שיחת משתמש:AvitalVov

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת PurpleBuffalo בנושא המנדט הבריטי
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום AvitalVov, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, המקיסט --- על דא ועל הא 16:58, 21 באוגוסט 2016 (IDT)תגובה

פנייתך בקשר למוזיקה יהודית אמנותית נוספת[עריכת קוד מקור]

אביטל שלום, להלן העתק פנייתך: "האם יש מקום להוסיף את המוסיקה האומנותית היהודית (כפי שאתה קורא לה) גם במאות ה19 וה20? (אישית מעולם לא כתבתי ערך בויקיפדיה, אבל אשמח לשתף פעולה. אני סטודנטית לתואר שני במוזיקולוגיה)"

קודם כל אני מצטער שעניתי כל כך מאוחר כחמישה חודשים לאחר פנייתך בדף השיחה שלי. דבר זה מצביע לבושתי על כך שלא ביקרתי בערך שכתבתי זה זמן. המושג מוזיקה יהודית אמנותית לא נקבע על ידי אלא על ידי אדם גדול שחי עד שנת 2009 ושמו הפרופ' ישראל אדלר. אם תקראי את דף המשתמש שלי תוכלי לעמוד על טיב הקשר שהיה לי איתו. בעניין המוזיקה במאות ה-19-20, התופעה שונה אך אשמח לשמוע ממך עליה ואולי נוכל ביחד לכתוב ערך חדש ו/או להרחיב את הערך הקיים. באיזו אוניברסיטה את כותבת את התואר השני שלך? אני עוסק במוזיקה מעט בימים אלו, אני מעביר חוג האזנה למוזיקה קלאסית בקיבוץ. עד שנת 2007 לימדתי מוזיקה לבגרות אך מאז אינני עוסק בהוראת מוזיקה לצעירים. כיום אני כותב דוקטורט בחינוך אז זה כבר משהו מעולם אחר. איחולי הצלחה, אילן בר שלום Ilanbarshalom - שיחה 09:43, 14 בדצמבר 2016 (IST)תגובה

המנדט הבריטי[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף המנדט הבריטי. הסיבה לכך היא: הסרת מידע. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, תאו הארגמן - שיחה 10:37, 8 ביוני 2022 (IDT)תגובה