שיחת משתמש:Rontzi

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הוסף בבקשה את סוג הרישיון לתמונות שהעלית. לידיעתך, במידה ואין רשיון לתמונה היא תסווג כתמונה חשודה ותימחק בתוך מספר ימים. בברכה, Johnny Zoo 15:20, 12 מאי 2006 (IDT)

תמונות ערוץ 10[עריכת קוד מקור]

נא לציין את המקור לכל התמונות שאת/ה מעלה והרשיון המתאים (ללא זכויות יוצרים, שימוש הוגן וכו'). מקפידים פה על זכויות יוצרים ותמונות ללא ציון המקור נמחקות די מהר. DGtal 15:23, 12 מאי 2006 (IDT)

התמוה שהעלית של יעקב אילון נראית כמו תמונה רשמית. את/ה בטוח שאין עליה זכויות יוצרים? DGtal 15:27, 12 מאי 2006 (IDT)

תמונות חשודות[עריכת קוד מקור]

סימנתי את כל התמונות שהעלית בתבנית:תמונה חשודה. זאת כיוון שלא ציינת את מקורם, ואת הרשיון שעל פי יניתן להשתמש בהם. בנוסף, הסימון על התמונה של יעקב אילון כחסר זכויות יוצרים צריכה הסבר, כיוון שזה נראה כמו תמונה רשמית מהאולפן ולא תמונה אקראית של צלם פרטי. הנך מתבקש/ת להתייחס בהקדם לסוגייה זו. DGtal 17:22, 12 מאי 2006 (IDT)

אלו הן תמונות יח"צ[עריכת קוד מקור]

אלו תמונות שנשלחו לכל הגורם הדורש בהם. לכן אני משער שהן "חופשיות" לכל דורש. מחוסר ידע העלתי אותן בלי שום יחוס , אני מתנצל על כך. איזה בדיקות יש צריך לעשות?

לא הבנתי. מי שלח אותם למי? בהנחה שהמקור הוא ערוץ 10 תוודא אצלם שזה אכן מותר לשימוש באופן חופשי, ואם לא, תבקש רשות להציג אותם בויקיפדיה. בכל מקרה, תציין בדף התמונה את הפרטים הרלוונטיים. DGtal 21:31, 13 מאי 2006 (IDT)

אלו תמונות יחסי ציבור ששולחת חברת החדשות ביחד עם אייטמים לאמצעי התקשורת השונים. איך לציין זאת בתמונות? פשוט להוסיף ב"תיאור התמונה" שהן תמונות יח"צ? או בדרך אחרת? תודה על העזרה..

אני לא בטוח לגמרי. מומלץ לשאול בויקיפדיה:דלפק ייעוץ. ציינת שאלו תמונות יח"צ - איך הם הגיעו אליך? (תכלול את התשובה בשאלה בדלפק ייעוץ). DGtal 14:53, 17 מאי 2006 (IDT)

הפרת זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

התמונות שלך מפרות זכויות יוצרים. אל תעלה אותן פעם נוספת בבקשה. גילגמש שיחה 10:29, 17 מאי 2006 (IDT)

ארכוב דף השיחה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב. אכן לא מוחקים אבל אפשר לארכב. ראה ויקיפדיה:ארכיון. התרצה שאעזור לך? Assayas שיחה 21:32, 24 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]

השומר הצעיר[עריכת קוד מקור]

שוב ערב טוב. ראה ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים. יש הבדל בין כתיבת עבודה אקדמית לבין עריכה אנציקלופדית. המשך עריכה פוריה. Assayas שיחה 21:37, 24 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]

משהו יותר ספציפי?[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תיתן טיפים והצעות לשדרוג

בסדר, אך בהמשך היום. אנא ברשותך ראה בבקשה בנוסף: בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. יום נעים Assayas שיחה 07:58, 25 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]