שיחת משתמש:עפולה/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, עפולה, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ערן 16:14, 24 אפר' 2004 (UTC)

שלום אלמוג. קצת צניעות, מחשבה ואורך רוח, לא יזיקו.


שלום לאלמוני. אני משתדל לנהוג בצניעות, מחשבה ואורך רוח, אם כי לפעמים יש לי נפילות (אני רק בן אדם) לא יזיק אם מי שמציע לי יזדהה בשמו, ויסביר לי מה ההקשר שבו ניתנה העצה, על מנת שאוכל לשנות את דרכי על פי העצה החכמה. אלמוג 10:09, 23 יולי 2004 (UTC)


שלום אלמוג!

טוב לראות שכנים בויקיפדיה. מחכה לביקור בדף השיחה שלי או בקיבוץ עצמו (שמאלה בצומת למטה, ימינה בפנייה הראשונה...).

אלון 21:38, 1 מאי 2004 (UTC



שלום אלמוג

כל הכבוד על הערך שכתבת על משה סנה. שים רק לב לתיקונים שדוד שי עשה בקישורים הפנימיים, במיוחד במקרים בהם מה שצריך לכתוב שונה מאשר שם הערך (אם זה בגלל ראשי תיבות, או בגלל ענייני אותיות חיבור או סמיכויות)

eman


שלום אלמוג, ראיתי שהוספת את הערך קשר העשרים ביולי לשנת 1944 וגם ל-20 ביולי. חשבתי שיש בוט שעושה את זה אוטומטית ומעדכן את ערכי השנים מערכי הימים, לא? --Eranb 06:10, 25 מאי 2004 (UTC)


שלום ERANB. אני לא יודע. כל העניין של הבוטים קצת לא ברור לי. בכל אופן האירוע לא הופיע בדף של ה20 ביולי או של שנת 1944, אז הוספתי אותו שם. אלמוג

Eranb צודק. הנקודה היא שאותו בוט, שכתב משתמש:Costello מופעל אחת ל.... אבקש ממנו להפעילו אחת ל-3 חודשים ואז ערכי השנים, מרועננים. ^^ דּוֹד1 03:32, 26 מאי 2004 (UTC)

אלמוג שלום,

אני אכתוב את ההערך על רומל על פי הבסיס האנגלי. אם תרצה אוכל לכתוב ערכים על קציני וורמאכט נוספים על פי הבסיס האנגלי. גילגמש 06:32, 26 מאי 2004 (UTC)


בשמחה! אני מציע שתכתוב את הערכים "רומל" "שטאופנברג" ו"לודוויג פון בק" שמצויים גם בויקיפדיה האנגלית, ואני אמשיך עם הקושרים "הקטנים יותר". אם אתה רוצה אפשר להתחלק בצורה יותר רחבה - אתה תכתוב את הקושרים "הצבאיים" (טרשקוב, קנריס, ויצלבן, והפנר) ואני אמשיך עם ה"אזרחיים". תודה על שיתוף הפעולה.

אלמוג.

אין בעד מה, אכתוב את הערכים של הקושרים הצבאים בימים הקרובים.גילגמש 07:06, 26 מאי 2004 (UTC)

אלמוג, שלום.

תרגמתי את הערכים העוסקים ארווין רומל, קלאוס שנק פון שטאופנברג ולודוויג פון בק. לצערי ערכי שאר האישים אינם בויקי האנגלית. אני לא בקיא מספיק בהיטוריית האישים האלו על מנת לכתוב את הערכיים ללא עזרה ממקור חיצוני ואין לי ספר שעוסק בהם. אם תרצה שאני אעזור לך עם אישים אחרים, אז אשמח.


שלום גילגמש. תודה על שלושת המאמרים שתרגמת. אני לוקח עלי את השאר ובסך הכל עוד חמישה או שישה ערכים לסיום הפרויקט. אחר כך אני מתכוון להגיע לשושנה הלבנה ולסופי שול (the white rose, Sophie Scholl). אני די בטוח שיש עליהם ערכים בויקי האנגלית. תציץ שם, ואם הנושא מעניין אותך אתה מוזמן להקדים אותי.


