שיחה:תרבות כדורגל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

סקיצה ראשונה של הערך, עקב נסיעה של מספר ימים לצבא אני משאיר אותו ככה, כל מי שרוצה מוזמן לערוך, לשנות ולהתעלל.--עידו ישראל 23:12, 11 יוני 2006 (IDT)

למה שלא תעשה את הסקיצה הזאת בארגז החול הפרטי שלך? Little Savage 23:43, 11 יוני 2006 (IDT)
למה צריך ארגזי חול? אפשר לשמור את כל תוכן הדף בקובץ טקסט פשוט במחשב וכל פעם שעובדים על הערך מעתיקים אותו לכאן בשביל תצוגות מקדימות. Godfather שיחה 01:42, 12 יוני 2006 (IDT)

אסון איסטנבול[עריכת קוד מקור]

אסון איסטנבול
בחצי גמר גביע אופ"א בין לידס יונייטד לגלאטאסריי, לאחר ניצחון לידס 2-0, החלו התפרעויות ותגרות בין אוהדי שתי הקבוצות, שהסתיימו ברצח של שניים מאוהדי לידס על ידי אוהדי גלאטאסריי.
אם מישהו יוכל להוסיף שנה זה יוסיף :) --miniature 00:11, 11 במרץ 2007 (IST)[תגובה]

יש מספר סרטי כדורגל[עריכת קוד מקור]

מהמפורסמים ביותר זה "בית חרושת לכדורגל" (באנגלית:The Football factory) שמבוסס על ספרו של ג'ון קיו שמתאר את האובססיה של האנגלים לכדורגל והשני הוא סרט שניקראה בעיברית "בלי חוקים" (באנגלית:green street) בתירגום חופשי "הרחוב הירוק". שתי הסרטים מתארים את אורח החיים של האוהדים האנגלים הפנאטים שכולל בתוכו:צפיה במשחקי הכדורגל במגרשים,בילויי בפאב,שתיית בירה וקטטות בין אוהדים של קבוצות אחרות.

סיקור המשחק[עריכת קוד מקור]

מדוע הוסרה הפסקה על סיקור המשחק? בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 20:17, 22 בפברואר 2009 (IST)[תגובה]

טבלת ההעברות[עריכת קוד מקור]

הוספתי את רונאלדו וקאקה, אשמח אם מישהו שיודע יוכל לתת את הסכום בלירות סטרלינג. האם יהיה נכון להוסיף את ההעברה של איברהימוביץ' תמורת אטו + 40 מליון אירו (שבהערכה סבירה של אטו שווה מקום גבוה מאוד בטבלה)? בתודה, Matan Bloch - שיחה 17:52, 18 ביולי 2010 (IDT) בנוסף להערה הקודמת, נראה שגם אנדי קארול ופרננדו טורס צריכים לבל מקום בטבלה, אבל אין לי מושג איפה לשבץ אותם. אני יודע שעל קארול ליברפול שילמה לניוקאסל 35 פאונד וצ'לסי שילמה לליברול 50 מליון פאונד על טורס. צריך רק מישהו שיודע איך מעבירים לאירו ולהפך. --Matan Bloch - שיחה 16:58, 8 במרץ 2011 (IST)[תגובה]