שיחת משתמש:Yonidebest/ארכיון4

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה הוא דף ארכיון של דף השיחה שלי. אם יש לכם שאלה נוספות, אנא פתחו שאלה בדף השיחה שלי. אם השאלה מייחסת לדיון שכבר הועבר לארכיון, אנא הוסיפו קישור לדיון הקודם. בכל מקרה, אין לערוך דף זה.




הההבחנה שלך כמובן לגמרי שגויה. אני אומר את זה בתור מי שכתב אחדים מהערכים שעודכנו על ידי הוספת קישורים רלבנטיים.

אני מעריך את תרומתך, אך עצם התרומה לא מצדיק פרסום. נסה לצמצם במידת האפשר מקישורים חיצוניים דומים. אעבור על האתר הזה כדי לבדוק אם אכן יש בו מידע שמוסיף לערך. בברכה, Yonidebest Ω Talk 13:36, 8 נובמבר 2005 (UTC)

זכויות יוצרים על כתיב וניקוד[עריכת קוד מקור]

בטקסטים מודרניים כמובן שכללי הכתיב והניקוד נקבעים על ידי האקדמיה. בטקסטים מסורתיים אין הדבר כן. במידה ואדם עורך בעצמו את הכתיב והניקוד על פי כללי האקדמיה, אני מניח שעל זה באמת אין זכויות יוצרים. אבל הכתיב והניקוד של האתר שממנו הועתק "שיר הכבוד", או שלא תאם במאת האחוזים את כללי האקדמיה או שחטא בתיקון-יתר ו"תיקן" על פי כללים אלו במקרים בהם שונתה על ידי זה כוונת הפייטן המקורי. מקווה שזה מבהיר את העניין. -- נחום 01:51, 9 נובמבר 2005 (UTC)

הגיוני בהחלט, אולם איני יודע באיזה הקשר פנית אלי. Yonidebest Ω Talk 07:46, 9 נובמבר 2005 (UTC)
אה לא חשוב, מבדיקה בתרומות שלך ראיתי במה מדובר. תודה על ההבהרה. Yonidebest Ω Talk 07:48, 9 נובמבר 2005 (UTC)

יש לך הודעה חדשה[עריכת קוד מקור]

  • שלום יונתן. אני אכן רשום, אבל לפעמים מתעצל להיכנס לחשבון. ד"ש למנכ"ל וליו"ר טבע, ואני מקווה שאתה זוכה לאופציות בחברה. 217.132.129.54 19:58, 9 נובמבר 2005 (UTC)
אחלה, אני אמסור לישראל ד"ש, את היו"ר אני לא מכיר... ;-) לעיניינו - היה עדיף אם כן היית נכנס לחשבון כדי לקבל קרדיט ומפני ששינוי המבוצע בידי משתמשים אנונימים מיד מדליק אצלנו המפעילים נורה אדומה, במקרה שלך לשווא. בברכה, Yonidebest Ω Talk 20:05, 9 נובמבר 2005 (UTC)

תוכל בבקשה למחוק את ענת עצמון, תודה. סקרלט 20:01, 9 נובמבר 2005 (UTC)

מחקתי. Yonidebest Ω Talk 20:05, 9 נובמבר 2005 (UTC)

שלום, יוני,

איני יודע אם כוונתך ב"קרדיט" לאזכור שמי כמתרגם בקרב מתרגמים אחרים (?) אם כן, האם עליי להשמיט את שמי ולציין את שמותיהם של מתרגמים אחרים או לציין בכלל מי תרגם מה? אודה לך על התשובה ואפעל בהתאם להנחיותיך.

כל טוב, רמי סערי

אענה בדף שיחתך, במקום בו התחיל השיחה. Yonidebest Ω Talk 21:40, 9 נובמבר 2005 (UTC)

משוררים פורטוגלים / פורטוגזים[עריכת קוד מקור]

היי יוני, היות וכבר יש קטגוריה:משוררים פורטוגזים העברתי לשם את סופיה דה מלו, אפשר למחוק את הקטגוריה משוררים פורטוגלים. בברכה, רחל 13:34, 10 נובמבר 2005 (UTC)

וואלה. חשבתי בתחילה שזה אמור להיות פורטוגזים אבל בגוף הערך היה דבר שהצביע אחרת... אני אמחק. Yonidebest Ω Talk 13:41, 10 נובמבר 2005 (UTC)

ליוני ולרחל שלום, אחד מעורכיכם יצר אמנם קטגוריה ושמה "משוררים פורטוגזים", אבל המונח העברי הנכון הנו "משוררים פורטוגלים", כיוון ששם התואר המציין לאום (פורטוגלי) נגזר משם המקום (פורטוגל) ולא מהאופן ששם התואר המציין לאום מכונה בלשון המקור (Português). בדיוק כפי שקיימים משוררים איטלקים ולא משוררים איטליאנים, משוררים גרמנים ולא משוררים דויטשים, משוררים ספרדים ולא משוררים אספניולים, משוררים רוסים ולא משוררים רוסקים, כך גם צריך לכתוב בעברית משוררים פורטוגלים ולא משוררים פורטוגזים. הייתי שמח לשנות את הקטגוריה במקומכם, אלא שאיני יודע לעשות זאת. כיוון שבשבועות הקרובים אעלה בוודאי פרטים של משוררים פורטוגלים נוספים, אודה לכם מאוד אם תוכלו לסייע לי בעניין. רמי סערי 14:47, 10 נובמבר 2005 (UTC) רמי סערי

