שיחה:מלחמת הכוכבים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת 77.137.79.132 בנושא חסמתם אותי

יודה בפרק הרביעי??? לא זכור לי שהוא הופיע בפרק הזה. אני זוכר אותו דווקא בפרק החמישי והשישי. גילגמש 16:25, 27 ספט' 2004 (UTC)

רשימת הדמויות היא מכל הסרטים בסידרה. MathKnight 17:42, 27 ספט' 2004 (UTC)

אין דמות שהיא ״הפאנטום״[עריכת קוד מקור]

דארת' מול הוא אינו הפאנטום! המילה פאנטום מופיע בשם הסרט כדי לבטא נסתר ורע - אימת הנסתר - ולא כמו בתרגום העברי הגרוע אימת הפאנטום. רצוי שמישהו יכתוב על הערך "הכוח" או לפחות יתן קישור להגדרה האנגלית ל-"The Force"...

ג׳דיי וסית׳ כדתות[עריכת קוד מקור]

ולהזכיר את אלפי האנשים באוסטרליה שרשמו ב"דת" בטופס האזרח: ג'די או סית'. וגם להזכיר את כל הבדיחות והפארודיות, וכל המיתוס והמסורת, והטרגידיה היוונית מאחורי מלחמת הכוכבים. שם בדוי 22:28, 24 יוני 2005 (UTC). {{פרטי עלילה}}

תיקונים נדרשים בערך[עריכת קוד מקור]

לפני שאני מתחיל לחתוך ולשנות עוד יותר ממה שעשיתי, הנה רשימה של בעיות שאני רואה, ואשמח לקבל תגובות עליהן.

  1. היכולת הראשונה ברשימת היכולות של הג'דיי היא "ניתורים מוגברים". זה נשמע כמו משחק מחשב. האם זו צריכה להיות היכולת הראשונה ברשימה? והאם (ראיתי רק את הסרטים, אני לא מכיר טוב את הספרות העניפה שמעבר) באמת יש לג'דיי יכולת מיוחדת ל"ניתורים מוגברים", או שמא באופן כללי יש להם יכולות אתלטיות יוצאות דופן, וניתורים מוגברים זה רק חלק מזה?
  2. בין היכולות של הג'דיי שכחו לציין את יכולת השכנוע שלהם שמבוססת על השפעה על מוחותיהם של חלשי האופי.
  3. בפסקה האחרונה בהקדמה ל"עלילת הסרטים" ("שלושת הסרטים האחרונים מספרים...") מדברים על אובי-ואן קנובי בתור "מתבודד זקן" בלי התייחסות לזה שלפני כמה פסקאות הוא היה אביר ג'די והחונך של אנקין. צריך להתייחס לזה, אפילו אם בשינוי מינורי כמו "כעת' מתבודד זקן". פרט לכך, יש משהו מוזר בכך שמציינים שלוק, ויידר והקיסר מתעמתים על כוכב המוות השני אבל לא אומרים כלום על הראשון.
  4. בפסקה שמדברת על הפרק הראשון מדברים על "הקרב ביבין". מה אמור להבין מזה מישהו שלא קרא כבר על הפרק השישי? אפילו מישהו בעל תושיה שיחפש "יבין" בשאר המאמר לא ימצא כלום.
  5. אובי ואן קנובי או אובי וואן קנובי? צריך להחליט ולדבוק בזה בכל המאמר. כנ"ל דארת' מאול מול דארת' מול.
  6. האם דרואידים הם "רובוטים הנשלטים מרחוק"? אם אני זוכר נכון את מה שאמרו בפרק הרביעי בסדרה, גם ארטו ות'ריפיו הם דרואידים. מי שולט בהם מרחוק, בדיוק?
  7. האם צריך להזכיר שלוק מאבד את ידו בקרב "עם אביו" בתיאור של הפרק השני בטרילוגיה המקורית? זה ספוילר שלא לצורך ולא תורם כמעט כלום.
  8. צריך לשנות על קיט פיסטו, הוא מת בעת שנלחם בחלל בגלל פקודה 66 ולא מקרב עם סידיוס.

תשובות:

  1. תיקנתי.
  2. הוספתי.
  3. תיקנתי.
  4. תיקנתי והוספתי הערה מורחבת.
  5. אני מעדיף אובי-וואן. תיקנתי את המופעים שמצאתי. כנ"ל עבור דארת' מול.
  6. הסרתי את ההערה. רק הדרואידים של פדרציית הסחר נשלטים מרחוק.
  7. לכן יש אזהרת ספוילר. עובדה זו חשובה, ראה העימות בסרט הסוגר את הסדרה על כוכב המוות השני.

