שיחת משתמש:Louisis14

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Louisis14, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, רדיומן - שיחה 11:28, 15 באוגוסט 2023 (IDT)[תגובה]

פתיחת דף משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום לך Louisis14.

ראיתי שאתה עורך בעל זכות הצבעה ורציתי לברך אותך בברכת "ברוך הבא" :) אם תהית למה שם המשתמש שלך באדום, ואם אתה חושב להיות חלק מהקהילה, אתה מוזמן לכתוב משהו על עצמך בדף המשתמש שלך (בלשונית שבעמוד הזה, ממש מתחת למילה "שיחת (משתמש)" ושם המשתמש שלך יהפוך לקישור כחול כמו של עורכים ותיקים.

המשך עריכה פורה, Kulli Alma - שיחה 18:13, 3 בינואר 2024 (IST)[תגובה]

קישורים לתאריכים[עריכת קוד מקור]

שלום שלום. ראיתי שביצעת מספר עריכות שהסתכמו בהוספת קישור לתאריכים. שים לב שהקישורים האלה לא דחופים, ויש משתמשים שמתנגדים לקישורים כאלו, כך שאם זה הדבר היחיד שאתה חושב שיש לשנות, מוטב שתמנע ממנו. איש עיטי - הבה נשיחה 08:05, 26 בינואר 2024 (IST)[תגובה]

הזמנה להצטרף למועדון 51%[עריכת קוד מקור]

שלום,
אנו שמחות להזמין אותך להצטרף למועדון 51%.

מטרת המועדון לקדם שוויון מגדרי בוויקיפדיה העברית ולצמצם את הפער המגדרי בוויקיפדיה. המועדון קם במטרה לאפשר ייצוג שווה של נשים וגברים במרחב הוויקיפדי. המועדון פועל במיזמי וויקיפדיה השונים במגוון דרכים, הכוללות כתיבת ערכים על נשים, שיפור והרחבה של ערכים קיימים על נשים, ועוד. המועדון מהווה בית חם להתייעצות ולעזרה הדדית לוויקיפדיות, לוויקיפדים, ולכל מי שרוצה לתרום לקידום השיוויון המגדרי. כאן אפשר לשתף עדכונים, ליצור שיתופי פעולה, לבקש עזרה, ולתעד את התקדמות המיזם.

בברכה,

SigTif - שיחה 20:39, 11 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]

קישור לחודשי השנה[עריכת קוד מקור]

הי. בערך גיגה ניו יורק יצרת שני קישורים פנימיים לחודשי השנה. קישור כזה הוא חסר ערך ולכן מיותר. אנא המנעו מיצירת סוג כזה של קישורים. תודה. Danny Gershoniשיחה 16:55, 12 במרץ 2024 (IST)[תגובה]

קישורים פנימיים[עריכת קוד מקור]

שלום.

ראיתי שביצעת משימה למתחילים של הוספת קישורים פנימיים. ביטלתי אחת מעריכותיך (בערך החיים למען הצאר).

הסבר: קישרת למילה איטלקית במשפט "אף כי המוזיקה יותר איטלקית מרוסית באופיה". הערך אליו קישרת עוסק בשפה האיטלקית, וקל לראות שהקישור שהוספת אינו מתאים.

שים (או שימי?) נא לב: הסיבה שהמערכת לא הוסיפה את הקישור בעצמה היא משום שחשוב לבדוק האם הקישור הפנימי שהמערכת מציעה אכן מתאים. אם את/ה מאשר/ת קישורים בלי לבדוק האם הקישור אכן מתאים, עדיף לא לעשות זאת כלל. כמובן שכל אחד יכול לשגות, ושגיאה כזו אינה פשע וגם לא עוון, אך אבקשך להקפיד יותר ולבדוק לפני כל הוספת קישור פנימי שהקישור אכן מתאים. כדי לעשות זאת נחוץ תמיד לפתוח גם את הערך אותו המערכת מציעה לקשר, ולוודא שהערך מתאים. במקרה הזה, המילה העברית "איטלקית" היא שם עצם המתאר את השפה האיטלקית, אך יכולה לשמש גם כשם תואר המצביע על קשר בין הדבר המתואר לאיטליה (פיצה איטלקית, מוזיקה איטלקית, חולצה איטלקית וכן הלאה). במקרה זה, הערך עוסק בשם העצם - השפה, בעוד המילה שקישרת משמשת במשפט כשם תואר - "מוזיקה איטלקית".

הסיבה להרצאה המייגעת היא שזה אינו מקרה מיוחד: בין 10% ל-30% מהקישורים שהמערכת מציעה אינם טובים, וזו הסיבה שנדרש עורך אנושי לבדיקת ההצעה. אנא הקפד/הקפידי בעתיד לבדוק היטב לפני הוספת קישור פנימי.

תודה, בבקשה, סליחה. קיפודנחש 21:06, 8 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]