יש יוצאי דופן, ואחד מהם, על פי האתר הזה, הוא פורטוגזי. בברכה, Yonidebest Ω Talk 17:56, 10 נובמבר 2005 (UTC)

הצורה פורטוגלית נכונה, אבל אם רוצים להכשיר צורה שגויה - לו יהי. איני סבור כי האתר שאתה מצביע עליו אמור לשמש כאורים ותומים, אבל אם חפצים להסתמך עליו, או-אז צריך להשתמש בוויקיפדיה בשם מלטזי ובשפה המלטזית ולא בשם מלטי ובשפה המלטית. כל טוב, רמי סערי 19:12, 10 נובמבר 2005 (UTC) רמי סערי

הי רמי, אתה צודק לגבי הנכונות הלשונית, אבל פה בוויקי אנחנו גמישים, כי חשוב לשמור את האנציקלופדיה מובנת לקורא. מבחן גוגל מראה מעל 190,000 איזכורים ל"פורטוגזית" ורק 600 ל"פורטוגלית". לכן צריך, לדעתי, להשאר עם האפשרות הראשונה. בדומה לכך, אני מניח שהצורה "בורמי" נכונה ולא "בורמזי", אבל מה לעשות שכך קבע העם? כמובן שצריך להעיר בערך המתאים שהשם הנכון לשפה הוא פורטוגלית - והערה זו אכן שם. Odedee 20:13, 10 נובמבר 2005 (UTC)

שלום, Odedee, ותודה על ההערה~ההארה. לא אתווכח אתך, אבל ברשותך אעיר דבר או שניים: 1. אין ספק שחשוב לשמור את האנציקלופדיה מובנת לקורא, אבל נדמה לי שלשום קורא לא תיגרם אי-הבנה אם הוא ייתקל במשוררים פורטוגלים במקום במשוררים פורטוגזים. 2. האנציקלופדיה, כמו המילון, נתפשת (או נתפסת, אם אתה מעדיף כך) כבעלת סמכות וכמורה כיוון. משום כך מובנותה אינה עומדת בסתירה לרהיטותה. מבחן גוגל בוודאי יעלה כי הצירוף "הוא לא" מופיע פעמים רבות בהרבה מהמילה "אינו", אך למרות זאת השימוש בלשון המדוברת בטקסט שאופיו תקני והכשרת צורות שאינן תקניות אינם משרתים, לעניות דעתי, את האינטרסים של הקוראים באתר. רמי סערי 22:16, 10 נובמבר 2005 (UTC)

אם כך אתה מציע לקרוא לאינטרנט מרשתת? בלוג = יומן רשת? שטרודל = כרוכית? והעברית שלי מאוד מצומצת, כך שאיני יכול לתת לך דוגמאות נוספות. יש מילים שפשוט לא השתרשו בשפה העברית כמו שצריך. לכן, האקדמיה ללשון העברית מדריכה אותנו רבות אבל איננו כפופים לה. לגבי סעיף 1 - כאשר ערכתי ערך עם המילה פורטוגלי, חשתי שיש טעות. אולם, הנחתי שלא סביר שמי שכתב את הערך טעה, אלא אני. לכן הנחתי שיש הבדל בין פורטוגזי לפורטוגלי, שהם שתי אומות שונות. הרי לך אי-הבנה. לגבי 2 - ההבדל "הוא לא" ו"אינו" מקורו בהבדל שבין השפה המדוברת לשפה הנכתבת. ראה דבריו של חיים בלנק בספרו "לשון בני אדם":
רצונך לדבר כמו כל הבריות, אמור "אני לא שומע"; רצונך לדבר כמו מיעוט בעל צביון מיוחד, אמור "איני שומע"; רצונך לכתוב כמו כל הבריות, כתוב "איני שומע"; רצונך לכתוב כמו תינוקות דבית רבן, כתוב "אני לא שומע".
בברכה, Yonidebest Ω Talk 02:36, 11 נובמבר 2005 (UTC)

בס"ד תוך כדי עריכת הערך של הרב קוק, כולל הוספות שונות ("אברהם יצחק הכהן קוק") הופסקה העריכה ובהודעה לגבי זה נכתב שהיו בתוספות שלי דברים שאינם שייכים לערך אנציקלופדי. אלו דברים לא שייכים לערך אנציקלופדי? אני הוספתי פרטים שונים בקורות חייו של הרב קוק, וב"תומכים ומתנגדים" הוספתי דברים שאמרו עליו רבנים שונים. מה מהם לא שייך לערך אנציקלופדי.

                                      בתודה וברכה, ישראל קרמר.
"מידותיו היו מופלאות ביותר. היה מעביר מאוד על מידותיו, ואף השתדל לעזור לאלה שהשמיצוהו, ואף נתן מתן בסתר עניים שהיו מקיצוני העדה החרדית שפרסמו עליו דברים קשים ביותר..." - אין זה מתאים לעניות דעתי לאנציקלופדיה, גם אם זה נכון; עריכות נוספות שלך לא קשורות לערך המדובר, כגון "(החלפת שבט בבני עקיבא מתבצעת כמה שבועות לאחר תחילת שנת הלימודים)"; במקומות מספר הורדת קישורים קיימים, לדוגמה, בקטע המדבר על פטירתו; אתה נכנס לפרטים מיותרים, שהרי לפעמים עדיף להסביר בצורה כללית מה קרה, לדוגמה, אין צורך להסביר בפירוט "חוץ מילדיו אלה, שיכל רב קוק את אסתר יעל כשהייתה בת 12", במקום המקור - "לאחר ששיכל בת בצעירותה". דוגמה נוספת - הרחבת שלא בצורך את החלק אודות רצח ארלוזרוב, שלא לדבר על ההרחבה המיותר בקטע "יסוד ישיבת מרכז הרב". אם אתה חש שיש מקום להרחיב אנא הער זאת בדף השיחה של הערך במקרה זה. תודה, Yonidebest Ω Talk 04:52, 11 נובמבר 2005 (UTC)

מדוע פסקה על צניעותו וענוותנותו כן מתאימים ופסקה על מידותיו וקדושתו לא מתאימים? ורציתי לשאול: האם אני יכול להוסיף ב"תומכים ומתנגדים" יחס של רבנים נוספים אליו, מה שמגדיל חלק זה באופן משמעותי ממה שהוא בערך הקיים?

