החתונה האיטלקית הגאה שלי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
החתונה האיטלקית הגאה שלי
החתונה האיטלקית הגאה שלי
החתונה האיטלקית הגאה שלי
מבוסס על My Big Gay Italian Wedding עריכת הנתון בוויקינתונים
בימוי אלסנדרו ג'נובי עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי מאוריציו טוטי עריכת הנתון בוויקינתונים
תסריט Giovanni Bognetti, אלסנדרו ג'נובי עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה Claudio Di Mauro עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים סלבטורה אספוזיטו
דיאגו אבטנטונו
כריסטיאנו קאקאמו
מוניקה גואריטורה עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה אנדראה פאררי עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה איטליה עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Medusa Film עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 1 במרץ 2018 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 90 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט איטלקית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט קומדיה, סרט להט"בי, סרט דרמה עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

החתונה האיטלקית הגאה שליאנגלית: My Big Gay Italian Wedding; באיטלקית: Puoi baciare lo sposo - מילולית: אתה רשאי לנשק את החתן) הוא סרט קולנוע איטלקי משנת 2018 בבימויו של אלסנדרו ג'נובי ובכיכובם של דייגו אבטנטונו, מוניקה גואריטורה, סלבטורה אספוזיטו וכריסטיאנו קאקאמו.[1]

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אנטוניו (כריסטיאנו קאקאמו) ופאולו (סלבטורה אספוזיטו) הם זוג גברים איטלקים צעירים המתגוררים בברלין בדירתה של בנדטה (דיאנה דל בופאלו), נערה עשירה וחסרת אב. לאחר מספר שנים שהשניים ביחד במערכת יחסים, אנטוניו מציע לפאולו להתחתן איתו, אבל האחרון, לפני הצעד הגדול, רוצה לפגוש את הוריו של אנטוניו ולקבל את ברכתם. פאולו מסכים להינשא לאנטוניו, אך עושה זאת בחוסר רצון שכן אנטוניו עדיין לא יצא מהארון בפני הוריו, וכמו כן - אנטוניו מעולם לא הביע פומבית את אהבתו אליו. בינתיים, בנדטה מחליטה להשכיר את אחד מהחדרים בדירתה לדונאטו, איטלקי מפוליה בגיל העמידה שנזרק מביתו על ידי אשתו ובתו, לאחר שגילו שהוא קרוס-דרסר. בינתיים קאמילה (ביאטריס ארנרה), חברתו לשעבר של אנטוניו שעדיין מאוהבת בו, מנסה להוציא לפועל תוכנית להפריד בין שני הגברים, כדי שהיא ואנטוניו יחזרו להיות יחד.

אנטוניו, פאולו, בנדטה ודונאטו מגיעים אל סיביטה, עיר הולדתו של אנטוניו, בה אביו של אנטוניו רוברטו (דייגו אבטנטונו) מכהן כראש העיר. אנטוניו מודיע להוריו שהוא ופאולו מתחתנים. האם, אנה, שתמיד חשה שבנה הומוסקסואל, מקבלת בשמחה את הודעת הנישואים, אבל קובעת שלושה תנאים: הראשון היא שאמה של פאולו תהיה נוכחת גם היא בטקס החתונה; השני הוא כי אנזו מיצ'ו, מארגן חתונות איטלקי מפורסם, יתכנן את החתונה; השלישי הוא שרוברטו יהיה נוכח בטקס, כמו גם אביו של פאולו. רוברטו מסרב לקבל את בנו כהומוסקסואל, ומסרב לקחת חלק בחתונה, ומסיבה זו אנה זורקת אותו מהבית. הנזיר פרנצ'סקו, אביו הרוחני של רוברטו, מסכים ברצון לחגוג את חתונתם של אנטוניו ופאולו בכנסייה המקומית.

פאולו, אנטוניו, בנדטה ודונאטו מגיעים אל נאפולי כדי למסור הזמנה לחתונה לאמו של פאולו, ובכך לכבד את ההבטחה שלהם לאנה. עם זאת, היא מסרבת, ודונאטו מציע לבנים כי הוא יתלבש כאישה ויעמיד פנים שהוא אמא של פאולו. בינתיים, בעוד נמשכות ההכנות לחתונה, קמילה מגיעה לסיביטה, מאלצת את אנטוניו לאפשר לה לשמש כעדה בטקס הנישואין ודורשת ממנו שינשק אותה נשיקת פרידה. אנטוניו, מתוך ייאוש, מסכים לנשק אותה, ובמקרה פאולו עד לנשיקה.

יום לפני החתונה, אש פורצת בכנסייה. אמא של פאולו מופיעה, במפתיע, בטקס וגורמת לדונאטו לחוש במבוכה, לאחר שזה תפס את מקומה. במהלך החגיגה, קמילה חושפת שקיימה יחסי מין עם אנטוניו, לפני זמן רב, כאשר היה כבר מאורס לפאולו. פאולו עוזב את הטקס, אך אנטוניו מתחיל לשיר את השיר Don't Leave Me This Way ובכך מצהיר סוף סוף באופן פומבי על אהבתו אליו. פאולו מתרצה, הזוג מתחתן ויחד עם כל אורחי החתונה הם רוקדים ושרים במחזמר חגיגי.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הצילומים נערכו בעיקר ברובע סיביטה של העיר בניורג'יו שבמחוז ויטרבו, באזור לאציו. בניגוד לנאמר בסרט, לסיביטה אין עירייה משלה. מקומות נוספים בהם צולם הסרט הם ברלין וקנלה מונטרנו.

הפצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט יצא לבתי הקולנוע באיטליה ב-1 במרץ 2018.

הכנסות[עריכת קוד מקור | עריכה]

באיטליה, הסרט הרוויח 2,222,809 אירו.[2]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]