שיחת משתמש:Ofek j/ארכיון תודות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יש לי מסורת של תודות, כל מאה ערכים אני מודה לאנשים העיקריים שהיו איתי בדרך, כאן מאורכבות כל התודות מכל חגיגות המאה.

אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל מי שעזר לי להגיע ל-100 ערכים! אני רוצה להגיד תודה לים, שהקים יחד איתי את מיזם חצי האי ערב ואת המקבץ השבועי בנושא, שניהם נחלו הצלחות גדולות. אני רוצה להגיד תודה ליונה וגארפילד, שחנכו, עזרו ועשו. תודה לאלדד על שעזר, בכל צרה שלא תהיה, בין עם לשונית ובין עם הגנה על מחיקת תבנית. ולסיום, ארצה להגיד תודה לכל אלה שהעירו, לכל אלה שהאירו, לכל אלה שהזהירו ולכל אלה שעזרו. תודה גדולה, ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 08:13, 8 באוגוסט 2016 (IDT).[תגובה]

הרי זה היום, היום זה היום. הגעתי לעשרים מניינים של ערכים. התודות של היום יהיו שונות מהמאה, הן יהיו בוגרות יותר ומבינות יותר. בין המאה למאתיים עברתי תהליך גדול יותר של למידה מאשר בין האפס למאה. והרי התודות.

  • אני רוצה להגיד תודה לאלדד, שהיה כאן בשבילי ברגעים קשים יותר וקלים יותר, הקפיד על נייטרליות, ובסופו של דבר גרם להגעה לעמק השווה.
  • תודה רבה רבה לחן, קצת קשוח וזה, אבל הוא אחד המשתמשים שלמדתי מהם הכי הרבה בוויקיפדיה.
  • תודה רבה לשיר שנפגשנו בנסיבות קצת לא נעימות והוא הפך אותן לנעימות מאוד וקלות יותר.
  • תודה רבה לאליעד שהיה כאן לכל צרה שלא תהיה ושמר איתי על קשר הדוק באימייל.
  • תודה רבה לאור שהיה כאן לכל צרה טכנית, שמחתי לראות משתמש צעיר כמוני בוויקיפדיה.
  • תודה רבה ליורי שהכרתי בין המאה למאתיים ועזר מאוד בכל המישורים של החונכות.
  • ולסיכום, תודה רבה לניב, עמיתי למיזם שעזר לי בהכל ויצר איתי ערכים בשיתוף פעולה
  • ולתמיר חברי הטוב גם בחיים האמיתיים, גם הוא עמיתנו למיזם. תודה רבה לכל מי שעזר! נתראה בשלוש מאות! אופק ~ דברו איתי ~ מקום מלבב בלב המדבר ~ חברים של כולם בעולם 20:30, 14 במרץ 2017 (IST)[תגובה]

יום מיוחד היום, ולא, לא יום הולדת 12 של אחי הקטן. היום שבו הגעתי ל-300 ערכים בוויקיפדיה. אני מרגיש שאני בוגר יותר, ושקול יותר מיום ליום, וכך גם הערכים שלי, הם מתבגרים, ואיכות הכתיבה שלי עולה מיום ליום. התודות של היום יהיו מיוחדות, מכיוון שהן יכללו גם משתמשים שעזרו לי מחוץ לוויקיפדיה, אוף דה רקורד, בחיים האמיתיים. אז הנה מתחילה הרשימה, ואיתה גם שנת לימודים חדשה, בברכת הצלחה לכל הצעירים!