אלמוג שלום, אני מתענין יותר בהיסטוריה צבאית ולא בתולדות השואה, אם תרצה פעם עזרה בעריכת ערכים הקשורים לנושא הזה, אשמח לעזור. גילגמש 20:33, 27 מאי 2004 (UTC)


שלום אלמוג, הערכים שאתה כותב האם כמעט מושלמים, ויש רק טעות אחת שאני נתקל בה פעמים רבות בעת קריאת ערכים אלה. כוונתי לסגנון שבו אתה כותב תאריך. הוספתי לויקיפדיה:עקרונות מיוחדים לשפה העברית פסקה שנושאה תאריכים, ואבקשך לכתוב בהתאם לאמור בה. שתי ההערות המופיעות שם וקשורות לסגנון כתיבתך:

  • אף שרבים אומרים תאריך בצורה "20 ליולי" (ל' לפני שם החודש), זו צורה שגויה, ויש לומר "20 ביולי" (ב' לפני החודש). קל לזכור זאת לפי שמות החגים: "1 במאי", ט"ו בשבט" וכדומה.
  • בעת כתיבת תאריך מלא, אין להפריד באמצעות פסיק בין החודש לשנה. צורת כתיב כזו מקובלת באנגלית-אמריקאית (דוגמה: May 23, 2003), אך לא בעברית. הכתיב הנכון בעברית הוא "23 במאי 2003", ולא "23 במאי, 2003". דוד שי 12:57, 29 מאי 2004 (UTC)


לאלמוג שלום,

תשומת לבך לערך פולקה ברנדוט.

בברכה, המשתתף: אדר. 5 ביוני שעה 10:03 (ישראל).



שלום אלמוג,

חבל שקישרת ערכים לערך פרגואי. זהו אינו האיות המקובל לשם המדינה וחיכתי שמישהו חרוץ יכתוב את הערך באיות המקובל פרגוואי על מנת למחוק את הערך האומלל פרגואי. אותה בעיה קיימת אצלך עם אורגואי שהמקובל הוא אורוגוואי, אלא שכאן בינתיים אין כפילות.

אביהו 16:25, 12 יוני 2004 (UTC)

בקשה מאלמוג

שלום אלמוג,khjkj

בקשה קטנה לי אליך. קשר את הערכים הנפלאים שאתה כותב לויקיפדיה האנגלית בקישור הפוך אל הויקיפדיה בעברית. לדוגמה ראה בערך Arbitration שאליו קישרתי את בוררות:he. הסיבה לקישור זה היא שהבוטים המעדכנים את הויקיפדיות בשפות שאינן אנגלית משתמשים בויקי האנגלית כבסיס.

אביהו 19:13, 21 יוני 2004 (UTC)

שלום אלמוג. מיניתי אותך למפעיל מערכת. קרא בבקשה את ויקיפדיה:הנחיות למפעילי מערכת. דוד שי 17:56, 2 יולי 2004 (UTC)

לאלמוג שלום

אני מציע שתכתוב על מרלון ברנדו שנפטר ב 1 ביולי.

בברכה, אדר. 3 ביולי שעה 9 (ישראל).

כלב כנעני , כנעני

הערך כלב כנעני אכן מופיע כפול

גם תחת כלבי פאריה

וגם תחת גזעי כלבים, נכון לעכשיו מחקתם את הכיתוב שהופיע תחת הערך כנעני והוא נשאר רייק

אין שום סיבה למחוק אותו

יגאל פרדו (בעל הזכויות יוצרים של הצילום "גור כנעני"(


אלמוג,

כל הכבוד על הערך המרשים על מלחמת השושנים!

הערכה קטנה בנוגע לתרשימים הגנאולוגיים. פורמט התמונה המועדף לתרשימים, טקסט, שרטוטים וכל גרפיקה אחרת בעלת חדות מאוד גבוהה ושימוש נמוך בצבע הוא PNG או GIF (הראשון חופשי ותקני והשני שייך לחברת Compuseve). כאשר משתמשים בפורמט JPG, המיועד לתמונות, יורדת החדות של התמונה ונוצרים הכתמים האפורים מסביב לטקסט שמקשים על הקריאה. (אתה חושב שאפשר לכתוב על זה מאמר כמו דחיסת תמונות?)

אם אתה צריך עזרה טכנית אנא פנה אלי ב-e-mail דרך האתר.

בתקווה לפגוש אותך מחר,
מאיר מ 12:41, 21 יולי 2004 (UTC)


במיוחד בשבילך - פרנק זאפה- הקישור הראשון שם הוא לסקירה שלי Pasteran



שלום אלמוג,

שמע, אתה תותח. תוך 40 דקות להרים את הערך הנפלא ז'אן ז'ורס עם כל הקישורים. אין לי אלא להסיר את הכובע. דרך אגב מה עם הדיבר הרביעי?

אביהו 10:48, 31 יולי 2004 (UTC)

אביהו - הסמקותי מרוב מחמאות, אבל ידוע שעוד ייקח לי הרבה זמן ומאמץ כדי להגיע לעומק וליופי של הערכים שלך... בקשר לדיבר הרביעי - אני משתדל לא לעסוק בענייניו של אדר, אבל כאן פשוט הספר של ברברה טוכמן כבר היה על השולחן שלי, וזה דיגדג לי את המקלדת, אז תיאמנו טלפונית את העבודה. באשר לרצח קנדי - אצל אדר יש כבר כמה עשרות עמודים בכתב יד, אבל הוא מהסס לקפוץ למים. זה רק עניין של זמן. אלמוג 13:08, 31 יולי 2004 (UTC)

למה מחקת את עינבל??

