שיחת משתמש:AsafZalmanov/הפועל באר שבע

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

עריכת הפועל באר שבע[עריכת קוד מקור]

עמרי: שלום

  1. תודה על העזרה, אני מעוניין לערוך את הדף של הפועל באר-שבע בעברית ואנגלית, אך עדיין יש דברים שאני לא יודע איך לעשות(כמו להעלות תמונה ספציפית שאני רוצה).
  2. את האמת אין לי מושג מה לא עשיתי בסדר, אז אם תוכל בעצם להגיד לי מה הבעיה אני מאוד אשמח.
  3. אשמח אם תלמד אותי איך מעלים תמונה ותוך כדי גם תלמד אותי כמה דברים שבהם אתה רואה שאני לא עושה בסדר.

תודה מראש, 14:47, 11 ביוני 2015 (IDT)

היי אסף,
  1. בכיף. תוכל לפנות אלי בכל שאלה.
  2. עוד לא התעמקתי בערך, אבל הנה כמה על קצה המזלג:
    1. הטבלאות של גביע האינטרטוטו מיותרות. ברוב המקרים אין צורך ברמת הפירוט הזאת. אתה כמובן יכול לפרט בפסקת ההיסטוריה על השתתפות הקבוצה במפעל, אך ירידה לרמת פירוט של טבלאות היא מוגזמת ולא פרופורציונלית.
    2. יש להסיר את רשימת השחקנים המושאלים וסגל קבוצת הנוער - ראה ויקיפדיה:מדיניות עדכוני העברות וסגל בקבוצות ספורט ("הסגל כולל את שחקני הקבוצה, ללא מושאלים לקבוצות אחרות, שחקני מילואים או שחקנים ששייכים לנוער").
    3. מדוע הטבלה "שחקנים בולטים בתולדות המועדון" מפוצלת לשלושה חלקים?
    4. מדוע הפסקה "אצטדיונים" בנוייה כרשימה? לא מצאתי בכך טעם. סוג המידע לא מתאים להופיע כרשימה, אלא כפסקה רציפה בדומה לפסקת ההיסטוריה. כמו כן, ציינת שם ש"בשנת 1959 הוקם אצטדיון רחב-ידיים". "רחב ידיים" הוא לא שמו של האצטדיון, אלא הצורה בה בחרו לתאר אותו בכתבה שהפנת אליה בהערת השוליים.
  3. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה המבוססת ברובה על תוכן חופשי, ועל כן ברוב המקרים התמונות שניתן להעלות הן תמונות אשר לא מוגנות בזכויות יוצרים (ראה כאן). אם תוכל להפנות אותי לתמונות (לינק), אוכל להגיד לך אם ניתן להעלות אותן. לגבי ה"איך" - ראה כאן (אני ממליץ שלא להעלות את התמונות בטרם נברר אם ניתן להשתמש בהן בוויקיפדיה).
בהמשך אעבור גם על פסקת ההיסטוריה, ואכתוב לך איפה ניתן לשפר. עמרישיחה 19:16, 12 ביוני 2015 (IDT)[תגובה]

עמרי: שלום

  1. מכיוון שהפועל באר-שבע השתתפה באותם שנים בשלב הבתים של גביע האינטרטוטו, לציין רק את השנה בה השתתפה זה מעט אינפורמציה בשביל אוהדים שרוצים ללמוד על העבר של המועדון. עשיתי את הטבלה הסופית(ונמנעתי מלהוסיף עוד פרטים) על מנת שיראו מול מי התמודדנו, ובאיזה מקום סיימנו, ושיראו את שאר הנתונים. אני בטוח שזה מאוד יעזור לאוהדי המועדון ללמוד על ההיסטוריה של הקבוצה. אם לומר את האמת אני כל החיים רציתי לדעת את האינפורמציה הזאת ורק שהתחלתי לערוך את הויקיפדיה הצלחתי למצוא את המידע הזה. אני בטוח ששאר האוהדים ממש יהיו מאושרים לגלות את האינפורמציה הזאת.
  2. האם יש הבדל בין העריכה של הויקיפדיה באנגלית לעברית? מכיוון שאת הערך הזה לקחתי מויקיפדיה של קבוצות ישראליות ואירופאיות באנגלית.(מושאלים, שחקני נוער). מחקתי את הערך הזה, אלא אם כן תגיד שזה תיקני. ע"י השאלה שלי.
  3. מדוע הטבלה "שחקנים בולטים בתולדות המועדון" מפוצלת לשלושה חלקים? *תיקנתי שחקני בית, שחקנים רכש, שחקנים זרים.
  4. מדוע הפסקה "אצטדיונים" בנוייה כרשימה? בכתבה היה רשום שנחנך אצטדיון רחב ידיים, אז חשבתי שכך קראו לאצטדיון מה שגם מספר אוהדים אמרו לי שכך קראו לאצטדיון. תיקנתי את זה לאצטדיון עירוני באר שבע, ורשמתי כרשימה כדי להראות את התהליך שהאצטדיון עבר, ככה זה מוסבר מסורה יסודית, פשוטה להבנה, וגם מרשימה.
  5. לגביע ההיסטוריה אני הוסף מידע ע"י היסטוריונים, אעלה את המידע הזה כשיהיה לי את כל המידע הנדרש.
  6. האם אני יכול להעלות את הערך אחרי התיקונים ולקבל את האחריות על הדף?
  7. האם אני יכול לעלות את התמונה הזאת? http://www.siz.co.il/my.php?i=zthwzzgtky1w.jpg

אני ערכתי אותה אבל לא יצרתי אותה. 15:44, 15 ביוני 2015 (IDT)

