סטאר וורלד – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
Xqbot (שיחה | תרומות)
מ r2.7.3) (בוט: משנה en:STAR World‏ ← en:Star World
שורה 11: שורה 11:
[[קטגוריה:ערוצי טלוויזיה]]
[[קטגוריה:ערוצי טלוויזיה]]


[[en:STAR World]]
[[en:Star World]]
[[as:ষ্টাৰ ৱৰ্ল্ড]]
[[as:ষ্টাৰ ৱৰ্ল্ড]]
[[fi:Star World]]
[[fi:Star World]]

גרסה מ־13:21, 15 ביולי 2012

סמליל הערוץ

סטאר וורלד (STAR World) הוא ערוץ טלוויזיה בשפה האנגלית המשדר לאזורים מסוימים באסיה. זהו אחד מערוצי רשת STAR TV. הערוץ משודר, בין השאר, בהונג קונג, הודו, אינדונזיה, מלזיה, פקיסטן, הפיליפינים, סינגפור, דרום קוריאה, טיוואן ובתאילנד.

לוח השידורים של הערוץ בנוי ברובו מתוכניות וסדרות בידור רבות מארצות הברית ומבריטניה, כגון אמריקן איידול, בטי, עקרות בית נואשות, משפחת סימפסון, החוף הצפוני, פרקינסון, מלך השכונה, כולם אוהבים את ריימונד, סיינפלד, מסע בין כוכבים: הדור הבא, באפי ציידת הערפדים, אנג'ל, משמר המפרץ, היפים והאמיצים, 8 חוקים פשוטים, המופע של אופרה וינפרי, המופע של דרו קארי, כוכבים בריבוע, מלקולם באמצע, של מי השורה הזאת בכלל?, חברים, גיבורים ונמלטים.

שידורי הערוץ בישראל החלו בשנות התשעים, כאשר הוחלט בכבלים להפסיק את שידוריו של ערוץ "סטאר פלוס" (השייך לאותה הרשת) ולהעלות את "סטאר וורלד" במקומו. בסוף שנת 2003 גם חברת הלוויין Yes החלה לשדר את הערוץ, אך בתחילת שנת 2007 הפסיקה לשדר אותו עקב צפייה נמוכה בערוץ שנבעה מכפילות תכנים רבה בינו לבין ערוצי הבית של yes - ערוצי yes Stars. ב-25 באוגוסט 2008 הודיעה חברת HOT כי תחל לשדר את הערוץ בליווי כתוביות בשפה העברית. על-פי פרסומי החברה, תרגום הערוץ היה מיועד להתחיל ב-1 בספטמבר, ברם, החברה נאלצה לחזור בה מהפרסומים וההצהרות כאשר התברר כי לא רכשה זכויות תרגום לתכנים אשר שודרו בערוץ. שידורי הערוץ הסתיימו בישראל ב-4 בינואר 2009 עקב סיום החוזה בין סטאר וורלד להוט.

ערך זה הוא קצרמר בנושא טלוויזיה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.