MathKnight 09:11, 12 יולי 2005 (UTC)

רק בקשר ל-7. "אזהרת ספוילר", לטעמי, היא אסון, ואולי כדאי לפתוח דיון כללי בעניין. למה אסון? כי היא כללית מדי. מי שמפחד מספוילרים לא יוכל לקרוא כמעט שום דבר בערך. נניח שאני ראיתי את כל סרטי הסדרה חוץ מהחמישי והשישי. עדיין אני לא יכול לקרוא את מה שכתוב בערך, גם על הסרטים האחרים שכבר ראיתי, כי בלי בושה יהרסו לי את הסרט החמישי ואז יגידו "מה אתה בא בטענות? אזהרת ספוילר". במקום להשתמש באזהרת הספוילר כמגן ובכך לפגוע קשה בקוראים, צריך להימנע מכתיבת ספוילרים שלא במקום, כך שקורא אקראי יוכל להיות בטוח שאם הזהירו אותו בספוילר לא יקלקלו לו את הסרט שעליו הוא לא קורא כרגע. ויקיפדיה האנגלית גם חטאו בזה: גמרתי לקרוא את "היפריון" והתחלתי לקרוא את הערך עליו, ובתוך הערך משלבים ספוילרים ל"נפילת היפריון" שלא הספקתי לקרוא עד אז. זה טיפשי ומיותר.
ב"עין הדג", למשל, זה שאתה מסמן "ספוילר" בראש הודעה בדיון על מלחמת הכוכבים לא אומר שמותר לך להכניס ספוילר לשבעה חטאים באמצע ההודעה ואז להגיד "מה אתם רוצים? כתוב למעלה ספוילר!" - הדרך הנכונה היא לכתוב גם בגוף ההודעה "ספוילר לשבעה חטאים". מכיוון שאנחנו לא עין הדג וזו צורת כתיבה מסורבלת, כדאי להיות חכמים ופשוט להימנע מלקלקל סרט אחד בתוך תיאור של סרט אחר.
עכשיו, לגופו של עניין: הדמיון בין אובדן היד של אנקין לזה של לוק חשוב בפרק השישי. לכן, הקישור בין שני המקרים צריך להופיע בתיאור של הפרק השישי. אפשר למשל לכתוב משהו כמו "בקרב בינו לבין ויידר, לוק מגלה שגם ידו של אביו היא מכנית (רואים כיצד ויידר איבד את ידו בפרק השני של הסדרה)". גם זה, לדעתי, מיותר (ומספיילר, כי יש אנשים שתהו מתי אנקין יאבד את היד ולא נחמד לגלות להם את הפרק שבו זה קורה), אבל יותר טוב מלספיילר כמו שמספיילרים עכשיו. גדי אלכסנדרוביץ' 09:26, 12 יולי 2005 (UTC)
אני מסכים איתך בקשר לתבנית של הספוילר. לכן, אני בדרך כלל מוסיף גם אזהרה ידנית בכתב מודגש לפני שאני מתאר את שיא היצירה - ההתרה של הקונפליקט. עשיתי זאת בערך גולום שכן אני מבחין בין פרטי עלילה שבונים את הקונפליקט (ולרוב לא פוגעים בהנאה והכרחיים להבנת העלילה) לבין פרטי עלילה שמגלים כיצד נפתר הקונפליקט (ויכולים לפגוע בהנאה כי הם הורסים את המתח). אולי כדאי להכין עוד תבנית: {{ספוילר-התרה}} לרגעי האמת. MathKnight (שיחה) 10:14, 12 יולי 2005 (UTC)

עלילות הסרטים כערך מופרד[עריכת קוד מקור]

אני חושב שכדאי לקשר ב"שמות הסרטים" את כל אחד מהסרטים אל ערך משלו ובערכים החדשים האלה יש להכיל את העלילה כסקציה ולא באופן המעייף שהדבר מובא בערך זה.- דלמוזיאן - שיחה 10:03, 12 יולי 2005 (UTC)