              בתודה וברכה, ישראל קרמר
מידותיו מתבטאים בצניעותו. כמו כן, אפשר ללמוד על מידותיו על פי שאר הערך והקורא יחליט בעצמו אם מידותיו "מופלאות ביותר". בנוגע לרצון שלך להוסיף מידע בקטע "תומכים ומתנגדים" - "הגדלה" או הרחבה היא לאו דווקא דבר טוב. קראתי את הקטע ואיני סבור שיש מה לחדש, בנוסף להיותו מאוזן בצורה סבירה. בטוח אני כי תוכל למצוא ערכים אחרים, קצרים בהרבה, הדורשים הרחבה. Yonidebest Ω Talk 12:00, 11 נובמבר 2005 (UTC)

גם אם אוסיף מספר דברים, חלק קטן ממה שתכננתי ל"תומכים ומתנגדים", זה לא יתקבל? האם אפשר להוסיף תלמידים ל"מתלמידיו" וחיבורים ל"מספריו וכתביו"?

                                           בתודה וברכה, קרמר ישראל.
אני בטוח שיש לך השכל וההגיון לדעת מתי מתאים ומתי לא מתאים. אל תשכח שהערך צריך להיות אנציקלופדי ולא ביוגרפי. הוא לא צריך לכלול את כל המידע לגביו, אלא רק את החלקים העיקריים - צריך להפריד בין העיקר והתפל. בברכה, Yonidebest Ω Talk 19:58, 12 נובמבר 2005 (UTC)

אני מקבל שלא מתאים להוסיף את מה שרציתי להוסיף כי זה יותר מדי לערך אנציקלופדי. מה ששאני שואל: האם גם אם אוסיף ב"תומכים ומתנגדים" כמה רבנים מהחשובים ביותר שהעריצו את הרב קוק וכן מספר דברים שאמרו על הרב קוק רבנים שכבר כתובים אך רק בשמותיהם ולא הובאו דברים שאמרו על הרב קוק?
וכן אני שואל: האם אפשר להוסיף תלמידים נוספים של הרב קוק וחיבורים נוספים שלא כתובים בערך?
אני שואל זאת כדי שלא אוסיף דברים שלשיטתך אין להוסיף והם יימחקו, ואז סתם הוספתי לשווא, ולכן הייתי רוצה לדעת אם הדברים ששאלתי עליהם מקובלים עליך.

כמו שהסברתי לעיל, אין שחור ולבן. תחליט אתה אם מה שאתה רוצה להוסיף כה חשוב, ובעלדיו הערך חסר. אני לא העורך היחידי ויש עוד עורכים שעוקבים אחרי הערך. אם אתה לא רוצה לבזבז את זמנך, עדיף יהיה אם תבקש להוסיף בדף השיחה של הערך המדובר (כאן), ולא בדף שיחה זה, כדי שאחרים ידעו מה אתה מתכוון/רוצה לעשות. בברכה, Yonidebest Ω Talk 12:15, 13 נובמבר 2005 (UTC)

יוני שלום שכתבתי את הערך עוצמת הרכות כפי שסיכמנו בינינו. אני מקווה שזה עונה יותר על המוסכמות. בינתיים גם נרשמתי כמשתמש בשם עמוסי. אם יש לך הערות אנא שלח לי למייל שלי amos_w@cet.ac.il. בברכה, עמוס עמוסי 12:55, 12 נובמבר 2005 (UTC)

לצערי הוא עדיין עמוס בחיוביות נלאית. אתה רוצה לומר לי שאין מתנגדים לשיטה? בכל אופן, ביקשתי מאחרים שיעברו עליו מפני שאני איני מבין בנושא. Yonidebest Ω Talk 13:31, 12 נובמבר 2005 (UTC)

יוני, נאלצתי לשים שם תבנית שכתוב כי מצב הערך פשוט בלתי נסבל. נא עיין בהערות בדף השיחה ונסה לתקן. תודה. מגיסטר 21:20, 15 נובמבר 2005 (UTC)

בסיידר, אעבור על הערך מחר-מחרתיים. Yonidebest Ω Talk 22:42, 15 נובמבר 2005 (UTC)

ביצעתי הגהה נוספת אחריך, והערך סביר לפחות ברמת הניסוח והתחביר. יחד עם זאת, זה עדיין לא ערך טוב, וזאת משתי סיבות: ראשית, הערך באנגלית ממנו תורגם הוא לא משהו (כמרבית ערכי הכלכלה); ושנית, די ניכר שהמתרגם לא ממש הבין את כל מה שהוא מתרגם. האמת, באופן כללי מאוד קשה לכתוב נושאי כלכלה בצורה מובנת, זו בעייה שגם גדולי הכלכלנים לא ממש יודעים להתמודד איתה. (זו בדיוק הסיבה שהמדע הזה נזקק לכל המודלים והדיאגרמות והגרפים - בניגוד למדעי החברה האחרים, מלל לבד אינו מספיק להבהרת העיקרון). מגיסטר 15:58, 16 נובמבר 2005 (UTC)

