לדלג לתוכן

שיחת משתמש:נעם דובב/ארכיון 2014

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת נעם דובב בנושא אנסטסיה וולר

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

שיאן פלינדרומים[עריכת קוד מקור]

שלום, אני הוא המשתמש שהזכיר אותך בערך "פלינדרום". אני מדבר מכאן מפני שאיני יכול לדבר איתך באימייל, פייסבוק, או אתרים אחרים. אתה יכול לייעץ לי שיטה למציאת משפטים פלינדרומיים, או להמצאת סיפור פלינרומי? בינתיים בניתי לעצמי טבלה של מילים פלינרומיים אחד לשני, כמו אלף-פלא, נטש-שטן, דלי-ילד, נקז-זקן ועוד, שמתארת כל מילים בתור הסוג שלה: שם-עצם מוחשי, אנשים, תואר, פועל, מקום, זמן ועוד. בכל מקרה, תוכל לייעץ לי מספר שיטות? Fr.dror - שיחה 08:57, 18 באוקטובר 2014 (IDT)

שלום דרור. תודה על הפנייה והאזכור בערך "פלינדרום". מתרשם מאוד מפועלך בויקיפדיה. אתה יכול למצוא אותי בפייסבוק בקישור הזה - https://www.facebook.com/noam.dovev. אשמח לשוחח בנושא. נעם דובב - שיחה 20:33, 19 באוקטובר 2014 (IDT)

אנסטסיה וולר[עריכת קוד מקור]

נועם שלום. כמו שאתה זוכר, היה לנו ויכוח נוקב לגבי הערך הנ"ל. אני חייב לפרגן ולציין לטובה ומכל הלב, שזה אחד הערכים היפים ביותר בוויקיפיה, אחד המושקעים והמרשימים בעיניי וגם המלמדים ביותר. אני גם רואה כיצד אתה מעדכן את ערכי השחמטאים, כולל חייהם הפרטיים למשל ואני באופן אישי נהנה מכך. אולם, הישגים יפים של ילדים בספורט בין ילדים, אינם הישגים שצריך להתמקד בהם או להתפאר בהם, אלא אם כן הם הושגו בתחרות בין מבוגרים וכן, אם היה להישגים אלו המשך דומה וראוי כבוגרים (ילד פלא). "אליפות עולם לילדות" זה ממש שום דבר, זה נחמד וזהו. ישחקו הנערים לפנינו וכאן ישחקו הילדות לפנינו. מד הכושר של וולר כניראה הגיע לשיא שאינו משביע רצון, ברמה העולמית והארצית (ביננו, הלוואי עליי ועל כולנו). מד הכושר שלה, הולך ויורד וכך גם הישגיה וכניראה כך גם המוטיבציה שלה ושל הסביבה שלה. לכן, אם יקרה השינוי והיא תחזור ותפרוץ, אני זה שאבקש ממך את חידושו של הערך. אני עובד שנים רבות עם ילדות וילדים תחרותיים ועם בוגרות ובוגרים תחרותיים. אני מגיע לכנסים וסמינרים שמדברים בדיוק על זה, על איך להוביל ילדים בכלל וילדות בפרט להצלחה בבגרותם. שוב אנו רואים עוד נסיון של ילדים מקסימים שהובלו במסלול הלא נכון, ילדים שאולצו לפרוץ קדימה ולקחת את התהילה ולא עמדו במשימה, כי הם בסך הכל רק ילדים. זהו כמובן כישלון ידוע מראש של המערכת, של מאמניה ושל משפחתה אבל לא שלה ממש לא. הנתונים היבשים מספרים, בשחייה תחרותית למשל, על פחות מעשרה אחוזים של ילדות שהיו "כוכבות" בילדותן, הממשיכות וזוכות להישגים נאים גם בבגרותן ועוד פחות, הזוכות בהישגים דומים. אני מבקש ממך, בכל לשון של בקשה, את מחיקת הערך. BAswim - שיחה 11:17, 4 בנובמבר 2014 (IST)

