שיחת משתמש:Asafeliyahu3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת Neukoln בנושא בבון
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Asafeliyahu3, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Botend - שיחה 02:05, 14 בינואר 2012 (IST)תגובה

שרוך נעל[עריכת קוד מקור]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף שרוך נעל מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, Botend - שיחה 02:05, 14 בינואר 2012 (IST)תגובה

אגלט[עריכת קוד מקור]

שלום. העברתי את עריכתך בדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ לארגז החול הפרטי שיצרתי עבורך. בדף זה תוכל לערוך את התוכן כרצונך, ללא חשש שהוא ימחק כפי שנעשה בויקיפדיה:ארגז חול המשותף לכולם. להבא תוכל להשתמש בדף זה לניסויים כאלה במקום בדלפק הייעוץ, המשמש כדף שאלות-תשובות בנושאים טכניים הקשורים לכתיבה בוויקיפדיה. תודה, נו, טוב - שיחה 21:02, 14 בינואר 2012 (IST)תגובה

שאלה[עריכת קוד מקור]

מה פשר עריכות אלו? טישיו - שיחה 21:40, 17 בינואר 2012 (IST)תגובה

Asafeliyahu3-details[עריכת קוד מקור]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, דורית 18:16, 30 בינואר 2012 (IST)תגובה

בבון[עריכת קוד מקור]

העריכה הזאת גובלת בהשחתה. הימנע מתוספות שכאלו. נויקלן - ש 02:16, 12 במרץ 2012 (IST)תגובה