  • תמיר - חברי הטוב גם בחיים האמיתיים מזה ארבע שנים, שגרם לוויקיפדיה להיות דבר כיף עם אקשן ולא רק נוסחה יבשה של כתיבת ערכים. אני רוצה להודות לך על הסיוע האדיר שלך לערכים שאני כותב, אם זה בדפי וויקיפדיה או בוואטסאפ, אתה תמיד שם בשבילי כשאני צריך ומלפני כן, מאז שהתחלת לערוך בוויקיפדיה. ועל כך, תודה רבה רבה רבה!
  • ניב - חבר ויקיפדי איתו לא נפגשתי עדיין בחיים האמיתיים, מקווה בקרוב. ניב, אתה ויקיפד משכמו ומעלה, אדם מדהים, אני מאוד נהנה לעבוד איתך על ערכים, החריצות שלך ראויה לשבח. תודה על הכול (וגם על המפה של ליכטנשטיין וצרפת שאתה תכין קריצה).
  • אמיתי - אתה פשוט חבר. על אף שהכרנו רק לפני שבוע וקצת, הקשר נהיה הדוק ואני מקווה להמשיך אותו לעוד זמן רב. אני מודה לך, על כל הפעמים שהיית אכפתי, ששאלת לשלומי, שטלפנת ודיברנו על נושאים מעניינים. אני מאחל לך הרבה בהצלחה בעריכה בוויקיפדיה ותדע שאני פנוי בערך חצי מהפסקות העשר בבית הספר כדי לדבר איתך (חצי שני עם תמיר).
  • ינאי - אתה פשוט מרתק אותי. כשהגעת למפגש נראית לי מאוד מסתורי, אבל התחלת להסיר את הקליפות מעליך והתחלנו לדבר רבות, על וויקיפדיה, על הא ועל דא. אני מאוד נהנה לדבר איתך. ותודה על כך שאתה איש שיחה מצוין!
  • אור - להגיד את האמת או לא? אז כן, ציפיתי ממך להרבה דברים שאתה לא רוצה, או שאין לך. מאוד הופתעתי להגיע למפגש ולראות אותך ישר. מצמרר לראות ויקיפד בפעם הראשונה מחוץ למחשב, במפגשים הבאים ילך חלק יותר, אני בטוח. בכל מקרה, תודה רבה על האכפתיות שלך, על הנאום הארוך בעולם ועל העזרה הטכנית הרבה שאתה נותן ואני מקנא בך שאתה לא חוזר מחר ללימודים מעצבן!!1!!1
  • אביאל - אין לי הרבה מה להגיד עליך, הדבר היחידי שיש לי להגיד לך זה שאני מת שוורד תעוף בשבת. סתם צוחק. עדיין לא הכרתי אותך כל כך אבל בכל מקרה תודה על ערך ראשון ובהצלחה בהמשך דרכך הוויקיפדית
  • חן - על אף שהיו לנו כמה שיחות לא נעימות בשנה האחרונה, אני מודה לך מאוד על שעזרת לי לשפר את הערך שלי, יחסי גרמניה-סרביה שהפך לערך שאני מתגאה בו, ערך מהמעלה הראשונה. אני מרגיש שהקשר בינינו רק הולך ומתחמם ואני מתחיל להסכים איתך בהרבה נושאים, כנראה אני התקשחתי קצת ואתה קצת התרככת ובסוף הגענו לעמק השווה .
  • רן - תודה רבה על ההנחיה של המפגש. היה משחרר לפגוש ויקיפד אחד מבוגר, שיהיו פנים מוכרות במידה וחלקנו נגיע למפגש כללי ולא רק של ויקיפדים צעירים. אגב, מזל טוב!

לסיכום, תודה רבה על הכל, נתראה ב-400! בידידות והערכה! אופק ~ דברו איתי ~ חברים של כולם בעולם 20:42, 31 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

אני פשוט כל כך מתרגש, כל פעם מחדש. השמחה הפורצת, כל פעם מחדש. התרגשות עד דמעות, כל פעם מחדש. חושב על העבר, כל פעם מחדש. ובכלל לא משנה, אם הם קצרים, או ארוכים, העיקר שהגעתי לעוד 100 ערכים. אז היום אנחנו ב-400, וזהו לי יום מיוחד, למרות שהוא סתם יום פשוט לכל אחד. עכשיו ברצינות, אני רוצה לומר תודה לכל מי שעזר לי בתהליך המעבר מקידומת 3 לקידומת 4. כל מי שתמך, אהב והיה חבר. והרי זו רשימת התודות:

  • תמיר: אחחח תמיר, כל פעם מחדש אני מתלבט מה לכתוב לך, כי באמת אין לי איך להביע במילים את הכרת התודה שלי אליך. כשקורה לי משהו, כשיש אירוע וצריך עזרה בארגון, סתם לחפור כשמשעמם לי, אני יודע למי אני מתקשר, וזה באופן אוטומטי. אתה החבר הכי יקר שנמצא קרוב אלי ואני מעריך אותך מאוד. ובתור עורך, אתה פתוח לשיתופי פעולה, מחזיק בעמדות בהן אני מאמין ומגבה באופן אוטומטי בשיחות. אני רואה אותך כמו שארצות הברית רואה את ישראל, לצד כל המשברים ביחסים, ולצד כל המשברים בכלל, עדיין נשמר הקשר. לסיכום אני מעריך אותך מאוד, מאוד מאוד. תודה רבה חבר.
  • ניב: תודה שאתה חבר טוב, כמו תמיר אתה שם בשבילי מאחורי הקלעים. גיליתי אישיות שעומדת על שלה, שלא מוותרת, שיכולה להזיז הרים אם היא רק רוצה. מאוד התרשמתי ממך גם כעורך, על כל מומלציך ועל כל טוביך. אני חושב שאתה סיפור מדהים שמשקף את מה שלשמו נועדה וויקיפדיה - כתיבה למען הקוראים ולמען העורכים, ופתוחה לכולם. תרומתו לוויקיפדיה היא משמעותית ביותר, ונמצאת לצד משתמשים הרבה יותר ותיקים. מעריך אותך מאוד מאוד מאוד. תודה רבה גם לך ידיד יקר.
  • חן: פשוט רכבת הרים בלתי נגמרת, יהיה בלתי אפשרי לכתוב כאן ושכולם יבינו, כי זה פשוט סיפור אדיר וארוך במיוחד של משברים, עליות וירידות. בתור אדם, אני מאוד נהנה לדבר איתך על מגוון נושאים, מפוליטיקה ויקיפדית ועד הלאומיות במאה ה-19. תודה רבה לך שאתה איש שיחה מצוין. כעורך אני חושב שאתה עורך איכותי ודקדקן, ושבלעדיך ויקיפדיה לא הייתה עומדת היום על הרגליים. אני מעריך אותך גם הייעוץ הגבוה שלך, שלימד אותי המון, מגיע לך אפילו עיטור. תודה שאתה עומד על משמר הניטור נאמנה ועושה עבודה מצוינת בניהול פינת המומלצים.
  • ינאי: גם אצלך אני לא יודע איך לנסח את זה בדיוק, אבל שתדע שאני נהנה איתך מאוד, בין אם זה היה במוזיאון האסלאם בירושלים או סתם בוואטסאפ. אתה אישיות שתמיד מביאה איתה עניין והנאה, ועל כך אני אומר לך תודה!
  • דן: תודה לך על העזרה כשאני צריך, אני יודע שאני תמיד יכול להתייעץ איתך לא משנה בנוגע למה, ריב בקבוצה או סתם כשאני מתלבט על מה לכתוב. וכנ"ל הפוך, אני נהנה מאוד ממערכת היחסים הסימביוזונית הזו שיש בנינו, ועל כך אני אומר לך תודה חבר יקר!
  • רן: תודה רבה לך על כך שאתה עוזר לי בכל מה שאני צריך. אתה תמיד כאן יחד עם מיכל בשביל לעזור לי להגשים את כל הרעיונות שלי, ואת כל החזונות שלי. מעריך מאוד!
  • יובל: שמחתי להכיר אותך במפגש, היית אישיות כיפית בתוך אנשים קלאסיים במידה כלשהי. אשמח להמשיך ולשוחח איתך.
  • א. פיתגורס: לבקשת המשתמש לא אפרסם כאן את שם המשתמש שלו אני רק אומר שאני מודה לך, על כל הפעמים שהיית אכפתי, ששאלת לשלומי, שטלפנת ודיברנו על נושאים מעניינים. אני מאחל לך הרבה בהצלחה בעריכה בוויקיפדיה. שתדע שאני מאוד רוצה שנכונן את יחסינו מחדש כמו שאומרים.

