שיחת משתמש:LightBringer/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום LightBringer, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 02:16, 30 אפריל 2006 (IDT)

שלום, מתקפת האיכות על ברזיל הקדימה מעט והתחילה. למעשה, במהלך השבועות והימים האחרונים החלה כבר העבודה ומספר ערכים נכתבו, הורחבו ותורגמו, אבל כעת הגיע הזמן לריכוז המאמץ הייחודי למתקפת איכות. כולי תקווה וביטחון שעזרתך למתקפה תהייה משמעותית ותוביל לכך שבעוד כשלושה שבועות נביט כולנו בסיפוק לאחור ונדע כי תרמנו תרומה משמעותית לויקיפדיה, ולבסיס הידע הפתוח בעברית בכלל, בנושא זה.

תזכורות מנהליות קצרות:

  • קישור קיים (כלומר כחול) אין משמעותו שהערך גמור, ויתכן כי הוא זקוק להרחבה ניכרת או לעריכה משמעותית. ערכים גמורים יש לסמן בקו אמצעי מוחק (כזה) ולחתום ליד הערך.
  • יצירת ותרגום ערכים יעלו את הצורך לכתיבת ערכים נוספים עליהם לא חשבנו מראש - אל תהססו וצרו אותם, רק זיכרו להוסיפם גם לויקיפדיה:מתקפת איכות/ברזיל. איננו רוצים ליצור ערכים רוויים בקישורים אדומים.
  • לא כל הויקיפדים שולטים ברזי כל המיומנויות הטכניות השונות. אל תהססו לבקש עזרה בערכים עליהם אתם עובדים דוגמת כתיבת "דרושה עזרה בתמונות"; "דרושה ויקיזציה משמעותית"; או "דרושה קטגוריזציה" וכדומה לצד ערכים שכתבתם, והם עדיין חסרים היבט מסויים.

בהצלחה לכולנו וקדימה לעבודה, --אורי 00:53, 20 מאי 2006 (IDT)

שלום, מתקפת האיכות על ברזיל החלה לפני כשבוע. עד כה נכתבו לא פחות מ- 66 ערכים חדשים במסגרת המתקפה (ניתן לקרוא את הסיכומים היומיים והשבועי כאן. על אף הישג מכובד זה הצטערתי לראות שעל אף שנרשמת כמשתתף במתקפת האיכות לא מצאת עד כה את ההזדמנות להשתתף בה. חבל לנו לותר על תרומתך ואני מקווה כי תמצא לנכון לשנס מותניים ולהשתתף במתקפה במהלך השבועיים שנותרו. בברכה, --אורי 02:59, 26 מאי 2006 (IDT)

שלום!

בשעה טובה הגיעה מתקפת האיכות על ברזיל ללא פחות מ- 158 ערכים חדשים. יחד עם זאת זה הזמן לשנס מותניים לקראת ימיה האחרונים של המתקפה. העבודה עודנה מרובה ולאחר המאמץ הרב שהושקע במתקפה כולנו רוצים שהיא תסוכם לא רק ככמותית (מה שחשוב בפני עצמו), אלא גם כאיכותית. אנא שימו לב לעדכון האחרון בויקיפדיה:מתקפת איכות/ברזיל#מצבה הנוכחי של המתקפה. עוד כמה ימים ונוכל לטפוח לעצמנו על השכם בלב שקט, בברכה ובהערכה רבה, --אורי 00:04, 4 יוני 2006 (IDT)

שלום!
לפני יומיים הסתיימה באופן רשמי מתקפת האיכות על ברזיל. המפעל המשותף הניב כמעט 200 ערכים חדשים, רובם, כך אני מעריך, ייחודיים בשפה העברית ברשת. אני רוצה להודות לך על תרומתך להצלחת המתקפה וכולי תקווה שמצאת סיפוק והנאה בתהליך.
אשמח אם משתתפי המתקפה ימשיכו לתרום לערכים הקשורים בברזיל גם לאחר סיום המתקפה, שכן המלאכה לא הסתיימה. את תוצאות המאמץ המשותף ניתן לראות בפורטל:ברזיל, שיושלם גם הוא בימים הקרובים. כמו כן, אשמח לתגובות ולקחים למתקפה בדף השיחה שלה, על מנת להביא את הפרוייקט על סיומו ולהעביר לקחים למתקפות האיכות הבאות.
בתודה ובהערכה רבה, --אורי 23:08, 12 יוני 2006 (IDT)

כדאי שתעשה שימוש בתבנית {{בעבודה}}. ‏Gridge ۩ שיחה 03:30, 23 ביולי 2007 (IDT).

תודה על העצה, כך אעשה. ‏LightBringer‏ • שיחה 03:33, 23 ביולי 2007 (IST)

כה לחי! חגי אדלרשיחהל-73 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • ח' בניסן ה'תשס"ט • 18:45, 1 באפריל 2009 (IDT)

תודה רבה. ‏LightBringer‏ • שיחה 18:53, 1 באפריל 2009 (IDT)

מיזם היובל[עריכת קוד מקור]

שלום LightBringer,

ראיתי שרשמת את עצמך בדף מיזם היובל והבעת נכונות לעזור בשכתוב ערכים בתחום היהודות. עכשיו זה הזמן לממש את הבטחתך. הצטרף אלינו למאמץ השכתוב במסגרת שבוע ללא ערכים! גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 21:16, 3 במאי 2009 (IDT)

אגש למלאכה בזמן הקרוב (אף על פי שמעולם לא הצהרתי שאני מעוניין לשכתב ערכים מתחום היהדות :) ). ‏LightBringer‏ • שיחה 21:30, 3 במאי 2009 (IDT)
אין שום בעיה. לא יודע למה חשבתי שזה יתאים לך. כמובן שכל תחום... אולי מדינות? גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 21:38, 3 במאי 2009 (IDT)
בשמחה. ‏LightBringer‏ • שיחה 21:43, 3 במאי 2009 (IDT)
מצוין. תודה רבה על עזרתך. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 21:44, 3 במאי 2009 (IDT)
LightBringer שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

לקראת תרגיל העורף הגדול, הטילדה יוצאת בגיליון חדש!

הקשר עם האקדמיה מתהדק, הבוט של DMY יוצא לחופשה ודיוני מחיקה מייצרים משוררים. מי שרוצה להעניק ערך ויקיפדי כמתנה לשמעון פרס, עכשיו הוא סוף סוף יכול!

על כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot16:35, 1 ביוני 2009 (IDT)

ראיתי שאתה מתעניין בשחמט ויש לי בקשה אלייך. לאחרונה כתבתי את הערך הפתיחה הרוסית והוספתי מידע רב לערך גמביט המלך. אלו הערכים הראשונים שאני כותב בויקיפדיה ולכן חשוב לי לדעת האם הם ברורים לקורא שאינו מומחה (אם אתה כן מומחה איתך הסליחה). אשמח אם תוכל לעבור עליהם (רצוי עם לוח מול העיניים) ולומר לי היכן צריך לקצץ, להרחיב, להסביר ועוד (בערכים אין מספיק דיאגרמות והן יוספו בקרוב). בתודה רטיקוס - שיחה 02:15, 19 ביולי 2009 (IDT)

אעבור עליו בימים הקרובים. ‏LightBringer‏ • שיחה 07:54, 19 ביולי 2009 (IDT)
תודה.רטיקוס - שיחה 08:21, 19 ביולי 2009 (IDT)

ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מיזם היובל[עריכת קוד מקור]

שלום,

נרשמת למיזם היובל. שים לב בבקשה שהורכז שבוע ללא ערכים על מנת להפעיל את מיזם העריכה. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 20:26, 3 באוגוסט 2009 (IDT)

LightBringer שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

חגיגות היובל מתקרבות ובאות, DMY מפשפש בארכיונים, תמרה באלבום התמונות ואדעולם יוצא לחפש את השבטים האבודים. על כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot21:33, 4 בנובמבר 2009 (IST)

LightBringer שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

הוויקיפדיה העברית חצתה את סף המאה אלף ערכים והטילדה הרביעית מגיבה! הרצאות היובל, תאוריות קשר, ארכאולוגיה, גותיקה וסוף סוף תשובה לשאלה מי הוויקיפד הפופולרי ביותר, כל זאת ועוד בגיליון החגיגי!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot23:09, 16 בפברואר 2010 (IST)

English Wikipedia[עריכת קוד מקור]

Is this 'you're edit?

If so, please respond on this talk page with a simple affirmation. Kingturtle - שיחה 20:14, 29 בינואר 2011 (IST)

Yes, it is indeed mine. ‏LightBringer‏ • שיחה 21:57, 29 בינואר 2011 (IST)
Please create a new account on English Wikipedia. I'll need that to do the conversion. . Once you've done that, please tell me on this page using your Hebrew account what the name of the new account on English Wikipedia is. Kingturtle - שיחה 23:46, 29 בינואר 2011 (IST)
I've registered as en:User:LBringer. ‏LightBringer‏ • שיחה 00:37, 30 בינואר 2011 (IST)

Done. Please see my note at [[[:en:User talk:LightBringer|User talk:LightBringer]]]. Kingturtle - שיחה 01:17, 30 בינואר 2011 (IST)

הטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

שנה עברה מאז יצא הגיליון האחרון, והנה זה קורה - הטילדה הרביעית חוזרת במהדורה מחודשת, ובעיצוב רענן!
מהו באמת תפקידו של הדייל? מדוע בן לאדן לא ידע מנוח בוויקיפדיה גם לאחר מותו? מי מאוכזבת ממצב החינוך בארץ? ואיזו ויקיפדית זכתה לתהילת עולם בוויקישיתוף?! מאמרים נוקבים וכתבות מרתקות נוספות ממתינים לכם בגיליון החדש!

ערן בוט - שיחה 23:41, 14 בנובמבר 2011 (IST)