שיחת משתמש:Haggai321

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף גבעת שמואל מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, איתי פ.שיחה 13:46, 18 בדצמבר 2019 (IST)[תגובה]

העריכה הזו בוויקינתונים היא השחתה. אבקשך לא לחזור על עריכות כאלה. Geagea - שיחה 15:22, 19 בדצמבר 2019 (IST)[תגובה]
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Haggai321, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, בן עדריאלשיחה • י"א באדר ב' ה'תשפ"ב 17:40, 14 במרץ 2022 (IST)[תגובה]

שלום ותודה על עריכותיך,
ברשותך, מספר הערות קטנות:

  1. אתה מרבה לתקן סימני מינוס למקף עברי תקין (עליון). באופן כללי, המקובל בויקיפדיה שלא להקפיד על שימוש במקף עליון (להבדיל מקו מפריד), ראה ויקיפדיה:מקף וקו מפריד. בגוף הערכים אין בתיקונים הללו פסול, לדעתי, אך שים לב שבשמות ערכים, למשל, אין עושים שימוש במקף עליון.
  2. מיקום הערות שולים: הנושא היה שרוי בעבר במחלוקת חריפה, והמדיניות בנתקבלה היא שמותר למקם את הערות שולים לפני סימן הפיסוק או לאחריו, ובלבד שתשמר אחידות לאורך הערך. כפועל יוצא, אין לתקן ערכים מצורה אחת לשניה אם ננקטה בערך מדיניות אחידה.
  3. השארתי כמה תמיהות על הרחבתך הברוכה בערך יהודי האפיפיור. אם תוכל לתרץ את התמיהות, מה טוב. תודה רבה, בן עדריאלשיחה • ג' בשבט ה'תשפ"ג 23:13, 24 בינואר 2023 (IST)[תגובה]
על ההערה הראשונה והשנייה אענה כאחת. תודה על הבאת הנחיות אלו לידיעתי, אקפיד עליהן למרות שחוסר הרצון להקפיד על מקף תמוה מעט. באמירה כללית אגיד שאכן השתדלתי לעבור על ערכים בהם לא הייתה עקביות אולם הסיבה העיקרית לעריכותי הרבות היא שהייתי צריך להגיע ל־100 עריכות כדי להעביר ערך שכתבתי אל מרחב הערכים. Haggai321 - שיחה 00:40, 25 בינואר 2023 (IST)[תגובה]
ראשית, אם כן, שְכּוֹיֵיח! על הערך החדש. זה כבר לא רלוונטי, אך מי שאינו בעל הרשאה להעביר יכול לבקש בדף ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה.
לענין המקף, הענין הוא כזה: במקלדות העבריות הישנות, אל היה סימן למקף עליון, וגם לא לקו מפריד. לכן, באינטרנט העברי התקבעה כתיבת כל המקף באמצעות סימן מינוס, וכך גם בויקיפדיה. בעבר גם ננקטה מדיניות של החלפה יזומה של מקף עליון למינוס. ב"ה, אכשור דרי, ובמקלדות עבריות חדשות ניתן להקליד בקלות הן מקף עליון הן קו מפריד, אבל שבשתא כיוון דעל על. אני מניח שבמהלך הזמן יוטמע שימוש במקף עליון, כפי שבשנים האחרונות ויקיפדיה הטמיעה את הקו המפריד. בינתים בוטלה ההחלפה שהייתה בעבר, וכיום נחשב לגיטימי להשתמש במקף עליוון או במינוס, לפי רצון הכותב. רק בשמות הערכים מקפידים לא להשתמש במקף עליון, כדי לא להפריע למנוע החיפוש. בן עדריאלשיחה • ג' בשבט ה'תשפ"ג 14:28, 25 בינואר 2023 (IST)[תגובה]