אז תודה רבה לכל הוויקיפדים היקרים המופיעים כאן, נתראה ב-500! אופק ~ הכל טוב? ~ חברים של כולם בעולם ~ בורח 15:59, 16 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

וואו, לא עבר הרבה זמן... וכבר חלפה לה עוד מאה. אני מופתע עד כמה שתקופת הזמן הזו הייתה משמעותית עבורי, והיא הייתה מלאה בתהליכים, של למידה, הקשבה, הכלה, הבנה, פעילות גבוהה יותר וכיוצא בזה. אני מקווה להמשיך לערוך כאן, ובקצב מירבי, ומי יתן שנגיע גם לשש מאות. עכשיו אפרסם את רשימת התודות - אומר תודה לכל מי שעזר, שתמך ושאהב. תודה רבה מראש. התודות יהיו כתובות בצורה שונה, ואגיד תודה לכל מי שעזר לי החל מראשית תקופתי בוויקיפדיה.

אז ביום בהיר אחד הצטרף ילד אחד ביישן בן 11 לוויקיפדיה. הוא היה קצת לחוץ, אבל הבין שכאן הוא נחוץ. היה לו דף, שהיה אמור להתמלא בערכים שהוא כתב, אבל הדף היה ריק. אז הילד פנה לוק:חממה, שם עזרו לו גארפילד ויונה להפריח את השממה. עבר לו חודש, זמן החונכות כבר תם. אז פגש הילד את ים. ים עזר לו, הקל על רגשותיו, ויחד איתו הקים מיזם שהיה פעיל עד ממש עכשיו. נכנסו לאמוק, כתבנו ערכים, אבל לא ראינו שאת הזמן אנו שוכחים.

עבר לו חודש, והתחילו לבוא משתמשים, לבוא אנשים, להגיד, סליחה?! יש כאן חוק! את הערכים האלה צריך למחוק! אז הגיע הביורוקרט אלדד, שעזר לו לנצח בקרב, ולשמור על הערכים שהוא כל כך אהב. עבר הזמן, החופש תם, אבל הזמן שאחריו לא עבר ככה זמן. הילד עלה לחטיבה, התבגר, הילד הזה, בחומר כבר לא פיגר. יום אחד סגריר, ומצטרף לוויקיפדיה חברו הטוב תמיר. כאמור, היה הילד ביישן, וסבל מבעיות רבות, שלא מתמעטות, אלא רק מתרבות. הנער שמח, הרי בו תמיר תמך. תמיד עליו חשב, אותו העריך ואהב, למשך שש שנים שלמות, את החברות הזו אי אפשר לדבר להשוות.

הילד קיבל תגובות נזעמות, על ערכים רבים מהעבר, את זכרם בדפו הוא כבר קבר, אי לכך הוחלט להצמיד לו חונך, בכל דבר שהילד עושה הוא תומך. אז עברה לה תקופה קשה של דיכאון, בסופה התחיל הילד לכתוב ערכים בשאון. כתב, כתב, כתב, עד לקיץ הגיע. אז החל הילד לזרוח, זו תקופה שהוא לא יוכל לשכוח. הגיע למפגש ויקיפדים צעירים. פגש שם המון חברים. בניצוחו של רן הרכז המפגש עבר, לאחריו החליט הילד שלא הספיק לו הדבר. הוא התקשר, התכתב עם כל מי שצריך. בשביל שיהיה מפגש, אותו יוכל להדריך.

והדבר קרה! שמח הילד, אך לא הכל היה טוב. לאחר המפגש קמו מחלוקות, וקמה קבוצה קטנה יותר לאור הנסיבות. הקבוצה כללה את דן, תמיר וחבר נוסף.

אז עבר לו חג סוכות, והילד נכנס לתקופה קשה, של לימודים, עבודות ומיזמים רבים. בחודש נובמבר היה הילד המארגן הישראלי של חודש אסיה, שם שיתף פעולה עם ניב, כותב טוב, שעם הזמן הפך לידיד נוסף קרוב. עבר לו הזמן והילד קם ביוזמה, אך היה צריך לשמור על דממה. אילולא עמד לצידו גילגמש, שכמעט תמיד לא מתגמש. לשניים היו שיחות רבות, במגוון נושאים, מהיסטוריה של מקדוניה עד גאוגרפיה של בולוניה, הילד העריך אותו על כך מאוד ושמח שיש לו מישהו שבכל צרה יתן כתף.

בסופו של דבר, הצליחה השממה לפרוח, והילד הגיע להיום. הוא בן 13.5, יושב בדממה, וממשיך להפריח את האזור, גם אם זו לא שממה. הילד הבין, שיוכל לעשות כל דבר שירצה, רק אם ינסה, ושהשמיים הם לא הגבול. תודה רבה לכולם - נתראה ב-600! אופק ~ בואו נדבר ~ טובים השניים מהאחד 21:24, 24 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

כל כך הרבה זמן עבר מאז הפעם האחרונה... וכל כך הרבה עבר באופן כללי מאז הפעם האחרונה - כמה וכמה פרישות זמניות, חזרות ויציאות לסירוגין, ובאופן כללי פחות עריכות. אבל הצלחתי להתגבר, ניצחתי את השגרה המעייפת והגעתי ליעד המיוחל, 600 ערכים בוויקיפדיה, שאני יכול לומר בפה מלא שהם ברובם בשיא האיכות שלהם. אז הגיע הזמן להודות - והפעם, באופן משמח, יש לי הרבה מאוד אנשים להודות להם!

  • תמיר קלמן - תודה לך, תודה שנשארת החבר הטוב שתמיד היית ותמיד תהיה. תמיד פה איתי ובשבילי, אין לי מילים להודות לך. אתה פשוט אדם מדהים וחבר מדהים. תודה רבה! אני מאוד מעריך אותך! גם בוויקיפדיה, וגם בחיים האמיתיים, תמיד כאן איתך ובשבילך.
  • דן וינקלר - תודה לך, על הקשר המיוחד שנוצר בינינו, על יחסי הרעות והשיחות הארוכות, וגם על שיתופי פעולה ויקיפדיים טובים ויפים!
  • אביב - תודה רבה לך על הקשר שנוצר בינינו, אני מרגיש כאילו אני מכיר אותך שנים למרות שלמעשה אנחנו מכירים כמה חודשים בודדים. תודה על ההומור הנהדר שלך ותודה על הסיורים ההיסטוריים שאנחנו עורכים ביחד, מאוד מעניין לי איתך!
  • יואב שגיא - תודה רבה לך יואב על שאתה חבר טוב. אני מאוד נהנה איתך ואני מייחל ליום בו יהיה חופש ונוכל כבר להיפגש!
  • אורן וייל - תודה על זה שאתה אדם מצחיק, גם איתך אני נהנה מאוד ואני מייחל ליום בו נוכל להיפגש ארבעתנו שוב, היה ממש כיף בפעם הקודמת.
  • ניב קורקוס - תודה על שאתה חבר טוב, ועל ההתגייסות שלך לכל דבר שאני צריך אותך בשבילו.
  • חן - היחיד פה שאני כותב לו והוא לא צעיר, כי אני באמת חב לך תודה גדולה. תודה על כל העזרה וההתגייסות בכל מה שאני צריך, תודה על השיחות המעניינות, תודה על כך שאתה הראשון להרים את הכפפה ולצאת לעבודה, תודה.
  • חבריי המועצתיים (מהמחוז לשעבר, ומהמועצה קונפשנס) - תודה לכם שאתם פה תמיד, להכיל, להקשיב, לצחוק, לדבר ולחבק. תודה לכם על כך שאתם הקהילה הכי מדהימה ותומכת שיכולתי לבקש, קהילה שתמיד תרים לי את מצב הרוח ותמיד תתן לי את הבמה לעמוד ולהתבטא. אז נכון, אולי אתם לא קשורים לוויקיפדיה, אבל חשוב לי שתדעו שעזרתם לי בתהליך מאוד, ואני אוהב אתכם, את כולכם. אופק ~ מה שכיף כאן ~ חבל שאין יחבל! 20:46, 3 בנובמבר 2018 (IST)[תגובה]

עבר די מעט זמן יחסית לפעם הקודמת, אבל אני מרגיש שעשיתי התקדמות בלתי מבוטלת בחיי במגוון תחומים, קרו לי מאורעות משמחים וגם עצובים ועברתי המון. אשמח לעבור כעת לרשימת התודות לאלו שעזרו לי לעבור את המאה הזו בהצלחה ובכיף גדול:

  • תמיר - תודה לך תמיר שהיית ונשארת חברי הטוב ביותר. אני מעריך אותך מאוד, אתה אדם אינטליגנט שלימד אותי רבות על עצמי ובאופן כללי. תודה על עצות שימושיות רבות ועל דיונים רבים ומעניינים.
  • דן - תודה רבה דן על היותך בן שיח טוב, חבר נפלא וללא ספק אדם שלמדתי ממנו המון. תמשיך להתווכח איתי על פוליטיקה, אני מחכים מהשיחות שלנו מאוד ומרגיש שאני מגבש דעה מוצקה יותר ויותר.
  • חן - תודה לך על שאתה מעריך אותי ולא מפקפק בי, ללא ספק אתה המנטור הכי גדול שהיה לי בוויקיפדיה העברית ואני לומד ממך המון בכל שיחה. מעריך מאוד!
  • הגמל התימני - תודה רבה על ה"מה שלומך?" ה"תודה" וה"בבקשה". תודה על כך שהיוות לי בתקופה האחרונה חבר שאני יכול לפרוק אצלו את כל הקשיים ולדבר איתו על החיים והתחביבים, מאוד מעריך! תודה!
  • אביב - תודה אביב על היותך חבר טוב, בחור כיפי, מצחיק, מעניין ואינטילגנט. אני מרגיש מאוד בנוח וכיף איתך הייתי באמת שמח שניפגש יותר ושלא תהיה מוצף בלימודים שלך...
  • יואב שגיא - תודה על היותך חובב כמוני, אתה חבר טוב, בחור מאוד מעניין וכיף לדבר איתך, כנ"ל מה שאמרתי על אביב עליך!!! אנחנו חייבים להיפגש יותר! כולנו!
  • גל ואורי מלרון - צעירי שבט הנוער, אתם מביאים לקבוצה שלנו רוח רעננה וחדשה, מאוד כיף אתכם ואני שמח שהצטרפתם אלינו.
  • חבריי המועצתיים - תודה רבה לכם על שאתם מקבלים ואוהבים אותי עם כל החפירות שלי. אני אוהב את כולכם ומתגעגע אליכם, בפסח נפגשים! אוהב.

תודה רבה לכולם! אופק ~ השאירו הודעה, אני זמין ~ חבל שאין יחבל! 20:49, 6 במרץ 2019 (IST)[תגובה]