לא אני כתבתי את הערך אני רק הרחבתי אותו וזה נראה לי ערך בסדר גמור


תשובה: הערך כפי שנכתב אכן ראוי להשאר (אחרי עריכה) ואכן שחזרתי אותו וערכתי קצת. התוספת שהוסיף שם משתמש אחר היו הטלת רפש בענבל גבריאלי ובאביה, ולא ניתן להשאיר את הערך כמו שהוא. המדובר בהאשמות לא מבוססות והויקיפדיה היא לא המקום להן. אם אתה מתעניין בענבל גבריאלי אנא הוסף פרטים כשנת הלידה, השכלה, פעילות פרלמנטרית וכו' החסרים בערך. אלמוג 15:30, 4 אוג' 2004 (UTC)

אין כאן שום הטלת רפש זה שניסו לחסל את אבא שלה זה עובדה, ככה לפחות אומרת המשטרה. כל שאר הטענות זה עפ"י חשדות המשטרה וככה גם כתבתי שהם.

בתקציר ההגנה שלך על הערך ענבל גבריאלי כתבת שמשתמשים מוסיפים שטויות לערך. רק רציתי להבהיר שהיחיד שמוסיף את ההכפשות בעניינה של גבריאלי הוא משתמש:זאב רוזנשטיין. העריכות שלי לערך היו לצורך מחיקת הוצאת הדיבה של רוזנשטיין. אני לחלוטין תומך בצעדיך--רועי 16:24, 4 אוג' 2004 (UTC)

ח"כ ענבל גבריאלי

שלום אלמוג, אומנם "זכות" ריאשונים שמורה לי על הוספת ערך כה קונטרוברסלי מסתבר אך עבודתי לא הושלמה כראוי ויש פרטים נוספים שראויים להופיע. אודה לך אם תשקול את בקשתי לשוב ולערוך את הכתוב ולהשלים את החסר. תודה מראש, גיא

ריינהרד היידריך

לאלמוג שלום,

ראיתי שפתחת מיזם על פושעי המלחמה הנאציים. לדעתי, הערך ריינהרד היידריך דורש הרחבה ולפי הידע שאתה מפגין נראה לי שאתה האיש המתאים לכך. תוכל לטפל בו?

נ.ב. לא יכולתי להתאפק ובכל זאת אתייחס להערתך במזנון. גם בי עברו לא פעם מחשבות להפסיק את פעילותי בויקיפדיה עקב עלבונות אישיים כלפי, השחתות חוזרות ונשנות, ניבולי פה, ערכים הכתובים בצורה אינפנטילית וערכים שמי שכתב אותם לא טרח לבדוק את העובדות ולכן הכילו טעויות גסות. אבל יודע אתה מה, בסופו של דבר הכל מסתדר. ככל שנהיה יותר כותבים ועורכים כך נתגבר ומהר יותר על כל התופעות השוליות. אין לי ספק שהתופעות שראינו כאן בקטן קרו בויקי האנגלית בגדול וראה איזה מפעל מפואר קם שם בסופו של דבר. שיהיו לך ימים נפלאים ופוריים כמו בשבועות האחרונים.
אביהו

לאלמוג שלום,

ראשית, תודה על השלמת הערך ריינהרד היידריך. אכן לזאת ציפיתי. שנית, אתה בטוח שאתה רק בן אדם אחד? לפי הרישום בשינויים האחרונים גם דוד שי, גם גילגמש ועכשיו גם אני מנסים נואשות לרוץ אחרי הערכים שאתה יוצר ואנחנו רק קוראים!

אביהו 16:42, 6 אוג' 2004 (UTC)

ו

שלום אלמוג, הוספתי בערך ו הסבר על האות ו' בתעתיק של שמות לועזיים, כדי לספק הסבר לשינויים שעשיתי בשמות אחדים מהערכים שכתבת. דוד שי 17:37, 6 אוג' 2004 (UTC)

לדוד - קראתי, הפנמתי, אבצע (בעתיד...). תודה וושבת שלום. אלמוג 18:28, 6 אוג' 2004 (UTC)

אס אה

בוקר טוב אלמוג. הערך אס אה מכיל כעת את המידע המקיף ביותר על ארגון זה בויקי העברית. הבעיה היא שמידע שנמצא בו סותר ערכים אחרים, ואין מתאים ממך לעשות סדר בבלגן. בעיות אחדות:

  • בערך ארנסט רהם כתוב: "ב1925 החל בהקמת ארגון צבאי מתוך פלוגת הספורט של המפלגה הנאצית. הפלוגה הגנה בחירוף נפש על היטלר בעת הפוטש, וכהוקרה על כך הקים היטלר את פלוגת האס אה ומינה את ארנסט רהם כמנהיגה."
  • בערך פרייקורפס ראוי לציין שחלק מאנשיו השתלבו באס אה. (כל הערך דורש הרחבה)
  • בערך הרמן גרינג נאמר: " ב 1922 מונה גרינג לראש האס אה". זה לא תואם את לוח הזמנים שמופיע בערך אס אה.