אכן אני לא מבין את כל מה שכתבתי בערך זה, אני עדיין סטודנט בתחום הכלכלה. ראיתי שעשית הגהה וכדומה - תודה, אני מנסה ללמוד איך לשפר את עצמי. הבעה היא באמת משהו שחסר לי נורא =\ אשמח לשמוע ממך איך אני יכול, בלי להתחייב, לשפר את הערך (תתי-נושאים נוספים?). אני לא רואה איך גרפים יעזרו לערך. אם יש לך הצעות, כדאי להכניסן לדף השיחה של הערך. תודה על עזרתך, Yonidebest Ω Talk 19:40, 16 נובמבר 2005 (UTC)
ממש לא התכוונתי שתציף את הערך הכלכלה בגרפים.... השתמשתי בזה (דבר שאתה בוודאי מכיר מלימודי הכלכלה) כדי להדגים את הקושי האובייקטיבי הקיים בלתת הסבר של תאוריה כלכלית שיישען על מלל, כמקובל באנציקלופדיה, ויהיה גם מובן. כוונתי הייתה - אל תרגיש רע מזה שלא הבנת את כל הכתוב בערך האנגלי, ומזה שלא כל מה שכתבת בעברית יצא ברור ומובן. זו תופעה מוכרת, ומנסיוני גם פרופסורים לכלכלה לא תמיד מצליחים לכתוב מלל מובן בתחום התמחותם. מגיסטר 17:58, 17 נובמבר 2005 (UTC)
לא תמיד מצליחים ואף לא תמיד מנסים. בנוגע לערכי הכלכלה בויקיפדיה האנגלית הם אמנם לא מצוינים אבל יש לנו עוד הרבה מה ללמוד מהם. צביקה 18:03, 17 נובמבר 2005 (UTC)

היי, אני לא מצליחה לשחזר גרסה בערך הצהרת בלפור, אתה יודע למה?. תודה סקרלט 12:57, 19 נובמבר 2005 (UTC)

אני לא רואה בעיה, ובלאו הכי האנונימי תיקן את עצמו. Yonidebest Ω Talk 17:14, 19 נובמבר 2005 (UTC)

עזרה באנגלית[עריכת קוד מקור]

לא ממש הצלחתי להבין מה זה עושה, ואני צריך את זה לערך על קיבוץ דן. תוכל לעזור? תודה, אחיה פ. 16:10, 23 נובמבר 2005 (UTC)

אם כבר אז גם זה לא ברור בכלל. שוב תודה, אחיה פ. 16:15, 23 נובמבר 2005 (UTC)
הראשון זו חברה אשר המציאה מערכת המיועדת לחסום את האור העובר דרך חלונות. בין שתי שמשות זכוכית יש תריסים קטנים המונעים כניסה של אור כאשר הם סגורים.
השני זו חברה המתמחה בהגנה וסידור של חוטי חשמל (עיסוק די מוזר). כדי להבין את זה טוב יותר משאני אוכל להסביר, ראה את התמונות בעמוד הראשי - אם תעמוד מעליהם באמצעות העכבר תראה תמונת לפני/אחרי. בברכה, Yonidebest Ω Talk 23:06, 23 נובמבר 2005 (UTC)
תודה רבה! אחיה פ. 12:38, 24 נובמבר 2005 (UTC)

מדוע מחקת את ההפניות? האם לא סביר שמישהו יחפש את הנאום תחת "14 הנקודות" ? במה ההפניות מפריעות? דרור 16:49, 25 נובמבר 2005 (UTC)

מישהו אחר הציעם למחיקה. את 14 הנקודות לא מחקתי. מחקתי הפניה שהכילה את המילה "נאום" והפניה שהכילה את שם המחבר/ממציא. לא היה להם דפים מקושרים פנימית ולא סביר שמישהו יחפש אותם. אם אתה מרגיש שאני טועה, אשחזרם ללא דיחוי. Yonidebest Ω Talk 17:25, 25 נובמבר 2005 (UTC)
פשוט ראיתי את המחיקות ותהיתי בנושא. לא בדקתי את שם הערכים כיום ומה הקישורים אליהם. דרור 17:27, 25 נובמבר 2005 (UTC)

היי, הערך הועתק מכמה אתרים. סקרלט 22:33, 26 נובמבר 2005 (UTC)

אכן, מחקתיו. Yonidebest Ω Talk 22:35, 26 נובמבר 2005 (UTC)
אחלה :) סקרלט 22:37, 26 נובמבר 2005 (UTC)

שיחזורים[עריכת קוד מקור]

יוני שלום. אנא הסבר בדפי השיחה את סיבת השיחזור של הערכים כלנתריזם ומבצע זעם האל. בתודה John Doe 16:44, 2 דצמבר 2005 (UTC)

