שיחת משתמש:נעם/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת ויקיפד גאה בנושא שלום נועם

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


שיחת משתמש:נועם מאורי[עריכת קוד מקור]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף בשם שיחת משתמש:נועם מאורי. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, דורית 15:12, 17 באפריל 2013 (IDT)

גאליס[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה09:39, 22 באפריל 2013 (IDT)

דף השיחה[עריכת קוד מקור]

שלום נועם, דף השיחה מיועד לפניות אליך. אין למחוק פניות של אחרים. הפרטים שכתבת רשומין בדף המשתמש שלך שלזה הוא נועד. אין כל סיבה לכפילות. אבקשך לא למחוק את הפניות. אתה יכול לארכב אותן. ראה ויקיפדיה:ארכוב. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:08, 3 במאי 2013 (IDT)

ערכים נפרדים על כל עונה של סדרת הטלוויזיה האי[עריכת קוד מקור]

שלום נועם, אין מקום ליצור ערך נפרד לכל עונה. מחקתי את הערכים. גם תגובותיך בדפי השיחה של הערכים שבו אתה משבח את טיב כתיבתך אינו במקום. מחקתי את דפי השיחה האלה. חשוב שתשים לב להערות הניתנות לך, אם ברצונך להשתלב בויקיפדיה. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:21, 3 במאי 2013 (IDT)

פרויקט הלהקה[עריכת קוד מקור]

שלום ביטלתי את עריכתך בערך פרויקט הלהקה והסיבה לכך היא שטל קלאי היה מורה חד פעמי ואין להכניס הופעות אורח. די בכך שרשומים הפרויקטורים הקבועים. אם נתחיל לרשום כל מורה שיבוא הערך לא יגמר וזה גם מידע שאינו חשוב ואינו תורם לערך. כמו כן אני אודה לך אם לא תציף את הדף שיחה:פרויקט הלהקה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 13:38, 8 במאי 2013 (IDT)

כפילות[עריכת קוד מקור]

שלום. העברתי את הערך שיצרת לדף משתמש:נועם מאורי/גלגולי הטבעת האחת, כיוןן שהוא מהווה כפילות לדף טבעות הכוח#הטבעת האחת. אהרן - שיחה 20:31, 19 במאי 2013 (IDT)

כמו כן העברתי את מועצת אלרונד לטיוטה שלך משתמש:נועם מאורי/מועצת אלרונד כיוון שלמעט מידע שמופיע בערך אלרונד, לא היה מידע שיצדיק ערך נפרד. אני מציע שתתייעץ עם עורכים מנוסים לפני שאתה משקיע מזמנך וכותב ערכים, כי ככל הנראה אתה צריך לצבור עוד נסיון ומיומנות. אהרן - שיחה 20:35, 19 במאי 2013 (IDT)
כנ"ל באשר לערך דיאגול. אהרן - שיחה 20:42, 19 במאי 2013 (IDT)

שון גיטלמן[עריכת קוד מקור]

יכול להיות שהשארת את המחשב דלוק ומישהו השחית מהחשבון שלך? •אור שפירא • י"ג בסיוון ה'תשע"ג • 15:57, 22 במאי 2013 (IDT)

מצטער[עריכת קוד מקור]

אני מצטער! לאורך כל החודש האחרון משתמש אחר פרץ למחשבי וערך בצורה מזעזעת כל מיני ערכים, לדוגמה את שון גיטלמן.

אני ממש מצטער אם הוא הפריע למישהו, אקפיד להיות יותר זהיר!

אני מבקש להתחיל התחלה חדשה בתור עצמי ולא בתור פורץ...

נועם, חשוב שתשנה מידית את הסיסמה שלך. את הסיפור הזה של פריצה אפשר לספר פעם אחת.
כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:24, 23 במאי 2013 (IDT)

שיניתי את סיסמתי![עריכת קוד מקור]

יותר לא אפחד מפריצות ואהיה יותר זהיר!

תיבות משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום, תיבות משתמש נהוג לשים בדף המשתמש שלך ולא בדף השיחה. קובי כרמל - שיחהויקיפדיה היא אנציקלופדיה15:35, 23 במאי 2013 (IDT)

תודה אישית[עריכת קוד מקור]

תודה על המדליה שהענקת לי. בניגוד לילדים אחרים אני אוהב לגלות וללמוד ותת מידע לאחרים שמתבטא בכתיבה.Bvurt12 - שיחה 18:43, 23 במאי 2013 (IDT)

העברתי את הערך שכתבת בגלל שהוא כרגע רשימה. אם תעבה את הערך כל שיתאים לסטנדרט של הערכים, תוכל להשיבו למרחב הערכים. -יונה בנדלאק - שיחה 13:20, 2 ביוני 2013 (IDT)

אל תעלה סתם את הערך מחדש. תסתכל על ערכי תוכניות ורק לאחר מכן תעלה את הערך כמידע על התוכנית ולא כרשימות של פרטים שהיו בתוכנית. -יונה בנדלאק - שיחה 13:43, 2 ביוני 2013 (IDT)

פרויקט הלהקה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף פרויקט הלהקה. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:37, 2 ביוני 2013 (IDT)

כיון שהערך לא עומד בקריטריונים ליצירת ערכים, הוא נמחק. ראה ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. אהרן - שיחה 21:16, 27 ביוני 2013 (IDT)

שלום נועם[עריכת קוד מקור]

אני מבקש שתפסיק להוסיף מידע מיותר לתוכנית פרויקט הלהקה הערך מסודר בסדר גמור וכל התוספות לא מועילות למידע. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 21:27, 27 ביוני 2013 (IDT)