שלום לאלמוג

בקשר ליהודה איש-קריות: אתה מתעקש למחוק את התוספת שלי ש"יש להדגיש שאין לסיפור כל סימוכין אחרים". האם זה כי ידוע לך איזשהו מקור, חוץ ממקורות נוצריים, שמזכירים שהיה אדם כזה בכלל או שאלה היו מעשיו? הרי יש "שמועות" שהשימוש ביהודה, נועד בכלל לציין "יהודי", ולא בהקשר החיובי, אלא כסיבה נפוצה לעלילות הדם למיניהן. אז למה אצלנו, לפחות, לא נדגיש את הספק בקשר לכל הסיפור. ויש ספק. אשמח לשמוע ממך. בני


לבני שלום - קרא את הערותי בדף השיחה:יהודה איש קריות. בפעמיים שמחקתי את ההערה שלך נימקתי את המחיקה. איני מוחק מבלי לנמק. אלמוג 19:17, 8 אוג' 2004 (UTC)

לאלמוג העסוק

מצטער על הנימה הצינית, אבל לא מצאתי את מה שכתבת, אולי כי אני חדש כאן. אולי תסביר לי בקיצור שוב.

לבני הפנוי - אנא הצץ בשיחה: יהודה איש קריות אלמוג 03:54, 9 אוג' 2004 (UTC)

היי אלמוג, מתאים לך לעבור על הערך המהפכה התעשייתית ולבשר לי מה דעתך? בתודה, SHIMONSHA

אלמוג, צר לי להטריח אותך (כך אני מתרשם) שוב בנושא יהודה איש קרית. כזכור, כתבת שהורדת את ההערה שלי ש"פרט לברית החדשה אין הוכחות לקיומו של יהודה איש קריות או לכך שהתנהג כפי שמיוחס לו" מכיוון ש"ההערה כזו ניתן לייחס כמעט לכל דמות מהברית החדשה והישנה, והיא מובנת מאליה. אם שמים אותה דווקא אצל יהודה איש קריות, יש כאן איזה אפולוגטיקה לא כל כך ראויה". כמו כן ציינת ש"אנחנו בילינו 2,000 שנה בהתנצלויות, ולי נמאס".

ובכן, אני סברתי לתומי שמדובר באנציקלופדיה ובעובדות, ולא בדעות אישיות שלך על אפולוגטיקה. נכון שיש עוד הרבה דמוןיות בתנ"ך ובברית החדשה שאין להן כל סימוכין, אבל אם לא שמת לב, הפרשה של יהודה איש-קריות, היא זו שהביאה עלינו כל כך הרבה עלילות דם. וחלק מהעלילות נגרמו, אי מניח, בגלל אנשים כמוך, שהיו תמימים לחשוב ש"זו אפולוגטיקה". מה שאתה לא מבין הוא שיש אנשים הקולטים את המסר כפשוטו, וכאשר אין להם ספק שהארוע אכן התרחש, הוא התרחש. ושוב, מדובר בארוע ששינה את חיינו כבר 2,000 שנה. לדעתי - הארוע יותר משמעותי ממעמד הר סיני או חורבן בית המקדש.

אז, שוב, דווקא ממך, כמשפטן, הייתי מצפה להכניס את הסייג הזה, כפי שאתה מכניס סייגים לחוזים של לקוחותיך. האם לא כן?

הקישורים ממאיר כהנא לאייל הקורא

שלום. אנא ראה הערותי בשיחה:מאיר כהנא. בברכה, Eranb 14:18, 16 אוג' 2004 (UTC


לאלמוג שלום

הוסף לרשימת התעלומות את "איש המטריה".


