שיחת משתמש:שלום12345679

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אלנד רואד. הסיבה לכך היא: השם נכון + לא משנים שם ללא דיון. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 21:28, 28 בדצמבר 2022 (IST)[תגובה]

מתנצל שלום12345679 - שיחה 22:04, 28 בדצמבר 2022 (IST)[תגובה]
הכל בסדר נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 22:26, 28 בדצמבר 2022 (IST)[תגובה]

חקירה פלילית בניו יורק של ארגון טראמפ[עריכת קוד מקור]

שלום שלום12345679,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "חקירה פלילית בניו יורק של ארגון טראמפ" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:חקירה פלילית בניו יורק של ארגון טראמפ.ייתכן שחלק מהבעיות בגינן הערך עדיין לא מתאים מוסברות בדף השיחה שיחת טיוטה:חקירה פלילית בניו יורק של ארגון טראמפ. רצוי להמשיך את הדיון שם להבהרת נקודות בהן נדרש שיפור, דיון בהמשך העבודה, או ערעור על שיקול הדעת בהעברה.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!

מקף ෴‏20:59, 4 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]

הסבר להעברת הדף, והבעיות שדורשות תיקון

הסבר[עריכת קוד מקור]

וק:תרגמת: ניסוחית, דברים עמומים או שלא מהודקים (סתם דוגמאות: „דבר שמצביע על כך שהם כנראה...”, „חבר המושבעים היה צריך למצוא שוייסלברג (ו/או מקוני) פעלו "בשם" הארגון על מנת להכריז עליו אשם”);

  • עיצובית, הערך לא מעומד, מודגש, צריך להיות חסר הטייה של הטקסט.
  • מקורות: לפי השגיאות הפרמטריות, לא בדקת את כל 220 המקורות שצורפו לערך. לפי ויקיפדיה:בדיקת מקורות מתורגמים אין לצרפם לערך בלי בדיקה עצמאית.

מקף ෴‏20:59, 4 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]