התוספת בערך הראשון הועתק ולכן לא אסביר את הסיבה לשחזור בדף שיחה. התוספת בערך השני לא התאימה לערך לעניות דעתי. התוספת עסקה באופן פעילותה של ועדת X - ושם, אם בכלל, צריך להופיע מידע זה. אעתיק זאת לדף השיחה. בברכה, Yonidebest Ω Talk 16:51, 2 דצמבר 2005 (UTC)
רצוי שכאשר משחזרים עקב גילוי העתקה לציין את המקור בתקציר או בדף שיחה כפי שנהוג בהפרת זכויות יוצרים. John Doe 17:01, 2 דצמבר 2005 (UTC)
אני משתמש ב"גלגל אחורנית", כפי שאתה היית משתמש עד לא מזמן, ואין לי אפשרות לתת תגובה בתקציר. אני לא אסביר את עצמי במקרה של הפרת זכויות יוצרים מפני שזוהי הפרה בסיסית שעל כל אדם בישראל לדעת (מלבד העובדה שהאיסור כתוב בדף העריכה...). ועוד סיבה למה לא אסביר את עצמי במקרה זה, גם אם היא אד הומינם - "גם מפעילי המערכת האחרים לא פועלים כך". Yonidebest Ω Talk 17:09, 2 דצמבר 2005 (UTC)

למה הורדת את הקטגוריות בערך שדרות האוניברסיטה 165? כי הן אדומות? הסבר. הגיוני. תודה. שם בדוי 20:08, 2 דצמבר 2005 (UTC).

כן, כיוון שהן אדומות וספק אם הקטגוריות הללו יפתחו ויכללו מעל 5 ערכים כל אחת. יש עוד סיבה, אבל זו שנתתי מספיקה לבדה. Yonidebest Ω Talk 20:13, 2 דצמבר 2005 (UTC)

היי, יש כמה ערכים חדשים שלא מחקו אותם, אינפרי, מרקש, ויש עוד כמה שאתם תחליטו אם כדאי להשאיר אותם, כמו בן ציון, טיפו, נגד (דרגה) הערכים שוכבים די זמן מבלי שישימו לב. תודה, סקרלטינה 22:38, 3 דצמבר 2005 (UTC)

תודה, טיפלתי. Yonidebest Ω Talk 22:45, 3 דצמבר 2005 (UTC)


עדכון הצבעה[עריכת קוד מקור]

שלום,
השתתפת בדיון שמתקיים בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/קטגוריה:אנשים שעל-שמם קרוי אסטרואיד. שים לב בבקשה - חל שינוי בדיון. ההצעה הנוכחית היא לא רק על מחיקת הקט', אלא גם הרשימה המוצאת. גילגמש שיחה 22:29, 4 דצמבר 2005 (UTC)

שלום לך, רציתי לבקש ממך משהו, אני מקווה שאני לא חוצפן: אני מנסה כבר ימים שלמים להעלות לויקי תמונות שאני יצרתי ולא מצליח. הייתי רוצה לשלוח לך באימייל שתי תמונות, כדי שתעתיק ותעלה אותם לוויקיפדיה. אני מעוניין לעשות בהן שימוש באיןציקלופדיה וכן בערך ויקיפדי על איןציקלופדיה. מקובל עליך? אם כן, האימייל שלי הוא togr@netvision.net.il, אם אינך מעוניין לפרסם כאן את הכתובת שלך. תודה בכל מקרה, קקון 21:32, 6 דצמבר 2005 (UTC)

אני די בטוח שאיןציקלופדיה הוא מיזם פרטי שלא קשור למיזמי וויקי-מדיה, ולכן ספק רב אם התמונות שיועלו לוויקיפדיה או אף לוויקישיתוף יוצגו באיןויקידפיה. אם אתה רוצה בכל זאת לנסות, אין לי בעיה, המייל שלי מופיע בדף המשתמש. בברכה, Yonidebest Ω Talk 21:37, 6 דצמבר 2005 (UTC)
אתה צודק, לא חשבתי על זה. אז תעלה את זה בבקשה כאן, ואם לא קשה לך אז גם בויקיפדיה. אגב, באיזו סיומת אתה משתמש לשם העלאת קבצים מהסוג הזה? כי ניסיתי כבר את כולם חמש פעמים. תודה רבה מראש. קקון 21:43, 6 דצמבר 2005 (UTC)
התמונות ששלחת לי במייל אינן עולות... Yonidebest Ω Talk 21:50, 6 דצמבר 2005 (UTC)
יש לך מושג למה? אולי תשנה סיומת? קקון 21:52, 6 דצמבר 2005 (UTC)
אין לי מושג למה, אבל התמונות כלל לא נשלחו. אתה בטוח שצירפת אותם כמו שצריך? איזה סיומת יש להם? Yonidebest Ω Talk 21:58, 6 דצמבר 2005 (UTC)
אתה מתכוון שקיבלת הודעה אבל אתה בכלל לא רואה את התמונות? אני לא בטוח מה הסיומת, אני מאמין שזה BMP או DIB. מה הסימות המומלצת? קקון 22:02, 6 דצמבר 2005 (UTC)
מומלץ PNG, JPG או GIF. בהחלט לא BMP. מעולם לא משעתי על DIB. קיבלתי את המייל אבל הוא בגודל של 2KB, כך שספק אם התמונות צורפו. Yonidebest Ω Talk 22:08, 6 דצמבר 2005 (UTC)
שלחתי עוד פעם, כל הקידומות שהצעת לא עבדו. למה אתה מתכוון ב"צירפת כמו שצריך"? קקון 22:24, 6 דצמבר 2005 (UTC)
לא חשוב, קיבלתי את התמונות. העלתי אותם לאיןציקלופדיה, אך אני לא רואה סיבה להעלות אותן לכאן. אנא ערוך את דפי התמונות והוסף להם הסבר קצר ומידע אודות זכויות יוצרים (ספק אם באמת אכפת להם). בברכה, Yonidebest Ω Talk 22:39, 6 דצמבר 2005 (UTC)
תודה רבה לך, אני גם העליתי בינתיים, כמו שאתה יכול לראות. השתמשתי ב-ink.JPG קקון 22:49, 6 דצמבר 2005 (UTC)
יוני, עכשיו כשאתה איןציקלופד בפוטנציה ובמשרה חלקית, האם תוכל בבקשה לעזור לי פה ושם, כשיהיה לך זמן, בפירסום של האתר? תודה בכל מקרה, קקון 06:42, 7 דצמבר 2005 (UTC)
לא, אני לא אוכל לך עם האתר הפרטי הזה. אני מנסה להקדיש כמה שיותר מזמני הפנוי לוויקיפדיה. Yonidebest Ω Talk 12:52, 7 דצמבר 2005 (UTC)
מה לא תאכל לי? תודה רבה בכל מקרה על העזרה. קקון 18:31, 7 דצמבר 2005 (UTC)

