שיחת משתמש:88.30.44.177

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת אנדרסן בנושא שיחה:בני גנץ
כתובת ip משותפת
כתובת ip משותפת

נאלצנו לחסום את כתובת ה־IP הזו, 88.30.44.177, מעריכה אנונימית.
אפשרות העריכה מכתובת זו נחסמה למשתמשים אנונימיים למשך 6 חודשים (עד 29 ביוני 2023) עקב התנכלות לעורך והשחתה חוזרת לאורך זמן ממושך, חסימה קודמת לחודש לא הועילה.

למשתמשים הפועלים מכתובת זו: עליכם ליצור חשבון משתמש כדי לבצע עריכות.


תורמים ראויים ורצויים, שלום לכם!

עקב לא מעט השחתות שבוצעו מכתובת זו בדפים בוויקיפדיה, היא נחסמה כעת לעריכה.
אם ברצונכם לתרום, אתם מוזמנים ליצור לעצמכם שם משתמש (מומלץ - מן המחשב בבית) ולתרום לוויקיפדיה משם המשתמש הרשום. אם תרצו לתרום גם מהכתובת הזאת, תוכלו לפנות אלינו ואנו נגן על שם המשתמש שלכם מפני חסימה, כך שתוכלו לתרום מהכתובת הנוכחית גם אם היא תהיה חסומה. בהצלחה!

גלעד קריב[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "גלעד קריב". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

אזהרה לפני חסימה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

נא לשחרר את החסימה ציונים רפורמים --88.30.44.177 22:40, 28 ביוני 2022 (IDT)תגובה

שיחה:בני גנץ[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "שיחה:בני גנץ". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
@אנדרסן הוא סדרתי. לדעתי כדאי לחסום SocialTechWorker - שיחה 13:08, 29 בדצמבר 2022 (IST)תגובה
היות וישנה השחתה חוזרת עם הפרעה לעורך עם אותו תיוג בדיוק, ומאחר והכתובת היתה חסומה לחודש ביוני, חסמתי לחצי שנה (עם אפשרות לפתוח חשבון, על מנת לאפשר לעורכים תורמים לערוך מכאן בעתיד). נילס אנדרסן 🦔 שיחה 🦔 💛💙 13:16, 29 בדצמבר 2022 (IST)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה