שיחת משתמש:77.125.61.64

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שמתי לב לתרומתך הרבה לוויקיפדיה העברית, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בברכה, המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 00:12, 19 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

ביטול עריכות[עריכת קוד מקור]

על סמך מה הביטול עריכה שלי ? King G.A - נא התנהגו בהתאם 00:26, 19 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך Fly by Night, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 13:59, 19 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך Easy (יישום), אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 13:59, 19 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

שלום,

תודה על תרומתכם הניכרת לאתר ויקיפדיה. עבודה משותפת על הערכים דורשת תקשורת, ויהיה זה קל ונוח יותר לעורכים האחרים לתקשר עמכם אם תירשמו לאתר. ההרשמה אינה עולה דבר, ולא מצריכה ויתור על האנונימיות. הסבר מפורט יותר לסיבות להירשם מופיע בדף ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?.

גם אחרי שתירשמו תוכלו, אם תבחרו, להמשיך לערוך גם כאנונימים ("מחוץ לחשבון").

ההרשמה, או "חשבון המשתמש", משותפים לכל אתרי קרן ויקימדיה (מיוחד:אתרי ויקימדיה), כגון ויקיטקסט או ויקימסע בעברית, ויקיפדיה באנגלית, ויקימילון בגאורגית, וכן הלאה.

כדי להירשם, היכנסו לדף ההרשמה.

בברכה, הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 13:59, 19 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

תודה לך על תרומתך לערך ILAC, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 14:00, 19 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

הזמנה לבית ספר ויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום 77.125.61.64!

רציתי להזמין אותך למיזם בית ספר ויקיפדיה, מיזם כיף ונחמד שניתן להעביר בו את הזמן בימי הקיץ החמים.

בית הספר הוקם ונוהל על ידי GUNR7229 ב-15 במרץ 2020, לאחר שהוחלט לסגור את בתי הספר בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בישראל. בבית ספר ויקיפדיה כולם הוזמנו ללמוד, בעיקר תלמידים שבית ספרם נסגר והם חפשו תעסוקה. המיזם נסגר ב-30 במאי, תקופה קצרה לאחר שהוחלט להחזיר את הלימודים בבתי הספר. בית הספר חזר לפעילות ב-21 ביוני 2020, עם תחילת "החופש הגדול" תחת ניהולו של הארי פוטר 73.

אודות המיזם בקצרה: בכל שבוע יתקיים במסגרת המיזם שיעור בנושא מתחלף, למשל: מוזיקה, היסטוריה, ספרות, של"ח, ערבית, אמנות וכו'. אתה רשאי לכתוב במסגרת המיזם ערכים מתוך רשימה בנויה מראש או להוסיף לרשימה ערכים נוספים ולכתוב אותם.

נשמח מאוד אם אם תחליט להצטרף למיזם על ידי הוספת החתימה שלך כאן.

בברכה, הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 14:02, 19 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה