לדלג לתוכן

שיחת משתמשת:Sarhan mahamed

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת Eldad בנושא אזהרה שיחת עזרה:תחביר ויקי

ניסויים[עריכת קוד מקור]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו דף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. גם אם השינוי שביצעת הוא קטן, עדיין יראו כל משתמשי ויקיפדיה כי נעשה שינוי בדף ורבים מהם יבדקו את מהות השינוי, כשהם מבזבזים זמן יקר על כך.

כדי ללמוד יותר על האתר יש לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בערכים הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 13:03, 27 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה

אזהרה - עזרה:תחביר ויקי[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "עזרה:תחביר ויקי". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

אזהרה שיחת עזרה:תחביר ויקי[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

הליצן הרפואי הערבי הראשון[עריכת קוד מקור]

סרחאן מחאמיד הוא הערבי הראשון שמועסק כליצן רפואי במרכז שניידר בפתח תקוה. הצוות: "הוא מחולל פלאים" ג'לולוג (ליצן רפואי) מהמגזר הערבי הצטרף באחרונה ולראשונה בארץ לצוות הג'לולוגים, שפועלים במרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקוה. מתברר כי סרחאן מחאמיד, הידוע בקרב הילדים כ"ד"ר סרחיו", מלווה אותם מרגע הגעתם לבית החולים והצוות במקום מספר כי הגישה הנעימה והקסם שלו מחוללים פלאים.

במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת הכללית פועל צוות של 12 ג'לולוגים, המגיעים למחלקות השונות בבית החולים ומופיעים בדמויות שילדים ומתבגרים יכולים להתחבר אליהם. בתחפושות מרהיבות ובאיפור צבעוני מנסים הג'לולוגים להקל על סבלם של הילדים ומסייעים להם לנוח מעט מהמחלה ומהטיפולים. מטרתם להצחיק, להרגיע ולשפר את מצב הרוח של הילדים ומשפחותיהם, אולם גם לסייע, לעודד להקל ולחזק את ידי הצוות המטפל.

הג'לולוגים, שעובדים במסגרת המרכז החינוכי הפועל מטעם משרד החינוך במרכז שניידר, עוברים הדרכה הבוחנת את עבודתם וכישוריהם, וזאת בהתאם למקרים שאיתם הם מתמודדים.