היי אסף.
  1. לא התכוונתי שתציין "רק" את השנה בה השתתפה הקבוצה במפעל. אתה יכול כמובן להרחיב מול איזה קבוצות השתתפה הקבוצה במפעל, באיזה מקום היא סיימה וכן לפרט את תוצאות המשחקים. טבלה שכזו לא פרופורציונלית מבחינת רזולוצית המידע, שכן ישנן עונות של הקבוצה שכלל לא מסוקרות, ומצד שני ישנו פירוט לפרטי פרטים על מפעל זניח יחסית. כמו כן, אם הוספה של טבלה שכזו היא חשובה לדעת, תאר לעצמך איך היה נראה הערך של ריאל מדריד או באיירן מינכן, אם היינו מוסיפים טבלה עבור כל עונה ועונה של הקבוצה בליגת האלופות ובגביע אירופה לאלופות שהקדים אותו. אין דבר כזה בשום ערך, ואין סיבה שזה יהיה גם בערך של הפועל באר שבע. אתה מוזמן להעיף מב בערך על הפועל תל אביב ולראות כיצד מסוקרת שם הופעתה של הקבוצה בליגת האלופות (ללא טבלה כמובן). כמו כן, באפשרותך להוסיף הערת שוליים למקור מהימן כך שגולשים יוכלו לראות את הטבלה המלאה במידה וירצו.
  2. אכן יש הבדל בין הוויקיפדיות. לכל ויקיפדיה יש את החוקים והכללים שנקבעו אצלה. מדובר בכללים שהתגבשו בהתאם לאופי הוויקיפדיה. הכל כמובן פתוח לדיון ובר שינוי, אך כרגע זה לא מקובל.
  3. מעולה. אפשר גם לאחד את טבלת שחקני הבית עם טבלת שחקני הרכש וליצור סימון מיוחד לשחקני בית. כך ניתן יהיה לצמצם בעמודה. זה לשיקולך. זה בסדר הן ככה והן ככה.
  4. אין באמת הצדקה להציג את המידע שם כרשימה, שכן לא מדובר ברשימה. תחבירית זה שגוי. לשיטתך, גם את פסקת ההיסטוריה יש להציג כרשימה כי ככה זה יהיה "מוסבר מצורה יסודית, פשוטה להבנה". בסה"כ מדובר בפסקה עם מידע היסטורי, ויש לעצב אותה כמקובל בפסקאות כאלה. אגב, לא הבנתי מה בדיוק "מרשים" בזה.
  5. מעולה. חשוב להוסיף סימוכין.
  6. אני ממליץ שקודם כל תסיים לערוך את פסקת ההיסטוריה, ואחרי שנעבור עליה נחזיר את הדף למרחב הערכים. אל תהיה לחוץ עם זה או משהו כזה. אתה עורך במרחב הפרטי שלך, כך שזה לא יפריע לאיש. תאמין לי, זה לטובתך. אגב, בוויקיפדיה אין בעלות על ערכים. כל אחד יכול לערוך איזה ערך שהוא רוצה. אין כאן אחראים על ערכים. כולם יכולים לערוך הכל.
  7. אני מנחש שלא אתה צילמת את התמונה, ולכן אין הוכחה שהיא לא מוגנת בזכויות יוצרים. אני ממליץ שחפש תמונות שאוהדים צילמו ושהם מוכנים לתרום. אגב, לא מקובל להעלות תמונת ערוכות בסגנון הזה. אנחנו לא אתר אוהדים. עמרישיחה 18:29, 16 ביוני 2015 (IDT)[תגובה]

עמרי: שלום

  1. סידרתי את כל מה שאמרת לי, מוטב לציין שלמדתי גם דרך ויקיפדיות אחרות.
  2. לקח לי זמן לקבל וללמוד את כל ההיסטוריה של המועדון, כמו שאמרתי דיברתי עם היסטוריונים ושחקני עבר, וקניתי גם ספרים.

אני אמשיך ללמוד על העבר של המועדון, במידה ואמצא אינפורמציה נחוצה אעדכן בעתיד. אני לוקח על עצמי את האחריות על הויקיפדיה.

  1. אני רוצה לומר לך תודה על העזרה, אני עושה מה שאני אוהב ועבור קבוצה שאני אוהב, ואתה עוזר לי להגזים משהו שרציתי לעשות כבר המון זמן.
  2. אני רוצה לעדכן את הויקיפדיה של הקבוצה, מאחר ועדכנתי את הכל, כולי ציפייה.
  3. אם ארצה לעדכן דברים נוספים בעתיד אתייעץ איתך.

04:25, 24 ביוני 2015 (IDT)

אסף, אעבור על הערך בימים הקרובים ואביע את דעתי בדף זה. עמרישיחה 15:32, 24 ביוני 2015 (IDT)[תגובה]

עמרי, אני מדבר עם היסטוריון של הפועל באר שבע, אריה רפפורט. רכשתי ממנו ספרים שמפרטים על הספורט בנגב ועל הפועל באר שבע בפרט מיום הקמתה. אני עדיין עורך את הביוגרפיה של המועדון, אז ייקח לי עוד קצת כדי לסיים באופן סופי הכל. בנוסף אריה רפפורט הוא בעל זכויות היוצרים של חלק מהתמונות, ואתמול 25/06/2015 הוא שלח את הסכמתו במייל על כמה מהם. על שאר התמונות הוא ישלח בקרוב מאוד. יש לי מספר שאלות בבקשה

  1. יש משהו שלא הצלחתי להבין, אפשר/אי אפשר לשלוח להם את האישור דרך קובץ WORD? ואם לא, אז דרך כתבן?
  2. אם יש תמונות שאני לא מוצא מי בעל זכויות יוצרים שלו, יש דרך שאפשר למצוא את אותו אדם?
  3. האם יש דרך להעלות את תמונה מבלי אישור מבעל זכויות היוצרים?
  4. האם יש תמונות שלא צריך עליהן אישור מבעל זכויות היוצרים?

תודה מראש 07:27, 26 ביוני 2015 (IDT)

היי אסף,
  1. את האישור יש לשלוח במייל בנוסח הכתוב בויקיפדיה:OTRS#הצהרת הסכמה לכל הבקשות. למה צריך פה Word? הרבה יותר נוח לשלוח מייל עם הנוסח הזה, לא?
  2. די בעייתי למצוא את בעל זכויות היוצרים אם לא כתוב. אפשר אולי לחפש בגוגל תמונות.
  3. במידה והתמונה מוגנת בזכויות יוצרים, יש חובה לקבל את אישורו של בעל התמונה, אלא אם כן מדובר בתמונות במסגרת שימוש הוגן.
  4. בהחלט - תמונות אשר לא מוגנות בזכויות יוצרים. כפי שציינתי, ויקיפדיה היא מיזם שמבוסס על תוכן חופשי, ובשל כך אנחנו שואפים לעשות שימוש בתוכן חופשי. שים לב שכאשר אתה מבקש אישור מבעל זכויות היוצרים להשתמש בתמונה, אתה למעשה מבקש ממנו לוותר על זכויות היוצרים ולשחרר את התמונה לשימוש חופשי. בשל כך, התמונה הופכת להיות לתמונה חופשית. השאיפה היא לעשות שימוש בכמה שיותר תוכן חוופשי. לעתים אין ברירה ומשתמשים בתמונות מוגנות בנימוק של שימוש הוגן (הסמל של הפועל באר שבע למשל מוגן בזכויות יוצרים, אך השימוש בו הוא בגדר שימוש הוגן. הרי לא ניתן להשיג תמונה שכזו ללא זכויות יוצרים). בכל אופן, תמונות חופשיות הן תמונות שהצלם שלהן ויתר על הזכויות עליהן ושיחרר אותן לשימוש חופשי. העליתי עד כה יותר מ-1,500 תמונות שצילמתי בעצמי, או שבני משפחתי צילמו. התמונות הללו כוללות תמונות של אצטדיונים בארץ ובעולם (למעשה, רוב התמונות של שיש בערכי האצטדיונים בישראל אני צילמתי או אבא שלי), תמונות של שחקנים ומאמנים וכו'. בנוסף, העליתי תמונות שלא קשורות לכדורגל. למשל תמונות מטיולים בארץ ובעולם. בשל כך, המלצתי לך לחפש תמונות שאוהדים צילמו ומוכנים לתרום לשימוש חופשי. אתה יכול בנוסף לבקש מהאתר של הפעול באר שבע לתרום תמונות לשימוש חופשי. עמרישיחה 12:03, 26 ביוני 2015 (IDT)[תגובה]

היי עמרי,

סיימתי לערוך את הדף הפועל באר שבע, אתה יכול בבקשה לעבור עליו?

