שיחת ויקיפדיה:בקשת ערך/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

אתם לא חושבים שיש קצת כפילות בין הדף הזה לבין מילים מחפשות פירוש...? Rgranit 11:31, 21 פבר' 2004 (UTC) אני גם חושב שיש כפילות, אבל הדף הזה נמצא במקום יותר מתאים בעמוד הראשי ולכן הרבה יותר קל להגיע אליו. אני חושב שצריך לקחת את כל הערכים מהרשימה ההיא ולהכניס לכאן. ערן 18:15, 21 פבר' 2004 (UTC)

אני מבקש או יותר נכון מציע שני דברים:

  • כאשר אתם עורכים ערך, להוסיף קישור לערך המקביל באנגלית. (ע"י הוספת [[en:EXAMPLE]] בתחילת הדף).
  • לדעת איפה כותבים הצעות כגון זו?
  • לא הבנתי איך אני מקשר את התרגום לעברית שעשיתי (תורת הגרפים/עץ פורס מינימלי) בדף המקורי באנגלית.
  • כמו כן חיפוש לא מעלה את הדפים הקיימים (כבר קודם)של תורת הגרפים או עץ פורס מינימלי... תודה: פשוט (עם אי בסוף) כרוכית מייוויי (דרכי-שלי) נקודה קום (מסחרי).
  • ערוך דף שמופיע בו מה שאתה רוצה לדעת, וכך תוכל לדעת איך עשו את זה אחרים. Itay2222


שני דברים נפרדים[עריכת קוד מקור]

לדעתי אין כפילות. הדף של "בקשת ערך" צריך לשמש גולשים שבאמת ובתמים צריכים ערך מסוים, לעבודה בבית ספר, בשל התעניינות אמיתית וכו'. זו לא רשימה שאמורה להיות גדולה מדי.
הדף של "מילים מחפשות פירוש" הוא רשימת מילים שהגיע הזמן לעשות להם ערך, אבל זה לא בוער. מטבע הדברים, זו צריכה להיות רשימה גדולה ומקיפה הרבה יותר.

לא משנה 19:15, 21 פבר' 2004 (UTC)

קישורים קיימים[עריכת קוד מקור]

סילקתי מכאן את רשימת הקישורים שנשלפו מתוך ערכים קיימים (כמו הערך עופות). כל הקישורים הללו כבר קיימים בערכים המתאימים, ומשם הם מבקשים שיבוא להם גואל ויכתוב אותם. לתת רשימה זו כאן שקול לקריאה "תשלימו כבר לכתוב את ויקיפדיה". כאן ראוי לאפשר כתיבת בקשות לערכים ספציפיים, מצד גולשים שלא מצאו התייחסות לערכים אלה בויקיפדיה. דוד שי 21:57, 16 אפר' 2004 (UTC)

אני מנסה כבר המון המון זמן לחפש באתר למשל את: היווצרות הבקע...הר סדום...מערת הקמח...צמחים במדבר...מדבר...ים המלח (יותר מפורט על התיירות, מינרלים, מרפא ועוד..)..ואני לא מוצאת כ-ל-ו-ם!!!

בבקשה תעזרו לי..

תודה

  • אז תוסיפי בקשת ערך, ואם מישהו ימצא לנכון הוא יוסיף.

אני חיבת מידע על-נשורת גרעינית ועל ליבת כור גרעיני ואני לא מוצאת. תעזרו לי בבקשה.....

== קטגוריות חסרות

בקטגוריות הערכים המבוקשים חסרות קטגוריות יסוד, בעיקר בתחום היהדות. למשל: יהדות - כללי, תלמוד ומדרש, תורה שבעל-פה, ספרות רבנית, פילוסופיה יהודית, היסטוריה יהודית,

הלכה

מחיקת ערך מהרשימה[עריכת קוד מקור]

לא הצלחתי לנסח כמו שצריך. אבל צריך להיות כתוב שלפני שמסירים יש לבדוק:

  1. הפרת זכויות יוצרים
  2. שהערך הוא לא זבל
  3. שהערך באמת מתייחס לקטגוריה המתאימה (שלא יהיה עצמאות בסוציולוגיה ויצרתי את עצמאות במדע המדינה)

טרול רפאים 21:00, 28 ינו' 2005 (UTC)

ערך איזוטרי לחלוטין[עריכת קוד מקור]

לפי דעתי הבקשה לערך על גיימס סינט גיימס, צריכה להימחק, מדובר על אדם שחשיבותו שולית ביותר, הערך על מייקל אולג, שגם עליו לפי דעתי אפשר לוותר, מכסה בגרסא האנגלית את כול הידעה החשוב למשהו על גיימס סינט גיימס.--יום טוב 08:24, 7 פבר' 2005 (UTC)

ויקיאנגלית[עריכת קוד מקור]

תמוה בעיני שאין קישור לדף המתאים באנגלית, מישהו יודע מה הדף המקביל? טרול רפאים 20:31, 22 יוני 2005 (UTC)

ויקיפדיה אינה מפעל תרגום, אבל...[עריכת קוד מקור]

