שיחת משתמש:37.142.2.159

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת כ.אלון בנושא בוטל

שיחה:מבצעי מגבית[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "שיחה:מבצעי מגבית". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

נחסמת ליום[עריכת קוד מקור]

אם יימשכו ההפרעות נאלץ לחסום אתכם לתקופת זמן ארוכה יותר. eli - שיחה 12:45, 26 בנובמבר 2018 (IST)תגובה

צר לי אך איני מוכשר ככולכם בתחום הויקיפידי. הנה ההסבר למחיקת כל מה שכתבתי בדף השיחה הנדון.

הסרת תגובותיי בדף השיחה[עריכת קוד מקור]

באחרונה, לנוכח ניסיון לשנות עובדות שנקבעו רשמית לפני 45 שנים, באשר למבצעי "מגבית" של שייטת 13, במלחמת יום הכיפורים, נתבקשתי להביע דעתי בדפי השיחה. סברתי שאין יותר ויקיפידים הכופים עמדתם על אחרים או עולבים בחפצים לומר דעתם - שגיתי. כתב מר שי: "ההתכתבות הרבה בדף שיחה זה, שנגרמה בעיקר על ידי אנשים שמעולם לא תרמו לוויקיפדיה, ומן הסתם הוזעקו לכאן על ידי (קודקוד צהוב), תופעה שאנו מכירים בדיוני חשיבות, ואיננו נוהגים לכבד את המשתתפים בה". הסבתי תשומת לב הויקיפידים לדבר וסברתי שיהיו מי שיתנערו מהכרזה זו – הדבר לא קרה. לפיכך, כיוון שאיני "מכובד", אני מסיר את כל התייחסויותי כאן. בשלב זה אשאיר את תגובותיי לערך "מבצע דרייפוס" למרות שגם שם זכיתי להשמצה עוד טרם ראיתי את הערך. הפרשה שם חשובה בהרבה מהסוגיה שכאן, שעניינה רק רדיפה אחר כבוד (גם של ויקיפדים). ככל שיהיה דיון פנים אל פנים בסוגייה זו, וככל שאוזמן, אשמח לבא. גם דבריי אלו יישארו כאן לזמן קצר, ויוסרו. מתנצל אם עשיתי קצת בלבן במהלך המחיקות. איני מוכשר בתחום. 37.142.2.159 12:48, 26 בנובמבר 2018 (IST)מייק אלדר37.142.2.159 12:48, 26 בנובמבר 2018 (IST)תגובה

לפיכך, נראה שראוי שתסיר החסימה, שכן זו מעידה בדיוק על הסיבה בגינה מחקתי את כל דבריי. בברכה מייק

בוטל[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף "מבצע דרייפוס". הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. מומלץ לעבור על המדריך שלנו לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה. אם לדעתך עריכתך הייתה נאותה, ניתן לפנות לדף השיחה ולדון שם בנושא.
בברכה, כ.אלון - שיחה 19:56, 27 בנובמבר 2018 (IST)תגובה

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה