שיחת משתמש:בועז משרקי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום וברוכים הבאים[עריכת קוד מקור]

שחזרתי את עריכתך בחידוש מצוות התכלת כיון שהיא נראת לא נטראלית, אם תוכל לכתוב זאת בצורה ניטראלית יותר, בברכה ציון הלוישיחה • ג' באדר א' ה'תשע"ד 00:03, 3 בפברואר 2014 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

סקר התכלת[עריכת קוד מקור]

מי ערך את הסקר ? ציון הלוישיחה • ז' באדר ב' ה'תשע"ד 15:18, 9 במרץ 2014 (IST)[תגובה]

שלום. בקשר לעריכתך זו בערך גלקסיה:

  1. שיבוש תוכן של ערכים בוויקיפדיה אינו דרך מקובלת להעברת בקשות. נא לא לחזור על כך. אם יש לך בקשה למפעילים, יש לכתוב אותה בפסקה המתאימה בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים. אם אינך בטוח היכן לבקש ואיך, אפשר להתייעץ בדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ.
  2. כמו כן, נא לנסח בבירור מה בקשתך. איומים (ישירים או עקיפים) בתביעות משפטיות אינם מקובלים בוויקיפדיה.
  3. לא ברור לי מה בדיוק בקשתך. כתבת "אני מבקש שתמחקו לי את החשבון בויקיפדיה", אולם אין שום דרך טכנית למחוק חשבונות משתמש בחשבונות המנוהלים ע"י קרן ויקימדיה (ובכללם מיזם ויקיפדיה). מה שכן באפשרותינו לעשות הוא למחוק דפי משתמש (אולם במקרה שלך, אין לך כלל דף משתמש), למחוק דפי שיחת משתמש, וכן באפשרותנו לחסום את חשבון המשתמש (כך שלא תוכל לערוך יותר ממנו).
  4. כתבת שאינך רוצה ששמך יופיע בגוגל תחת ויקיפדיה. היכן בדיוק השם שלך הופיע? האם כוונתך למופע של דף שיחת המשתמש שלך (בו אני כותב לך כרגע)? את תוכן דף שיחת המשתמש ניתן לארכב, וכן אפשר לסמנו כך שמנועי חיפוש (כמו גוגל) לא יעברו עליו (אולם קח בחשבון שלעיתים לוקח לשינוי כזה להתעדכן כי גוגל שולפים נתונים מגרסאות שמורות אצלם ואין לוויקיפדיה השפעה על איך גוגל עובד מול הארכיון הפנימי שלו).

אשמח להבהרה ממך מה בדיוק היית רוצה, ואז נוכל לדעת מה בדיוק ביכולתנו לעשות. בברכה, Dovno - שיחה 16:50, 24 ביוני 2019 (IDT)[תגובה]