אם אתה רוצה להפריד וליצור ערך לכל סרט תצטרף להוסיף גם רשימת שחקנים ותפקידים (Cast) וכן קרדיטים על בימוי, שנת הוצאה וכו. תוכל להיעזר בויקיפדיה האנגלית. אם אתה מוכן לקחת על עצמך את הפרויקט הזה, הרי זה מבורך. MathKnight 10:03, 12 יולי 2005 (UTC)
אני חושב שזה רעיון טוב. צריך להפוך את הערך הזה למאמר כללי על הסרטים, הפילוסופים, הספרים וכו' ואת מאמרי הסרטים להקדיש לעלילה. גילגמש שיחה 10:34, 12 יולי 2005 (UTC)
MathKnight, אני חושב שתתפלא לגלות שלא צריך לבצע יותר מידי עבודות הכנה. מספיק אפילו להעביר את התוכן as-is אל ערכים נפרדים ולבנות את בסיס הערך כפי שהזכרת ולהשאירו ריק, ועם הזמן (ולהערכתי ממש מעט זמן) יתגבשו שישה ערכים הגונים בפני עצמם (אם לא יותר). -דלמוזיאן - שיחה 12:52, 12 יולי 2005 (UTC)
אצל האנגלים יש קט' שלמה. אני לא רואה סיבה למה זה לא יכול להיות אצלנו. גילגמש שיחה 13:08, 12 יולי 2005 (UTC)
אני נותן את ברכתי לפרויקט אבל אם אני אעזור בו זה יהיה רק אחרי יום שישי (מבחנים מעצבנים...). כמו כן, לפני שתתחילו אני מציע שנסכים על פורמט אחיד לשמות הסרטים. ההצעה שלי לפורמט שמות הערכים תהיה: פרק <#> - <שם הסרט בעברית>. המונח "פרק" הוא תרגום של Episode ונועד לתת סדר כרונולוגי-פנימי (כלומר: עלילתי) בסרטים. MathKnight (שיחה) 14:35, 12 יולי 2005 (UTC)
רעיון טוב. גילגמש שיחה 14:40, 12 יולי 2005 (UTC)
אנא השאר בערך בכל זאת פסקה קצרה על כל סרט, סוג של תקציר. ערןב 18:16, 12 יולי 2005 (UTC)

כיום, לכל הסרטים פרט לשני יש ערך משל עצמם. למעט הוא, כל העלילות הרשומות בערך זה הן תקציר (העלילות המלאות בערך של כל סרט). לפיכח, אנא בצעו את ההרחבות שם ולא כאן. תיקוני שגיאות וסגנון יתקבלו בברכה גם כאן וגם שם ובכל מקום בויקיפדיה. :-) בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 15:46, 26 נובמבר 2005 (UTC)

רעים וטובים?[עריכת קוד מקור]

זה נשמע מעט ילדותי לפי דעתי. הייתי מעדיף בצד אחד את "גיבורי הרפובליקה והמורדים" ובצד השני את "פדרציית הסחר והאימפרייה". yellowblood 17:06, 21 דצמבר 2005 (UTC)

זה אולי קצת ילדותי, אבל זה נכון ומדויק ולמעשה עומד בלב הגישה העקרונית של הסרטים. לוקאס כתב את התסריט במוצהר כסיפור אגדה בחלל עם טובים ורעים, בו הסוף מנצח. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 17:14, 21 דצמבר 2005 (UTC)
טוב -_________- yellowblood 20:53, 22 דצמבר 2005 (UTC)
"הסוף מנצח"? אני מסכים שזה נשמע ילדותי. אולי כדאי לשקול לשנות למרות ההצהרות של לוקאס. הדיאלוגים בסרטים אף פעם לא הגיעו לתת רמה של "אתה מהרעים! פויה!" וזו התחושה שמתקבלת מהכותרות הללו (לפחות אצלי). גדי אלכסנדרוביץ' 21:22, 22 דצמבר 2005 (UTC)
מסכים ואף תומך. yellowblood 10:37, 23 דצמבר 2005 (UTC)

מעלה את הנושא שוב. זה נורא מפריע לי בעיניים ועושה רושם של חוסר מקצועיות ורצינות. yellowblood 23:25, 4 מרץ 2006 (UTC)

