90210

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
90210
פתיח העונה הראשונה
פתיח העונה הראשונה
סוגה סדרת נעורים
יוצרים רוב תומאס
גייב סאקס
ג'ף ג'ודה
שחקנים רוב אסטס
שניי גריימס
טריסטן וילדס
אנ'לין מק'קורד
דסטין מיליגן
ראיין אגולד
ג'סיקה סטרופ
מייקל סטגר
לורי לוקלין
ג'סיקה וולטר
ג'סיקה לונדס
מאט לנטר
טרבור דונובן
ג'יליאן זינסר
ארץ מקור ארצות הברית
שפות אנגלית
מספר עונות 5
מספר פרקים 114
הפקה
מפיקים בפועל עונה 1:
גייב סאקס
ג'ף ג'ודה
עונות 1-3:
רבקה סינקלייר
עונה 4:
פאטי קאר
לארה אולסן
הפצה CBS Television Distribution עריכת הנתון בוויקינתונים
אתר צילומים בוורלי הילס, קליפורניה
אורך פרק 40-42 דקות
שידור
רשת שידור The CW
רשת שידור בישראל עונה 1:
Yes stars Base
HOT Family
עונה 2:
yes stars Next
HOT3
עונה 3-5:
HOT3
פורמט (תמונה) HDTV
תקופת שידור מקורית 2 בספטמבר 200813 במאי 2013 (40 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
www.cwtv.com/shows/90210
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

90210 היא סדרת נעורים אמריקאית, שפותחה על ידי רוב תומאס, ג'ף ג'ודה וגייב סאקס, והסדרה הרביעית בזיכיון "בוורלי הילס 90210" שנוצרה על ידי דארן סטאר. הסדרה שודרה לראשונה ברשת הטלוויזיה The CW ב-2 בספטמבר 2008 עם שני פרקי ספיישל. המקור של שם הסדרה הוא המיקוד של העיר בוורלי הילס במחוז לוס אנג'לס.

ב-3 במאי 2012, "90210" חודשה לעונה חמישית שהייתה עונתה האחרונה.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה סובבת סביב כמה תלמידים הלומדים בתיכון בוורלי וסט, כולל התושבים החדשים אנני ודיקסון וילסון. אביהם, הארי וילסון, חזר מקנזס לעיר הולדתו בוורלי הילס עם משפחתו כדי לטפל באימו, שחקנית טלוויזיה ותיאטרון לשעבר, טביתה וילסון, שיש לה בעיית שתייה ועימותים עם אשתו דבי. אנני ודיקסון נאבקים להסתגל לחייהם החדשים תוך כדי שהם מתיידדים עם חברים חדשים ושומרים על השאיפות של הוריהם. במשך שתי העונות הראשונות שלה, "90210" הציגה חברי צוות מהסדרה המקורית, כולל ג'ני גארת', שאנן דוהרטי, טורי ספלינג, אן גילספי, וג'ו אי. טאטה. העונה השנייה מאופיינת יותר באופי העיר לוס אנג'לס, בדומה לסדרה אחת שיודעת המשודרת גם היא באותה רשת ומתמקדת בעיר ניו יורק. בסיום העונה השנייה השחקן רוב אסטס המגלם את אבי המשפחה ומנהל התיכון פרש מן הסדרה.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה מספר הפרקים תאריך השידור הראשוני
הפרק הראשון הפרק האחרון
1 24 2 בספטמבר 2008 19 במאי 2009
2 22 8 בספטמבר 2009 17 במאי 2010
3 22 13 בספטמבר 2010 16 במאי 2011
4 24 13 בספטמבר 2011 15 במאי 2012
5 22 8 באוקטובר 2012 13 במאי 2013

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 1–24 (24 פרקים). החלה ב-2 בספטמבר 2008 והסתיימה ב-19 במאי 2009.

