שיחת משתמש:Newslast

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Newslast, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דרור 15:19, 3 יולי 2006 (IDT)


כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  גילגמש שיחה 16:00, 3 יולי 2006 (IDT)

על סמך מה קבעת שהרישיון שלה הוא "שימוש חופשי"? pacmanשיחה 16:15, 3 יולי 2006 (IDT)

חשבתי שכאשר לוקחים תמונה מערך בשפה אחרת זה נחשב חופשי. בכל מקרה, איך ובמה צריכים לשנות?

מאיזו שפה לקחת את זה? צהוב עולה 15:00, 5 יולי 2006 (IDT)

מהערך באנגלית

תודה. בפעם הבאה שאתה מעלה תמונה מוויקיפדיה באנגלית, אנא קרא לה באותו שם כמו באנגלית (לדוגמה אם באנגלית קוראים לתמונה 53628.jpg, כך תקרא לה גם פה). ואז כשאתה מעלה תמונה, תחת "תיאור:" תכתוב: {{EN}}
ב"רשיון" תבחר את הרשיון שיש בוויקיפדיה באנגלית. לדוגמה במקרה שלנו שם כתוב שהתמונה תחת "Fair use", אז תבחר "שימוש הוגן". צהוב עולה 15:12, 5 יולי 2006 (IDT)

אוקיי, תודה על ההסבר

שלום, תחת הכותרת "5 ביולי" מספיק לכתוב פעם אחת "ב-5 ביולי", לדעתי זה מיותר לכתוב בכל פסקה: "בליל ה-5 ביולי", "בבוקר ה-5 ביולי", "בצהרי ה-5 ביולי", "בערב ה-5 ביולי". בברכה, צהוב עולה 15:00, 5 יולי 2006 (IDT)

תוקן
תודה. צהוב עולה 15:16, 5 יולי 2006 (IDT)

בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 12:23, 6 יולי 2006 (IDT)

כאשר אתה כותב שמות של מחבלים זוטרים שצה"ל הרג, אין טעם ליצור להם קישור פנימי מחבל רע שמת כי אין שום סיבה לכתוב עליהם ערך. רק אם מדובר במחבל בכיר (כמו ג'מאל אבו סמהדאנה) יש טעם לקשר. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 12:23, 6 יולי 2006 (IDT)

שלום. קודם כל תודה רבה על תרומתך לויקיפדיה ועל העזרה המרובה בערך מבצע גשמי קיץ. עם זאת, ראוי להבדיל בין עיקר וטפל ובהרחבה הרצויה בכל אחד מהם. אין צורך לציין כל דבר שקורה וגם אם מציינים מספיק לציין זאת פעמים רבות בקצרה. בסופו של דבר עד היום בבוקר לא קרו דברים משמעותיים יותר מדי מבחינת המבצע וכבר הגענו לערך מוגזם באורכו. אם יש התקלות וצה"ל הורג מחבל, אין טעם לתאר ב-4 משפטים את האירוע, אלא מספיק לציין: "בהתקלות באזור X, הרג צה"ל מחבל חמוש סמוך לגדר המערכת". לא צריך לכתוב 4 משפטים על כך, במיוחד כאשר מדובר על מבצע גדול שבו עשרות אירועים קטנים. בכל מקרה, תודה רבה על תרומתך ואני מקווה שתמשיך לתרום. בברכה, אסף 17:44, 6 יולי 2006 (IDT).

התמונה שהעלת[עריכת קוד מקור]

צר לי אבל נאלצתי למחוק תמונה זו מהיותה מוגנת על פי כללי זכויות יוצרים. אין להעלות תמונות מאתר צהל. דרור 01:33, 7 יולי 2006 (IDT)

לא ידעתי, תודה.

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:הקואליציה הבינלאומית נגד פרוות". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, pacmanשיחה 12:32, 7 יולי 2006 (IDT) אוקיי, תודה. Newslast 12:34, 7 יולי 2006 (IDT)

באיזה אופן "הארגון יפגע באולימפיאדה הסינית"? pacmanשיחה 14:03, 7 יולי 2006 (IDT)

על ידי לחץ. נראה לי באולימפיאדה הסינית משתתפים הרבה מדינות אז אם בכל מדינה ארגוני זכויות בעלי חיים יעשו לחץ על הממשלה שלכם שלא להשתתף באולימפיאדה אז זה יפגע באולימפיאדה הסינית. ובזמן האולימפיאדה כל העולם מרוכז בסין וזה הזמן לגלות לעולם איזה אכזריים הם Newslast 14:08, 7 יולי 2006 (IDT)
אה, הבנתי, בכל מקרה הורדתי את זה מפני שזה לא מתאים לאנציקלופדיה: זה אירוע עתידי ומתוכנן, כשזה יקרה, נכתוב. pacmanשיחה 14:10, 7 יולי 2006 (IDT)

שם ערך באנגלית[עריכת קוד מקור]

אין צורך ליצור את שם הערך באנגלית ולהפנות לעיברי. זאת אנציקלופדיה בעברית ופרט למקרים מיוחדים מאוד זה לא נהוג. בברכה, לב - שיחה 15:34, 9 יולי 2006 (IDT)

הבנתי Newslast 15:37, 9 יולי 2006 (IDT)

אנו שמחים על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה, אך רציתי להביא לתשומת לבך כי בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים, וגישה זו משתלבת עם תפיסתנו בדבר חופש המידע. כדי לוודא שהעלאת התמונה Below24.jpg עונה על כללי זכויות יוצרים, יש להוסיף שם את מקור התמונה ומי מחזיק בזכויות היוצרים עליה. לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע, כיצד יש לציין בהעלאת תמונות את מקורן, כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואיטיבי לאדם המצוי, כך שלעתים נמחקות תמונות שהועלו בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה,יונתן שיחה 21:22, 26 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

זה נכון גם לתמונה:Below20.jpg ותמונה:Below19.jpg. יונתן שיחה 21:23, 26 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להמיחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 14:09, 14 במאי 2007 (IDT)[תגובה]