התוספת של "אנחנו יודעים שזה ילדותי, אבל ככה זה" לא רק שלא משפרת את העניין, אלא מחמירה אותו. הילדותיות היא לא בסרט, אלא בנו ובדרך ההצגה שבחרנו לאמץ, ובזה שאנחנו זורקים את האשמה על לוקאס אנחנו רק הופכים לילדותיים יותר. גדי אלכסנדרוביץ' 06:17, 5 מרץ 2006 (UTC)
אם יש לך אופציה יותר טובה - תציע. שים לב שג'אבה ההאט הוא טיפוס של נבל אבל אין לו שום קשר לאימפריה הגלקטית (לה קראת "אימפריית הרשע"). בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 15:26, 5 מרץ 2006 (UTC)
אני קראתי לה "אימפריית הרשע"? לדעתי אפשר לבטל את כל החלוקה ופשוט לתאר את כל הדמויות יחד, כשאפשר לחלק לתת חלקים על פי השיוך ("המורדים", "האימפריה", "החבר'ה של ג'אבה" וכו'). גדי אלכסנדרוביץ' 21:05, 5 מרץ 2006 (UTC)
החברה של ג'אבה כוללים בדיוק "אדם" אחד, את ג'אבה. את "אימפריית הרשע" הוסיף משתמש אחר (כנראה ילובלוד), שגם חושב שהחלוקה הקיימת לא מוצדקת. אם יש לכם רעיון לחלוקה טובה יותר, נסו למיין בערך עצמו. אני חושב שבסופו של דבר החלוקה "טובים" ו"רעים" היא הכי ממצה, אבל אתם יכולים לשנות. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 21:10, 5 מרץ 2006 (UTC)
רק אדם אחד? מה עם גרידו? ואפשר גם להכניס את בובה פאט אם הופכים את זה ל"פושעים וציידי ראשים". בכל מקרה, אם אנחנו רואים שיש לנו קטגוריות של דמות אחת, לא חייבים להכניס אותו תחת סיווג כלשהו. תזכור - סיווג אומר בעצם לצופה מה הוא אמור לחשוב. עדיף לצמצם בו ככל הניתן. גדי אלכסנדרוביץ' 21:28, 5 מרץ 2006 (UTC)
הבמה לרשותך, ערוך כראות עיניך ונראה איך זה ייצא. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 21:35, 5 מרץ 2006 (UTC)

איה המבצר הנסתר?[עריכת קוד מקור]

ערך על מלחמת הכוכבים בלי להזכיר את מקורו, "המבצר הנעלם" של קורסאווה? הרי הדמויות העיקריות והעלילה מועתקים משם קומפלט. רלף פון שוונץ 15:12, 15 ינואר 2006 (UTC)

אתה מוזמן להוסיף זאת. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 17:45, 15 ינואר 2006 (UTC)

זכיה באוסקר[עריכת קוד מקור]

נדמה לי שהסרט הראשון זכה בפרס אוסקר על האפקטים. אולי גם סרטים נוספים. אם מישהו יודע (נדמה לי שרחל1 מתמחה בכך), שיעדכן את בהפניה לקטגוריה המתאימה. י. 18:18, 23 ינואר 2006 (UTC)

אני לא מתמחה בנושא האוסקר. לגבי הסרט הזה לפי IMDB הוא זכה באוסקר על אפקטים, עריכה, תלבושות, מוזיקה, Art Direction (בעברית?). אם אתה רוצה תוסיף את הקטגוריות לערך. רחל 18:31, 23 ינואר 2006 (UTC)

לא כדאי להדריך ישירות לסרט, ולכתוב למעלה:

צהוב עולה 12:59, 25 דצמבר 2005 (UTC)

אשמח אם אחד ממפעילי המערכת יוכל לאשש שזו שתיקה שפירושה הסכמה, להעביר לפה את הערך "מלחמת הכוכבים (סרט)" ולהוסיף את השורה שציינתי לעיל.
אם לא השתכנעתם שזה חשוב - לחצו על "דפים המקושרים לכאן" של "מלחמת הכוכבים". יש 25 ערכים שמקושרים לדף הפרשונים, וכולם דנים בסרט. "מלחמת הכוכבים" של רייגן כלל לא נקראת "מלחמת הכוכבים" בשמה הרשמי, זה רק כינוי, אי לכך רק אחוז קטן ממי שמחפשים מידע על זה יחפשו את הערך "מלחמת הכוכבים" ושורת ה"פירוש נוסף" תספיק להם. צהוב עולה 13:58, 30 דצמבר 2005 (UTC)
עד כמה שזה שווה, אותי שכנעת. גדי אלכסנדרוביץ' 18:02, 18 פברואר 2006 (UTC)
בוצע. דוד שי 18:18, 18 פברואר 2006 (UTC)
הללויה. רק נא לא למחוק את הלינק המקורי "מלחמת הכוכבים (סרט)" כי הרבה דפים עדיין מפנים אליו. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 18:21, 18 פברואר 2006 (UTC)

ראיתם איך אובי-ואן פתח אותם?[עריכת קוד מקור]