היי ,ותודה..:) לא מחקתי מידע ,אלא שכתבתי את המשפט שהיה לקוי תחבירית והוספתי מידע משלי. אני כעת מוסיף תת ערך נוסף ממחקר קטן שערכתי בשבועות האחרונים.

בהצלחה :-) Yonidebest Ω Talk 13:18, 7 דצמבר 2005 (UTC)

ראיתי ששחזרת את השינוי שביצעתי בתבנית.

אם כן, כיצד יש לשנות אותה כך שניתן יהיה לתת שמות שונים לקישור ולערך המקושר? (כמו שנעשה כבר עכשיו בתבנית:ויקישיתוף) יובל מדר

התבנית הזו נכתבה כך מלכתחילה. השינוי שביצעת משפיע על כל הערכים המקושרים בתבנית זו, וספק אם אתה לבדך יכול לתקן את כולם. פנה לאחד הויקיפדים שיש לו בוט ובקש לתקן את התבנית ואת הערכים, אם בכלל יש צורך בכך. בברכה, Yonidebest Ω Talk 21:14, 9 דצמבר 2005 (UTC)
בבדיקה שניה, אני רואה שאין כל כך הרבה ערכים שיש להם תבנית זו. באמת יש צורך בשינוי הזה? אם כן אשמח להתחיל מסוף הרשימה בזמן שאתה תתחיל מתחילתה... Yonidebest Ω Talk 21:17, 9 דצמבר 2005 (UTC)
הבה נתחיל, אם כן. :) יובל מדר

Heather O'Rourke pic[עריכת קוד מקור]

I know you're the one that added [[he:Heather O'Rourke]] to w:Heather O'Rourke in English Wikipedia. Anyway, I clearly see that you uploaded commons:Image:Heather ORourke at Disneyland.jpg to Herbew Wikipedia you work mostly. That filename has still existed in the Commons, so you did not need to upload it to this site. Importantly, see my talk page on the Commons for the latest info regarding Heather O'Rourke pic.

Please leave your comments on my English talk page here. I don't speak Herbew and I don't use to work Wikipedia in this language. Thank you, Adnghiem501 01:34, 10 דצמבר 2005 (UTC)

I left a comment in your talk page. Regards, Yonidebest Ω Talk 10:40, 10 דצמבר 2005 (UTC)

שלום יוני

ראיתי שחסמת מישהו בגלל הפרה של זכויות יוצרים, מייד אחרי שהזהרת אותו, ובלי שהוא ביצע שום הפרה אח"כ. זהו שימוש פסול בסמכות החסימה.

החסימה אינה עונש! היא נועדה על מנת למנוע ממשתמש להמשיך ולפגוע בויקיפדיה, למרות ששהוא הוזהר. לכן יש לבצע אותה רק אם הוא ממשיך בהפרות אחרי האזהרה (ויותר נכון, אחרי ההפרה השניה שאחרי האזהרה, כי יתכן מאוד שאת ההפרה הראשונה הוא ביצע לפני שהוא ראה את האזהרה. emanשיחה 01:23, 13 דצמבר 2005 (UTC)

ייתכן, אבל במקרה זה איני חושב שחרגתי מהנוהל המקובל במידה כזו גדולה. המשתמש הציף קודם לכן את הוויקיפדיה בערכים המפרים זכויות יוצרים, ונאמר לי כי כאשר יש הצפה ניתן לחסום גם ללא אזהרה, כדי למנוע השחתה עקבית. הזהרתי אותו, אך לאחר שמחקתי את כל הערכים שלו החלטתי לפרוש מהמחשב. ראיתי שאין מפעיל בסביבה (מה היתה השעה? 2 בבוקר?) ולא רציתי שהמפעיל שיגיע בבוקר יצטרך להתמודד עם 100 ערכים שהמשתמש שהוזהר בלבד היה יכול להעלות כל הלילה, אז חסמתי אותו ליום אחד (לא ניתן לחסום ל-6 שעות, ושעתיים זה פחות מידי). בברכה, Yonidebest Ω Talk 12:12, 13 דצמבר 2005 (UTC)
גם 10 דקות זה היה מספיק. שיחררתי אותו והוא לא חזר לסורו. אם סאמת זה היה בשביל להיות על הצד הבטוח זה בסדר, אבל חשוב לזכור שזה לא עונש. למרבה הצער יותר מידי מפעילים חושבים אחרת. emanשיחה 15:51, 13 דצמבר 2005 (UTC)

