שיחת משתמש:Dudi c

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת Little Savage בנושא תמונות
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Dudi c, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, גילגמש שיחה 18:44, 6 ביולי 2008 (IDT)תגובה

דודי כספי!!! תעשה לי ילד!!![עריכת קוד מקור]

מה קורה? אלירן d שיחה 21:40, 6 ביולי 2008 (IDT)תגובה

אלירן, מה המצב. אתה מוזמן לדבר איתי ולעזור לי בויקיפדיה dudi@102fm.co.il

ברוך הבא, דודי[עריכת קוד מקור]

מה זה "לעשות סטיילינג בקטלוגים"? אלדדשיחה 00:15, 7 ביולי 2008 (IDT)תגובה

הכוונה שהוא מייעץ כיצד להלביש את הדוגמנים, אילו בגדים לשלב באיזו תמונה של הצלם, איך יורכבו התמונות לאורך הקטלוג, מה יהיה איפה וכו'. זה סטיילינג עבור קטלוגים של ביגוד

והוא היה בין הראשונים בתחום הזה שהפכו לשם דבר בתעשיית הבידור, אחריו הגיעו סנדרה רינגלר, ראובן כהן, ליאת אשורי ואחרים. ומאז העבודה שלו עם יעל בר זוהר, כל כוכב ישראלי גדול מצטייד בסטייליסט (מוכרים פחות כמובן)

תודה על תשובתך. שני טיפים: ראשית, כאשר אתה מתייחס לשאלה כלשהי בדף השיחה, עדיף להזיח את תשובתך. ההזחה מתבצעת בכל פעם על ידי שימוש בנקודתיים (ראה את ההזחה של תשובתי זו). שנית, השתדל לחתום את תשובתך בארבעה סימני טילדה, כך: ~~~~, שיתורגמו על ידי המערכת לשמך, לתאריך ולשעה שבה כתבת את הודעתך.
לעניין ה"סטיילינג" - אני לא בטוח עד כמה זה ברור בערך החדש שכתבת על מושיק גלאמין (מתברר שיש מגוון רחב של פירושים ל"סטיילינג" בהקשר הזה). השתמשת שם גם במונח "הפציע", שאולי לא מתאים לערך אנציקלופדי (הוא מוכר יותר בעולם הפרסום, מפנאי פלוס וכו', כאשר אתה מתייחס למישהו בתור "כוכב" - אבל בערך אנציקלופדי עדיף להימנע מסופרלטיבים). אלדדשיחה 00:30, 7 ביולי 2008 (IDT)תגובה

כתוב על עצמך[עריכת קוד מקור]

שלום Dudi c,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:Dudi c". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, אלדדשיחה 00:32, 7 ביולי 2008 (IDT)תגובה

מייל[עריכת קוד מקור]

נצ'לח. אלירן d שיחה 00:36, 7 ביולי 2008 (IDT)תגובה

תמונות[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורן המלא של התמונות (תמונות אלו) ואת הרישיון המתאים להן.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, עמרישיחה 09:20, 7 ביולי 2008 (IDT)תגובה

כפי שכתבתי, התמונות הן בבעלות שלנו, רדיו תל אביב, כחלק מצילומי היח"צ שברשותנו