"לאחר שדארת' מול הרג את קוויי-גון ג'ין הצליח אובי-ואן קנובי לפתוח את המחסומים שהפרידו אותו מהקרב בעזרת ה"כוח" (The Force) ולאחר קרב קצר הצליח להרוג אותו"

לא שהתעמקתי בסרט אף פעם, אבל הרושם שקיבלתי מהסצינה הזו היא שהמחסומים פשוט נפתחו ונסגרו בתדירות קבועה, בלי קשר לשאלה כמה "כוח" מפעילים (מאוד משחק מחשב-י). גדי אלכסנדרוביץ' 05:02, 6 מרץ 2006 (UTC)

גם לי זכור כך. --י.-- 11:11, 6 מרץ 2006 (UTC)

הערך "מלחמת הכוכבים" מרשים מאוד![עריכת קוד מקור]

כל הכבוד לכל העוסקים במיזם, פשוט מיזם יפהפה. אני לא יכול להמשיך לכתוב... דמעות חונקות את גרוני --Nibb1er 11:24, 6 אפריל 2006 (UTC)

בקשת הסבר לשחזור מהיר[עריכת קוד מקור]

אשמח להבין מדוע בוצע שחזור מהיר זה. מלח השמים שיחה 02:34, 11 מאי 2006 (IDT)

תודה לגדי על עריכתו המתקנת. מלח השמים שיחה 19:00, 11 מאי 2006 (IDT)

להפוך את הנושא לפורטל[עריכת קוד מקור]

למה לא להפוך את הנושא לפורטל? יש בו מספיק ערכים. דארת' טו די טו (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

הספר של מלחמת הכוכבים[עריכת קוד מקור]

איפה אפשר למצוא כאן מידע על הספרים של מלחמת הכוכבים אם כבר ידעתם שיש ספר שביעי! בשם הכפפה של וידר



בשום מקום בפיסקה עלילת הסרטים (בהתחלה) לא מוזכר אפילו שלוק הוא הבן של דארת' ויידר ומתי הוא מגלה את זה! מגליפם את זה רק לפי שם המשפחה וזה לאנכון, צריך בקטע על הטרילוגיה הנישה לכתוב מתי הוא מגלה שדארת' ויידר הוא אביו.

בפיסקה למטה על הפרק הרביעי לא כתוב על מותו של אובי ואן קנובי.

אני לא בטוח שזה דבר רע. ראוי להמעיט בספויילרים ככל הניתן, כך שגם מי שקורא על עלילת הסרטים הכללית כדי לקבל התרשמות לא יאבד את ההנאה מהטוויסטים המרכזיים של הסרטים. כמובן שהמידע כולו מופיע בחלקים שבהם יש פירוט. גדי אלכסנדרוביץ' - שיחה 15:15, 9 במרץ 2008 (IST)תגובה

הערות ותיקונים נוספים[עריכת קוד מקור]

1. אוסטין פאוארס 2 הוא לא פרודיה על מלחמת הכוכבים. אם כבר, הטיזר טריילר שלו צחק על אימת הפאנטום, אבל לא מעבר לכך. בטח לא משהו ששווה להזכיר בפסקה הפותחת של הערך. 2. כל הקטע על אפקטים נראה תלוש במקום שבו הוא נמצא (אין טעם להתחיל בזה). בנוסף, אפשר להוסיף שב-2004 שוחררה גרסת DVD נטולת אפקטים (כלומר, הגרסאות המקוריות של הטרילוגיה המקורית).

מלחמות הכוכב?[עריכת קוד מקור]

מי בחר את התרגום הלא נכון "מלחמת הכוכבים"? אני לא מדבר הערך הזה, אלא על התרגום של הסרט בארץ - מישהו יודע מי בחר את התרגום ולמה? --217.132.225.235 15:15, 14 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה

אם כבר לתרגם ל"מלחמות כוכביות" (star במובן של תואר), אם כי התרגום "מלחמת הכוכבים" מתאר את עלילות הסרטים הרבה יותר טוב מהתרגום המילולי "מלחמות הכוכב". נ.ב. זה ידוע שבארץ המפיצים והמתרגמים של סרטי הקולנוע לוקחים חירות אמנותית בבחירת שם עברי לסרט, לפעמים זה טוב ולפעמים זה לא, אך יש הרבה פעמים שזה מה שנשאר זכור בקרב הציבור. בברכה, MathKnight (שיחה) 22:13, 18 ביוני 2012 (IDT)תגובה

באיזה פרק מומלץ לצפות קודם?[עריכת קוד מקור]

אני מאוד מצטער על השאלה, אבל בתור אנשים שצפו בהתחלה בפרקים 4,5 ו-6, אתם ממליצים לצפות קודם בהם או להתחיל מהסרטים החדשים ומהפרק הראשון?

