שיחת משתמש:Rana Simaan

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת ברוקולי בנושא מוקד EBP
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Rana Simaan, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דורית 20:08, 17 באפריל 2008 (IDT)תגובה

טלאל ג'ובראן[עריכת קוד מקור]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, דורית 20:08, 17 באפריל 2008 (IDT)תגובה

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  עידושיחה 20:14, 17 באפריל 2008 (IDT)תגובה

תבנית הבהרת חשיבות[עריכת קוד מקור]

אין להסירה ללא הסכמה בדף השיחה של הערך. בברכה, Leia - שיחה 18:00, 2 במאי 2008 (IDT)תגובה

אני מזהירה אותך פעם נוספת לא להסיר את התבניות שבראש הערך. Leia - שיחה 18:13, 2 במאי 2008 (IDT)תגובה
היי ראנה. את יכולה לערוך את הערך כאוות נפשך ולא תשוחזרי אם תשאירי את התבניות {{ס:חשיבות}} {{עריכה}} בראש הערך. בהצלחה, Leia - שיחה 19:00, 2 במאי 2008 (IDT)תגובה

חונכות[עריכת קוד מקור]

היי רנא, אשמח לסייע לך בצעדייך הראשונים בוויקי. בברכה, יסמין 19:04, 2 במאי 2008 (IDT)תגובה

שכתבתי את מאס ותד, אנא הבהירי את חשיבות הערך בשיחה:מאס ותד. בברכה, יסמין 19:36, 2 במאי 2008 (IDT)תגובה
עניתי לך כאן, אנא השאירי לי הודעות בפסקה הנ"ל בלבד. תודה, יסמין 22:42, 2 במאי 2008 (IDT)תגובה

ערך מאס ותד תשובה לשתי הבקשות[עריכת קוד מקור]

המקור של האמרה כי אין מודעות בקרב האוכלוסייה הערבית לתזונה מתבססת על סטטיסטיקות ממשרד הבריאות אשר מצביעות על עלייה בהשמנת יותר ובחולי סכרת בקרב המגזר הערבי.
לגבי השם דאוסאט, בערבית זה "דאו סאט" (دوسات) DAWSAT בערבית זה אותו שם בעצם זה בא מהמילה הערבית "דאס" שפירושה לעיסה.



לעזרתך אקדים תודה מקרב לב
רנא סמעאן

ערך מאס ותד תשובה לשתי הבקשות[עריכת קוד מקור]

המקור של האמרה כי אין מודעות בקרב האוכלוסייה הערבית לתזונה מתבססת על סטטיסטיקות ממשרד הבריאות אשר מצביעות על עלייה בהשמנת יותר ובחולי סכרת בקרב המגזר הערבי.
לגבי השם דאוסאט, בערבית זה "דאו סאט" (دوسات) DAWSAT בערבית זה אותו שם בעצם זה בא מהמילה הערבית "דאס" שפירושה לעיסה.



לעזרתך אקדים תודה מקרב לב
רנא סמעאן

חשיבות הערך[עריכת קוד מקור]


ראשית כל והחשוב מכל כי הערך הזה נועד לקדם את המודעות לתזונה נכונה ואורח חיים בריא בסקטור הערבי. ניתן להבחין כי רוב הערך מתמקד בשיטה הייחודית לסקטור ודן בחוסר המודעות והחשיבות של תזונה נכונה.
חשוב ואף מהותי לציין כי השיטה אשר הגתה ותד המותאמת לאוכל מזרחי ופונה לאוכלוסייה הערבית, היא לא רק ייחודית מיוחדת אלא גם בלעדית כאשר ותד היא היחידה שבנתה עצבה והגתה שיטה כזאת לפי מחקר, שיטה הנמצאת בהליכי רישום בחוק.אין מקרי כי ותד היא פרסונה מדוברת בעיתונות הערבית וגם העברית כאשר אמצעי תקשורת רבים הביעו עניין רב בשיטתה הייחודית והמיחדת.
חשיבות הערך מסתכמת בותד כפרסונה וכמומחה:
ותד כפרסונה חשובה ומפורסמת בקרב הסקטור הערבי בפרט ובארץ בכלל. לא מיותר לציין כי היא בעלת שני טורי תזונה בעיתונות הערבית המובילה , ומפרסמת כתב עת בנושא תזונה. היא ה"דיאטנית" של המגזר הערבי המפורסמת הייחודית והבלעדית.
ותד כמומחה בתחום התזונה אשר הגתה שיטה רשמית המבוססת על מחקרים, שיטה ייחודית למגזר הערבי.
העובדות לעיל, הפרסונה של ותד המומחיות שלה ותרומתה לתחום התזונה וכן לסקטור הערבי אשר ייעדה לו שיטה ייחודית, מקנים לה את הזכות להיות נוכחת כערך בויקיפדיה.


לעזרתכם אקדים תודה מקרב לב
רנא סמעאן

שתי הערות[עריכת קוד מקור]

א. שאת כותבת הודעה, לא למרכז אותה. ושאת עונה למשהו תעשי הזחה על ידי כתיבת ":" לפני ההודעה שלך. ב. בסוף כל הודעה בדף שיחה תרשמים ארבע פעמים "~" (טילדה/זרקה) כדי לחתום את ההודעה. כך את לא צריכה לרשום את שמך. דרור - שיחה 09:49, 14 במאי 2008 (IDT)תגובה

העמותה לפיתוח קהילתי עכו[עריכת קוד מקור]

שלום ! מחקתי את התמונה ששמת בערך מכיוון שהיא לא רלוונטית. אם יש לך תמונה שקשורה לעמותה זה יהיה טוב. Shefshef - שיחה 22:47, 16 ביוני 2008 (IDT)תגובה

רנא (או רנה - איך כותבים ?) - בבקשה אל תעלי את התמונה של העיר עכו ממבט על. היא לא קשורה לערך על העמותה. כמו כן, בבקשה לימדי קודם איך להעלות תמונה לויקיפדיה (לוגו העמותה) ורק אחר כך העלי אותה. ראי עזרה:תמונות Shefshef - שיחה 23:07, 16 ביוני 2008 (IDT)תגובה

מוקד EBP[עריכת קוד מקור]

שלום Rana Simaan,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "מוקד EBP" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Rana Simaan/‏מוקד EBP". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:18, 30 במרץ 2009 (IDT)תגובה

צר לי, אך גם במצבו הנוכחי הוא דורש כתיבה מחדש ושיפורים רבים מאוד. העברתי אותו למשתמש:Rana Simaan/מוקד EBP 2. בהודעת ברוך הבא הנמצאת בראש דף זה תוכלי למצוא קישורים למדריכי עזרה שיוכלו לסייע לך בכך. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:28, 30 במרץ 2009 (IDT)תגובה