בברכה, אדר. 16 באוגוסט 2004

דסק העזרה

שלום אלמוג,

לפני כמה ימים עלתה הצעה ליצור דסק עזרה כמו זה שיש בויקי האנגלית. מאז עלתה בקשה לשנות את שמו של הדף, ומכיוון שמעטים הצביעו בנידון, הועלתה הצעה "לפשוט" על דפי השיחה של המשתמשים העיקריים בויקיפדיה. מכיוון שכך, אשמח אם תתן דעתך לעניין ותצביע.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 11:26, 17 אוג' 2004 (UTC)

מלחמות השושנים

כתבת ערך מרשים מאוד במלחמות השושנים, אבל משהו אחד לא ברור לי שם. אתה כותב : "הנרי השישי, שהיה המלך שבתקופתו אבדו לאנגליה נחלותיה ביבשת...". איזה נחלות? איזה יבשת? (אירופה?) לא ראיתי שכתוב בשאר הערך כלום על זה (אם כי טרם קראתי את הערך בצורה מקיפה), ואשמח אם תאיר את עיני. התחושה הראשונה שלי היא שיש כאן בלבול בין המלך ג'ורג' השלישי, שגם הוא היה מעורער משהו ובתקופתו איבדה אנגליה את ההתיישבויות ביבשת אמריקה, אבל אני מניח שזה נובע מהבקיאות האפסית שלי בהיסטוריה. גדי אלכסנדרוביץ' 11:33, 17 אוג' 2004 (UTC)

מיזם רצח קנדי

ברכותי על המיזם אני נהנה לקרוא את הערכים החדשים שאתה ואביך יוצרים. יש לי הצעה: אולי אפשר לאחד את כל הערכים לכדי קטגוריה אחת? או להוסיף טבלה כמו שיש בערכים על קיסרי רומא? אולי יש לך הצעה משלך בנושא? גילגמש 12:02, 17 אוג' 2004 (UTC)

עד כמה שאני משקיע במיזם, אני לא חושב שמדובר באירוע המצדיק קטגוריה משלו. חלק מן הערכים דאלאס, ג'ון פ. קנדי והשירות החשאי ראויים ל"חיים משלהם" מחוץ למיזם, ולהכלל בקטגוריות אחרות. ערכים המעניינים רק את המתעניינים ברצח כגון ג'ים גאריסון וכו' אני משתדל לכתוב כמה שפחות, ולרכז את כל המידע וההפניות במסגרת הערך הגדול שנכתב והולך בארגז החול שלי. איני רואה מקום לטבלה, שכן אין המדובר בערכים עם סדר מסויים (כרונולוגי או אחר) אלא במגוון היבטים של אותו נושא. בכל אופן, המיזם הוא די בתחילתו, וקשה לי להחליט עכשיו לגבי ההיקף שלו והצורה שהוא יקבל בסוף. תמיד אפשר להחליט מה לעשות עם הערכים אחרי שאני ואדר נסיים את העבודה. תודה על ההתעניינות אלמוג 12:09, 17 אוג' 2004 (UTC)

מזנון

למה מחקת את כל מה שהיה במזנון? גילגמש 18:02, 18 אוג' 2004 (UTC)

מאד מוזר - אין לי מושג איך זה קרה. אתקן מייד! אלמוג 18:03, 18 אוג' 2004 (UTC)


פורנוגרפיה

הנה רק ציטוט קטן מהערך החדש:

* 2001 RRCC's הנקבה המבצעת הטובה ביותר 
* 2001 RRCC's הטירונית הטובה ביותר 
* 2001 XRCO's קרם החלומות 
* 2001 XRCO's סצינת סקס בשלישיה הטובה ביותר 
* 2001 XRCO's סצינת הסקס הקבוצתי הטוב ביותר 
* 2003 AVN's הנקבה המופיעה הכי טוב בשנה 
* 2003 RRCC's הנקבה המופיעה הכי טוב. 
* 2003 XRCO's סצינת השלישיה הטובה ביותר 

מה הלאה? נציג את 2003 בקולנוע עם הנקבה המופיעה הכי טוב בשנה? למה שלא נוסיף כמה ערכים על מין סוטה עם חיות או אני יודע עם כמה גופות טריות ? זה מה שאתה רוצה שיהיה כתוב בויקי? בשביל זה יש מיליון פורומים ברשת. המטרה של 10,000 היא חשובה, אין ספק, אבל האם זאת המטרה? ערכים עם הנקבה המבצעת הטובה ביותר? אני מצטער, אך זה פשוט לא המקום לערך כזה. למרות התנגדותך לזכות קיום של התועבה הזאת, אני מוחק אותה לאלתר. גילגמש 18:36, 18 אוג' 2004 (UTC)

מכה על חטא. פשוט לא טרחתי לקרוא את הערכים עצמם. אם זה אכן התוכן, אז אני באמת חושב שאפשר לוותר עליהם. עלה והצלח גלגמש אלמוג 18:54, 18 אוג' 2004 (UTC)

זה שקר א. זה קטע יוצא דופן - אני מציע לך לקרוא את הערך בשלמותו (בשאר הערך לא מופיעה אפילו מילה גסה אחת) ב. הקטע הנ"ל מתורגם מילה במילה מהויקיפדיה האנגלית. --Xxx 19:00, 18 אוג' 2004 (UTC)