  1. מכל העורכים כולם אהבו, חוץ מאחד, שביקש שעוד עורכים יעברו על הערך שלי.
  2. דעתך מאוד חשובה לי כי התחלתי את התהליך איתך.
  3. בנוסף נפתח דיון עבור שינוי השם מהפועל באר שבע להפועל באר שבע (כדורסל), בדף שיחה:הפועל באר שבע, אשמח אם תיכנס ותביע את דעתך ולהצביע?

תודה מראש, אסף(שיחה) 17:39, 25 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

היי אסף. אני אעבור על הערך בקרוב ואביע את דעתי. קצת סבלנות לא תזיק. אני ממליץ לך לא להיכנס למלחמות עריכה עם משתמשים. אם יש משתמש שטוען שיש בעיות בערך, הפיתרון הוא לפנות אליו ולבקש ממנו לפרט מה לא בסדר כדי שתוכל לתקן. במקרה הזה מדובר במשתמש עם הרבה ידע בתחום, כך שדעתו חשובה על אחת כמה וכמה. מלחמות לא יובילו לשום דבר חיובי. עבודה בשיתוף פעולה תביא לעבודה פורה יותר, וכן תשפר את מיומנויות העריכה שלך. קצת סבלנות. בכל מקרה, אעבור על הערך בהקדם ואגיב. ממליץ לך לבקש מסבסטיאן נקודות שלדעתו טעונות שיפור. רק כך נוכל להתקדם. עמרישיחה 18:18, 25 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]
עדיין לא קראתי את כל הערך מתחילתו ועד סופו כמו שצריך, אבל כבר מרפרוף עולות שתי בעיות עיקריות, אותן פירטתי פסקה אחת מתחתינו. מבחינה צורנית - הטבלה שמציגה את השחקנים הבולטים בתולדות המועדון נמצאת במצב בלתי קריא. מהבחינה המהותית יותר - פסקת ההיסטוריה דורשת הגהה ושכתוב רציני והיא מלאה בניסוחים לא אנציקלופדיים. הנה כמה דוגמאות:
  • "בעונה זו הוחזר מאור מליקסון לאחר קמפיין מרגש מאוד שנערך ע"י עמותת האוהדים - וסרמיליה"
  • "הקבוצה הודחה מאירופה למרות עליונות בולטת בצמד המשחקים"
  • "בעונת 2011/12 החליטה הבעלים אלונה ברקת להתנהל בדרכם של המועדונים הקטנים בארץ. המשקיעים בשחקני בית ובשחקני רכש אנונימיים וזולים, מאחר והיא משקיעה בהרבה יותר כסף מהם ומצליחה פחות"
  • "אך יחד עם זאת הוחתמו שחקנים זרים חלשים, וזה התבטאה בכך שההגנה הייתה מאוד חדירה"
  • "אותה עונה תיזכר בעיקר עקב התצוגות הגדולות והכדורגל המלהיב אותו הציגה הקבוצה בכיכובם של..."
אלו ביטויים שעשויים להתאים לאתר האוהדים של הפועל באר שבע, אך לא לאנציקלופדיה, שתפקידה לתאר את העובדות ולא לספק פרשנות ולהפגין רגשות. Sebastian27 - שיחה 01:25, 26 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

היי סבסטיאן,

  1. הטבלה שמציגה את השחקנים הבולטים בתולדות המועדון מנוסחת בצורה זהה לאותה טבלה המוצגת בדף של מכבי חיפה, אני לא רואה סיבה שבדף של הפועל באר שבע זה יהיה בלתי קריא.
  2. אשמח אם תציין את הנקודות שבהם אתה רואה שצריך ניסוח שונה, ע"י ציטוטים, כמו שאתה ציינת בהודעה האחרונה וכך אני יוכל לתקן את זה.
  3. אני חייב לציין שבדפים של שאר המועדונים הגדולים יש שורות עם ניסוח בסגנון דומה, אז אני לא מבין למה בדף הפועל באר שבע, זה לא תקין. אסף(שיחה) 11:22, 26 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]
בדף של מכבי חיפה הטבלה מסודרת. במקרה של הפועל באר שבע הטבלה מחולקת לשלוש ולכן התאים בה מכווצים ולרוב אין בהם מקום ליותר ממילה אחת, מה שהופך את הטבלה לבלתי קריאה. הייתי מציע לוותר על החלוקה המיותרת ל"שחקני בית/רכש/זרים", ופשוט לסדר את כל השחקנים בסדר כרונולוגי בטבלה אחת מחולקת לשניים, וכך היא תהיה קריאה בדומה לטבלה של מכבי חיפה. לגבי הנקודות שדורשות ניסוח שונה - נתתי מספיק דוגמאות ואתה יכול להתחיל לתקן. אין ספק שלא כל הערכים בוויקיפדיה במצב מושלם, ואם אתה רואה בערכים אחרים שורות עם ניסוח דומה, אתה מוזמן להביא אותם לידיעתנו או לתקן אותם בעצמך.
הייתי מציע שלא תיקח את העריכה בוויקיפדיה באופן אישי. אין לי שום דבר אישי נגדך או נגד הפועל באר שבע. נהפוך הוא, הפועל באר שבע היא קבוצה חשובה ולכן חשוב לי שהערך שלה יעמוד בסטנדרטים של ויקיפדיה. אני מעריך את העבודה הקשה שאתה עושה, אך יש להתאים אותה לסגנון המקובל בוויקיפדיה, ואני בטוח שעם הזמן תלמד איך עושים את זה. Sebastian27 - שיחה 12:42, 26 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

היי סבסטיאן,

סיימתי לערוך את הדף, מבקש את חוות דעתך. אסף(שיחה) 00:03, 30 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

היי אסף, עדיין לא קראתי את כל הערך במלואו, אך ניתן לראות שיש שיפור. יחד עם זאת, הניסוח עדיין לוקה בחסר במקרים רבים, יש פסקאות שגולשות לפירוט יתר ואפשר לתמצת קצת את המידע. טבלת השחקנים הבולטים עכשיו אמנם קריאה, אבל חבל סתם לסרבל אותה. הייתי מציע שתבחר צורה אחת לחלוקה (לפי עשורים או לפי שחקני בית/רכש וכו'), כי גם וגם זה מוגזם.
בימים הקרובים אשתדל לקרוא את כל הערך כמו שצריך ולתת הערות ספציפיות יותר. נמתין שגם עמרי יעבור על הערך, ואני מקווה שמשתמשים נוספים יביעו את חוות דעתם ויסייעו לך לשפר את הערך. Sebastian27 - שיחה 18:53, 30 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

היי סבסטיאן,

קיבלתי את הערות שלך, ועברתי על ערכים של קבוצות שונות על מנת לראות כיצד מנוסחת הביוגרפיה שלהם, ובכל ביוגרפיה יש גלישה לפירוט יתר.