אבל מאוד עוזר, מנסיון, לראות את הערך המקביל בויקיפדיה האנגלית כשאתה כותב ערך בויקיפדיה העברית, גם אם אינך מתרגם. יתר על כן - אם יש קישור לאנגלית יש לנו את היתרון של לדעת איך קוראים לערך באנגלית, ואז אפשר לחפש אותו בנוחות כדי למצוא עליו עוד מידע (מה גם שזה עוזר להבהיר על מה זה שביקש את הערך מדבר, וכך יימנע מצב שבו מישהו מבקש ערך א' ומקבל ערך ב'). להסיר את המידע הזה רק פוגע, וחבל. גדי אלכסנדרוביץ' 14:33, 20 יולי 2005 (UTC)

טוב, בסדר. גילגמש שיחה 14:35, 20 יולי 2005 (UTC)

מישהו השחית את הדף, שמישהו ממפעילי המערכת ישחזר בבקשה--יום טוב 12:06, 31 אוגוסט 2005 (UTC)

אתה יכול לשחזר בעצמך. לא צריכים מפעיל בשביל זה. בכל אופן, שיחזרתי. גילגמש שיחה 12:15, 31 אוגוסט 2005 (UTC)
ניסיתי לשחזר ידנית לא יצא, תודה--יום טוב 12:19, 31 אוגוסט 2005 (UTC)
מוזר. לא משנה. שיחזרתי. גילגמש שיחה 12:26, 31 אוגוסט 2005 (UTC)

רוצה לשבח[עריכת קוד מקור]

בס"ד שלום חבר'ה! קוראים לי ליאת, ואני רוצה לשבח את אלה שביקשו להוסיף לויקיפדיה העברית את הערך על "גרזן הזהב". זה משחק מדהים, ועד היום אני משחקת אותו למרות שאני כבר בת 25. אולי בעתיד אשב לכתוב את הערך המקסים הזה. יישר כח חברים!

ליאת.שיחה מישהי שאיכפת לה 21:26, 28 ספטמבר 2005 (UTC)

אם את משחקת אותו עד היום, זה חייב להיות משחק באמת מעולה!!!!!!!!!!!
איפה משיגים אותו?
Comp 17:20, 23 אוקטובר 2005 (UTC)

בס"ד

את זה אפשר להגיד בערוצים פרטיים ולא פה, אבל אשמח ליידע אותך, ליאת.שיחה מישהי שאיכפת לה 17:36, 23 אוקטובר 2005 (UTC)

אין כותרת[עריכת קוד מקור]

לדעתי צריך לעשות גם רשימה של ערכים שלא מתאימים לשום קטגוריה,
בגלל שאי אפשר לעלות על כל הקטגוריות שצריך.
Comp 17:12, 23 אוקטובר 2005 (UTC)

יש כבר כזאת, קוראים לה שונות... טרול רפאים 17:21, 23 אוקטובר 2005 (UTC)
לא שמתי לב Comp 17:24, 23 אוקטובר 2005 (UTC)
זה דף בקשת הערכים לא דפי מטא ולכן מחקתי את עצבנות ויקי מהתוכן, תנסה ויקיפדיה: עצבנות-ויקי. טרול רפאים 17:35, 23 אוקטובר 2005 (UTC)

תרפיה באומנות[עריכת קוד מקור]

המונח תרפיה באומנות תורגם בעברית ל"טיפול באמצעות יצירה והבעה", אולם מקובל ונפוץ יותר הכינוי הקצר תרפיה באומנות. המשותף לכל תחומי התרפיה באומנות, הינו השימוש בתחומי ההבעה והיצירה ככלי המרכזי בתהליך הטיפולי, זאת בשונה מהפסיכותרפיה הקלאסית, אשר מכוונת אל הטיפול המילולי בלבד. בין תחומי היצירה אשר בהן קיימות אסכולות טיפול ישנן: טיפול באמצעות אומנות חזותית "art therapy" טיפול באמצעות תנועה "dance therapy " טיפול באמצעות כתיבה יוצרת "בבליותרפיה" bibliotherapy טיפול באמצעות משחק "דרמה תרפיה" drama therapy טיפול באמצעות מוסיקה music therapy ובעיקרון נראה כי כל תחום יצירה ישמש בשלב כלשהו גם ככלי טיפולי, שהרי המהות הינה אותה מהות - השימוש בכלי ההבעתי מסייע לתרפיסט לקדם את המטופל בתהליך ההתבוננות הפנימית והצמיחה האישית. תוך שהוא משמתש בידע הפסיכולוגי אודות הקשר הטיפולי והאופן בו פרשנות עשוייה לקדם את המטופל. בישראל קיים ארגון על - יהת, אשר עד לשנת 2004 קבע את הקריטריונים לדירוג התרפיסטים וראה עצמו כמי שמפקח על האתיקה המקצועית. משרד הבריאות ביקש לקחת לידיו את האחריות לנושא, אולם לאחר שהוגש בג"ץ, נדחו הנחיותיו של משרד הבריאות ונכון לזמן כתיבת דפים אלו, אין עדיין חוק המגדיר בישראל את מעמדו של התרפיסט באומנות, הנושא נותר פרוץ ובפועל אין פיקוח. הגישות בתרפיה באומנות, דומים במהותם לגישות בפסיכולוגיה, אם כי מספר גישות כמו הגישה הפנומנולוגית רואות עצמן כפיתוח חדשני שונה באופן מהותי. הגישות הפופולריות בישראל: הגישה הדינמית, הגישה היונגיאנית ושם ערך#הגישה הפנומנולוגית.