בערך הכנסייה האתיופית (ירושלים) שמחקת, זה אכן העתקה? כי אני רק חושש שזה מועתק, אבל לא אני ולא סקרלט הצלחנו למצוא את המקור. emanשיחה 15:51, 13 דצמבר 2005 (UTC)

אני משתמש בגוגל: מעתיק משפט שלם מהערך ומחפש בגוגל. במקרה הזה: [1]. Yonidebest Ω Talk 16:03, 13 דצמבר 2005 (UTC)
זה גם מה שאני עושה, אבל לי לא יצא כלום. ומה שמעניין עוד יותר זה שרק ההתחלה אכן מועתקת משם. אבל הערך ששמו אצלנו יותר ארוך ממה שיש במקור שהבאת. מוזר. emanשיחה 16:17, 13 דצמבר 2005 (UTC)
מעניין. יכול מאוד להיות שהאתר הזה העתיק בעצמו מאתר או מספר אחר. אגב, לגבי מדיניות השחזור וחסימה, אני נוהג בדיוק לפי שאמרו לי לאחר שמונתי מפעיל: אני מזהיר לאחר שאני רואה שלושה השחתה חוזרות או השחתה מאיימת (לא אכפת לי מוויקיפדיה") או גסה במיוחד, ואני חוסם רק לאחר שתי השחתות שנעשו לאחר האזהרה. למעשה, יצא לי לחסום עד עכשיו "רק" שלושה אנשים... Yonidebest Ω Talk 16:59, 13 דצמבר 2005 (UTC)

היי, חבל שמחקת את הערך, ניתן היה לשכתב ולא למחוק. כמה משפטים לקוחים מהרשת לא אסון. שוב, לפי דעתי, תודה סקרלטינה 14:01, 14 דצמבר 2005 (UTC)

מספיק לי שכמה משפטים לקוחים מהאינטרנט, כדי להסיק שמן הסתם גם השאר מועתק. אני לא מאמין בהעתקת מידע ושכתובו. מבחינתי עדיף להיות על הצד הבטוח. Yonidebest Ω Talk 14:03, 14 דצמבר 2005 (UTC)
אוקיי, תודה סקרלטינה 14:04, 14 דצמבר 2005 (UTC)
משפט מהערך אהרון קופלנד שהעלה אותו אחד לקוח מאנציקלופדיה, מה לעשות? סקרלטינה 14:10, 14 דצמבר 2005 (UTC)
לפנות אליו ולבקש ממנו לא להעתיק משפטים שלמים מאנציקלופדיות אחרות. שמתי לב שזה אותו משתמש. כדאי גם להסביר לו שאם יתברר שהפר זכויות יוצרים במספר ערכים, נצטרך לשחזר את כל התרומות שלו כדי להיות בטוחים שאנחנו לא מפרים זכויות יוצרים. Yonidebest Ω Talk 14:16, 14 דצמבר 2005 (UTC)
כפי שאתמול כתבתי בדף השיחה של אבי דרור "חשש כבד", מי שהפר פעמיים זכויות יוצרים, מה ימנע ממנו בפעם השלישית, הרביעית ..... סקרלטינה 14:23, 14 דצמבר 2005 (UTC)
תני לו הזדמנות לתקן את עצמו. גם אני העתקתי ערכים מאנציקלופדיה כתובה בתחילת דרכי, עד שהובהר לי שיש להם זכויות יוצרים. Yonidebest Ω Talk 14:26, 14 דצמבר 2005 (UTC)
טוב, תודה סקרלטינה 14:27, 14 דצמבר 2005 (UTC)
מה עשית עם הטעות שלך? חלף עם הרוח 18:39, 17 דצמבר 2005 (UTC)
מחקו את כל הערכים. Yonidebest Ω Talk 18:43, 17 דצמבר 2005 (UTC)
בניגוד לערכים שלך, את שלי לא יצטרכו למחוק, אמנם לקוחים משם העובדות (שגם הם לא הכי מדוייקות) אבל ניסוח שלי. לכן, הערכים צריכים לעבור שכתוב. חלף עם הרוח 18:46, 17 דצמבר 2005 (UTC)
בכמה ערכים מדובר? Yonidebest Ω Talk 18:49, 17 דצמבר 2005 (UTC)
בכמה שפחות. (אתה מוזמן להתחיל עם הערך אליהו בחור). לצערי הוא לא מדוייק. חלף עם הרוח 18:52, 17 דצמבר 2005 (UTC)
אני ממש לא מתכוון להתחיל בשום מקום, אלא אם יהיו ערכים עם תבנית שכתוב ועם סיבה ברורה למה צריך לשכתב (מפני שאם אין סיבה והערך נראה טוב, מישהו יוריד את התבנית). אין דבר כזה כמה שפחות - את יודעת כמהה ערכים כתבת בהסתמך על הבריטניקה. אני (ואחרים) מצפה לראות רשימה מלאה של ערכים מסוג זה, כדי לעזור לנו לפתור את הבעיה וכדי שתוכלי להוכיח לנו שאת אכן תמימה ואין בכוונתך להסתיר דבר. Yonidebest Ω Talk 18:58, 17 דצמבר 2005 (UTC)

בתור "אותו משתמש" שעליו אתם מדברים, הערך אינו מועטק משום אנציקלופדיה. הציטוט של ברנשטיין הוא מתוך אתר האינטרנט שלו שבו הם מצטטים ראיון עמו. (האתר הוסף לרשימת הלינקים כמובן רשימת היצירות של ברנשטיין? האם גם הן נחשבות העתקה? נו באמת. חוצמזה אפשר לפנות אלי ולא לנהל מאחורי גבי ויכוחים אודותי. זה סתם לא מנומס יאיר