לאחר מכן, עברתי על הערך שלי וכאשר ראיתי שהכתיבה שלי הייתה יתר על המידה כמו שציינת, תיקנתי גם במקומות אחרים שלא ציינת.

מוטב לציין שאני הבנתי את הנקודה שלך, וכרגע ואני עורך בצורה הכי פשוטה וברורה לקריאה. וכך עשיתי גם ב'שחקנים בולטים בתולדות המועדון'.

הערך מנוסח בצורה פשוטה ומושלמת חוץ מהביוגרפיה. אני מעוניין להעלאות את הערך כבר בשבוע הבא, אז אני אשמח אם תעבור על הביוגרפיה בהקדם, אעבור מחר שוב פעם על הביוגרפיה על מנת לראות היכן אני יכול לשפר.

תודה מראש, אסף(שיחה) 22:00, 30 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

הערך חיכה לך 11 שנים, לא יקרה כלום אם הוא יחכה עוד יותר משבוע. אשתדל לעבור על הערך בהקדם, ובכל מקרה יש משתמשים נוספים שביקשו ממך זמן כדי לתת את חוות דעתם.
לגבי השחקנים הבולטים - הכוכבים הצהובים שהוספת לא מקובלים בוויקיפדיה ותיאלץ לוותר עליהם. תחליט לפי מה אתה רוצה לחלק את השחקנים, כי אי אפשר לחלק לפי עשורים ובתוך כל קבוצה לחלק גם לשחקני בית/רכש/זרים, זה יוצא מסורבל מדי. לא צריך להמציא את הגלגל, תבחר את אחת מקבוצות ליגת העל ופשוט תעתיק את הטבלה שהכי מוצאת חן בעינייך. Sebastian27 - שיחה 18:53, 31 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

היי סבסטיאן,

  1. מדוע הכוכבים אינם מקובלים? הרי לא אני הוספתי אותם לוויקידפיה העברית, הם היו קיימים.
  2. עדיין לא הבנתי למה אצטרך להפריד את זה לעשורים או שחקני בית/רכש/זרים, מדוע שניהם יחד נראים מסורבל? אני לא מבין מדוע הפרדה כ"כ קטנה ולא משמעותית מסרבלת.

אשמח אם תראה לי איפה כתוב שאסור להשתמש בכוכבים, ותסביר לי ותראה לי איפה כתוב על ההפרדות בבקשה.

לגבי הביוגרפיה:

האם עברת עליה?

מוטב לציין שכדי לעבור עליה לא צריך להקדיש יותר מ5 דקות.

תודה מראש, אסף(שיחה) 01:51, 4 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

רשימה סתמית של שחקנים אינה מקובל כאן במיוחד (למרות שהיא עדיין נפוצה). המודל הרצוי והמומלץ הוא זה שדורש עבודת מחקר רצינית, וניתן לראות אותו במספר ערכים כמו מכבי חיפה (כדורגל), ארסנל וברצלונה (כדורגל). תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 02:03, 4 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]
היי ברוקו,
  1. אל תזלזל ברשימה שערכתי היא ממש לא סתמית, היא מוצגת בצורה ברורה ומרשימה, גם אם בעיינך היא פחות מועדפת.
  2. אין ספק שהייתי מעדיף את הסגנון של ארסנל, שהיא באמת מרשימה ומעבירה אינפורמציה נחוצה, אבל אין לי מידע על כל השחקנים, למרות שהוצאתי מידע על הרוב אחרי עבודה קשה מאוד.
הרשימה נראית כאילו הנתונים המופיעים בה לא נבדקו. לבניון יש מקום של כבוד בתולדות הכדורגל הישראלי, אבל 25 הופעות בקבוצה זה לא שחקן משפיע בתולדות המועדון. באותה עונה הקבוצה גם ירדה ליגה כזכור. נמשיך: בלסינג קאקו - 42 הופעות. שיר צדק - רק הגיע לקבוצה. בן שהר - כנ"ל. אלון מזרחי - 18 הופעות. ג'ון אוגו - 34 הופעות. אנתוני נוואקמה - רק הגיע.
צר לי, אך הרשימה גרועה מאוד. היא מערבבת שחקנים חשובים עם שחקנים שאמנם תרמו לקבוצה, אבל אינם בולטים בכלל בתולדות המועדון. זה שאלון מזרחי בא לקבוצה לכמה משחקים לפני הפרישה לא הופך אותו לשחקן חשוב בתולדות המועדון. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 03:31, 4 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]
  1. הרשימה לא נראית גרוע זה דבר ראשון!
  2. שחקנים כמו: שיר צדק, בן שהר, ואנתוני וואקמה היה מוקדם להכניס אותם.
  3. שחקנים כמו: בלסינג קאקו - היה בולט מאוד בתקופתו בבאר שבע הגיע עם המועדון לחלק העליון של הליגה הישראלית ולגמר גביע. ואלון מזרחי - אלון מזרחי כנ"ל מקום רביעי ומלך השערים בכל הזמנים (45 הופעות, 16 שערים) אומנם הוא הגיע לקראת סיום הקריירה אבל זה לא אומר כלום. ג'ון אוגו - שחקן בולט על סף כוכב בהפועל באר שבע והגיע איתה לגמר גביע ולמקום שלישי. יוסי בניון - אומנם שיחק עונה אחת במועדון ובעונה הזאת המועדון ירד ליגה, הוא שיחק 25 משחקים וכבש 15 שערים היה כוכב במועדון באותה עונה ולא שחקן בולט, בניון והפועל באר שבע זה סיפור אחר לגמרי הוא שחקן בית של המועדון הוא מזוהה עם המועדון ולהפך, הרבה מעבר להופעות ושערים.

