שיחת משתמש:Inbarshahaf

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת כ.אלון בנושא פרסומת

שלום Inbarshahaf,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "Zap group" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Inbarshahaf/‏Zap group". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! אחת הבעיות הגדולות בערך היא שהוא מנוסח בצורה פרסומית, ויש לכתבו בצורה א-פרסומית ומנקודת מבט נייטרלית. הערך הועבר לארגז חול במרחב המשתמש שלך כדי שתשפרי ותשני אותו בהתאם להנחיות בקישורים שמעל. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 22:08, 28 בפברואר 2012 (IST)תגובה

פרסומת[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי, כך שהוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם רעיון, ארגון, עמותה או עסק מסחרי שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים אינה מקובלת ועשויה להיחשב השחתה.

העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

בברכה, כ.אלון - שיחה 16:06, 11 במרץ 2012 (IST)תגובה

כמוכן:

  • שם חדש לדפי זהב לא מצדיק ערך חדש. נראה לי שרצוי ליצור, בתור התחלה, הפניה מהשם החדש לערך הישן. לאחר מכן אפשר לדון על שינוי שם הערך הישן.
  • בוויקיפדיה לא נהוג לכלול קישורים ישירות בתוכן הערך (כן, גם את אילו שבערך דפי זהב צריך להוריד). בברכה, Tzafrir - שיחה 18:00, 11 במרץ 2012 (IST)תגובה


כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

את ממשיכה בהכנסת תוכן פרסומי למרות אזהרה ומחיקת תוכן שבוצעה. בנוסף לכך מעלה ערכים זהים בשמות שונים. אנא חידלי מפעילות מסוג זה. ויקיפדיה אינה אחד ממיזמי הפירסום שלכם!!!.--כ.אלון - שיחה 21:36, 11 במרץ 2012 (IST)תגובה