שלום יאיר. אנחנו מדברים כאן על הערך ליאונרד ברנשטיין? צודק לחלוטין, התכוונתי לשחזר דבר אחד, שחזרתי בטעות דבר אחד - החזרתי את הרשימה של היצירות לערך. יש עוד ערך בעייתי? אני בהחלט לא זוכר כל ערך שאני משחזר...
למה לא פניתי אליך? מפני שדף השיחה שלך מלא בהערות והארות של משתמשים שונים, אך נראה כי אתה די מתעלם לדף השיחה מפני שאין אפילו תגובה אחת שם.
אם יש לך הערות נוספות, אני מקשיב. עוד דבר קטן - נהוג לחתום בסוף כל תגובה ע"י כתיבת ~~~~ שהופך לשם משתמש שלך ולתאריך. בברכה, Yonidebest Ω Talk 19:21, 15 דצמבר 2005 (UTC)

ערכים כפולים[עריכת קוד מקור]

הי, לערך הראשי של נוה מונוסון יש אח תאום נווה מונסון שמטרתו היחידה היתה לכסות שיבוש מקובל של השם (נווה במקום נוה, מונסון במקום מונוסון). כל פעם שמעדכנים את הראשי צריך לעדכן גם את ה"צל" שלו. האם אפשר בבקשה לגרום לכך שהשם המשובש יפנה לערך הראשי הנכון שאז אפשר לסלק את ה"צל" מהמערכת. תודה רבה

טופל John Doe 04:50, 16 דצמבר 2005 (UTC)

אוזי אוסבורן[עריכת קוד מקור]

תן לי סיבה טובה למה לא למחוק ערך שמופיע בו משפט כמו "טוני איומי שהיה הגיטריסט של בלאק סבאת' הכיר את אוזי כאשר שתייהם למדו באותו בית ספר, בין השתיים הייתה שנאה רבה" ולחסום אחת ולתמיד כותב שלא יודע אפילו עברית בסיסית. עמית 09:29, 17 דצמבר 2005 (UTC)

סליחה אם אני מפריע, אבל ייתכן שהכותב הוא בגיל שבו גם אתה לא הכרת את המילה "שררה". למה לא ללמד אותו? וכן, בתור חובב מטאל העובדה שהם הכירו אחד את השני מגיל התיכון מעניינת אותי מאוד. קקון 09:48, 17 דצמבר 2005 (UTC)
קקון, אין דבר כזה "ללמד אותו" - כאן לא בי"ס לעברית בסיסית, את זה אמורים ללמוד ביסודי. עמית, וואו קראתי שני משפטים ואתה צודק, הוא לא יודע לכתוב. אבל אני לא חושב שהוא כתוב כל כך גרוע עד שאי אפשר לשכתבו. ולחסום זה הגזמה. Yonidebest Ω Talk 12:32, 17 דצמבר 2005 (UTC)
היו כבר תקדימים בעבר שכותבים נחסמו בגלל כתיבה גרועה. גילגמש שיחה 12:36, 17 דצמבר 2005 (UTC)
אני בטוח שהיה, ואני יכול לנחש מי הוא זה שחסם אותם. אבל צריך קודם להזהיר... ורק אם המשתמש ממשיך בכתיבה הגרועה, אז לחסום.. Yonidebest Ω Talk 12:38, 17 דצמבר 2005 (UTC)
זה נכון, אבל אני סומך על שיקול דעתו של עמית. אם בחר לחסום, סימן שלא הייתה שום אפשרות אחרת. גילגמש שיחה 12:53, 17 דצמבר 2005 (UTC)
גם אני סומך, לא סתם הוא מפעיל מערכת. Yonidebest Ω Talk 12:56, 17 דצמבר 2005 (UTC)

משתמש:Costello/בוט החלפות[עריכת קוד מקור]

נכתב בנהלים "אם לגבי ערך מסוים לא תעלה כל התנגדות תוך שבוע ימים, יש להוסיפו לרשימת המומלצים.", הבנתי מכך שאני צריך להוסיף את ההחלפה בעצמי. אם כך רק מפעיל יכול להוסיף אותו? השקמיסט 14:25, 17 דצמבר 2005 (UTC)

אה, לא, חשבתי שהמשתמש הזה בלבד מעדכן את המומלצים. אני אשחזר את השחזור. Yonidebest Ω Talk 15:29, 17 דצמבר 2005 (UTC)

רציתי לדעת מה אני צריך לעשות באם אני רוצה לבנות אתר דומה לוויקפדיה על הרשת הפרטית שלי? (הבנתי שהמנוע של וויקיפדיה הינו חופשי - תודה, צחי.

אני לא מבין בעניין הזה, אבל יודע שניתן למצוא את התוכנה החופשית כאן. בברכה, Yonidebest Ω Talk 16:34, 17 דצמבר 2005 (UTC)

תבנית:ח"כ[עריכת קוד מקור]

בגרסה האחרונה שלי כבר נפתרה בעית הכוכבית הנעלמת. דוד שי 19:32, 19 דצמבר 2005 (UTC)

כנראה שלא. החלפתי את התבנית ח"כ-נ"י בתבנית ח"כ בערך אהוד ברק, שם הכוכבית הראשונה לא הוצגה. זה נראה בסדר עכשיו. זה עושה בעיות במקום אחר? Yonidebest Ω Talk 19:36, 19 דצמבר 2005 (UTC)