יש דברים שאתה טועה, ויש דברים שאתה צודק ואני אתקן. אסף(שיחה) 04:12, 4 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

אסף, על כל השאלות ששאלת יש לי את אותה התשובה, וכבר אמרתי לך אותה. אני באמת בתמים מציע לך לא לנסות את הגלגל. יש לך המון רצון לתרום, וזה טוב מאוד, אבל אתה משתמש חדש ועדיין לא מכיר את ההתנהלות ואת צורת הכתיבה. הדרך הטובה ביותר להשתלב ולהשתפר היא לא לנסות להמציא את הגלגל מההתחלה, כי זה לא ילך לך. אני יכול לנסות להסביר למה הכוכבים האלה לא מקובלים ולמה הרשימה נראית מסורבלת, אבל זה לא משנה וכל הדיונים האלה רק יבזבזו לך ולכולנו את הזמן. בתור התחלה פשוט תיצמד לפורמטים קיימים. תעבור על קבוצות ליגת העל ותראה איך נראית הרשימה, תבחר את זו שהכי נראית לך ותעתיק אותה. ואם תגלה שבאף אחת מהן אין כוכבים, אז גם אין סיבה שבערך של הפועל באר שבע יהיו כוכבים. לא צריך לכתוב חוק בשביל כל דבר. Sebastian27 - שיחה 19:10, 7 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

היי סבסטיאן,

סיימתי את העריכה, ותיקנתי את מה שציינת אסף(שיחה) 23:26, 17 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

תעבור עליו בבקשה, כי תיקנתי היכן שביקשת. אסף(שיחה) 00:22, 18 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]
היי אסף, התחלתי לעבור על הערך.
בפרק ההיסטוריה נדרש צמצום רציני של המידע, שגובל בפירוט יתר שלא מתאים לאנציקלופדיה (למשל, פירוט כל המשחקים בשנת 1949, פירוט מוגזם של עונת 1957/58, תיאור מיותר של משחק לא רשמי ושולי מול אנורותוסיס פמגוסטה, פירוט יתר של משחק אחד בעונת 1963/64, סיפור נסיעתו של מאיר ברד לצרפת - זה לא ערך על מאיר ברד).
בנוסף, עדיין יש תיאורים וניסוחים לא אנציקלופדיים ("השאפתנות של השחקנים גרמו לחוויה אדירה בעיר", "מאמן זר בדמותו של רוברט שרף", "משחק סנסציוני" וכו').
אני מציע שתמשיך לשפר את הערך ושתמתין לתגובתם של משתמשים נוספים שציינו כי יש בעיות בערך. סבלנות היא מצרך חשוב. Sebastian27 - שיחה 19:18, 19 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

מתי הערך יעלה לדף הרשמי ? 46.19.86.143 18:37, 17 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

היי,

הערך יעלה בהקדם האפשרי. אסף(שיחה) 23:43, 17 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

העברת הערך למרחב הראשי[עריכת קוד מקור]

אסף, הוסכם שתעבוד על הערך בדף טיוטא על מנת שמשתמשים אחרים יוכלו לעבור עליו, לסייע ולתקן את הנדרש לפני העברת הערך למרחב הראשי. אבקש שלא תעביר אותו שוב למרחב הראשי לפני שיוסכם על משתמשים נוספים שיש לעשות כך. כרגע הערך עדיין לא מוכן, ומרפרוף עולה כי יש בו עדיין הרבה מאוד ניסוחים לא אנציקלופדים, שאמנם מתאימים למדור הספורט בעיתון, אבל ויקיפדיה איננה עיתון ותפקידה לתאר את העובדות ללא פרשנות. כמו כן, הטבלאות שמציגות את השחקנים הבולטים בתולדות המועדון בנויות בצורה לא נכונה כך שהן כמעט בלתי קריאות. כל הכבוד על העבודה הקשה שאתה משקיע בערך, אבל צריך עוד לשפר אותו. Sebastian27 - שיחה 01:13, 25 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]


הועבר מהדף שיחת משתמש:Sebastian27
היי סבסטיאן, אני פונה אליך, אל תשנה את העריכה שלי בדף הפועל באר שבע, עבדתי עליה תקופה ארוכה והיא ערוכה בצורה יסודית ומדויקת ע"י ספרים שרכשתי והיסטוריונים של המועדון, והיא ערוכה ע"פ חוקי ויקיפדיה.

חוסר ההערכה שלך עבור העריכות והעבודה שלי בכללי ובדף הפועל באר שבע בפרט, בניגוד לעורכים אחרים מאוד בולטת.

פרגון מעורך בריאן

אני אומנם עורך חדש, אבל זה לא נותן לך לגיטימציה להתנשא מעלי ולהתעסק בעריכות שלי כל הזמן. אני לא מתכוון לשבת ולשתוק בזמן שאתה משבש לי את העריכות ומבטל אותם שלא בצדק.

חבל לי שבמקום שתעריך את העבודה שלי שהיא בעיקר עבור הקהל הרחב, אתה גורם לחוסר נעימות כזאת.

אם תשנה או תבטל את העריכות שלי מבלי להתייעץ איתי, אני אפנה לגורמים הרלוונטיים. יש דרך לכל דבר ואני לא אסבול יותר את הזלזול והיחס הזה.

אם יש לך איזשהו ספק באיזה נושא בעריכה אתה מוזמן לשוחח איתי ולהעיר לי במקרה הצורך.

תודה רבה Assafשיחה 16:08, 25 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

סוף העברה

שלום אסף, נהוג להמשיך שיחות במקום בו הם התחילו, לכן העברתי את תגובתך לכאן. כפי שציינתי, הוסכם כי תעבוד על הערך כטיוטא, ולאחר שמשתמשים אחרים יעברו עליו ויסייעו לך להתאים אותו לסגנון המקובל בוויקיפדיה, הוא יעבור למרחב הראשי. ניכר כי אתה עדיין לא מכיר את סגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה, ולא את צורת ההתנהלות, ואני מציע שלא תיכנס למלחמת עריכה, ותמתין עד שעורכים נוספים יביעו את חוות דעתם על השינויים אותם אתם מציע לעשות בערך. Sebastian27 - שיחה 16:28, 25 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

הערך הפועל באר שבע[עריכת קוד מקור]

היי אסף, ערך יפה ומושקע. אשמח לדעת מה זה הכוכב בצד של "שחקנים בולטים". ואני בעד לעלות את הערך זה. Lifebbbb - שיחה 23:09, 13 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

היי,

תודה רבה, הכוכב הוא אייקון אשר קיים בויקיפדיה, אך מכיוון שלא ניתן להשתמש בו בעריכת קבוצות כדורגל בויקיפדיה העברית נאלצתי להוריד אותו.