אולי כדאי להוסיף תאריך לבקשות או רשימה של משתמשים הזקוקים לערך או אישהו עומדן כדאי שנדע לאיזה ערכים להתיחס קודם? Hidro 16:47, 29 ינואר 2006 (UTC)

תיאור הדף לא ברור מספיק ושאלה בנושא[עריכת קוד מקור]

בחלק העליון של הדף נכתב שהוא משמש גם "לכותב ערך משל עצמו הנתקל במילים, מונחים, אישים, אירועים, תיאוריות וכדומה שלדעתו צריכים להכלל בויקיפדיה, אך לכותב אין ידע בנושא.", או למקרים בהם: "לכולנו צץ מדי פעם מושג כזה או אחר, שאיננו מופיע בוויקיפדיה, ולדעתנו מקומו שם ואיננו יכולים לכתוב עליו".
בפועל אני מבין שיש הסכמה בין הויקיפדים שהדף אמור לשמש בעיקר מבקרים בויקיפדיה, תלמידי בי"ס שצריכים ערכים ולא אמור לשמש ויקיפדים שרושמים בו ערכים שלדעתם יש להוסיף לויקיפדיה.
האם זה אכן כך? תאור הדף כפי שמופיע בחלקו העליון אינו ברור מספיק כרגע. מה עוד שאם הדף מיועד למבקרים בויקיפדיה וקישור אליו מופיע בעמוד ראשי, אז ראוי שיהיה תאור טוב יותר של הדף והסבר איך משתמשים בו.
אני מוכן גם לשפר את הדף בעצמי, אלא שכרגע איני בטוח האם יש קונצנזוס באשר למי צריך להוסיף ערכים ובאילו מקרים להוסיף אותם לדף "בקשת ערך"?.
אוהד ל 02:48, 3 פברואר 2006 (UTC)

ראה ממש פה, למעלה. odedeeשיחה‏ 03:05, 3 פברואר 2006 (UTC)
כלומר, הדף הזה יכול לשמש רק לערכים שלהם לא קיים "קישור אדום" במקום אחר? גם ויקיפדים אחרים מסכימים לתנאי הזה? ומי יכול להוסיף ערכים מבוקשים ובאילו מקרים? עדיין לא ברור מספיק בכדי לכתוב תיאור ברור וחד-משמעי לדף. אוהד ל 04:13, 3 פברואר 2006 (UTC)
אלה לא חוקי ברזל... זה לא שאסור לאף אחד לבקש ערך אם יש קישור אדום אליו, ממש לא - אבל המטרה היא גם לא שכל קישור אדום איפשהוא יגיע לרשימה הזו. שיקול דעת הוא המפתח. אתה יכול להתייעץ בדלפק הייעוץ. 04:28, 3 פברואר 2006 (UTC)
העניין הוא שלדעתי דפים המקושרים לעמוד הראשי חייבים להיות ברורים הרבה יותר. כתבתי גם הערה בנושא בדף "הכה את המומחה" שעכשיו גם הוא מקושר לעמוד הראשי. אוהד ל 04:32, 3 פברואר 2006 (UTC)

עיצוב הרשימה[עריכת קוד מקור]

היום גלשתי ל"בקשת ערך" בויקי האנגלי ומאוד התרשמתי מעיצוב/סידור שלהם. האם תהיה למישהו התנגדות שנמיר את הרשימה הארוכה לעייפה שיש לנו פה למבנה הנוח והיפה שיש בויקי האנגלי? Ramiy 23:09, 22 פברואר 2006 (UTC)

בעד --ריק-פ 05:40, 23 פברואר 2006 (UTC)
בעד כנ"ל --י.-- 13:45, 23 פברואר 2006 (UTC)
בעד כנ"ל מאוד אלון רעם 17:43, 3 יוני 2006 (IDT)
נגד - יהיה קשה יותר לבקש ערך, ועוד יותר קשה למצוא ערכים בנושא מסוים - אמנם זה נראה מסודר יותר, אך יש לזכור כי בקשת הערכים בויקיפדיה האנגלית היא ענקית - שישה מגבייט ליום! אני מעדיף את הסידור הנוכחי. Etams 15:02, 22 באוגוסט 2006 (IDT)

פיתול - פיזיקה ניוטונית[עריכת קוד מקור]

ישנה בקשה לערך "פיתול". זה לא מספיק? דלמוזיאן - שיחה 11:59, 2 מרץ 2006 (UTC)

ערך שיש לו קצרמר[עריכת קוד מקור]

לערך יוסף בן אברהם ג'יקטיליה שמופיע ברשימה, קיים קצרמר בן 2 שורות. האם זה אומר שיש להוריד אותו מהרשימה? דתי ברשת 11:48, 29 מרץ 2006 (UTC)

עקרונית כן, למרות שאני בדרך כלל לא ממהר להורידם... טרול רפאים 13:40, 29 מרץ 2006 (UTC)

עריכה של הרשימה[עריכת קוד מקור]

יש לעבור על הרשימה ולבדוק האם יש כמה בקשות שהן מיותרות, לדוגמה: "התקופה הממלוכית בארץ ישראל" ללא בדיקה אני משער שהמידע כתוב בערכים: ארץ ישראל וממלוכים. על הבקשה לקרב לטרון ישאל החכם איזה מהם? פורטניו 14:42, 29 אפריל 2006 (IDT)

ספרתי את זה[עריכת קוד מקור]

יש בערך 690 ערכים מובקשים! מישהו יכול להגיד לי במדיוק כמה ערכים מבוקשים פה (ספרו גם את אישים מבוקשים)

לא יאומן![עריכת קוד מקור]

לא יאומן! לא משנה מה אנחנו כותבים - זה רק הולך וגדל!!! אלון רעם 15:49, 2 יוני 2006 (IDT)

נכון. לכן הצעתי שמתקפת האיכות הבאה תיהיה על הדף הזה. הוא גדול הרבה יותר מדי.. Keiser Sozeשיחה 16:03, 2 יוני 2006 (IDT)

האלגוריתם של אוקלידס[עריכת קוד מקור]

אני ממש מתנצלת, ביקשתי ערך בשם "האלגוריתם של אוקלידס" מבלי להיות מודעת לכך שהוא כבר קיים. פשוט ראיתי ערך זה בוויקי הרוסית ולא היתה משם הפניה לעברית, אז חשבתי שאין. מתנצלת.

אם כתבתי את אחד הערכים שברשימה, אז להוריד אותו מהדף או לסמן אותו בקו? עירא 21:32, 26 יוני 2006 (IDT)

נתקלתי בתופעה בגבישים הנקראת "הילות פלאוכריות". אשמח אם ירחיבו על זה בפורטל פיזיקה.

ערכים לביקוש וערכים לתקן[עריכת קוד מקור]

את ערכים אלו אני מבקש לתקן:נבחרת אוסטריה בכדורגל,

ערכים אלו אני מבקש להוסיף:גדילן-קוץ-רגל,משבר לבנון-ישראל 2000, לחצי עבודה

מישהו מוכן להכנס לדף פה ולדף של הבקשת ערך...[עריכת קוד מקור]

ולמחוק את כל הערכים שרשומים בדף בקשת ערך ושיש לך ערך שנכתב במהלך המתקפה--עורך ויקי 13:46, 29 יולי 2006 (IDT)

איתמר בן גביר[עריכת קוד מקור]

צריך להוריד ערך זה מהרשימה,אני כתבתי אותו,אבל הוא עדיין קצרמר ניתן להוסיף. צ. כשר 13:43, 20 באוגוסט 2006 (IDT)

הוספת בקשה לדף[עריכת קוד מקור]

הוספתי לקטגוריה "אישים בצה"ל" את טל רוסו. השורה נמחקה. האם צריך להעלות בקשות בדף השיחה לפני שמוסיפים אותה לדף בקשות הערכים?

כיוון שהדף ענק (בלשון המעטה...) אולי כדאי לפתוח דף נפרד לכל נושא? זה גם יהיה הרבה יותר נוח. יונץ שיחה 17:36, 11 בספטמבר 2006 (IDT)

אני רואה שאין התנגדות - אז אני עושה את זה יונץ שיחה 18:13, 13 בספטמבר 2006 (IDT)

אני מסכים שהגיע הזמן לחלק את הרשימה. לשם זה ארגנתי אותה לנושאים מחדש. --אוקף 02:20, 14 בספטמבר 2006 (IDT)

לדעתי אין צורך לפצל את הרשימה למספר רשימות נפרדות.
רוב הקטגוריות השונות אינן גדולות מספיק בשביל דף נפרד. המצב הנוכחי סביר, ומעטים הגולשים שהתלוננו על כך. Little Savageשיחה 21:45, 14 בספטמבר 2006 (IDT)
אולי כדאי לפתוח הצבעה? יונץ שיחה 22:39, 27 בספטמבר 2006 (IDT)

אישים בחלל ותעופה: וולטר מארטי שירה[עריכת קוד מקור]

הערך הזה לדעתי כבר קיים: וולטר שירה הבן ולכן ניתן להסירו מן הרשימה.

למרות שאכן בשמו מופיע Junior אינני חושב שהכותרת הזו היא העדיפה. בויקי האמריקאית שמו Wally Schirra ככינויו.Golf Bravo 20:49, 17 בספטמבר 2006 (IDT)

"אלקטרופיזיולוגיה" במקום "הפעילות החשמלית בגוף"[עריכת קוד מקור]

להבנתי זהו המושג הנכון. הוספתי קישור לערך באנגלית. יוסי הראשון 23:27, 3 באוקטובר 2006 (IST)

ישנה בעיה קשה כאן בדף הדף מלא מאוד ומקשה על עריכה ועוד דבר רוב הערכים פה מיותרים כמו בריכה פרטית מה ההבדל בינו לבין בריכה ? צריך דילול ומהר! קלף

"צעד תימני"[עריכת קוד מקור]

לעמיתים שלום, לאחרונה נתקלתי כמה פעמים בצירוף "צעד תימני", ולא הבנתיו עד הסוף. לא מצאתי ערך כאן, וסבורני שהוא ממש דרוש. הצעד התימני, שהוא כנראה צעד בסיסי ואופייני בריקוד התימני, ויסלחו לי חובבי הריקוד, נדרש במקומות רבים בכמה מובנים: פוליטית - לעג למי שמתקדם צעד אחד ונסוג שני צעדים; מותגית ומסחרית - המון בתי עסק אמיתיים ווירטואליים שמוכרים מוצרים המזוהים עם יוצאי תימן; תרבותית - שכוונתו למוצרי תרבות, מחול שירה קצבים וכו, שמקורם במוסיקה של יוצאי תימן. ויש עוד. כנראה שהצירוף הפך כבר מזמן למושג לשוני מוכר. לצערי אני רחוק מהתחום, היש מי שיוכל להעלות את הצעד התימני למעלת ערך כאן?Alosha38 06:31, 28 באוקטובר 2006 (IST)

הדרך המקובלת לבקשות ממין זה היא תבנית: לטיפול דחוף אם זה אכן דחוף או ויקיפדיה:בקשת ערך אם לא. טרול רפאים 11:25, 28 באוקטובר 2006 (IST)

כמה ערכים! מישהו באמת מסתכל על הדף הזה? ולמה נראה לי שיש כפילוית עם אחד מ50,000 ערכים בויקיפדיה


חוויה על סף המוות en:Near-death experience[עריכת קוד מקור]

מרגיז שאחרי שכתבתי את הערך חוויה על סף המוות בעקבות בקשת עורך, הוא מועבר ומחובר ל"מוות קליני" (יחד עם ערך נוסף שכתבתי אודות "חווית יציאה מהגוף"). מדובר בשני מושגים מוכרים שבמקומות רבים קיבלו (ובצדק) ערך משל עצמם. אשמח לשמוע את דעתך, שלומית ליר 14:35, 5 בדצמבר 2006 (IST)

נא להוריד את הקישור לערך שיצרו![עריכת קוד מקור]

מישהו יצר את הערך "אלקטרופיזיולוגיה" ולא הוריד את הקישור מהרשימה לבקשת ערכים. אני מבקש שזה לא יקרה שנית Almighty 02:23, 29 בדצמבר 2006 (IST)

למה לצעוק. כנראה שמי שיצר את הערך לא ידע שהוא מופיע כאן. דניאלשיחה 17:47, 21 בינואר 2007 (IST)

(הועבר מהמזנון) אני מציע להפוך אותן לקישורים לקטגוריות המתאימות. אם תיהיה הסכמה אני מוכן בעצמי לקשר מכל הכותרות בדף. בברכה, ‏Almighty ~ שיחה 01:12, 21 בינואר 2007 (IST)

לא נראה לי מזיק, אבל גם לא ממש מועיל... ‏odedee שיחה 01:36, 21 בינואר 2007 (IST)
ישנן שתי סיבות, לפי דעתי, שהדבר מועיל:
  • כאשר גולש/ויקיפד מבצע חיפוש בוויקיפדיה ואינו מוצא את הערך שהוא רוצה - ברגע שהוא נכנס לדף בקשת הערך הוא מוצא את הקישור לקטגוריה המתאימה ויכול לבדוק אם יש ערך דומה שיספק אותו (כמובן שהוא יכול לבצע קטגוריה, אם הוא מתמצא בוויקיפדיה). הסיבה העיקרית הינה:
  • כאשר גולש/ויקיפד בודק בדף בקשת הערכים, ערכים שהוא אולי יכתוב, הוא יוכל לראות בקטגוריה אם יש ערכים דומים (מה שמבקש הערך אולי לא עשה) והאם הערך המבוקש דרוש ויוכל למחוק את הבקשה במידה ומצא ערך קיים מספק. במצב זה, הקטגוריה תיהיה נגישה יותר (במקום לבצע חיפוש קטגוריה).
בברכה, ‏Almighty ~ שיחה 13:58, 21 בינואר 2007 (IST)
אז מה אתם אומרים? ‏Almighty ~ שיחה 17:02, 21 בינואר 2007 (IST)
אני לא מבין את טענתך הראשונה. למה שקורא שלא יודע איך להגיע לקטגוריה יגיע לדף בקשת ערך? אני גם לא מבין למה צריך לדון בזה במזנון (או למה צריך לדון בזה בכלל). דניאלשיחה 17:30, 21 בינואר 2007 (IST)
מה בעניין הטענה השניה? ‏Almighty ~ שיחה 17:34, 21 בינואר 2007 (IST)
זה לא באמת משנה. אם אתה רוצה תשנה. אני לא חושב שמישהו יתנגד. בברכה, דניאלשיחה 17:47, 21 בינואר 2007 (IST)

התייעלות הדף[עריכת קוד מקור]

לאחרונה הוסף בדף זה קישור לאגף הערכים המבוקשים בתחום האדריכלות המקשר עם תבנית ערכים מבוקשים שבפורטל. באופן זה גם יותר קל לנווט בדף זה וגם אין הרבה קישורים אדומים בפורטל. את הדף הזה מילאו לאחרונה יחד איתי עוד שני משתמשים והוא בנוי לא רע. דף בקשת ערך הפך מסורבל, ארוך וקשה לניווט. אפילו התפריט שלו ארוך מדי והוא מאוד לא ידידותי. למה לא ליישם את הרעיון גם בכל שאר תחומי ויקיפדיה, עם קישורים נוחים לקטגוריות ראשיות ופורטלים באופן כזה שגם יהיה קל להגיע מהפורטל ולרכז ערכים מבוקשים וגם יהיה קל להתמודד עם דף זה. גם בויקיאנגלית זה מחולק להרבה דפי משנה. רעיון נוסף הוא להכניס את כל דפי הערכים המבוקשים של הפורטלים לכאן כתבנית מתקפלת (עם כפתור "הראה") וליצור דף ידידותי ונח לשימוש. בברכה, השמח בחלקו (-: 01:03, 29 בינואר 2007 (IST)