בעקבות דבריך הוספתי אותך לרשימת המתנגדים לערכי התועבה. בברכה וד"ש לבנך גילגמש 13:33, 19 אוג' 2004 (UTC)

שלום,
השלמתי את המאמר ואני אשמח אם תעיף בו מבט ותתן את הערותיך. גילגמש 18:12, 19 אוג' 2004 (UTC)

המאמר המומלץ

שלום אלמוג,
תשים לב בבקשה להצעתי במזנון ויקיפדיה:מזנון#המאמר המומלץ - הצעה

גילגמש 22:55, 20 אוג' 2004 (UTC)


לאלמוג שלום

אתמול בערב היו קשיי התחברות לויקיפדיה. דוקא אז מצאתי לדאבוני לנכון לעשות הגהות נוספות לערך רצח קנדי בקולנוע וחלק גדול מן הערך נמחק. הערך בשלמותו מופיע (כולל ההגהות} בגירסה שלפני האחרונה. אנא תקן את הליקוי.

בתודה, אדר. 21 באוגוסט 2004 שעה 09:25 (ישראל).

תודה

מודה על השחזור. עוקב בענין על התקדמות הערך רצח קנדי בארגז החול שלך.

שבת שלום, אדר. 21 באוגוסט 2004. שעה 10:00 (ישראל).

כל הכבוד!

על הערך של פידל קסטרו, ערך יפה ומעניין! אני חושב שכדאי שתכניס את זה למאמרים המומלצים. --הדוקטור המשוגע 05:52, 22 אוג' 2004 (UTC)

רצח קנדי

שלום אלמוג,
תיקנתי את הערך בארז החול שלך בעקבות בקשתך. רק הצעה אחת: הערך הגיע לגודל אימתני של 79kb אני מציע להפרידו ל2 או אפילו 3 חלקים כי שמתי לב שיש עדיין פרקים שלא נכתבו. בקצב כזה זה יגיע לגודל של 100 K.

נ.ב. כל הכבוד על ערך מושקע. אשמח לקרוא אותו כשהוא יכתב במלואו. גילגמש 17:29, 22 אוג' 2004 (UTC)

אני מצטער לאכזב, אך המצב שתואר הוא בלתי אפשרי. הכח פועל רחוק מדי מציר הסיבוב ולכן ראשו יכול לנוע ימינה ואחורה או ימינה וקדימה בלבד. אין סיכוי לתנוע בכיוון שמאלה ואחורה. גילגמש 17:39, 22 אוג' 2004 (UTC)

לאחר שהפכתי את עצמי לשפן ניסיונות אני נצמד לדעתי שהתנועה הזאת היא בלתי אפשרית בעליל. או שיש טעות והכדור פגע למטה או שלא הבנתי משהו, או שתיאוריית הקונספירציה צודקת :)

גילגמש 17:42, 22 אוג' 2004 (UTC)

רצח קנדי - קטגוריה

שלום אלמוג,<RR> בעקבות פיצול הערך, אני שב ומציע לך לשים את הערכים בקטגורית "רצח קנדי" היות ויש כבר לפחות 10 מאמרים המוקדשים לנושא. גילגמש 17:46, 23 אוג' 2004 (UTC)

בדיקה

שלום אלמוג, אבקשך לבדוק את הערך כליאה בלתי חוקית שנכתב על-ידי אלמוני, והמידע שבו הפתיעני מאוד. דוד שי 15:13, 27 אוג' 2004 (UTC)

עוז יעוז נגד רוצחי קנדי

אלמוג שלום,

בעוונותי קראתי בצעירותי את סידרת הספרים לנוער "עוז יעוז" של "עידו סתר" (שם עט של חזי לופבן). עוז יעוז הוא שמו של סוכן ישראלי נועז. הסידרה אם להודות על האמת הייתה ברמה ירודה אבל יש לה קשר לנושא המעסיק אותך בשבועיים האחרונים. אחד הספרים קרוי "עוז יעוז נגד רוצחי קנדי" ובו תיאורית קונספירציה מקורית. תוכל לקרוא על כך במאמרו של אלי אשד שיצא במלואת 40 שנה לרצח.