הכוכב בעצם נועד להבדיל בין השחקנים הבולטים בתולדות המועדון לשחקנים בעלי מוניטין גבוה יותר אשר זכו/זוכים לכינוי "כוכב". אסף(שיחה) 23:49, 17 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

טוב מאוד שהורדת את זה מהערך. עד שלא ציינת כאן בדף השיחה מה מסמל הכוכב, לא היה ברור מה זה. ראשית כל, אם מוסיפים דבר כזה לערך, יש להוסיף הסבר מתאים. המשתמש לא אמור לנחש מה משמעות הכוכב. כמו כן, ההגדרה לפיה זכו השחקנים הללו בכוכב היא סובייקטיבית ולא אנציקלופדית (באנציקלופדיה חשובה הכתיבה הנייטרילית). אני מסכים עם דבריו של סבסטיאן בנוגע לכוכב, וטוב שהשתכנעת והסרת אותו מהערך. בנוסף, אני חושב שהחלוקה שעשית לפי עשורים לא נכונה, שכן יש לא מעט שחקנים שהקריירה במועדון שלהם התפרשה על פני יותר מעשור אחד. עמרישיחה 10:16, 18 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]
היי אסף. קודם כל, ולפני הכל - תודה רבה על הערך! ניכר כי מושקע בו מאמץ רב - כל הכבוד! כל הכבוד!
עברתי על הערך ברפרוף, ויש לי מספר הערות קטנות. ראשית, כדאי לעבור על הערך לנקש ממנו משפטים כמו "שכל שכל אוהד באר שבע רוצה לשכוח" שמתאימים יותר לעיתון ולא לאנציקלופדיה. דבר שני, לגבי הגדרת השחקנים, אני אישית לא אוהב בכלל את הפסקאות של "שחקנים בולטים בתולדות המועדון" בערכי הכדורגל. לטעמי זו הצגה סובייקטיבית ולא אנציקלופדית מספיק. אם יש לך את הנתונים, לטעמי הצגה טובה בהרבה של הדברים תהיה של רשימת הכובשים המצטיינים של המועדון ורשימת השחקנים שהופיעו במדי הקבוצה הכי הרבה פעמים. לדעתי זה ישדרג משמעותית את הערך. ושוב - תודה Botend - שיחה 10:33, 18 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

אסף שלום. עברתי על הערך. ראשית כל, כל הכבוד על ההשקעה. נראה שהערך בכיוון הנכון. עם זאת, מצאתי לא מעט דברים שדורשים תיקון. הערך דורש לא מעט עריכה לשונית. מעבר לכך, להלן נקודות שדורשות תיקון לטעמי:

  • "הוא נחשב לאחד המועדונים הבכירים בכדורגל הישראלי" - האם הכוונה שהיום מדובר באחד המועדונים הבכירים, או שמדובר בקביעה בפרספקטיבה היסטורית. כמו כן, לפי איזה מדד קבעת שמדובר במועדון בכיר?
  • "החל משנת 2015 של המאה ה-21" - ברור ש"של המאה ה-15". יש אפשרות אחרת?
  • "גאוות הנגב" ו"הגמלים האדומים" - המטרה של הפרמטר היא לציין כינויים שנמצאים בשימוש בקרב הציבור הרחב ולא רק בקרב אוהדי הקבוצה. למשל: בארסה, הגברת הזקנה, השדים האדומים, הכתומים/הזהובים (במקרה של בני יהודה), הפטישים וכו'. שני הכינויים שהוספת לא עומדים בקריטריון הזה. מה גם שאת השני לא הצלחתי למצוא דרך גוגל.
  • "נחשב לשחקן עבר בהפועל רמת גן" - המילה "נחשב" בעייתית ומיותרת. אם הוא שחקן עבר של הקבוצה, אזי שמדובר בעובדה ויש לציין אותה. כשאתה מציין שהוא "נחשב" אתה למעשה מציין זאת בהסתייגות. אפשר לשנות את כל המשפט ל"הפועל באר שבע נוסדה בשנת 1949 על ידי זלמן כספי, אשר שיחק בעברו בהפועל רמת גן" או משהו בסגנון.
  • "באר שבע שיחקה נגד הקבוצה "הדרום אמריקאית" מקיבוץ מפלסים" - עדיף לשנות ל"באר שבע שיחקה נגד קבוצה מקיבוץ מפלסים אשר הורכבה מעולים מדרום אמריקה.
  • "השאפתנות של השחקנים גרמו לחוויה אדירה בעיר, בכל משחק כל תושבי העיר כ-300 משפחות הצטופפו מסביב למגרש" - יש לך מקור לקביעה הזאת? האם דווקא השאפתנות של השחקנים היא שגרמה לתושבי העיר להצטופף מסביב למגרש? אני סבור שהעניין שיצרו משחקי הקבוצה נוצר כתוצאה מגורמים אחרים. כמו כן, המשפט כתוב בצורה לא נייטרלית.
  • "הקבוצה הציגה כישרונות טכניים" - כתוב לא טוב. מציע למחוק.
  • "המשחק הראשון הנחיל לבאר שבע אכזבה גדולה, צבי סינגל היה דמות מפתח בתבוסה 0:5 שהנחילה הפועל עפולה לבאר שבע, במגרשה של הפועל חדרה" - כתוב בצורה לא נייטרלית. אין קשר בין חלקו הראשון של המשפט ליתר. כמו כן, לא ברור מי זה צבי סינגל. אמנם מופיע הסבר מאוחר יותר, אך זה מצב לא תקין. צריך לדאוג שלקורא לא יהיו "חורים" שכאלה.
  • "המשחק המכריע שוחק באצטדיונה של מכבי רחובות, במפגש מסקרן מול הפועל נתניה" - הקביעה שהמשחק היה מסקרן היה קביעה לא נייטרלית.
  • "בדקה ה-5 האצטדיון היה שקט מאוד" - לא רלוונטי לערך. מידע שמתאים לעיתונות הספורט.
  • "יחיאל מור החליט להעלות את השחקן הצעיר אליהו עופר לקבוצה הבוגרת" - אז? אם מדובר בדמות חשובה בתולדות המועדון, יש להוסיף הסבר. צא מנקודת הנחה שרוב הקוראים לא מכירים את אליהו עופר, כך שקריאת השורה עשויה לגרום לקרוא לתהות מה כ"כ מיוחד באליהו עופר שזכה לאזכור, בניגוד ליתר השחקנים הצעירים שעלו באותן השנים לקבוצה הבוגרת של המועדון.
  • "את שנות השישים פתחה באר שבע ללא יומרות" - לא ברור.
  • "לאחר 5 מחזורים באר שבע נותרה ללא נקודות, ובמועדון החליטו להזעיק את המאמן יחיאל מור" - כלומר, המאמן הקודם פוטר?
  • "טרם שחקן באר שבע ניגש לבעיטת העונשין, התחוללה תקרית אלימה בקרב אנשי רמלה, מכיוון שבזיכרונם התבוסה הקשה 0:9 לבאר שבע מהעונה הקודמת" - מאוד לא ברור. שחקני רמלה רבו בינם לבין עצמם? איך משחק מהשנה השעברה קשור? יש לנסח מחדש.
  • "לאחר המשחק טס מאיר ברד לצרפת (קאן) עם הנבחרת הצעירה, בהדרכתו של רחביה רוזנבוים" - אז?
  • "אך ההגנה הייתה חדירה וספגה יותר מדי שערים לקבוצת צמרת" - כתיבה לא אנציקלופדית.
  • בפסקה "אליפות ראשונה" ישנו ציטוט של שלמה שרף, אך מצויין שמו של אריה רפפורט בתחתית הציטוט, כאילו הוא אמר את הדברים. בכל מקרה, מדובר באמירה חסרת חשיבות ואני מציע להסיר אותה מהערך. אותה הבעיה גם בציטוט שבפסקה הבאה.
  • "לבעיטה ניגש "המומחה" לבעיטות עונשין אליהו עופר" - כתיבה לא אנציקלופדית.
  • "הקבוצה דשדשה מחזורים רבים" - ???
  • "הקבוצה התחילה בדיוק איך שהיא סיימה את עשור של שנות ה-70 באמצע-תחתית הטבלה, אך מהר מאוד התעלתה על עצמה" - כתוב לא טוב.
  • "שנות התשעים התאפיינו במספר הישגים מרשימים לצד כישלונות שכל שכל אוהד באר שבע רוצה לשכוח" - כתיבה לא אנציקלופדית.
  • "ניצחון על הקבוצה האלבנית סידר להפועל באר שבע עימות חזיתי עם יוהאן קרויף וברצלונה הגדולה. הקטלונים הגיעו לוסרמיל עם סוללת כוכבים..." - כתיבה לא אנציקלופדית.
  • "אותה עונה תיזכר בעיקר עקב התצוגות הגדולות והכדורגל המלהיב אותו הציגה הקבוצה" - כתיבה לא נייטרלית. כמו כן, תיזכר על ידי מי? בכל מקרה, יש לספק הסבר מה היה כ"כ מלהיב בתצוגות הללו. אגב, זה משפט תמוה לאור העובדה שהקבוצה סיימה רק במקום השלישי.
  • "בעקבות כך, פתחה הקבוצה את עונת 1997/98 עם סגל מצומצם וחלש, כתוצאה עלה המנוער יוסי בניון כבר בגיל 17" - זו קביעה שדורשת מקור. ייתכן בכל מקרה הוא היה עולה לבוגרים, כיאה לכדורגל כישרוני שכזה.
  • "בעונת 2000/01 הבעלים דאז אלי ז'ינו מינה את אייל לחמן ולאחר מיכן את שלמה שרף למאמני הקבוצה, אך כישלונם הביאו לסיפור האהבה בין אוהדי הפועל באר שבע ללופא קדוש ז"ל" - מאוד לא ברור. מדוע שלמה שרף מונה לאחר אייל לחמן? האם האחרון פוטר? האם אח"כ גם שלמה שרף פוטר? איך לופא קדוש קשור לסיפור? הביטוי "סיפור אהבה" לא אנציקלופדי. בוויקיפדיה לא מקובל להוסיף את התיאור ז"ל בצמוד לשמות של אישים שהלכו לעולמם.
  • "במהלך עונת 2013/14 נעשה סקר האוהדים הגדול, 'מי הקבוצה הכי מרגשת בכדורגל הישראלי?', ברוב מוחץ של כמעט 50 אחוז קיבלה הפועל באר שבע" - מטעם מי הסקר? דרוש מקור. כמו כן, הסקר עוסק בקבוצה עצמה, בעוד שהפסקה עוסקת באוהדים. נראה כמו משפט מיותר שיש להסירו.
  • "בשנים האחרונות זכה הקהל אוהדי באר שבע לשבחים רבים ע"י תקשורת הספורט הישראלית על רמת עידוד מהגבוהות שנצפו" - דרוש מקור.
  • "השם "וסרמיליה" נבחר בכדי לשמר ולזכור את שמו של ארתור וסרמיל ז"ל, ילד יהודי שנספה בשואה ועל שמו נקרא האיצטדיון שליווה את הקבוצה במהלך השנים והיה לבית של אוהדי הכדורגל בעיר" - האם השם אכן נבחר על מנת להנציח את אסתור וסרמיל, או שמא מדובר בהנצחת המגרש המיתולוגי? דרוש מקור.
  • "הפועל באר שבע, הקבוצה מבירת הנגב מתהדרת בסמל שחציו התחתון כחצי כדור כדורגל, וחציו העליון מכיל ארובה שמסמלת את מבנה העירייה (שמעבירה למועדון כל שנה כסף), סמל הפועל המקורי, וסיסמת "גאוות הנגב" לתיאור הקבוצה האדומה" - דורש ניסוח מחדש. לסיומת "לתיאור הקבוצה האדומה" מנוסחת בסגנון לא אנציקלופדי.
  • "שחקנים בולטים בתולדות המועדון" - החלוקה לעשורים בעייתית היות שיש שחקנים ששיחקו בקבוצה ביותר מעשור אחד. עדיף שהפסקה תכיל שתי טבלאות: האחת כוללת את שיאני ההופעות, והשניה את מלכי השערים. אם אין לך מקורות ליצירה של פסקה שכזו, עדיף פשוט לבטל את החלוקה ולהסתפק במיון כרונולוגי.

לסיכום, נראה שמוקדם מדי להעביר את הדף למרחב הערכים. דרושה כאן לא מעט עריכה. אתה מוזמן לפנות אלי בכל שאלה. עמרישיחה 22:10, 22 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

עדיף להעביר למרחב הערכים ולהוסיף כותרת "בעבודה". כך יותר אנשים יעזרו. Nachum - שיחה 09:30, 3 בספטמבר 2015 (IDT)[תגובה]
ממש לא. אין להעביר דף עם על כך הרבה בעיות למרחב הערכים. הגרסה שבמרחב הערכים כרגע עדיפה. אנשים יכולים לעזור גם במסגרת טיוטה. עמרישיחה 10:58, 3 בספטמבר 2015 (IDT)[תגובה]

שלום עמרי,

אני ממתין לאינפורמציה על מנת להשלים ולתקן את הערך עד להשלמתו, תודה רבה על שעברת על הערך ועזרת לי להבין היכן יש לשפר.

יש מספר נושאים שהם תקינים.

  • "הוא נחשב לאחד המועדונים הבכירים בכדורגל הישראלי" - הפועל באר שבע החל להיות מועדון בכיר מאז שנות ה-70, כאשר לקחו 2 אליפויות רצוף והייתה הקבוצה הראשונה יחד עם בית"ר ירושלים אשר יצגו את הכדורגל הישראלי באירופה.

מוטב לציין שהפועל באר שבע לקחה אליפויות עוד לפני בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, במהלך שנות ה-70 זכה המועדון בעוד תארים, והמשיך להתמודד על תארים באופן קבוע.

  • "גאוות הנגב" ו"הגמלים האדומים" - הפועל באר שבע ידועה כבעלת הכינוי "הגמלים/הגמלים האדומים", היותה הקבוצה מהנגב, כינוי זה מוכר בקרב הקהל הרחב בארץ ולא פחות מכל כינוי של קבוצה ישראלית אחרת.