מסכים,למה שלא נציג חלק מהערכים בדף בקשת ערך ונקשר לדף המשנה של הנושא? ⌠רורו | שיחה16:05, 11 בפברואר 2007 (IST)
אני חושב שיש לעשות כן רק בתחומים שמספר הערכים המבוקשים בו גדול. חוץ מזה, אשמח לעזור בעשייה. בברכה, ‏Almighty ~ שיחה 23:40, 15 בפברואר 2007 (IST)

אנא להוסיף ערך על הזמר ישי אביבי[עריכת קוד מקור]

אני מתפלא שאין עררך על ישי אביבי..זמר מזרחי חסידי ותימני

הרוב המוחלט של הדפים בוויקיפדיה ניתנים לעריכה לכלל הגולשים - תוסיף בעצמך. בברכה, ‏Almighty ~ שיחה 21:31, 11 בפברואר 2007 (IST)

ערכים לתרגום[עריכת קוד מקור]

האם נתן להוסיף לפתיח משפט בסגנון "וויקיפדים רשומים אשר קראו ערך בוויקיפדיה זרה החסר בעברית והתרשמו מאיכותו מוזמנים לפנות אל פרק ערכים לתרגום במיזם בית השיטה"? --שמעון נעים 09:31, 2 בפברואר 2007 (IST)

אין סיבה שלא. תערוך את ויקיפדיה:בקשת ערך/פתיח, ואם תיהיה למישהו התנגדות, הוא כבר יגיד; אל תתמהמה. בברכה, ‏Almighty ~ שיחה 21:37, 11 בפברואר 2007 (IST)

מדוע יש כאן כחולים?[עריכת קוד מקור]

יש כאן ערכים שהוכחלו ואיש לא מחק אותם... יש לכך סיבה? האם אפשר למחוק אותם? משה בן עמרם 23:25, 15 בפברואר 2007 (IST)

כחולים יש בגלל שמישהו יצר את הערך וכנראה הוא לא ידע שהם מופיעים בדף הזה, או פשוט שכח למחוק. כשאתה רואה קישור כחול ולא כתוב לידו שהוא כרגע דף הפניה - אתה יכול למחוק, בלי לדאוג ;-) בברכה, ‏Almighty ~ שיחה 23:38, 15 בפברואר 2007 (IST)

ממש לא! יש ערכים שהוכחלו בטעות (כי יש ערך בעל שם זהה אך פירוש שונה) אז אל תמחקו אוטומטי כל מה שכחול

לעניות דעתי, ערכים על בלוגרים, הם ילדותיים, פרסומיים, וחסרי עיניין לציבור. אפשר לכתוב ערך על תרבות הבלוגים, אך על אנשים, שאולי בכלל אנוניימים אין טעם לכתוב, נמחק. חכמולוג 15:58, 16 בפברואר 2007 (IST)
מסכים לחלוטין, אלא אם כן אותו בלוגר הנו איש ציבור בזכות הבלוג או שללא קשר לבלוג.

אירגון הדף[עריכת קוד מקור]

הועבר מהמזנון ב-15:41, 16 במרץ 2007 (IST)

דף ויקיפדיה:בקשת ערך עבר סדר ראשוני כללי כדי להביא אותו למצב שאפשר בכלל להסתכל על העמוד הזה. הבלאגן שם עדיין חוגג אבל. כמובן שכדאי פשוט מאוד להכחיל את כל הערכים בו וככה לצמצם את הבלאגן באופן המועיל ביותר. אך לפני שעוברים לשלב הבא של לסדר אותו באמת ולפצל אותו לדפי משנה כמו שקיים עם פורטל:אדריכלות/ערכים מבוקשים ופורטל:אמנות/ערכים מבוקשים שמקצרים מאוד את הרשימות בדף הראשי, מעניין אותי עד כמה בכלל יעיל הדף הזה? מישהו פה מוכן להצהיר כי הוא מחפש בדף הזה באופן קבוע ערכים כדי לכתוב? כמה כבר משתמשים, אפילו אנונימיים, ניגשים אליו בכלל בשביל ליצור בקשה לערך? השמח בחלקו (-: ומי הכי יפה? 01:00, 15 במרץ 2007 (IST)

הייתי שם פעם אחת, ולעולם לא אחזור לשם. בו נהייה כנים, הדף היחידי שמניב ערכים הוא לטיפול דחוף. חגי אדלר 05:20, 15 במרץ 2007 (IST)
צריך גם מישהו (רצוי מכלילן, על השאר כבר נצביע כשיווצרו) שיעבור על הדף וינפה ממנו את את הבקשות שאין ראוי לכבדן. דניאל צבי 10:47, 15 במרץ 2007 (IST)
לאחר שביקרתי בדף, כתבתי את הערך אוטובוס האמהות. חובבשירה 14:19, 15 במרץ 2007 (IST)
בזכות הדף הזה כתבתי כבר כמה וכמה ערכים. כדאי לסדר אותו, אבל בהחלט יש בו ערך. גדי אלכסנדרוביץ' 14:21, 15 במרץ 2007 (IST)
למה הדף בארבעה טורים? אני בטוח שאם היו בו רק 2-3 טורים, או אפילו רק אחד, היה הרבה יותר נוח להסתכל עליו!אביעד299 22:47, 15 במרץ 2007 (IST)
אי אפשר לקרוא את הדף כך. עדיף כבר המצב הקודם של טור אחד. דוד 21:02, 18 במרץ 2007 (IST)
ראשית הדף הולך ומצטמצם ועובדים על תימצותו ופיצולו. שנית, אתה מוזמן להסתכל על גרסה קודמת זו ולחשוב שוב אם באמת היה יותר נח כך. השמח בחלקו (-: ומי הכי יפה? 21:09, 18 במרץ 2007 (IST)

בקשר לתו החום.