אביהו 17:52, 27 אוג' 2004 (UTC)

אלפו

שלום. בערך עלאווים שאתה מתרגם, העיר אלפו היא חאלב. בברכה, Eranb 08:32, 28 אוג' 2004 (UTC)

סוריה

שלום אלמוג,
שמתי לב שאתה מתרגם את ההיסטוריה של סוריה. כבר מההתחלה שמתי לב למספר טעיות גסות. הפיניקים לא ישבו בסוריה אלא בלבנון ויש טעויות בקשר לאשורים והשומרים. אולי כדאי להעביר את הטקסט בכללותו ללא תרגום לדף השיחה או ארגז חול על מנת שיהיה אפשר לעבור עליו ולמחוק שגיאות. אם יש שגיאות רבות כל כך וחמורות כל כך על ההתחלה, חבל לכתוב את הערך פעמיים, כי זה ככל הנראה מה שנעשה בסופו של דבר.
נ.ב. תעביר מקצת החומר לארכיון.
גילגמש 16:50, 28 אוג' 2004 (UTC)

רצח קנדי

שלום אלמוג,

ראשית, ברכות על העבודה המצוינת בנושא. אני בספק אם יש עוד מקור מעמיק ומקיף כ"כ בעברית בכל האינטרנט.

שנית, הוספתי לכל הערכים תיבה קטנה מצד שמאל, שבעזרתה ניתן "לנווט" בין הערכים. לתבנית קוראים {{JFKNav}}. עיין בערכים ותראה אם זה נראה לך מתאים. את הרעיון לקחתי ממה שנעשה בגרסה האנגלית של מרד ורשה, אבל שם היו הרבה מאוד ערכים (תשעה), ואילו כאן אולי לא יתאים כ"כ לעשות תבנית ניווט כזו לחמישה־שישה ערכים. לשיפוטך.

ערב טוב, [[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 17:44, 28 אוג' 2004 (UTC)

התיעצות קטנה

אני רוצה לערוך את הערך- דגי זהב, אבל כיון שיש מינים רבים של דגי זהב, אני לא יודע האם לשים דף פירושונים או לא. מה אתה חושב?

מלחמות

היו לפחות 10 מלחמות בין רוסיה לאימריה העותומנית שנמשכו מהמאה ה17 עד המאה ה20

זה לא ממש הגיוני שהיו קרבות בים התיכון, אך אני אבדוק ואחזור אליך עם תשובה. ככל הזכור לי כל הקרבות נערכו בים השחור (מה שגם הגיוני יותר, היות וים זה גובל בשתי הארצות והצי הרוסי לא יכול לצאת לים התיכון כי הוא חסום ע"י הדרדנלים).

המרד על הקיין

אלמוג שלום,

נראה לי שיש לך מספיק חומר בכדי להוציא את תיאור הספר והסרט לערך עצמאי (כמו שעשה האח הגדול האנגלי). מה דעתך?

אביהו 14:36, 3 ספט' 2004 (UTC)


בעקבות הערתו של אביהו, האם הסופר הושפע מהספר "זאב הים" מאת ג'ק לונדון? כי הסיטואציה המתוארת דומה ואף זהה בהרבה פרטים. גילגמש 14:38, 3 ספט' 2004 (UTC)
לאביהו - אנסה "להרים" ערך, ותהא זו תרומתי הצנועה להגעת הויקיפדיה לעשרת אלפים ערכים עוד במהלך השבוע הקרוב... לגילגמש - המדובר בסיטואציה שתוארה בספרים רבים, וההשפעה העיקרית לה אינה ספרותית כי אם נסיונו של ווק עצמו כקצין בשולת מוקשים במלחמת העולם. אלמוג 14:46, 3 ספט' 2004 (UTC)

ארנון פניני

היי אלמוג,

כמו שבטח ראית, בטעות כתבת את הודעת ברוכים הבאים בדף המשתמש של ארנון במקום בדף השיחה. מעניין - זה חייב לקרות לכל אחד שכותב את הודעת הברכה בפעם הראשונה (גם לי). בכל אופן, גילגמש מחק את הדף.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 07:28, 4 ספט' 2004 (UTC)


היי אלמוג,

שים לב לשיחה:רצח קנדי: העובדות. בניגוד למה ששינית, מתברר שפניה של 120 מעלות היא כן חדה.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 08:10, 4 ספט' 2004 (UTC)

ידידי, אני מנסה נואשות (לשווא) לאתר את המאמר הנ"ל, ליצור אליו קישורים, להפוך אותו נודע בציבור - אולם איני רואה דרך להגיע אליו. ואני יודע בוודאות - המאמר קיים! ראיתי אותו בחטף - ומיד פרח ונעלם. התוכל לסייע בעדי למוצאו? משתמש:SHIMONSHA

תודה מארנון

בדף משתמש שלי יש קישורים לערכים אותם יצרתי או שיניתי. אם בא לך להציץ ולהעיר הערות - אשמח. ארנון פניני 21:14, 4 ספט' 2004 (UTC)

פידפק

כתבת ערך מצוין - החזית המזרחית במלחמת העולם השנייה, למרות שרציתי לכתוב אותו בעצמי :) כל הכבוד, שיניתי מספר בפרטים טריוויאליים כגון דרגות הורמאכט (לא היו פלדמרשלים רק גנרל פלדמרשלים) וזוטות אחרות. גילגמש 10:17, 11 ספט' 2004 (UTC)

אלמוג, שים לב בבקשה לצמד ה"ערכים" הללו. אבקשך להביא למחיקתם במהירות המירבית. בברכה, SHIMONSHA

מה שביקשת

עברתי בינתיים (בזריזות) על הערכים רוזה לוכסמבורג, פרייקורפס והשושנה הלבנה.