כינוי נוסף אשר נמצא על סמל המועדון "גאוות הנגב" אומנם פחות ידוע מ"הגמלים", אך הוא מוכר בקרב הקהל הרחב בארץ!

"הקופים הירוקים" - הוא הכינוי של מכבי חיפה, אם תחפש בגוגל את מכבי חיפה ע"י הכינוי הזה סביר להניח שתקהל אינפורמציה או תמונות על החיה עצמה.

העונה כל מועדון חויב ע"י מנהלת הליגה להעלות "קמעה" אשר מזוהה עם המועדון, דמות "הקמעה" של באר שבע הוא גמל, של חיפה קוף, של בני יהודה תרנגול, של בית"ר ירושלים אריה.

  • "ניצחון על הקבוצה האלבנית סידר להפועל באר שבע עימות חזיתי עם יוהאן קרויף וברצלונה הגדולה. הקטלונים הגיעו לוסרמיל עם סוללת כוכבים..." - נוסח אשר נלקח ע"י הביוגרפיה הקיימת של הקבוצה.
  • "אותה עונה תיזכר בעיקר עקב התצוגות הגדולות והכדורגל המלהיב אותו הציגה הקבוצה" - נוסח אשר נלקח ע"י הביוגרפיה הקיימת של הקבוצה.
  • "בעקבות כך, פתחה הקבוצה את עונת 1997/98 עם סגל מצומצם וחלש, כתוצאה עלה המנוער יוסי בניון כבר בגיל 17" - בניון היה כישרוני מאוד, אבל עדיין לא שחקן בעל שם כמו של היום.

אם לא היו עושים מכירת חיסול הוא לא היה מוקפץ לקבוצת הבוגרים באותה עונה, אינפורמציה ממקור ראשון. אחפש מקור ברשת.

היי אסף,
  • ראשית כל, זכיה באליפות לא הופכת מועדון לבכיר באופן קבוע. כפ"ס, בני יהודה והפועל חיפה זכו באליפות כ"א ועדיין לא נחשבים למועדונים בכירים. זה משהו שנכון אולי לאותם השנים. על מנת שקבוצה תיחשב לבכירה דרושה המשכיות. במקרה של ב"ש, ב-40 השנים שעברו מאז זכייתה של ב"ש בשתי האליפויות היא זכתה גביע אחד ובשני גביעי טוטו. מה גם שהמועדון התנדנד לא מעט זמן בין ליגת העל לליגה הלאומית, ורק בשנים האחרונות הוא חזר לצמרת הכדורגל הישראלי. זה לגמרי לא יכול לעמוד בסטנדרט של מועדון בכיר. בכל מקרה, מדובר בהגדרה מאוד מעורפלת ורצוי להימנע ממנה ככל האפשר. יש דרכים רבות בהן ניתן לתאר את הקבוצה, ורצוי לא להשתמש בתיאורים סובייקטיביים כנדרש באנציקלופדיה שאמורה להיות אובייקטיבית ככל האפשר (ראה ויקיפדיה:נקודת מבט נייטרלית).
  • חוששני שעדיין לא הבנת את ההגדרה של הפרמטר "כינוי". מדובר בכינוי שנפוץ בקרב אנשי הכדורגל בארץ ולא בקרב אנשי ואוהדי הקבוצה. חיפוש בגוגל של "הגמלים האדומים" נותן בעיקר תוצאות מפורומים של אוהדי הקבוצה. לא מצאתי למשל כתבות מ-ynet, sport5 וכו'. גם בעיתונות הכתובה מעולם לא נתקלתי בכינוי הזה וכך גם בטלוויזיה. כנ"ל לגבי הכינוי "גאוות הנגב" - על סמך מה קבעת שהוא מוכר על ידי אוהדי הכדורגל בארץ? תוכל לספק כמה דוגמאות שבהן גורם חיצוני שלא קשור למועדון מכנה את הקבוצה בתור "גאוות הנגב"? זה כלל וכלל לא משנה אם זה מופיע על סמל הקבוצה. זה עדיין לא כינוי שעומד בהגדרה המקובלת לפרמטר "כינוי". אגב, "הקופים הירוקים" הוא השם של ארגון האוהדים של מכבי חיפה ולא של המועדון עצמו. עניין הקמע לא רלוונטי. הקמע שנבחר עבור קריית שמונה הוא אריה, של הועל חיפה הוא נמר (או משהו כזה) ושל רעננה הוא שור. מה זה אומר? כלום.
  • ראשית כל, עצם העובדה שהניסוח קיים במקור חיצוני זה או אחר לא הופך אותו לניסוח תקין מבחינה אנציקלופדית. הניסוח של עיתונות הספורט למשל הוא ניסוח לא אנציקלופדי שאנחנו משתדלים להימנע ממנו. דרושה התאמה לסנגון המקובל כאן. הכתיבה האנציקלופדית אמורה להיות כאמור נייטרלית ככל האפשר. שנית, מותר להיעזר במקורות חיצוניים, אך אין להעתיק מילה במילה. ברוב המקרים מדובר יהיה בהפרה של זכויות יוצרים דבר שהוא לגמרי לא מקובל כאן (ראה ויקיפדיה:זכויות יוצרים).
  • כנ"ל.
  • זו עדיין ספקולציה עד אשר תוכיח אחרת באמצעות סימוכין. עמרישיחה 23:40, 6 בספטמבר 2015 (IDT)[תגובה]

שחקנים בולטים בכל הזמנים[עריכת קוד מקור]

מה אתה אומר על העריכה הזאת?

נלקחה מהפועל תל אביב אסף(שיחה) 14:06, 2 בספטמבר 2015 (IDT)[תגובה]

שינית רק עיצוב. החלוקה לעשורים נשארה. ראה את הערתי פסקה אחת למעלה סעיף אחרון. עמרישיחה 14:10, 2 בספטמבר 2015 (IDT)[תגובה]
אני התחלתי לעצב את הנושא בסגנון של ארסנל, אבל אין לי את כל האינפורמציה על כל השחקנים.
אני מנסה להשיג, עוד אינפורמציה. העריכה הזאת אינה תקנית רק בגלל החלוקה לעשורים? אם אשנה את זה לשוערים, הגנה, קישור, והתקפה זה יהיה בסדר? אסף(שיחה) 14:18, 2 בספטמבר 2015 (IDT)[תגובה]
החלוקה לעשורים אכן לא טובה וכדאי להימנע ממנה. האפשרות הטובה ביותר היא בדומה לארסנל או ברצלונה. אם אין לך אם כל המידע, אפשר ליצור חלוקה עפ"י תפקידים, שהיא עדיפה בהרבה על פני עשורים. עמרישיחה 10:56, 3 בספטמבר 2015 (IDT)[תגובה]