הסדרה נפתחת כאשר זוג אחים בני 16, אנני ודיקסון, הגרים בוויצ'יטה שבקנזס, עוברים להתגורר יחד עם הוריהם בבוורלי הילס. סבתם, טבת'ה, היא שחקנית קולנוע בעברה והם עוברים להתגורר בביתה. הארי, אביהם של אנני ודיקסון הוא המנהל החדש בתיכון ווסט בברלי. אנני מתקשה להסתגל בזמן שלדיקסון קשה עם סוגיית אימוצו. הארי מגלה שיש לו ילד מחברתו מתקופת התיכון ומנסה לחפש אותו אבל קורה משהו מפתיע במהלך חיפוש בנו. נעמי נפרדת מאיתן והוא מתחיל לצאת עם אנני. נעמי נמשכת לבחור החדש בתיכון, ליאם הבחור המסתורי דמותו מתגבשת מחדש מעונה לעונה בתוך הסדרה. אדריאנה, חברתה הטובה של נעמי, מתמכרת לסמים ומתאשפזת במוסד גמילה. היא מתחברת לנאביד, ראש עיתון בית הספר. השניים מתחילים לצאת ואז אדריאנה מגלה שהיא בהיריון והיריון אינו מנאביד. נאביד מגלה והשניים נפרדים. סילבר משלימה עם נעמי, מתחברת לאנני ומתחילה לצאת עם דיקסון. במהלך העונה מתגלה כי קלי, אחותה של סילבר, היא היועצת בתיכון ואמא לילד בשם סמי. סילבר מגלה כי היא סובלת מהפרעה דו־קוטבית, דיקסון מבין את סילבר כי במהלך העונה מתגלה כי אמו הביולוגית של דיקסון גם סובלת מהפרעה דו־קוטבית ומונע מסילבר לעשות מעשה בלתי נמנע. בסוף העונה נערך בתיכון נשף לסיום שנת הלימודים ואדריאנה נתקפת בצירים. היא יולדת בת ומוסרת אותה לאימוץ. איתן מתחיל להתאהב בסילבר ושומר תמונה שלה אצלו ושדיקסון מגלה זאת איתן משקר, לאחר הנשף איתן מנשק אותה. אחרי הנשף נעמי עורכת מסיבה בביתה וג'ן אחותה של נעמי מחליטה לנקום בה ולשכב עם ליאם, ג'ן מערימה על ליאם ומשקרת לו ואומרת לו משהו נורא ולא מספרת לליאם שהיא אחותה של נעמי ושוכבת איתו, נעמי חושבת שליאם שכב עם אנני מפני שג'ן לקחה את הצעיף של אנני והניחה אותו בחדרה של נעמי, נעמי מתרגזת ומשפילה אותה באמצע המסיבה מול כל חבריהם לתיכון. אנני המושפלת בורחת מהמקום כשהיא שיכורה ודורסת אדם כלשהו.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 25–46 (22 פרקים). החלה ב-8 בספטמבר 2009 והסתיימה ב-18 במאי 2010.

העונה השנייה מתחילה בסיום הקיץ. נעמי יוצאת עם גבר חדש ומגלה אחר כך שהוא נשוי וליאם חוזר לתיכון לאחר שנעדר כל הקיץ. דיקסון נפרד מסילבר לאחר שגילה שהתנשקה עם איתן. נביד חושש למערכת היחסים שלו עם אדריאנה כאשר החבר הקודם שלה טדי מגיע לתיכון בתור תלמיד חדש. דיקסון מתחיל לצאת עם בחורה מבוגרת ממנו בשם סשה והוא משקר לה לגבי גילו האמיתי. סילבר מגלה שאמה סובלת מסרטן השד. קלי אוסרת על סילבר להיפגש עם אמם האלכוהוליסטית ולמרות זאת סילבר עוברת לגור עם אמה. אדריאנה נפרדת מנביד כדי לחזור לטדי אך מגלה שהוא לא מעוניין בה. סילבר וטדי מתחילים לצאת. ליאם מכיר את אייבי ומתיידד איתה אך היא מתחילה להימשך אליו. אנני המנודה מתחילה לצאת עם בחור בעייתי בשם ג'ספר ומסתבכת בצרות, מאוחר יותר נביד חושד שהוא סוחר סמים ומספר לדיקסון שמערכת היחסים שלו עם אנני אינה טובה ומספר להורים. סשה משקרת לדיקסון ואומרת לו שהיא בהיריון ממנו, דבי חושפת את השקר ואומרת לה להתרחק מדיקסון, דבי לא מספרת לדיקסון את האמת ואומרת לו שהיא הפילה את התינוק במטרה להגן עליו אך טעתה. ג'קי, אמא של סילבר מתה ממחלתה. לאחר פרידתה מנביד אדריאנה מתדרדרת שוב לסמים. ג'ן מתחילה לצאת עם ראיין המורה של נעמי. ליאם חושף את האמת שקרתה ליל הנשף. אנני מגלה לבסוף שג'ספר סוחר סמים והוא מאיים עליה שהוא יודע שהיא זו שדרסה את הדוד שלו והרגה אותו. ג'ספר סוחט את אנני וגם מנסה להתאבד ולא מרפה מאנני. אדריאנה מנסה לנהל מערכת יחסים עם בחורה במחשבה שהיא לסבית. לורל, אמא של אייבי, יוצרת עם אדריאנה קשר במטרה להחתים אותה על חוזה הקלטות. דיקסון מתמכר קשה להימורים. אביו של טדי מציע לסילבר כסף כדי שתיפרד ממנו.

