לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Itamar123456789

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת Dovno בנושא כפולה

לגבי עריכותיך בערך אודות "המירוץ למיליון"[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

לשם ההבהרה, ההערה הזו מתייחסת גם להוספת יעדים בתוכנית, טרם ההגעה אליהם, בין אם מספקולציות אישיות או ממידע כלשהו שהגיע אליך. אנו מעדכנים את הערך רק לפי מה ששודר. Ldorfmanשיחה 23:00, 31 במאי 2016 (IDT)תגובה

על פרסום-חוזר של מידע-לכאורה לגבי הפרקים הבאים של "המירוץ למיליון", נחסמת למשך שלושה חודשים[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ו/או ערך ההבל שפתחת נמחק, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות השחתה זו, ואולי אחרות, הוחלט לחסום אותך.
  • אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
  • מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
    Ldorfmanשיחה 18:21, 5 ביולי 2016 (IDT)תגובה

כפולה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף כפולה. הסיבה לכך היא: פרטי עלילה מקומם בפרק עלילה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Dovno - שיחה 17:02, 28 ביוני 2018 (IDT)תגובה

כפולה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף כפולה. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Dovno - שיחה 21:43, 28 ביוני 2018 (IDT)תגובה

נחסמת[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
היידן 16:38, 29 ביוני 2018 (IDT)תגובה

מתייג את בירוקרטים. לדעתי יש לחסום לצמיתות--היידן 16:39, 29 ביוני 2018 (IDT)תגובה
היידן: אני לא חושב שהוא התכוון להזיק. הוא הוסיף לנמיביה שם בגרמנית והוסיף בכפולה פרטים (גם אם לא בצורה לגמרי מושלמת). ערן - שיחה 00:09, 30 ביוני 2018 (IDT)תגובה

איתמר, תודה על הרצון לתרום לוויקיפדיה ונראה לי שאתה עורך מתוך כוונות טובות, נודה לך אם תסביר מה רצית לעשות בעריכות האחרונות שלך? האם יש סיבה שמחקת את הפסקה על ליכטנשטיין? (ובאופן כללי כשמוחקים מידע מערך כדי לציין בתקציר העריכה למה) תוכל ללחוץ על "עריכת קוד מקור" בדף זה כדי לענות. תודה, ערן - שיחה 00:09, 30 ביוני 2018 (IDT)תגובה

כפולה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף כפולה. הסיבה לכך היא: כרגיל - פרטי עלילה מקומם בפרק העלילה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Dovno - שיחה 16:56, 1 ביולי 2018 (IDT)תגובה

ביטלתי את עריכתך האחרונה באופן חלקי - השארתי את התוספות בפרק העלילה וביטלתי את התוספות בפרק הדמויות. כיוון שזו לא פעם ראשונה (וגם לא שנייה) שהערה זו בדיוק עולה כאן, אני שב ומדגיש שיש להוסיף פרטים בחלק המתאים לכך בערך. כרגע כל עריכה של הערך דורשת התערבות של מנטרים כדי לנקות. ברור לי שברצונך לתרום לערך ואינני רוצה להגיע למצב שאאלץ לבקש את חסימתך. בברכה, Dovno - שיחה 16:59, 1 ביולי 2018 (IDT)תגובה