שיחת משתמש:סויבי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת סויבי בנושא אזהרת חסימה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום סויבי, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, • חיים 7שיחה16:20, 6 במרץ 2022 (IST)תגובה

קורי עכביש[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף קורי עכביש. הסיבה לכך היא: לא נהוג. יש קישור לערך האנגלי בצד הדף. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, איתי פ.שיחה 12:33, 25 באפריל 2020 (IDT)תגובה

טברוצקי של אולומואוץ[עריכת קוד מקור]

שלום סויבי,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "טברוצקי של אולומואוץ" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:טברוצקי של אולומואוץ.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
חיים 7שיחה12:41, 20 במרץ 2022 (IST)תגובה

אזהרת חסימה[עריכת קוד מקור]

התעקשת להעביר את הערך השגוי שכתבת "טברוצקי של אולומואוץ" למרחב הערכים ועל הדרך הטעית משתמשת שבתמימותה הלכה אחריך. אל תעביר ערכים שגויים למרחב הערכים ואל תבקש העברה של הערכים שגויים עד שאלה לא יתוקנו. חזרה על דפוס פעולה דומה יגרור חסימה גילגמש שיחה 11:29, 14 במאי 2022 (IDT)תגובה

אני לא מבין על מה אתה מלין, הרי בכל הדיון בינינו התייחסת רק לטעות בתרגום של התשלום עבור כריית בור. ניתן להתווכח על נכונות טענתך אך ויתרתי והורדתי את הפסקה הזו משום שאינה מהותית לתוכן הערך בכללו. יתר על כן, ביקשתי שתציין הערות נוספות על התוכן, אם יש לך. לא ציינת כאלה ולכן לא מצאתי לנכון לבצע עריכה נוספת. לכל מה שכתבתי בערך יש הפנייה בהערות שוליים למקור (כולל מה שחלקת עליו - אני תרגמתי מאנגלית אך כתבת שזה לא כך כתוב בצ'כית ועם זאת הודית ששליטתך בשפה זו מועטה). יתרה מזו, כמעט כל התוכן שכתבתי בעברית מופיע גם בערך באנגלית. מדוע אתה טוען שהטעיתי את המשתמשת? הרי ציינתי שאתה חולק על תוכן פיסקה מסוימת ואותה הסרתי. מה גם שהמשתמשת פנתה אליך ולא הגבת.
אומר שוב, אני מוכן לתקן כל דבר שדורש תיקון ואשמח לעשות זאת. אם אתה חולק על תוכן מסוים בערך במצבו הנוכחי אבקש שתציין מהו ואתייחס לכך. מאחר שהערך כבר היה במרחב הערכים יכולת להמשיך את הוויכוח ב'שיחה' ולא בהשבתו למצב טיוטה. זהו צעד נקמני הנוגד את רוח ויקיפדיה. אני חש שיש פה התעקשות גרידא שלא לפרסם את הערך ולא ניסיון להגיע לתוכן מושלם. אם תמשיך לחסום את העברת הערך מבלי לציין את הסיבה לכך אפנה למנגנון הערעור של ויקיפדיה.
@BARAK A, אני פונה אליך בתור החונך שלי ואבקש את עזרתך בקידום הדיון. סויבי - שיחה 12:40, 14 במאי 2022 (IDT)תגובה