בסוף העונה נעמי וליאם מחליטים להתחיל את יחסיהם מחדש. נעמי מפיצה שמועות שקריות על כך שאחד ממוריה מר קאנון הטריד אותה מינית בלי לחשוב על ההשלכות וליאם שמתעמת עם נעמי על כך מגלה את האמת ומחליט להיפרד ממנה. הארי ודבי חווים משבר בנישואים ומחליטים להתגרש. לאחר היעדרות ממשוכת, ג'ן חוזרת העירה כשהיא בהיריון מריאן. נעמי מגלה בטעות על ההיריון של ג'ן ומודיעה על כך לריאן שג'ן בהיריון ממנו. דיקסון בורח עם אייבי לאוסטרליה אף על פי שהארי לא הסכים ודבי מגלה תוך כדי שדיקסון היה מכור להימורים ועל כך היא אוסרת עליו לטוס. הארי מודה לפני חברי המועצה כי חיפה על דיקסון, ומפוטר ממשרתו כמנהל כי שיקר על מנת לחפות על בנו דיקסון. נעמי נאנסת בליל הנשף מסיבת סיום של כיתה י'א בידי המורה שגרמה לפיטוריו והוא אומר לה שעכשיו אף אחד כבר לא יאמין לה על זה שנאנסה. אנני מספרת לליאם על התאונה שקרתה בגלל אותו יום שנעמי השפילה אותה. ג'ספר מקנא באנני וליאם ומצית את הסירה של ליאם. ליאם תוקף את ג'ספר כי גילה כי הוא הצית את הסירה והמשטרה מגיעה לעצור את ליאם.

עונה 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 47–68 (22 פרקים). החלה ב-13 בספטמבר 2010 והסתיימה ב-16 במאי 2011.

העונה השלישית מתחילה עם תחילת שנת הלימודים האחרונה של התלמידים בתיכון ווסט בוורלי אך ביום הראשון מתחוללת רעידת אדמה שהורסת את רוב בית הספר. נעמי בודדה את עצמה כל הקיץ עקב הטראומה שעברה עליה עם מר קאנון ולא מספר על כך לאיש במשך הקיץ וכרגע נהנית מקרן הנאמנות שלה. נעמי מחליטה להגיש תלונה על מר קאנון אך מפחדת שלא יתייחסו אליה ברצינות בגלל העבר שלה. ג'ן מחליטה לנקוט עמדה ולעזור לה ובעזרת ריאן היא משיגה הוכחות שהוא אנס אותה אך קאנון מגלה זאת וכבר נעלם. לאחר מכן ג'ן נוטשת את בנה אצל ריאן ונעלמת. אנני שהתוודתה על תאונת הפגע וברח שלה מרצה מעצר בית ומפתחת קשר עם בחור בשם צ'ארלי שמתברר שהוא אחיו החורג של ליאם. טדי נפגע ברעידת האדמה ומגלה שקריירת הטניס שלו הסתיימה. טדי גם נאלץ להתמודד עם זהותו המינית לאחר שהוא נמשך לגברים ומסתיר זאת מכולם, התנהגותו המרוחקת גורמת לסילבר לעזוב אותו. בסוף הקיץ אדריאנה חוזרת מסיבוב הופעות המשותף שלה יחד עם זמר בשם חביאר. שהיא חוזרת היא מגלה שנביד עדיין אוהב אותה והיא חוזרת אליו. זמן קצר לאחר מכן חביאר ואדריאנה מעורבים בתאונת דרכים חביאר מת ואדריאנה ששורדת את התאונה גונבת את מחברת השירים שלו מפני שחשבה שהיא לבדה לא תוכל להצליח בקריירה שלה בכך שהקשיבה לחביאר. היא מבצעת שיר שלו באזכרתו והופכת ללהיט. ויקטור, דודו של חביאר מגלה את העניין וסוחט את אדריאנה. אביו של נביד נעצר לאחר שהוא מואשם בהעסקת קטינות בסרטיו למבוגרים. אייבי מתיידדת עם בחור מפוקפק בשם אוסקר. דיקסון חושד שהוא נשא איידס אך תוצאות הבדיקה שליליות. אייבי ודיקסון נפרדים. נעמי חוזרת לחדרה במלון ושם מחכה לה קאנון שקושר אותה ואת סילבר כבנות ערובה. טדי מחליט לצאת מהארון בפני חבריו ומספר להם שהוא נמשך לאיאן. אייבי נפצעת במהלך תאונת גלישה ומקבלת מרשם למריחואנה רפואית. היא פוגשת את ראג', בחור חולה סרטן בגילה והם מפתחים מערכת יחסים. ראג' עוזר לה להתגבר על הפחד שלה מהים לאחר התאונה.

