לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Eladgov211

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Amitayzl בנושא כמה הערות

אלעד הדברות[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך אלעד הדברות שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, . Danny-wשיחה 16:06, 18 במאי 2012 (IDT)תגובה

הערך נמחק מאחר שהיה מנוסח כפרסומת לכל דבר. בנוסף, לא ניכרה בו חשיבות ציבורית, המאפשרת פרסומו האובייקטיבי באנציקלופדיה. עם זאת, אנו מברכים על הצטרפותך לוויקיפדיה ומקווים שתוסיף לתרום. אתה מוזמן לעיין ב- ויקיפדיה:ברוכים הבאים. בברכה, דני. Danny-wשיחה 16:06, 18 במאי 2012 (IDT)תגובה

שלום לך, בדיון בדף שיחה:אגודת הסטודנטים של הקריה האקדמית אונו הוחלט שהערך יאוחד עם הערך על המכללה. ביטלתי את העריכה שלכם. אתם מוזמנים להעלות דיון חשיבות מחודש בדף השיחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 00:22, 29 במאי 2016 (IDT)תגובה

כמה הערות[עריכת קוד מקור]

לגבי מה שכתבת בדף שיחה:אגודת הסטודנטים של הקריה האקדמית אונו, כמה הערות על מה שקורה:

  • הנושא הנדון ב"דיון ישיבות" הוא החשיבות האנציקלופדית של הערך על האגודה. כל דבר אחר אינו רלוונטי. נימוקים הפונים לרגש כגון "גם לנו מגיע", "כמו שמגיע לנו!" או "זו אפליה!", אינם מועילים, אלא להפך, גורמים לאנשים אחרים להניח שאין חשיבות אמתית לערך.
  • קיומם של ערכים על אגודות אחרות אינו רלוונטי. יש בויקי ערכים על בתי ספר מסוימים, על אנשים מסוימים, על ספרים מסוימים ועוד, אבל זה לא אומר שצריך להיות ערך על כל בית ספר, כל איש וכל ספר.
  • מהי חשיבות אנציקלופדית? ראו ויקיפדיה:הבהרת חשיבות, מה ויקיפדיה איננה, והדפים בקטגוריה:ויקיפדיה: ערכים שיש להבהיר את מעמדם.

  • כדי להוכיח שיש חשיבות כנראה תצטרכו לכתוב את הערך בדף טיוטה. אמנם זה אומר שאולי תכתבו ערך והוא לא יתקבל, אבל נראה שזה נחוץ. כדי להגדיל את הסיכוי שהערך יעבור דיון והצבעת חשיבות, כדאי לכלול בו מידע אנציקלופדי, שאינו מידע גנרי. למשל רצוי לכתוב פרק היסטוריה, ולפרט על ההתנהלות המושחתת לכאורה, על המאבק המשפטי, על ההקמה מחדש וכו'. כדאי מאוד שהניסוח יהיה ניטרלי ושהטקסט יהיה מגובה במקורות. ערכים גנרים אינם רצויים כאן כי ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מסד נתונים (בניגוד לויקינתונים).
  • בשאלות טכניות ניתן לפנות לדלפק ייעוץ.
  • לפעמים זמן הוא גורם משמעותי. ייתכן שעכשיו יוחלט שאין חשיבות ובעוד נניח שנה, לאחר התבססות האגודה, אנשים ישנו את דעתם.
  • למען הסר הספק, אני לא יודע מה דעתי על הערך ולא מתחייב לתמוך בו בהצבעת שחזור.
  • דבר אחרון - כל האנשים כאן מתנדבים. אף אחד לא מקבל שכר מוויקיפדיה כדי לכתוב ערכים, לערוך, להגיה וכו'.

Amitayzl - שיחה 23:46, 4 באוגוסט 2016 (IDT)תגובה

השאלה היחידה שאני שואל ומנסה להבין, למה לאגודת סטודנטים של אוניברסיטה כן מגיע ערך רק בגלל שהיא אגודה של אוניברסיטה, ולאגודה של מכללה לא מגיע ערך רק כי היא אגודה של מכללה. ל2 האגודות גם של האוניברסיטה ושל המכללה יש תוכן דומה ולפעמים התוכן של האגודה של המכללה עולה על האוניברסיטה. אז למה לאגודה של אוניברסיטה כן מגיע? "חשיבות אנציקלופדית" צריכה להיות דבר אובייקטיבי, קרי אם לאגודה של מכללה אין גם לאגודה של אוניברסיטה לא אמור להיות ערך.

מה שקורה פה חסר כל הגיון ואתם במקום לענות בצורה ישירה עונים סחור סחור.