שיחת משתמש:Jona1357

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Jona1357, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, גילגמש שיחה 11:38, 13 ביולי 2020 (IDT)[תגובה]

תבנית לציר הזמן של משפחת שפות Lisp[עריכת קוד מקור]

בויקיפדיה האנגלית נעשה שימוש בתבנית (template) כדי להציג את ציר הזמן של משפחת שפות Lisp. תבניות מאפשרות לנו להציג חלקים מסוימים בערכים שהם משותפים גם לערכים אחרים באופן זהה ואחיד. ככה אפשר לשנות ולעדכן את התבנית פעם אחת במקום לשנות כל עמוד שמציג את אותה התבנית. התבנית יכולה להכיל בה את הטבלה עצמה, ואז הערכים משתמשים בתבנית במקום מסוים בעמוד. ככה התבנית מופיעה בצורה אחידה ועדכנית בכל הערכים הקשורים ל־Lisp לניווט מהיר וקל. דבר נוסף, טבלת ציר הזמן בויקיפדיה האנגלית משתמשת בתבנית טבלת ניווט, ולא בטבלה הרגילה. אפשר לראות בקוד המקור של התבנית באנגלית איך הם עשו את זה. דויד פון תמר - שיחה 00:05, 13 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

היי,תודה על העצה, אנסה ליישם. אני חדש כאן יחסית אז עוד לא למדתי את המערכת במלואה.. Jona1357 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

שלום Jona1357,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "LFE" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ' בתשרי ה'תשפ"א • 11:11, 8 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

היי Jona1357, ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדריך, אם אתה מנסה לכתוב מדריך זה מתאים יותר לויקיספר. גם בערכים אחרים ראיתי שהנטייה שלך היא לכתוב כמדריך. שים לב לא לכתוב בלשון 'נעשה, נכתוב' וכדו', וכן לככתוב את המידע בצורה כללית, למשל - בשפת אסמבלי יש בדרך כלל פקודות כגון mov, jmp וכדו', כמו כן אם אתה רוצה ממש להיכנס לפרטים של שפת אסמבלי מסוימת עדיף לעשות זאת בערך על המעבד המדובר. ולסיום, הערך שפת סף הוא מאוד בסיסי בתחום, לא כדאי להשאיר אותו במצב מבולגן כמה שבועות. בברכה זה ינחמנו - שיחה 20:12, 11 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

אני מבין את הסתייגותך מצורת הכתיבה שלי, אך המטרה שלי היא לספק ידע מובן ושימושי כמו בויקיפדיה האנגלית, שבה ישנו פירוט ברמה הנדרשת בערך זה.
אשמח לשנות את הגוף בצורת הכתיבה, אך כמות התוכן שאני כותב כה קטנה שאין באמת להחשיבה כמדריך.... אמנם אנסה לתמצת קצת יותר, אבל הדף ללא ספק לוקה בחסר.
- סקירה של פקודות בסיסיות באסמבלי וסביבת פיתוח אחת אכן מועילה ואף רצויה.
Jona1357 - שיחה 21:52, 11 באוקטובר 2020 (IDT)jona1357[תגובה]

שלום Jona1357,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "OpenLisp" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • ג' בחשוון ה'תשפ"א • 12:14, 21 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

תודה על הטיפול, מה לגבי "IntelliJ IDEA"? יום נעים, ידידיה צבאןשיחה • י"ד בחשוון ה'תשפ"א • 12:17, 1 בנובמבר 2020 (IST)[תגובה]

ביקורת עמיתים לאחר עריכה מקיפה ל־Common Lisp[עריכת קוד מקור]

היי. ביצעתי הערב עריכה מקיפה להרחבה שלך על התחביר של Common Lisp. מכיוון שעשיתי מלא תיקונים ושינויים, אמליץ לך לראות את ההבדלים בהשוואה בין שתי הגרסאות. התיקונים שעשיתי הם חיוניים גם לערכים בניבי ה־Lisp האחרים שהרחבת. בתיקונים שלי תראה: מעבר לשימוש במינוח עברי במדעי המחשב. מחיקת תוכן מבואי ממדעי המחשב והוספת הקישורים לערכים המורחבים באותם נושאים כשהדבר מתבקש. פיסוק סביר יותר (היו יותר מדי פסיקים). החלפת סימן מינוס (-) במקף עברי (־) במילות קישור לפי כללי האקדמיה ללשון עברית. הסרת רווחים מיותרים ושורת ריקות. עיצוב התוכן לפי מבנה פרקים ותת־כותרות כפי שנהוג בויקיפדיה. ניסוח מחדש בסגנון כתיבה אנציקלופדי: כתבת חלק ניכר מהטקסט בלשון הוראה כמדריך למתכנת מהצורה "כעת ניצור רשימה", אבל מיזם ויקיפדיה אינו מדריך למשתמש או מיזם הוראה, מיזם האחות ויקיספר נועד לתת מענה לכך. לכן, בויקיפדיה לא נעשה שימוש בלשון הוראה, ובכלל לא נעשה שימוש בגוף שני (ניצור רשימה) או בגוף ראשון (אצור רשימה), אלא רק בגוף שלישי (אלא אם כן זהו קטע מצוטט) בלשון תצפית מהצורה "רשימה נוצרת כש־" (כלומר מתארים את התנהגות השפה, ולא את מלאכת המתכנת). תיקונים נוספים שלי התייחסו למינוח בשפה עברית במתמטיקה ומדעי המחשב ("פעולה" במקום "אופרטור"), ותיקון השימוש שלך ב־"פעולה" במקום "פונקציה" בהמשך בחלק שעסק ב־defun. במתמטיקה בדידה אכן פעולה היא סוג של פונקציה (העתקה מאותה לאותה קבוצה) ולמרות זאת נהוג לתת להן מינוח נפרד ("פעולות" גם בעברית, וגם באנגלית) מזה של שאר סוגי הפונקציות. אם יש לך שאלות נוספות לגבי התיקונים אשמח להסביר. בהצלחה! דויד פון תמר (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

שלום Jona1357,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "Pycharm" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • י"ז בחשוון ה'תשפ"א • 12:48, 4 בנובמבר 2020 (IST)[תגובה]

שלום Jona1357,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "Elm" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, PRIDE! - שיחה 23:38, 23 בינואר 2021 (IST)[תגובה]

שלום Jona1357,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "Elixir" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, גופיקו (שיחה | תרומות) תייגו אותי! 10:33, 1 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

שלום Jona1357,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "IDLE" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 02:34, 2 במרץ 2021 (IST)[תגובה]

מעדכן גם לגבי הערך Rebol. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 02:36, 2 במרץ 2021 (IST)[תגובה]
שלום יונה,
אני רואה שלאחרונה הפחתת את תדירות פעילותך באתר, וזה כמובן בסדר – אני יודע שיש חיים בחוץ
עם זאת, ובהמשך לתזכורת של ברק, אעדכנך שהסרתי את התבנית גם מ־Rebol. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • ל' בניסן ה'תשפ"א • 22:52, 12 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]

שלום Jona1357,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "Dylan" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, Zozoar - השיחה שלי - התרומות שלי - הצטרפו למיזם יחסי החוץ 15:33, 8 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]