במהלך העונה סודה של אדריאנה מתגלה. אדריאנה מגלה שנביד וסילבר התחילו לצאת מאחורי גבה. נעמי פוגשת מדריכה רוחנית ומתחברת אליה אך במהרה מגלה שהיא נוכלת שרימתה אותה ולקחה חלק גדול מכספה. בעזרתו של בחור לא מקובל מהתיכון שלה בשם מקס נעמי מצליחה לקבל את כספה חזרה. נעמי ומקס מתחילים לצאת בחשאי אך במהרה מכריזים על זה רשמית. אדריאנה נחושה לנקום בסילבר על בגידתה עם נביד ומחליפה את תרופותיה לטיפול בהפרעתה הדו־קוטבית בפלציבו. לאחר שסילבר מאבדת שליטה נביד ודיקסון מאשפזים אותה בבית חולים פסיכיאטרי. אנני מוצאת עבודה כעוזרת אישית של שחקנית לשעבר בשם מרלה טמפלטון. אנני מגלה כי מרלה מתכננת להתאבד ומשכנעת אותה למצוא עניין בקריירת המשחק הישנה שלה. למרות הכול מרלה מתאבדת. טדי נפרד מאיאן ומתחיל לצאת עם מרקו. אדריאנה משכרת את נביד וגורמת לו להאמין שהם התנשקו. אדריאנה מספרת לסילבר שנביד נישק אותה והשניים נפרדים. בריאותו של ראג' מדרדרת והוא ואייבי מחליטים להתחתן כדי שראג' לא יהיה לבד. במהלך מסיבת הרווקות של אייבי האמת על החלפת התרופות מתגלה ואדריאנה מנודה על ידי חבריה עקב המעשיה ומתחרטת על כך בשלב מסוים. בסוף העונה אנני מגלה שמרלה הורישה לה את כל הונה בירושה ובנוסף נותנת לה מרלה את השרשרת שלה שאנני מגלה כי ערכה רב ומוכרת אותה. ליאם מחליט לוותר על הקולג' ויוצא לטיול על הסירה שלו למשך הקיץ אך לפני, זה אנני נפרדת ממנו כדי להגשים את חלומו. ג'יין חוזרת ומבקשת מריאן הזדמנות נוספת. מקס מרמה בעבודה להגשה בשביל נעמי והיא נתפסת ולוקחת את האשמה. מאוחר יותר הוא מתוודה וגורם לכך שלא יוכל להשלים את לימודיו. הוריו של מקס אוסרים עליו להתקרב לנעמי והיא מספרת לו שהיא בהיריון.

עונה 4[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 69–92 (24 פרקים). החלה ב-13 בספטמבר 2011 והסתיימה ב-15 במאי 2012.