אני חושב שזה ערך חסר משמעות, המתייחס לטווח צליל מסויים הגורם לאדם השומע אותו "לאבד שליטה על מיעיו". דבר זה אינו מוכח תחת סיבה מעבדתית (מקור : ויקיפדיה אנגלית) והינו מוגדר כאגדה אורבנית.

אפשר לצרך אותו לערך אגדה אורבנית אם קיים ערך כזה, אחרת צריך להתיחס לתו חום כערך חסר משמעות. --Darkheart 14:00, 31 במרץ 2007 (IDT)

ראה ערך גשר לודנדורף

לדעתי ערך מספיק גדול בעקר מבחינה הסטורית שיש להכניסו בדף האפשרויות כמו פיזיקה בוטניקה וכו

הצעה מעניינת[עריכת קוד מקור]

עבר מהמזנון חברי קהילה ויקיפדיה שלום רב.

ברצוני להציע הצעה שנראית לי מאוד חשובה. לאחרונה גלשתי באתר והעליתי מספר בקשות לערכים בדפי הקטגוריות המתאימים. דוגמאות לכך הם בקשת הסרטים מטריקס רילודד ומטריקס רבולושנס בקטגוריית הסרטים וכן "תרמיל ריחוף" (jetpack) בקטגוריית הטכנולוגיה. ראיתי שישנו מספר בלתי מבוטל של ערכים שאנשים ביקשו ולא זכו להתייחסות מזה זמן רב. לדעתי עלינו לפעול בשיטה הבאה: אנו צריכים ליצור דפי בקשת ערכים "רגילים" ודפי בקשת ערכים דחופים שאליהם יועברו הערכים החשובים ביותר מדפי בקשת הערכים הרגילים. נצטרך לערוך הצבעה על הערכים המבוקשים כדי לקבוע אם הם ראויים להיחשב דחופים. אם ישנו רוב של 60 אחוז (כמו בהחלטות הפרלמנט) אז הערך יועבר לדף בקשת ערכים חשובים. אני סבור שזהו רעיון מבורך, שימשוך עוד גולשים ותורמים פוטניציאלים לאתר, מפני שהערכים החדשים שיתווספו יתאימו ל"בקשת הקהל". מה דעתכם? בברכה רבה, Bravo123 20:36, 25 באוגוסט 2007 (IDT).

הצעה מעניינת, אך בספק אם היא תעזור. כמו תמיד - הבעיה היא שאין מי שיכתוב את הערכים הדחופים. אנשים פה מעדיפים לכתוב על מה שמעניין אותם, ולא על פי רשימה המוכתבת על ידי מישהו אחר. כבר היום קיימת רשימה של ערכים לטיפול דחוף, ואנשים לא כל כך ששים לטפל בערכים שבה (אם כי אני גאה לומר כי קצרמר עלוב שהוספתי לשם בעבר הפך חיש מהר לערך מומלץ :-)). לירן (שיחה,תרומות) 20:39, 25 באוגוסט 2007 (IDT)
אני לא רואה למה זה טוב. ממילא דף הערכים ה"דחופים" זוכה ליחס מוגבל מאוד, ובצדק - אנחנו לא כותבים בתשלום, אלא על מה שמעניין אותנו, מתי שבא לנו. זה שמישהו קיבל עבודת בית לכתוב סיכום על משהו, ונורא דחוף לו שנכתוב ערך על זה - לא צריך להטריד אותנו.
מעבר לזה, אתה אשכרה מציע פה עוד דיונים והצבעות - בדיוק מה שחסר לנו... עופר קדם 20:56, 25 באוגוסט 2007 (IDT)
אני מצטרף לחברי למעלה, אמנם אני לא רואה בהצבעות דבר פסול, אבל כשיש להן ערך. להכריז על ערך כבטיפול דחוף נראה לי עניין אינדיבידואלי שאין דרך לדון בו באופן רציני. על מה נצביע? על מה נבקש מהאנשים לעשות? אני רואה פה פרדוקס מסוים .בברכה, ערכןשיחה 23:38, 25 באוגוסט 2007 (IDT)
הייתה בעבר מתקפת איכות בדיוק לצורך זה (ויקיפדיה:מתקפת איכות/דף בקשת ערך). מי שמעוניין לקרוא דיונים שאמרו את כל מה שאמרתם ועוד, מוזמן לעיין שם. ייתכן שיש כבר טעם לנסות ליצור את ויקיפדיה:מתקפת איכות/דף בקשת ערך 2, במיוחד כשויקיפדיה:בקשת ערך הרבה יותר מסודר ומקוטלג כיום (אפשר למשל להגביל את המתקפה לחלק מהנושאים ולקיים מתקפה עוד כמה חודשים על חלק אחר מהם). ‏DGtal21:24, 25 באוגוסט 2007 (IDT)

ערכים טרוויאלים החסרים בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

לכל חברי קהילה ויקיפדיה שלום! היום נכנסתי לאתר ורציתי לבדוק אם הערך מעיל קיים אצלנו. להפתעתי הרבה גיליתי שהערך לא קיים אם כי מעיל הוא דבר טרוויאלי שכולנו מכירים. בויקיפדיה האנגלית אגב הערך קיים, ובחלונית המקשרת לשפות נוספות ניתן לראות שהערך קיים בעוד 11 שפות נוספות (ביניהן אפילו ידיש). החלטתי לבדוק האם קיימים ערכים טריוויאלים נוספים שחסרים לנו ומצאתי מספר בלתי מבוטל מהם. הרשימה כוללת חפצים של יומיום, דברי ביגוד, רגשות, מוצרים לבית ספר ועוד. כמובן שניתן להתווכח על כך שערכים מסוימים חשובים פחות או יותר, אבל לדעתי אינצקלופדיה צריכה להכיל קודם כל ערכים בסיסיים ורק אז ערכים "כבדים" יותר.

