה משפטית לגבי ויקיפדיה - אינני חושב שויקיפד יחיד שכותב ערך, כאשר כל אחד אחר מוזמן להביע דעתו ולתקנו ככל שאיננו נכון, בהתאם לכללים של ויקיפדיה, עלול להיות בסיכון משפטי כלשהו או לאבד את הגנת האלמוניות שהוא זכאי לה. אם יש פה עורך דין שסובר אחרת אשמח לקרוא את דעתו. ALC • ח' באייר ה'תשע"א • 20:14, 11 במאי 2011 (IDT)

לא לכתוב שזו תנועת ימין זו פחדנות לשמה.[עריכת קוד מקור]

עמותה שכל מעשיה מראשיתה ועד היום היה תקיפה של השמאל והשתלחות בו, אבל אסור-אסור-אסור לכתוב שהיא תנועת ימין, כי אחרת המכתב מהעו"ד בדרך.... צורה יש לוויקיפדיה.

אתה יכול להירשם לויקיפדיה, ותוך ארבעה ימים תוכל לרשום כל מה שאתה מוצא לנכון, בטח אם אתה מודע להשלכות המשפטיות האפשריות. 109.66.21.125 20:09, 1 במאי 2011 (IDT)

מצחיק. ואני חשבתי שמה שמנחה את ויקיפדיה הוא כתיבת האמת ולא "השלכות משפטיות אפשריות".

מה שמנחה את ויקיפדיה היא כתיבה מגובה במקורות. אתה יכול לעסוק או בכך, או בהשמצות של המיזם בדף השיחה. אנדר-ויק 20:19, 1 במאי 2011 (IDT)

באמת? אז למה הליכוד מופיע בפתיחת הערך עליו כתנועת ימין מרכז, ללא מקור? אולי... כי הוא לא מאיים בתביעה? או אולי כי זה ברור לעין כול ואין צורך במקור?

הליכוד בעצמו מצהיר על עצמו ככזה, כך שזה קל. אבל זו שיחה הזויה - ויקיפדיה היא אנציקלופדיה שיתופית שנכתבת על ידי מתנדבים, וכל אחד יכול להשתתף ביצירתה. כאמור לעיל, אתה יכול בקלות להוסיף כל מידע שברצונך להוסיף. אם הוא אמין, מדוייק ומגובה במקורות יהיה קשה להסירו. כך שלא ברור על מי בדיוק אתה מתלונן? על מי שמתנדב להרחיב ולערוך ערכים אחרים? או אולי על המוני דוברי העברית שלא טורחים להשתתף ביצירה ולהרחיב את מאגר הידע החופשי בעברית, אולי אתה בינהם?
לא, הוא לא יכול לכתוב שהיא תנועת ימין, משום שיש התנגדות לכך (לפחות מצדי). זאת משום שמקובל אצלנו שלא לתייג ארגונים מסוג זה, מימין ומשמאל, ובלשונו של דוד שי - להשאיר זאת לקורא. כך בנוגע לבצלם, להקרן החדשה לישראל ועוד תנועות רבות מימין ומשמאל. ובכלל, התיוג הזה שולי ומיותר. כמו בשאר הערכים הדומים - ידברו נא מעשי התנועה בעד עצמם. נרו יאירשיחה • כ"ז בניסן ה'תשע"א • 20:59, 1 במאי 2011 (IDT)
מצטרף לנרו ומוסיף: בניגוד לליכוד, אם תרצו איננה מפלגה. מקווה שזה עונה על השאלה "אז למה הליכוד מופיע". אנדר-ויק 21:01, 1 במאי 2011 (IDT)

לכתוב ש"אם תרצו" היא תנועת ימין לא מוסיף במיוחד להבנה של פעולות התנועה, (זה נכון על כמעט כל התנועות). הביטויים ימין ושמאל בפוליטיקה הישראלית הם כמעט חסרי משמעות. כך שאני לא רואה סיבה להוסיף את זה בלי קשר לאיום המשפטי. Dangling Reference - שיחה 22:01, 1 במאי 2011 (IDT)

מסכים עם כל האמור לעיל, שאין לציין שהיא תנועת שמאל או ימין בהתאם לדוגמאות שהביא נ"י לגבי בצלם, הקרן לישראל חדשה, וכדומה. ALC • ח' באייר ה'תשע"א • 20:18, 11 במאי 2011 (IDT)
מכיוון ששמתי לב שהוחלט בכל זאת לציין בערך, כי במספר כתבות התייחסו אליה כאל תנועת ימין, אזי אני מניח שצריך להוסיף משפט דומה, ככל שקיימים מקורות רלוונטיים, לגבי כל שאר התנועות החוץ פרלמנטריות בויקיפדיה? ALC • י"ב באייר ה'תשע"א • 07:34, 16 במאי 2011 (IDT)
אני מופתע לראות שבניגוד להסכמה הרחבה למדי כאן הוסיפו לערך בכל זאת את התיוג. אנא קראו שוב את הדיון. נרו יאירשיחה • י"ב באייר ה'תשע"א • 13:52, 16 במאי 2011 (IDT)