בתחילת העונה נעמי מגלה שתוצאות בדיקת ההיריון היו שגויות ונפרדת ממקס כי היא מבינה שהוא לא מעוניין בקשר רציני. בסוף הקיץ ליאם חוזר ומציע לאנני להינשא לו פעמיים והיא מסרבת. ליאם משתכר וקונה פאב על החוף ומתחיל להשקיע בו. במקביל ליאם מפתח מערכת יחסים עם אישה שבעלה עבד איתו על הסירה בקיץ ונעלם. סילבר ונביד עוברים לגור יחד בזמן שנביד עובד כדי לפתח את העסק שלו הוא נאלץ לקחת תחת חסותו את אחותו הקטנה, ליילה שעוברת לגור עם השניים. נביד נאלץ להתמודד עם אחותו המרדנית ועם התגלית שדודו מנהל עסק לא חוקי למשחטת רכב מתוך העסק שלו. נעמי מנסה לעשות רושם באוניברסיטה וקונה בית חדש וגדול ומסתכסכת עם בנו של הבעלים הקודם, אוסטין. נעמי עורכת בביתה החדש מסיבה ענקית לכל התלמידים אבל המשטרה מגיעה ומאשימה אותה בגידול חשיש שנשאר בבית ושייך לאוסטין. נעמי מנסה לשרוף את החשיש אך האדים גורמת לשחקן הפוטבול המוביל להיראות אשם בבדיקת סמים מה שמוביל להפסד הקבוצה ובכך נעמי הופכת לילדה הכי שנואה באוניברסיטה. כדי להתחבב על אנשים נעמי מצטרפת לאחוות בנות אך הולי, הנשיאה, משפילה אותה. נעמי מצטרפת לאחווה הכי לא מקובלת והופכת לנשיאה, היא עורכת מסיבה גדולה כדי לנקום בהולי. נעמי ואוסטין שוכבים ואז היא מגלה שהוא יצא פעם עם הולי. אחד מנכדיה של מרלה מעכב את העברת הירושה לאנני בטענה שהיא בטח איימה על מרלה ולא מגיע לה. אנני מצליחה להשיג הוכחה שג'רמי רק רוצה את הכסף של מרלה וזוכה בירושה. ליאם נקלע לתאונת אופנוע ומאבד את ההכרה. מי שפגעה בו היא בחורה בשם ונסה שמדווחת למשטרה שהנהג ברח והיא מצאה אותו ומתחילה לטפל בו. ליאם וונסה מתחילים לצאת והיא מנסה לעשות אותו מפורסם. סילבר מתחילה לצאת עם גבר ומגלה שביתו היא בעצם הבת שאדריאנה מסרה לאימוץ לפני 3 שנים. ראג' זורק את אייבי בטענה שהיא התחתנה איתו רק מרחמים ועכשיו הסרטן שלו בנסיגה אז הוא לא צריך שהיא תרחם עליו יותר. סילבר חוששת שהיא נשאית של הגן שגרם לאמה לחלות בסרטן. דיקסון מגלה שראג' שיקר לאייבי כדי להגן עליה ובעצם עומד למות. אייבי מגיעה לבית החולים וראג' מת.

ג'ן חוזרת במפתיע ונלחמת עם נעמי על תשומת לבו של רווק עשיר ונחשק בשם פרסטון (פי ג'יי) הילינברוק, (ניק זאנו). לאחר מכן הוא מציע לנעמי להינשא לו וג'ן חוזרת לפריז. בהלווייתו של ראג' אדריאנה מגלה שחברת ההקלטות החתימה את דיקסון ולא אותה והוא לא סיפר לה על כך. ליאם נפרד מונסה בגלל היחס שלה לסילבר ובגלל השקרים שלה והיא גונבת לו את כל הכסף מהבר. סילבר מגלה שהיא נשאית של גן הסרטן והיא שוכבת עם ליאם. אנני מגלה שהאמת מאחורי הצעת הנישואים היא שפיג'יי חייב להתחתן לפני גיל 28, אם לא יעשה זאת לא יקבל את כל הכסף מקרן הנאמנות שלו. היא מכריחה אותו לספר לנעמי וכשהוא עושה זאת נעמי מבטלת את האירוסין. דיקסון נפרד מאדריאנה ויוצא לסיבוב הופעות. אוסטין מציע לאדריאנה עזרה עם קריירת מוזיקה משלה והופך למנהל האישי שלה. ליאם מקבל תפקיד בסרט. נעמי מחליטה להתחיל עבודה חדשה בתור מארגנת חתונות, היא מתחילה לעבוד אצל אישה צעירה ושאפתנית ונדהמת לגלות שבעלה הוא לא אחר מאשר מקס. אייבי מתחברת עם בחור צעיר בשם דיאגו אך הוא נעצר כיוון שהוא שוהה לא חוקי. נעמי מתכננת לברוח אך מחליטה לעצור את החתונה ולהתוודות שהיא עדיין אוהבת את מקס. מפני שסילבר מגלה שהיא נשאית של גן הסרטן היא מחליטה לעשות תינוק ושואלת את נביד וליאם (שנלחמו עליה) מי מוכן לעשות איתה תינוק. בסוף העונה סילבר מחליטה לעשות תינוק יחד עם טדי. אדריאנה יוצאת לסיבוב הופעות. דיקסון נקלע לתאונת דרכים.

עונה 5[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 93–114 (22 פרקים). החלה ב-8 באוקטובר 2012 והסתיימה ב-13 במאי 2013.

העונה החמישית מתחילה לאחר אירועי העונה שעברה. נעמי ומקס מחליטים לברוח ולהתחתן בלאס וגאס אך, העניינים יוצאים מכלל שליטה כאשר רכבם נתקע והם תופסים טרמפ עם שודד חמוש ונכלאים. ליאם נאלץ להציע את הפאב למכירה כדי לשלם לונסה אך שורף אותו על מנת להינצל מחובותיו לונסה. דיקסון נאלץ להשתמש בכיסא גלגלים לאחר התאונה ומתחיל לקחת שיעורים על מנת לשמור על כושר גופו ולנסות ללמוד מחדש ללכת, ושם פוגש את ריילי, נכה בכיסא גלגלים שמתחיל לצאת עם אנני. נעמי ומקס מתחתנים. נעמי מתחילה לערוך חיפושים אחר האח האבוד שלה ושל אנני. כאשר מוצאת אותו הוא פותח מסעדת שף והוא ונעמי מתקרבים והופכים לאחים טובים. ריילי ניסה ניתוח על מנת לצאת מכיסא הגלגלים מבלי לספר לאנני ולאחר הניתוח ריילי מת. אדריאנה וסילבר התאהבו במארק, אח של נעמי ואנני, והבטיחו אחת לשנייה לשמור ממנו מרחק על מנת שלא יריבו בגלל בנים כמו שקרה בעבר. סילבר שוכבת איתו וכשהיא מגלה לאדריאנה הן רבות שוב. ליאם ונביד מחליטים להיות שותפים עסקיים ומצרפים את טיילור. ונסה מאיימת על ליאם שיש לה סרטון בו הוא נראה מצית את הפאב ומספרת לכולם שהם מאורסים. ליאם וונסה נקלעים לוויכוח בביתם החדש והוא בטעות דוחף אותה מהמרפסת אך כשהוא מסתכל הוא מגלה שהיא נעלמה. מגיעה בחורה בשם אשלי שטוענת שהיא הושכרה על מנת להיות שומרת הראש של ליאם. היא מונעת ממנו לעשות הרבה דברים שהוא אוהב על מנת לנסות "להציל אותו". כשהוא מתחיל לסרב לדבריה היא כולאת אותו במרתף של הבר. לאחר מכן מתגלה שהיא לא שומרת ראש אלא המעריצה הכי גדולה שלו. ליאם מתחיל להיסחט על כך שלא הודה לגבי מה שקרה עם ונסה. בעודו תקוע במרתף, מתגלה כי ונסה היא זו שסחטה אותו והיא עדיין בחיים. ונסה ואנני מתגייסות כדי לשחרר את ליאם ולאחר מכן אשלי וונסה נכנסות לכלא. אנני כותבת בלוג באינטרנט בו היא מספרת על כל האירועים שהתרחשו בזמן שאחיה דיקסון היה בגמילה מסמים. אנני שילמה לו על הגמילה בכך שעבדה בתור זונה וחוץ מליאם וסילבר אף אחד לא ידע על כך. אנני מוציאה לאור ספר שבו כתוב את כל הסיפור שלה על השגת הכסף לדיקסון, ועל כך שהיא מאוהבת בליאם. היא מוציאה את הספר בתור סופרת אנונימית. בשלב מסוים היא מתגלה בתור הכותבת של הספר והיא רבה עם פטריק, איתו שכבה בתמורה לכסף, עם ליאם ועם דיקסון על כך שהרסה להם את החיים ושיקרה. פטריק הנשוי מאיים על אנני שאם תגלה לעולם שהיא הכותבת משפחתו תתפרק ולאחר מכן יהרוס את משפחתה. בסופו של דבר אחרי שיחה עם נעמי מחליטה לספר לעולם כי היא כתבה את הספר. דיקסון סולח לה. פטריק הכניס את אחיה של נעמי ושל אנני לכלא לאחר שהפליל אותו בסמים אך לבסוף האמת מתגלה ואחיה של נעמי ואנני משתחרר. מיכאלה הפונדקאית של טדי וסילבר עצובה כי פעימות הלב הופסקו, והעובר נפטר. ליאם המשיך להכחיש את אהבתו לאנני וכמעט טס עם חברתו דיס לאוסטרליה,אך כששמע שהיה פיצוץ בהופעה של אדריאנה וכולם היה שם, ליאם חשב רק על אנני ומה שקורה איתה. ליאם הבין שהוא לא יכול להיות בבוורלי הילס בלי אנני בחייו- הוא חשב שהיא כבר לא אוהבת אותו אך כשהוא מספר את זה לחברתו, סיד, היא נותנת לו את הספר ומבקשת ממנו לקרוא את סופו. אנני רצתה לטוס לפריז, כדי שלא תוכל לראות את ליאם - ניסתה לברוח מאהבתה אליו. ליאם קורא את סופו של הספר ומבין כי אנני מאוהבת בו. אך כשהוא הבין זאת אנני כבר הייתה על המטוס, בדרכה לפריז, ליאם החליט שהוא לא הולך לוותר עליה וכשהוא הגיע כבר לשדה התעופה המטוס התחיל לנסוע, אך כשהם ראו אחד את השני [אנני במטוס בדרכה לפריז וליאם רוכב על אופנועו ] אנני מיד ביקשה לעצור את הטיסה, היא ירדה מהמטוס, וליאם ישר הציע לה נישואין, אנני שמחה מאוד וישר אמרה כן, הם נשיאו והפכו לבעל ואישה מאושרים .

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אנני וילסון (שניי גריימס): מבוססת על דמותה של ברנדה וולש מהסדרה המקורית. אנני היא שחקנית שאפתנית העוברת מקנזס, לבוורלי הילס עם משפחתה. אנני היא ביתם של הארי ודבי וילסון, כשהייתה בת 8 היא הייתה צריכה להתמודד עם בואו של אחיה המאומץ, דיקסון. מאז שהייתה ילדה היא רצתה להיות שחקנית והייתה מעורבת בכל ההצגות בבית הספר ומנסה בהמשך הסדרה להתפתח כשחקנית מצליחה. בסוף הסדרה היא מתארסת לליאם.
  • נעמי קלארק (אנ'לין מק'קורד): היא מבוססת בחלקה על קלי טיילור מהסדרה המקורית. נעמי מוצגת כתלמידה המיוחסת של תיכון ווסט בוורלי. בתחילה היא נראית סנובית ורדודה, אבל לאורך כל הסדרה הדמות שלה מתפתחת. היא משיגה הרבה מאוד ירושה והופכת להיות עשירה במיוחד. היא קונה בית חדש וענק שם מארחת את חבריה ועורכת מסיבות. פתחה עסק של הפקת אירועים, היא יפה ומוכשרת ומגלה כי הכישרון המיוחד שלה הוא הפקת אירועים ועל כך היא פותחת את העסק שלה.
  • דיקסון וילסון (טריסטן וילדס): דיקסון הוא בנם המאומץ של הארי ודבי ווילסון, בעל קשר חזק עם אחותו, אנני. יש לו תשוקה למוזיקה ואחרי התיכון הוא מנסה לפתח קריירה מוזיקלית יחד עם שותפה עסקית.
  • ארין סילבר (ג'סיקה סטרופ): ארין סילבר מוצגת לראשונה בבוורלי הילס 90210. היא מכונה בדרך כלל לפי שם המשפחה שלה, סילבר. היא אחותם למחצה של קלי טיילור ודייוויד סילבר. היא מפרסמת בלוג שנקרא "מעגל קסמים", שבו היא נוהגת לדבר על פרטים אינטימיים (אמת או בדיה) על בני גילה בבית הספר ווסט בוורלי. יש לה הפרעה דו־קוטבית. מאוחר יותר מגלה שירשה את גן הסרטן מאמה ורוצה להוליד תינוק כשזהו סיכוייה האחרון. באחד מהתקפי הדו־קוטבי סילבר מגלה את הכישרון שלה בו היא רוצה לעסוק אבל מכשול גדול עומד בפניה שגרמה אחת החברות שלה, ארין סילבר עוזרת לידיד שלה טדי להתגבר על זהותו המינית ולהתוודות על כך מול חבריו.
  • נאביד שירז (מייקל סטגר): תלמיד ממוצא פרסי-יהודי שלומד בווסט בוורלי. הוא מנהל את משדרי החדשות הבית ספריים. הוא מושווה לעיתים קרובות עם דייוויד סילבר מהסדרה המקורית. אחד מהדמויות העשירות ביותר בתוכנית. הוא עומד בכמה וכמה קשיים בלתי מובנים שמצליח בדרך מסוימת להתגבר עליהן ולהיפרד מחברתו בגלל הקשיים.
  • אדריאנה טייט-דאנקן (ג'סיקה לונדס): אדריאנה היא תלמידה לתיאטרון שהיא החברה הטובה ביותר של נעמי קלארק. היא סובלת מהתמכרות רצינית לסמים ובעזרת נביד מפסיקה את התמכרות לסמים ונמצאת תחת הרבה מתח מצד אמה כדי לקדם את הקריירה שלה. היא נכנסת להיריון בגיל 16 ומוסרת את התינוק לאימוץ. בשלב מאוחר יותר הופכת לזמרת מפורסמת ומפתחת מזה קריירה.
  • ליאם קורט (מאט לנטר): דמותו מבוססת על דמותו של דילן מקיי מהסדרה המקורית. הוא נער מרדן שמעורב רומנטית עם אנני ונעמי לחלופין במהלך כל הסדרה. לאחר התיכון ליאם קונה בר ומנהל אותו. הוא הופך להיות שחקן מפורסם בבוורלי הילס בסרטים ופרסומות. מנהל סיפור אהבה גדול בינו לבין אנני ו בסוף הסדרה הוא קורא את סופו של הספר שאנני כתבה ומבנן שהיא עדיין אוהבת אותו, ומציע נישואין לאנני והם מתארסים.
  • טדי מונטגמרי (טרבור דונובן): שחקן טניס שאפתני שהוכר בעונה השנייה כרודף שמלות. בעונה השלישית הוא מגלה שהוא הומו ויוצא מהארון. טדי עוזר לסילבר להיכנס להיריון.
  • אייבי סאליבן (גיליאן זינסר) (עונות 2-4): נערה נערית עם תשוקה לגלישה. היא תלמידה בתיכון ווסט בוורלי וחיה בבית ענק עם אמה. היא רגישה מאוד ושונאת שלוקחים אותה כמובן מאליו.

משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דבי וילסון (לורי לוקלין) (עונות 1-3): דבי וילסון היא אשתו לשעבר של הארי ווילסון ואמם של אנני ודיקסון וילסון, עובדת כצלמת אופנה. יש לה מערכת יחסים טובה עם ילדיה, אבל עימותים עם טביתה. בסוף העונה השלישית עוברת לגור עם ריאן בצרפת.
  • ראיין מת'יוס (ראיין אגולד) (עונות 1-3): מורה לספרות אנגלית בתיכון ווסט בוורלי באמצע שנות ה-20 לחייו סגנון הלימוד שלו לא שגרתי ומעמיד אותו בקנה מידה גבוה מעל חבריו המורים. לפעמים הוא נמצא ביחסים קרובים עם תלמידיו. ניהל מערכת יחסים עם ג׳ן, אחותה של נעמי, והיא נכנסת להיריון. בסוף העונה השלישית הוא עובר עם חברתו, דבי, ג׳ן וג׳אק התינוק לצרפת.
  • הארי וילסון (רוב אסטס) (עונות 1-2): הארי וילסון הוא בנה של טביתה וילסון, ובוגר תיכון ווסט בוורלי. הוא מחליט לחזור אל בוורלי הילס ולקבל את תפקידו של המנהל בבית הספר התיכון הישן שלו. הוא יצא עם אמא של נעמי קלארק, טרייסי קלארק, בתיכון, וגם הביא בן מחוץ לנישואים איתה שניתן לאימוץ לפני שנים רבות. כשנישואיו עם דבי נכשלים, הוא עוזב אחרי עונה 2. בעונה 3, הם בהליכי גירושים.
  • אית'ן וורד (דסטין מיליגן) (עונה 1): מוצג ככוכב נבחרת הלקרוס של בית הספר. יש לו אח אוטיסט. בסוף העונה הראשונה עוזב את ווסט בוורלי ועובר עם אביו למונטנה.
  • טביתה וילסון (ג'סיקה וולטר) (עונה 1): אימו של הארי וילסון. שחקנית הוליוודית משנות ה-60, ואלכוהוליסטית.
  • קלי טיילור (ג'ני גארת') (עונות 1-2): לאחר שסיימה תואר שני בפסיכולוגיה, הפכה קלי ליועצת בתיכון ווסט בוורלי. יחד עם דילן מקיי, היא אימו של סמי בן ה-4, ויש לה עניין רומנטי בריאן מת'יוס.
  • ברנדה וולש (שאנן דוהרטי) (עונה 1): לאחר שצברה הצלחה כשחקנית תיאטרון ומנהלת במה בלונדון, ברנדה חוזרת לבוורלי הילס לככב במחזה ולוקחת את ההזדמנות לבלות עם קלי. לאחר מכן היא מסכימה לביים מחזאות בתיכון ווסט בוורלי כשהבמאית הקודמת לא זמינה יותר. מערכת היחסים שלהם עם קלי עדיין סובלת מנפילות בגלל רגשות השתיים לדילן. היא מגלה שהיא לא יכולה להיכנס להיריון.
  • ונסה שאו (אריאל קבל) (עונות 4-5): חברתו של ליאם קורט, הם הכירו כשהיא בטעות פגעה בו עם מכוניתה בעת שהוא נסע על האופנוע שלו, היא משמשת כבת זוגו של ליאם ובתור הסוכנת שלו, ומשתמשת בדרכים רעות כדי לשמש בתפקידו של ליאם. בעת מריבה בינה לבין ליאם הוא בטעות מפיל אותה מן המרפסת לתור הים והיא נעלמת. בסוף היא מתבררת כעבריינית עם זהויות מזויפות.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא 90210 בוויקישיתוף