שיחת משתמש:Supertrooper

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Supertrooper, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

בברכה, מלך הג'ונגל 16:35, 25 מרץ 2005 (UTC)

שלום,
לא נהוג לרוקן דפי שיחה, אלא אם כן כתבו שם שטויות. בברכה, גילגמש שיחה 17:01, 28 מרץ 2005 (UTC)

ולדעתך לא נכתבו שם שטויות (קישורים לאתרי מסיון דתיים במטרה להחזיר בתשובה)?

Supertrooper 17:08, 28 מרץ 2005 (UTC)

כן, לדעתי אלו דברי טעם. שטויות זה משהו בנוסח של "ראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאדשגדכג" או גידופים. כל היתר צריך להשאר. אתה יכול להציע לשנות מדיניות זאת בויקיפדיה:מזנון בברכה, גילגמש שיחה 17:10, 28 מרץ 2005 (UTC)
המטרה בויקיפדיה איננה למחוק מידע אלא להוסיף אותו, אם אתה רוצה, תוסיף שם קישורים בעלי מטרה הפוכה. מחיקת דברים כי הם לא מוצאים חן בעיניך, היא בפירוש נגד הכללים של ויקיפדיה. טרול רפאים 17:12, 28 מרץ 2005 (UTC)

הערך "דת" אמור להיות נייטרלי. לדעתי אין להתיר מיסיונריות דתית בערכים שאינם מביעים עמדה לכאן או לכאן. למרות זאת, אכבד את הכללים כמובן.

Supertrooper 17:19, 28 מרץ 2005 (UTC)

מה שאמרת הוא נכון, לכן הדברים כתובים בדף השיחה ולא בערך עצמו. גילגמש שיחה 17:22, 28 מרץ 2005 (UTC)

שלום סופר טרופר,
תשים לב בבקשה להערתי בשיחת הערך אתאיזם. בעקבות התוספת שלך מישהו הוסיף תוספת משלו והכל הפל לסלט אחד גדול. למען הסר ספק, אינני דתי, אך אני שואף להגיע לנייטרליות והעיקר מנסה להמנע מערכים מלאים בוויכוח מיותר. בברכה, גילגמש שיחה 07:52, 30 מרץ 2005 (UTC)

הערך במתכונתו הנוכחית מתאים לפורום, יש לך סיבה טובה למה לא למחוק אותו? טרול רפאים 23:32, 30 מרץ 2005 (UTC)

אפשר לשנותו כך שלא יהיה במתכונת "פורום". לדעתי הערך חיוני ומהווה חידוש מבורך לויקיפדיה. Supertrooper 23:35, 30 מרץ 2005 (UTC)

לא, אי אפשר לשנותו. הוא כולו הבעת דעות, ובלי לשפוט אותן, מקומו של דבר כזה הוא לא בויקיפדיה. eman 00:09, 31 מרץ 2005 (UTC)
ישבתי וחשבתי כיצד ניתן לשדרגו כדי שיעמוד בתקנים של ויקיפדיה. ואכן אפשר במידה כזו או אחרת - אך לא באופן מלא. ערך זה בכל מקרה נוגד את העקרונות והקווים המנחים של ויקיפדיה. Supertrooper 00:19, 31 מרץ 2005 (UTC)

אין מה להכניס את הקטע הזה, הוא מאוד לא מאוזן ואין אפשרות מעשית להכניס את כל תולדות האנושות לערך בודד. טרול רפאים 22:18, 8 אפר' 2005 (UTC)

את החלק הראשון של הקטע שלחתי לערך פרהיסטוריה אליו הוא שייך. טרול רפאים 22:22, 8 אפר' 2005 (UTC)
ערך זה קיים במתכונת כזו או אחרת גם בויקיפדיה האנגלית. אולי לא ניתן להכניס את כל תולדות האנושות לערך אחד, אך בהחלט ניתן לתמצת. לגבי האיזון, שיפורים מויקפדים אחרים יעשו את העבודה.
אין לנו אפשרות לסקור את ההתפתחות של המין האנושי, זה ייצא עשרות עמודים שחוזרים על מה שמופיע בקטגוריה: תקופות היסטוריות. טרול רפאים 22:22, 8 אפר' 2005 (UTC)
למה לסקור את "כל" תולדות האנושות? אינך חושב שניתן לתמצת בכמה עמודים תמימים? חשבתי להרחיב מאוד את הערך "אדם", אבל אני מתחיל להתחרט.
זה מה שכתוב בכותרת "תולדות האנושות"...חוץ מזה למה אתה חושב שבערך אדם יותר חשוב שיהיה כתוב על הסכסוך הישראלי פלסטיני מאשר על זולו? אי אפשר לצאת מזה. את החלק ההיסטורי עדיף להשאיר בחוץ, גם ככה חסרים מספיק דברים בערך. טרול רפאים 22:29, 8 אפר' 2005 (UTC)
למה לכתוב על [המלחמה הקרה] בערך [המאה ה-20] (תקופות ואירועים היסטוריים) ולא על [מלחמת אפגניסטן]? כי יש אירועים היסטוריים חשובים יותר מאירועים אחרים. אז אם תרצה אפשר לשנות את הכותרת ל"אירועים עיקריים בתולדות האנושות" או משהו בסגנון. אפשר גם להוסיף תו נייטרליות מפוקפק כמו בערך המקביל בויקיפדיה האנגלית. אז אולי בכל זאת תיתן לקטע צ'אנס? Supertrooper 22:44, 8 אפר' 2005 (UTC)
זאת בדיוק הבעיה, מלחמת אפגניסטן היא אחד מהמאורעות החשובים ביותר במאה ה-20, היא תרמה רבות להתמוטטות ברית המועצות, סייע לארגון של האיסלאם הפוטנמדסליטי ואם לא כתוב עליה שם זה לא תקין. יש לנו עשרות אירועים חשובים באלף השנים האחרונות וגם לפני זה יש לא מעט (ההתמעטות היא בשל ידיעתנו, לא בשל כמות האירועים), אין פשוט שום סיכוי לכתוב משהו כזה. הבעיה היא איננה הנייטרליות של הערך אלא ההתיימרות לכתוב קטע קצר שמסכם את כל תולדות האנושות.
בקיצור, אם אתה חושב שיש סיכוי לכתוב את הקטע הזה, תכתוב אותו בארגז חול שלך ואחר כך נראה. כמו שהכנסת אותו, אין מה להשאיר אותו שם. טרול רפאים 22:53, 8 אפר' 2005 (UTC)

נטורליזם מטא-פיסי[עריכת קוד מקור]

ראה הערתי בדף השיחה של הערך. מיקרוז - שיחה 23:48, 23 באפריל 2008 (IDT)[תגובה]

ראיתי שאין לך התנגדות לתוכן הערתי. אם כך הייתי ממליץ להעביר את הערך לכותר "נטורליזם מטפיזי" או נטורליזם מטאפיזי". מיקרוז - שיחה 03:18, 15 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

האם הבלוג שלך נוצר מעצמו, או שאתה יצרת אותו?

אם כן, ממה הוא נוצר, מה היה תהליך היצירה, והאם האתר Tapuz כולל הבלוג שלך - נוצרו מעצמם.

---

שאלה נוספת ברשותך, אני פשוט לא יכול שלא לשאול מטריאליסט פונדמנטליסט את השאלה הזאת;

מי החליט ששיערות ראשך יצמחו באותה מהירות ספציפית, המעניקה לך את אותה אסתטיקה אנושית טריוויאלית?

שפע ברכות!


שלום גם לך, אין בכוונתי להיכנס כאן לדיון תאולוגי שנדון מלכתחילה לאבדון. ניהלתי מספיק כאלה בפורום אתאיזם בתפוז, ואני חייב לומר שדי מיציתי. אני שלם עם השקפת עולמי, ונראה שגם אתה. כן אשיב לך על ההערות בדף השיחה בערך אתאיזם. Supertrooper - שיחה 21:24, 26 בפברואר 2010 (IST)[תגובה]

שלום שוב לידידי היקר. לצערי אדם כוחני ניצל את סמכותו לרעה וצינזר את כל תגובתי לדבריך בדף השיחה של הערך אתאיזם. תוכל לראותה בגרסאות הקודמות של דף השיחה. אשמח לקבל תגובתך כאן.

כל אדם שלם עם השקפת עולמו אבל השקפות שאינן הולכות בקנה אחד עם עובדות מציאותיות אינן רציוניות והן למעשה מבזבזות את זמנו היקר (מהחיים) של האוחז בהן. אני יותר ממשוכנע שתסכים איתי, לעובדה הזאת.

שפע ברכות.