BAswim - בשנה וחצי האחרונה אנסטסיה עלתה בכ-150 נקודות דירוג, השג לא מבוטל. לא נראה שהיא דורכת במקום או נסוגה. --‏Yoavd‏ • שיחה 08:29, 6 ביוני 2015 (IDT)
אתה כל כל טועה. יש לה ירידה כללית בכל הפרמטרים. התקדמות מזערית לילדה בגיל 12, שנמצאת בגיל ההתבגרות, אוו החלה מאוד מוקדם. כל הילדים מתקדמים ובמיוחד בגיל ההתבגרות, שלב ה- s. לצערי הרבה היא מתקדמת בקצב איטי מלווה בירידות. אפילו בישראל היא כבר אינה מדורגת במקום ראשון לגילה (שניה). מקום 51 לגילה באירופה וכו'. הערך מיועד למחיקה. זה היה כל כך צפוי. אינה ראויה לערך. חבל בכלל שנכתב. בשנה הבאה אעלה אותו להצבעת מחיקה כי אז המדדים יהיו הרבה יותר ברורים. BAswim - שיחה 13:10, 6 ביוני 2015 (IDT)
יהיה מעניין לראות מי צודק יותר בטווח של שנה מהיום. אני מבין שאתה מתמחה בשחייה, ולא הייתי מחווה את דעתי לגבי כישורי שחיין זה או אחר כי מלבד ילדי ששחו בבני הרצליה ועקבתי אחרי התקדמותם, ובתי שהיתה טריאתלטית מהטובות בבנות הנוער אין לי מידע נוסף. לעומת זאת בשחמט אני עוקב אחרי רבים בארץ, והערכתי היא כי הסיכויים הסטטיסטיים שלי לצדוק משופרים משלך. נחיה ונראה. --‏Yoavd‏ • שיחה 07:25, 7 ביוני 2015 (IDT)
BAswim, מצטער על התגובה המאוחרת. תודה על המחמאות על הערך. אני סבור שהתקדמותה של אנסטסיה וולר (שאכן פחותה מזו של רונית לויטן, שצעירה ממנה בשנה וזכתה השנה באליפות הארץ עד גיל 12, בהקדימה את אנסטסיה) אינה רלוונטית לדיון, שמוצה לדעתי בדף השיחה בערך (בתמצית: לדעתי אנסטסיה ראויה לערך על הישגה באליפות אירופה עד גיל 10 על ההד התקשורתי והמדיני שנלווה לו). אני מסכים עם Yoavd שצריך לבחון את ההתקדמות לאורך זמן, ולדעתי אם תתמיד אנסטסיה היא תגיע בעוד מספר שנים לנבחרת ישראל לנשים. ימים יגידו.
אחד הנימוקים שהעלית בדף השיחה נגד הערך היה שאין ערך לישי עוליאל. והנה, גם לו קיים ערך על הישג דומה בתחרות בינלאומית לנוער (ולא ראיתי אותך או אחרים מלינים על כך). בנוסף, ביקשת ממני למחוק את הערך - אין לי סמכות לכך (ואני גם לא זה שהקמתי אותו). נעם דובב - שיחה 11:13, 7 ביוני 2015 (IDT)
עדכון: כיום אנסטסיה בת ה-13 מדורגת שנייה בארץ עד גיל 16 לבנות (אחרי רונית לויטן בת ה-12), אך אינה מדורגת בין 100 הראשונות עד גיל 13 בעולם לבנות. אפשר כעת לומר בסבירות גבוהה מאוד, שהישגה באליפות אירופה ב-2010 הוא חד-פעמי. הלוואי, כמובן, שאתבדה. נעם דובב - שיחה 20:43, 16 באפריל 2016 (IDT)

בורוחובסקי[עריכת קוד מקור]

על מה אתה מסתמך? זה חשוב, כי אם יש סימוכין, אשנה את שם הערך. אבל השם היהודי נגזר מ"ברוך", ולכן הוא בדרך כלל בורוכובסקי. ביקורת - שיחה 00:44, 5 בנובמבר 2014 (IST)

אתר האיגוד הישראלי לשחמט, "מבחן גוגל" (וכן אני פשוט יודע). נעם דובב - שיחה 00:51, 5 בנובמבר 2014 (IST)
בוצע בוצע. מצויין. לילה טוב. ביקורת - שיחה 01:02, 5 בנובמבר 2014 (IST)
תודה, גם לך :) נעם דובב - שיחה 01:13, 5 בנובמבר 2014 (IST)