להלן רשימה של 50 ערכים חסרים כאלה ש"מצאתי":

ההצעה שלי היא לפתוח דף של ערכים ליצירה מהירה שיוביל לכך שהצבעים של הערכים ברשימה יהיו כחולים ולא אדומים. מה דעתכם? בברכה, Bravo123 22:15, 12 באוקטובר 2007 (IST).

העברתי לתוך ויקיפדיה:בקשת ערך. אין צורך ביצירה מהירה. הערכים ייווצרו בקצב שנוח לכותבים. דוד שי 11:26, 13 באוקטובר 2007 (IST)
לעניות דעתי אלו ערכים מילוניים ולא אנציקלופדיים ולכן מתאימים לויקימילון ולא לויקיפדיה.

מכון וורלד ווטש כבר קיים[עריכת קוד מקור]

שמתי לב כי הערך "מכון וורלד ווטש" קיים כבר תחת השם "מכון וולד ווטש" ב- ecowiki העברית. האם ניתן לקשר ערך זה או להעתיקו במקום ליצור חדש? (Shaulthe2nd 22:37, 29 באוקטובר 2007 (IST))

אם ינתן אישור מבעלי האתר או שהרשיון על התוכן מאפשר זאות. הידרו 22:43, 29 באוקטובר 2007 (IST)


יש קולנוע, טלויזיה , ואיפה התיאטרון?[עריכת קוד מקור]

איפה מבקשים ערכים בתיאטרון?Ewan 12:10, 3 בנובמבר 2007 (IST)

הצעה להעלות תרגומים[עריכת קוד מקור]

ברצוני להעלות תרגומים בנושאי מחלות מטבוליות ותזונתיות . ברם אני אינני יודע כיצד לעשות את הדבר הזה.... אשמח אם תדריכו אותי בצעדי הראשונים...

אוהד

אם אלו תרגומים של ספרים שלמים אז "ויקיטקסט" יותר מתאים, אם אלו תרגומי כתבות (שיש לך אישור פרסום) אז תוסיף אותם לערכים הרלוונטיים - ע"י הלשונית "עריכה".

הייתי רוצה למצוא מידע על ד"ר ויס שלום[עריכת קוד מקור]

שלום רב הייתי רוצה למצוא מידע על ד"ר ויס שלום. ידוע לי שהיה מחלוצי רפואת האף אוזן וגרון בארץ. כמו כן ידוע לי שהיה מעורב כעד בסיפור אלטלנה. אם יש למישהוא מידע...הייתי שמח במידה ויעלו ערך על בן אדם מסקרן שכזה. נאמן--151.16.109.199 13:34, 2 בינואר 2008 (IST)

מתווקווק[עריכת קוד מקור]

חיפשתי מאד מאד ולא מצאתי הגדרה למושג החדש "מתווקווק" שתבע יובל סמו בתוכנית ארץ נהדרת.

לא כל סלנג שמישהו ממציא זה ערך אנציקלופדי ראוי

היכל הספורט רוממה[עריכת קוד מקור]

הוספתי בקשה לערך. לא תהיה לי בעיה ללכת ולצלם תמונה אם יהיה צורך. ירוק כהה - שיחה

תחת איזו קטגוריה יש לבקש ערכים הקשורים לתיאטרון? ספרות? אמנות? או שבכלל בשונות? therealRRR - שיחה 21:51, 3 ביוני 2008 (IDT)

מלכות שדי[עריכת קוד מקור]

לא קיים ערך מלכות שד"י

בקשה להוספת ערך "סאאב"[עריכת קוד מקור]

תמוה לי מדוע אין את הערך של חברת "סאאב" בויקיפדיה בעברית, שעה שהיא נחשבת לאחת מהחברות הטובות של מכוניות ומטוסים. אודה אם תוסיפו את הערך לויקיפדיה בעברית. מצ"ב קישור לערך של הרכב בויקיפדיה באנגלית http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_Automobile וקישור לערך של מטוסי סאאב בויקיפדיה באנגלית http://en.wikipedia.org/wiki/Saab בתודה מראש פז

הצעה לערך : אתיקה בספורט או קוד אתי של הספורט

תרגום ערכים מאנגלית[עריכת קוד מקור]

אני יכול לקחת ערך באנגלית, לתת קישור אליו כמובן במקורות, לתרגם אותו וכך ליצור ערך בעברית או להרחיב ערך בעברית? יש בעיה כלשהי עם זכויות יוצרים במקרה זה, או שאני יכול פשוט לקחת ערך באנגלית ולהוריד איזה ערך או שניים מערכים המבוקשים? --Anaplo - שיחה 12:18, 30 ביולי 2008 (IDT)