אני הייתי מתחיל מ4 5 ו6. סרטים יותר נחמדים לצפייה ראשונה ויותר קל להבין את העלילה.
אכן, עדיף לצפות ב-4,5 ו-6 קודם: לא רק בגלל שהם יותר טובים מבחינה קולנועית ועלילתית, אלא גם מכיוון שבסרט השני יש טוויסט בעלילה, שנהרס אם רואים קודם את סרטי 1,2 ו-3. בברכה, MathKnight (שיחה) 13:16, 30 ביולי 2012 (IDT)תגובה

האם יצא פרק 7[עריכת קוד מקור]

אים כותב הערך יודע לגבי כוונות על יציאת טרילוגיה נוספת או פרק נוסף אני אשמח לישמוע בעניין

R2D2: דבר אחד אני לא מבין[עריכת קוד מקור]

בשביל מה מה צריך יצור אנושי לגלם את דמותו, ובאיזה אופן הוא עושה זאת?

להשלים[עריכת קוד מקור]

הסרט חסר מידע רב על כל מה שמסביב: הצלחה כלכלית, השפעה תרבותית, ביקורות על הסרטים, מוצרים נוספים בזיכיון, מידע על תהליך יצירת הסרטים עצמם ועוד. בברכה, MathKnight (שיחה) 13:14, 30 ביולי 2012 (IDT)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 10:55, 25 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

הדמויות[עריכת קוד מקור]

אני לא מצטער להודיע, אבל בדף הזה יש יותר דמויות מהדף שבו הדמויות אמורות להיות: מלחמת הכוכבים - דמויות. לא כדי להעביר? Fett - בואו לקנטינה! - שיחה 10:59, 14 באפריל 2014 (IDT)תגובה

בהחלט כן. את כל הדמויות שלא מופיעות בסרטים - להסיר מכאן ולהעביר לערך המורחב. כנ"ל לגבי דמויות שכן הופיעו אבל הופעתן הייתה שולית ביותר. ‏ MathKnight (שיחה) 20:17, 10 ביולי 2015 (IDT)תגובה

אין שום אינפורמציה על סרטי הספין אוף, A star wars story: Rogue one שהצילומים שלו בעיצומם והסרט על האן סולו.

משחק חדש:Star wars:the oltimat man[עריכת קוד מקור]

במשחק הזה אתה יכול להיות:לוק סקייווקר,ליאה אורגנה,האן סולו,צ'ובאקה,יודה,אובי וואן קנובי,ג'אר ג'אר בינקס,R2-D2,C-3PO,אסוקה טאנו,אנאקין סקייווקר (הטוב),פין,ריי ופאדמה אמידאלה המשך בהודעה הבאה

נורא ואיום[עריכת קוד מקור]

מי כתב את הערך הזה??? הוא מזעזע, מלא בשגיאות דקדוקיות (מולידה???), מבולגן, ובעיקר חסר תוכן. 77.125.27.73 05:04, 16 באפריל 2017 (IDT)תגובה

קבצים מוויקישיתוף שנמצאים בשימוש בדף מועמדים למחיקה[עריכת קוד מקור]

קבצים מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמדו למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 10:39, 15 בספטמבר 2019 (IDT)תגובה

קובץ מוויקישיתוף שנמצא בשימוש בדף מועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

קובץ מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 17:52, 14 במרץ 2020 (IST)תגובה

קובץ מוויקישיתוף שנמצא בשימוש בדף מועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

קובץ מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 12:23, 28 במרץ 2020 (IDT)תגובה

מדהים![עריכת קוד מקור]

יפה מאוד! 80.230.90.206 18:13, 18 ביולי 2020 (IDT) ךךם]טם090184ון יענהמ 89-תגובה

חסמתם אותי[עריכת קוד מקור]

שיניתי את הטבלה לסדר יציאתי, לדעתי ככה צריך לצפות (כמו שיש כבר עם היקום הקולנועי של מארוול).

הסדרות נמצאות ביקום הזה אז צריך להוסיף אותן לטבלה, כפי שנעשה עם היקום הקולנועי של מארוול. 77.137.79.132 14:43, 28 במאי 2022 (IDT)תגובה