אני לא מומחה להיסטריה גרמנית, רק יודע את השפה, ולא מצאתי טעויות צורמות במיוחד. פה ושם תיקנתי תיקונים קלים.

הפרט היחיד שנראה לי צורם הוא המשפט "רבים מאנשי בריגדת ארהארדט נמלטו מברלין למינכן, שהיתה באותו הזמן תחת שלטון דיקטטורה של הימין הקיצוני". הכוונה כנראה לפוטש במינכן, אבל הניסוח "דיקטטורה של הימין הקיצוני" נשמע לי מוגזם. ואולי אני טועה.

על הערכים רפובליקת ויימר ו-קשר העשרים ביולי אעבור בימים הקרובים.

אם יש ערכים כלשהם הקשורים לגרמניה או להיסטוריה גרמנית שחשוב לדעתך לתרגם ממקורות גרמניים, אני מציע את שירותיי.

--Harel 17:57, 11 ספט' 2004 (UTC)

אגב, באותו עניין, בהמשך להשושנה הלבנה, נובאליס הוא שמו הספרותי של פיליפ פון הרדנברג, משורר גרמני מהזרם הרומנטי, ודמות מעניינת למדי. ככה שנובאליס זה "איש רוח גרמני" ולא משהו אחר, אפילו שזה לא נשמע ככה.
עברתי גם על פרידריך אברט, והכנסתי כמה שינויים זוטים. אגב, למה קייזר ולא קיסר? מילא שאין מילה עברית לקאנצלר, אבל לקיסר דווקא יש... המונח "קיסר גרמניה" הינו מקובל. --Harel 05:24, 16 ספט' 2004 (UTC)

דלקת גרון

ראיתי שישנם שני ערכים: דלקת גרון, ודלקת הגרון. שניהם עוסקים באותו נושא, ולכן אני לא מבין למה לא מאחדים אותם! אני רוצה לאחד את שני הערכים הללו, אבל איני יודע איך מוחקים ערך. צריך למחוק רק את הערך דלקת הגרון, כיון שהערך דלקת גרון הוא יותר נרחב וכולל את דלקת הגרון. matani2005

אנא ראה את בקשתי ב....

היי אלמוג. אשמח עם תשים לב לשיחה:רצח קנדי. חוץ מזה, באמת הגיע הזמן שכבר תעביר חומר לארכיון.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 21:03, 13 ספט' 2004 (UTC) נ.ב.: קישרתי את המילים "היורה הבודד" לפסקה המתאימה העוסקת ב"כדור הקסם". אשמח אם תתקן במידה ומדובר בשני דברים שונים.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 21:10, 13 ספט' 2004 (UTC)

מלטונין

אני כרגע עורך את מלטונין, ואני רוצה לעשות טבלה כמו שבויקי האנגלית, אבל ניסיתי כבר חצי שעה לעשות טבלה ואני ממש לא מצליח. אם אתה יכול, אז אולי תערוך את הטבלה לפי החומר שאני יביא לך? אני רק צריך לעבוד עוד קצת על החומר. matani2005

מתן, לצערי אין לי כל הבנה בעריכת טבלאות. עד כמה שאני יודע המבינים הגדולים בעניין זה הם המשתמשים ERANB ו LAZYLEMON. אנא פנה אליהם בדף השיחה שלהם. אלמוג 07:29, 15 ספט' 2004 (UTC)

אני לא מבין גדול בטבלאות וגם לא אהיה ממש זמין בזמן הקרוב. עצתי הבסיסית היא לתפוס איזה כלי לעריכת HTML וליצור בו את הטבלה, ואז להעתיק את הקוד שלה לאן שצריך. כלומר, להסתדר בלי תחביר הוויקי, זה לא כזה נורא. אם יש לכם סבלנות, אז קראו את ויקיפדיה:איך להשתמש בטבלאות. מקווה שעזרתי במקצת, ולהתראות עוד כחודש. Eranb 07:49, 15 ספט' 2004 (UTC)
אני יכול לנסות לעזור. אמנם אין לי מזל וכל הטבלאות תמיד מסתבכות לי, אם זה משהו פשוט אני יכול לנסות.--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 07:55, 15 ספט' 2004 (UTC)