שיחת משתמש:טל רייכל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת סקרלט בנושא המכון למנהיגות
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום טל רייכל, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

כוזרי - שיחה 15:50, 7 ביוני 2009 (IDT)תגובה

תשובה[עריכת קוד מקור]

שלום טל. בחרתי לענות לך כאן כדי שתוכלי להשתמש גם להבא בדברים, ולפיכך אני מציע שגם את המשך הדיון, לרבות כל תגובה שאולי תהיה לך, נבצע כאן.

ראשית, המדריך למתחילים לדעתי הוא ויקיפדיה צעד אחר צעד. זה מסביר כמה פנים טכניים כמו גם את כללי הסגנון הבסיסיים. באופן ספציפי לגבי פתיחת דף חדש - ישנו המדריך איך ליצור דף חדש.

מהבחינה הטכנית, הקשת שם הערך המבוקש בתיבת ה"חיפוש" משמאל יוביל אותך לערך, אם כזה קיים, או לחיפוש אם לא קיים ערך בשם ספציפי זה. במידה והערך המבוקש לא קיים - אז בראש החיפוש תראי קישור אדום אליו - הקשה תוביל אותך לדך בו ניתן ליצור אותו.
אפשרות אחרת היא עריכת דף המשתמש שלך והוספת קישור פנימי אל הערך שאת מבקשת ליצור באופן הזה: [[שם הדף]].

אני יוצא מנקודת הנחה שאת מבקשת לכתוב על המכון, שעבורו את הדוברת. אם כך, שימי לב לכמה לדברים:

  1. כתיבה מטעם היא לא כתיבה אנציקלופדית. יש לכתוב באופן אובייקטיבי ומרוחק. מומלץ לקרוא את מדריך האוטוביוגרפיה שלנו, המכוון אמנם לאנשים שמבקשים לכתוב ערך אודות עצמם - אבל העקרונות הם זהים.
  2. בנושא דומה - יש לשים לב שאם בכוונתך להשתמש בטקסט שקיים כבר (למשל, באתר המכון) - משמעות הדבר היא שחרור הטקסט תחת רשיון חופשי - כל אדם יוכל להשתמש בטקסט ולערכו לכל מטרה שהיא, לרבות מסחרית, וזאת ללא כל תמורה לך או למכון ובתנאי שיציין את המקור לטקסט. ראי עוד במדריך זה.
  3. אזהיר מראש, על אף שאינני מכיר את המכון המדובר, שיש בוויקיפדיה סטנדרטים מסויימים לגבי רף הכניסה. אינני יודע אם המכון יעבור אותם, ולכן חשוב לכלול בערך פרטים אודות שנת הקמה, חברים, פעילות המכון וכן הלאה.

אם יש לך עוד שאלות, כתבי כאן ואשתדל לענות כמיטב יכולתי. בברכה, זהר דרוקמן - I♥Wiki09:02, 11 ביוני 2009 (IDT)תגובה

עצרי![עריכת קוד מקור]

אנא הפסיקי להוסיף קישורים. את מוסיפה אותם באופן פרסומי שאיננו יאה, ובמיוחד לא ראוי האופן בו קישרת בגדעון סער. ויקיפדיה איננה במקום לפרסומת למכון. אנא הפסקי לאלתר. וראי מה ויקיפדיה איננה. זהר דרוקמן - I♥Wiki09:18, 11 ביוני 2009 (IDT)תגובה

המכון למנהיגות[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, סקרלטשיחה 12:21, 15 ביוני 2009 (IDT)תגובה