שיחת משתמש:AlmostArctic

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת צ'כלברה בנושא מה אתה שח?
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום AlmostArctic, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, emanשיחה 03:04, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

ועכשיו לצד הפחות נעים:


כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "[[בערך אבולוציה, בו ביצעת השחתה אידיאולוגית]]". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.
    emanשיחה 03:04, 8 אוגוסט 2006 (IDT)


כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "[[בערך בריאתנות, בו ביצעת השחתה אידיאולוגית]]". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.
    --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 03:39, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

עריכה אידיאולוגית[עריכת קוד מקור]

בויקיפדיה אנחנו מקפידים מאד על כתיבה מנקודת מבט נייטרלית. אם לדעתך יש בעיה בערך כלשהו, אנא דון בכך בדף השיחה המתאים ואל תכנס למלחמות עריכה. עוזי ו. 03:49, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

להפוך משפט "למרות שכיום מקובלים עיקרי תורתו של דרווין על הקהילה המדעית בעולם," ל"למרות שכיום נפוצים עיקרי תורתו של דרווין על הקהילה המדעית בעולם" זו השחתה ברורה. לא רק שעובדתית אכן הם מקובלים, גם השינוי שעשית הפך את המשפט, למשהו שהוא לא משפט תקין בעברית.

לגבי זה ה"תיקון" שהוא היה כביכול "כומר שחזר בשאלה" ולא "ביולוג" זו שוב השחתה כפולה ומכופלת . קודם כל, כי לא מצאתי שום עדות ממקור מוסמך שהוא היה כומר אי פעם. אחר כך, כי גם אם זה היה נכון, זה בוודאי לא היה התיאור העיקרי שלו. ובכל מקרה, לטעון שהוא לא היה ביולוג זה כמו לומר שדוד בן גוריון לא היה ישראלי.

עוד פעם תעשה שטויות כאלה, תחסם. emanשיחה 04:46, 8 אוגוסט 2006 (IDT)

מה אתה שח?[עריכת קוד מקור]

התואר היחיד שצ'ארלס דארוין זכה בו מעולם היה תואר בתיאולוגיה ואם אתה לא יודע זאת אז עליך להימנע מלעסוק בעניינים אשר אינך מבין בהם. מי שלמד תיאולוגיה והוסמך לעסוק בה נקרא באנגלית Reverand ובעברית 'כומר'. בשביל להיקרא 'ביולוג' אדם צריך ללמוד ביולוגיה ולקבל איזשהוא תואר בנושא זה. אם אתחיל לצפות בכוכבים ולהמציא תיאוריות על היווצרותם זה עדיין לא יהפוך אותי לאסטרופיזיקאי! ההשוואה שלך מקוממת ולא נכונה. עיקרי התיאוריה של דארוין אינם מקובלים על כל המדענים בעולם ולא כל הקהילה המדעית מקבלת אותן. בוודאי שמעת על תיאוריית התכנון התבוני והבריאתנות שאנשיה לא אחת ראויים בזכות ולא בחסד להיקרא 'מדענים' לדוגמא ניוטון הדגול היה מאמין גדול מאוד בבריאה. המילה 'נפוצים' בהחלט מתאימה פה הרבה יותר כיוון שהתיאוריות הללו אינן מקובלות על כלל הקהילה המדעית ויש להן הרבה מתנגדים. אתה צודק בקביעתך שהעברית לא תקנית, אבל במקום לשחזר את הערך יכולת פשוט לתקן את העברית... אל נא תיתן לאמונתך האישית באבולוציה לחלחל ולהעיב על הנייטרליות של הערך. ראה נאה, EMAN יקר. אני פונה אליך בנועם. אין טעם להכנס למלחמות עריכה מיותרות.

זה שתחזור על משהו לא יהפוך אותו לנכון. אנא הבא עדויות לכך שהוא הוסמך להיות כומר. ואגב, לפי דעתי לניוטון לא היה שום תואר בפיזיקה, אלא אם כבר במתמטיקה. אז זה אומר שהוא לא היה פיזיקאי? emanשיחה(: \ ): 00:38, 27 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
מעבר לכך בויקיאנגלית יש ערך שלם על ההשכלה של דארוין ושום פרט משם לא מצביע על איזשהו לימודי דת. אני ממליץ לך לקרוא את הערך en:Charles Darwin's education ולהיווכח בטעותך. ולגבי תואר, מקצוע והקשר בינהם אני ממליץ לך על הערך אוטודידקט. --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 00:47, 27 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה