שיחת משתמש:Tal642~hewiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Tal642~hewiki, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, נדב 15:55, 5 מאי 2006 (IDT)

נייטרליות[עריכת קוד מקור]

בוויקיפדיה אנו מקפידים על כתיבה אנציקלופדית ונייטרלית בערכים. מאחר שהעריכה שביצעת אינה תואמת את הקווים המנחים שלנו בסוגיה זו, היא בוטלה. לנוחותך קישור לדף מדיניות ויקיפדיה בנושא זה, למדריך לכתיבה נייטרלית, ולמדריך לכתיבה אנציקלופדית ולא יח״צנית. אם לדעתך העריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

בברכה,

pacmanשיחה 16:24, 27 יוני 2006 (IDT)

כמובן שאתה יכול למחוק את כל ההודעות שנשלחות לך, אך זה מראה על יחס מסוים שיכול להיות לו השלכות בעתיד כתיבתך כאן. pacmanשיחה 17:36, 27 יוני 2006 (IDT)

שמאל רדיקלי בישראל[עריכת קוד מקור]

אתה מגדיר את השמאל הרדיקלי על פי תפיסתך הסטריוטיפית של אותו מושג. אתה מפרש סולידריות בצורה מגוחכת ומתאר אמונות כיביכול של שמאל רדיקלי למרות שאין הוא מאמין בהם. לשם הדוג' אשמח אם תראה לי ארגון שמאל רדיקלי ישראלי שאומר שפיגועים פלסטינים (כנגד אזרחים) זה דבר טוב. (Eviv 21:06, 30 יוני 2006 (IDT))

[[[:קטגוריה:ויקיפדיה - תיבות משתמש|כאן]]]תוכל למצוא תבניות משתמש
זה לא נכון לחפש דברים קיצוניים שלא מקובלים ולהדביק אותם לקבוצות. אם אתה רוצה לפרשן את את המושג סולידריות בבקשה אבל להגדיר מושג זה כתמיכה בטרור זה מעט דימגוגי. סולידריות פירושה שותפות, והשותפות הזאת באה על ידי הרבה דרכים, כמו הפגנות לא אלימות (בלעין), כמו שותפות ועזרה במסיקי זייתים מפני מתנחלים מפריעים [[1]] **[[2]] **[[3]] ועוד ועוד ובכלל לא חסר. אני רוצה רק לומר שבתור אחד שמשתייך לקבוצת השמאל הרדיקלי עריכתך הייתה לי מאוד מוזרה בגלל שרוב ככל אנשי השמאל הרדיקלי מגנה פגיעה בחפים מפשע (גם של יהודים וגם של מוסלמים וגם של חילונים ישראלים ופלסטינים) ובכלל מתרחק מאלימות כלשהי. (Eviv 00:14, 1 יולי 2006 (IDT))


מחסום WATCH[עריכת קוד מקור]

למה לדעתך מחסום ווטש זה לא אירגון רדיקאלי?(Eviv 15:35, 2 יולי 2006 (IDT))


ובנושא אחר (צ קוריאה)[עריכת קוד מקור]

יש סיכוי שראינו אחד את השני בפעילות כנגד צפון קוריאה? הייתי מעורב בה לפני כמה שנים במחאה על ההמתה בתאי גזים... (Eviv 01:40, 3 יולי 2006 (IDT))

אדם שעורך ערך, רצוי מאוד שיקרא את דף השיחה לפני כן, אתה נדרש לעשות כן. מחיקות נוספות של פסקאות עליהן היה דיון, יביאו לנעילתו! טרול רפאים 15:36, 7 יולי 2006 (IDT)

אני מצטער על המחיקה, לא מדובר ב"פיסקה שלמה" ודווקא כן קראתי את דף השיחה, פשוט השיחה הנ"ל הייתה בארכיון, שאותו לא קראתי בכללותו (עכשיו כבר קראתי את השיחה הנ"ל). בכל אופן, לא עשיתי דבר מתוך כוונות זדון, וכמו שראית כתבתי בדיוק איזה שינוי בצעתי בתקציר העריכה, לא היה פה נסיון ל"מחטף". לכן, לא ברור לי למה אתה צריך לאיים באמצעים קיצוניים כמו הגנת הערך כשלא מדובר פה בוונדאליזם או בנסיון לכפות שינוי מסויים, אלא בטעות תמימה? Tal642 15:39, 7 יולי 2006 (IDT)
איחדתי את הדיון מכיוון שהרבה יותר נוח לעקוב במקום אחד, נא להקפיד על כך בהמשך.
כנראה לא שמת לב, אבל ההודעה הזאת נשלחה לאחר שמחקת פסקה שלמה ולא לאחר השינוי בנושא הארץ (אותו סתם שחזרתי). טעות מתקבלת פעם אחת, בפעם השנייה, לא עושים הנחות כאלו.
צר לי אבל אינני מסכים כלל ועיקר עם הטענה כי לא מדובר בניסיון לכפות שינויים בערך. אתה יכול להעלות את השינויים המבוקשים בדף השיחה. טרול רפאים 15:47, 7 יולי 2006 (IDT)
כמו שאולי שמת לב, בגלל שחשתי שמדובר בנושא רגיש לא מחקתי את הפיסקה אלא רק הסתרתי אותה והוספתי הן בהסתרה ןהן בתקציר נימוק מפורט, כך שבאמת שלא מדובר במחטף. בכל אופן, להבא אציין כל מהלך מוצע בשיחה, כדי למנוע תקלות כאלה בעתיד. Tal642 15:50, 7 יולי 2006 (IDT)

איך סידרת שזה יהיה עם שלושה ~?[עריכת קוד מקור]

ככה זה בויקיפדיה:


תילדות תוצאה
~~~ וỹelloωblộớd ¤ שיחה
~~~~ וỹelloωblộớd ¤ שיחה 16:26, 9 יולי 2006 (IDT)
~~~~~ 16:26, 9 יולי 2006 (IDT)


:) וỹelloωblộớd ¤ שיחה 16:26, 9 יולי 2006 (IDT)

ת'שמע, הרעיון היה שבגלריות יהיו תיבות משתמש פופולאריות. אני ממש לא רוצה שהגלריות יהיו מפוצצות בכל תיבות המשתמש הקיימות. וỹelloωblộớd ¤ שיחה 17:38, 22 יולי 2006 (IDT)

איך קובעים מה פופלארי? לדעתי כדאי שיהיו בגלריה כל תיבות המשתמש במרחב הציבורי, דהיינו כל תיבה שאינה "אישית". הקטגוריה הכללית קשה מאוד לניווט, היא לא לפי נושאים ואי אפשר לראות את התיבות כקבוצה אלא רק אחת אחת. לכן, יש להרחיב את הגלריות השונות ולהוסיף עוד גלריות ותת סעיפים במידת הצורך. מצידי תעשה גלריה ל"תיבות איזוטריות". אם אנחנו מסכימים שלתיבת משתמש מסויימת זכות קיום במרחב הציבורי אזי שאין שום סיבה להקשות על המשתמשים למצוא אותה. לדעתי הכנסת עוד תיבות לגלריה היא לפי המדיניות, וביררתי את זה במזנון. טל :) 18:18, 22 יולי 2006 (IDT)
כתבתי את ההודעה הזאת עוד לפני שבדקתי איזה תיבות הכנסת. פשוט ראיתי שהכנסת המון תיבות וחשבתי שאתה הולך למיין את כל הקטגוריה.
העניין הוא שיש המון תיבות משתמש אישיות (מקסימום 3 ויקיפדים משתמשים בהן) ופשוט אין צורך לשים אותם בגלריה - זה רק יכביד על הדפים ויהפוך הכל למסובך יותר.
תיבות בעלות עניין לציבור, כמו "משתמש ימני" או "משתמש מעריץ הארי פוטר" יש לשים בגלריות גם אם הן עדיין לא פופולאריות. אבל תיבות אישיות יותר, עדיף שלא. יש מספיק קישורים לקטגורית התיבות.
וỹelloωblộớd ¤ שיחה 18:26, 22 יולי 2006 (IDT)

תיבות משתמש[עריכת קוד מקור]

נראה שלא הבנת כל כך איך להציב אותן בדף המשתמש שלך. אתה לא אמור להעתיק את כל הקוד, אלא לכתוב רק את שם התיבה בתוך סוגריים מסולסלים, כך:

{{משתמש מגדל כלב}} {{משתמש ימני}} {{משתמש מכבי תל אביב}} 

אם בכל זאת אתה מתעקש להעתיק את קוד התיבות לתוך דף המשתמש שלך, השמט את שורת הקטגוריה מהקוד כדי שדף המשתמש שלך לא יופיע בקטגורית תיבות המשתמש.

וỹelloωblộớd ¤ שיחה 03:00, 15 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

אני דווקא מודע היטב לשימוש שלי בקוד והוא מכוון (נועד למנוע שינויים עקיפים בדף המשתמש שלי ע"י מתמשים אחרים שמשנים את התיבות, או כדי לעשות התאמה אישית של תיבה מסויימת לדף המשתמש שלי). לא שמתי לב לעניין הקטגוריות ואתקן זאת מיד, כמובן. טל :) 16:10, 18 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
חיפשתי ולא מצאתי את שורת הקטגוריה בתיבות שבדף המשתמש שלי, ולמיטב ידיעתי דף המשתמש שלי לא מופיע בקטגורית תיבות המשתמש. יכול להיות שפיספסתי את זה? אם כן אנא האר את עיני... טל :) 16:13, 18 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

שימוש לא הוגן[עריכת קוד מקור]

הסרתי תמונה שנעשתה בה שימוש לא הוגן בדף שיחתך. אנא זכור כי אין להשתמש בתמונות מוגנות בדפי משתמש. תודה, ‏Yonidebest Ω Talk 12:08, 6 בספטמבר 2007 (IDT)[תגובה]

אהמ אהמ...[עריכת קוד מקור]

הבטחת לשפר ולקדם את הערך כתובת תל דן, כפי שמעיד דף השיחה שם, אז רק התקשרתי להזכיר (: תמרה שיחה 20:58, 27 בפברואר 2010 (IST)[תגובה]

חחח... האמת שאני בכלל לא זוכר שכתבתי את זה. באותם ימים הייתי תלמיד נלהב במגמת תנ"ך בבית הספר, ואני מניח שבאמת התכוונתי להרחיב את הערך. כעת אני חייל בצבא ואין לי פנאי פיסי ונפשי לתרום לויקיפדיה, וספציפית בעניין זה אני כבר לא זוכר את הדברים שהתייחסתי אליהם. אני מקווה שאחרי השחרור שלי אחזור לתרום לויקפדיה באופן יותר פעיל. טל :) - שיחה 01:46, 6 במאי 2010 (IDT)[תגובה]

השם של חשבונך ישונה[עריכת קוד מקור]

04:02, 18 במרץ 2015 (IST)

חשבון לאחר שינוי שם[עריכת קוד מקור]

10:54, 19 באפריל 2015 (IDT)