Red Dead Redemption 2 – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Zamorano3321 (שיחה | תרומות)
שורה 141: שורה 141:
* {{אתר רשמי|https://www.rockstargames.com/reddeadredemption2/|המשחק|אנגלית}}
* {{אתר רשמי|https://www.rockstargames.com/reddeadredemption2/|המשחק|אנגלית}}
* [https://www.vgames.co.il/article/26244.html ביקורת - Red Dead Redemption 2], פורסם באתר המשחקים Vgames.co.il, ב-26 באוקטובר 2018 {{עברית}}
* [https://www.vgames.co.il/article/26244.html ביקורת - Red Dead Redemption 2], פורסם באתר המשחקים Vgames.co.il, ב-26 באוקטובר 2018 {{עברית}}
* [https://www.stargames.co.il/red-dead-redemption-2 Red Dead Redemption 2] מתורגם בבלוג הגיימינג סטארגיימס


[[קטגוריה:משחקי פלייסטיישן 4]]
[[קטגוריה:משחקי פלייסטיישן 4]]

גרסה מ־14:08, 8 באוקטובר 2020


שגיאות פרמטריות בתבנית:להשלים

'נושא: משחקי מחשב' אינו ערך חוקי

יש להשלים ערך זה: בערך זה חסר תוכן מהותי. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
הנכם מוזמנים להשלים את החלקים החסרים ולהסיר הודעה זו. שקלו ליצור כותרות לפרקים הדורשים השלמה, ולהעביר את התבנית אליהם.
יש להשלים ערך זה: בערך זה חסר תוכן מהותי. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
הנכם מוזמנים להשלים את החלקים החסרים ולהסיר הודעה זו. שקלו ליצור כותרות לפרקים הדורשים השלמה, ולהעביר את התבנית אליהם.

תבנית:מידע משחק Red Dead Redemption 2 הוא משחק וידאו אקשן-הרפתקאות בגוף שלישי מסוג עולם פתוח בסגנון המערב הפרוע שפותח על ידי Rockstar studios ויצא לאור על ידי Rockstar Games ב-26 באוקטובר 2018 ל-Playstation 4 ול-Xbox One. ב-5 בנובמבר 2019 הוא יצא למחשב האישי.

המשחק מספר את סיפורו של ארתור מורגן, חבר בכנופיית שודדים בהנהגת דאץ' ואן דר-לינד (Dutch Van Der Linde) ומגולל את סיפורם בארצות הברית של סוף המאה ה-19, שנהפכת למתורבתת יותר ויותר.

המשחק הוא פריקוול למשחק הראשון בסדרה (Red Dead Redemption) והוא מספר את סיפורם של חברי הכנופיה לפני עלילת המשחק הקודם. בעלילת המשחק מופיעות דמויות שכבר הופיעו במשחק הקודם בסדרה, כמו ביל ויליאמסון, חוויאר אסקוואלה, דאץ' ואן דר-לינד וג'ון מרסטון, הגיבור מהמשחק הקודם.

המשחק הוכרז ב-2016 אך נדחה מספר פעמים.

ב-30 בנובמבר 2018 נפתחה גרסת המולטיפלייר של המשחק.

עלילה

פרק ראשון

המשחק מתחיל כשהכנופיה בורחת מרשויות החוק, לאחר שוד שהשתבש בעיירה "בלאקווטר" והפך לטבח לעבר ההרים המושלגים בצפון המדינה. הכנופיה שאיבדה כמה מחבריה (חלקם מתו וחלקם נתפסו או נשארו בבלאקווטר) מחפשת מקום מסתור. מייקה, חבר בכנופיה מוצא צריף קטן בשלג ודאץ', ארתור ומייקה הולכים לבדוק אותו. אחרי חקירה הם מגלים שבבית מסתתרים חברי כנופיה יריבה "האודריסקול'ס" (O'driscolls) ששדדו קודם לכן את הבית והרגו את האנשים שחיו בו. בבית מתחיל קרב יריות שמסתיים במוות של כל האודריסקול'ס, ארתור נאבק עם האודריסקול האחרון שמגלה לו היכן נמצאים שאר האודריסקול'ס יחד עם מנהיגם ויריבו האישי של דאץ', קולם אודריסקול. דאץ', ארתור ומייקה נכנסים לבית ומוצאים את סיידי אדלר. אישה שגרה בבית והתחבאה בו כשהאודריסקול'ס הגיעו והרגו את בעלה. הם לוקחים אותה והם חוזרים למצוא את שאר הכנופיה. בינתיים שאר הכנופיה מוצאת מקום מסתור זמני ומתאקלמת בו ודאץ' יחד עם חוזה, חבר כנופיה וחבר קרוב שלו מנסה לחשוב על תוכנית לברוח מהחוק ולצאת מההרים.

באותו זמן אביגיל אשתו של ג'ון מארסטון פונה אל דאץ' בבקשה למצוא את ג'ון שנעדר כבר כמה ימים. דאץ' שולח את ארתור וחוויאר והם יוצאים לאתר את ג'ון בהרים. ג'ון נמצא חבול ופצוע עם צלקות על פניו אחרי התקפת זאבים וארתור וחוויאר מחזירים אותו למחנה.

דאץ' רוצה למצוא את קולם ושאר האודריסקול'ס שנמצאים קרוב אליהם ולהרוג אותם. הוא יוצא עם הכנופיה ומוצא מחנה של האודריסקול'ס והם רואים שם גם קולם. הם יוצאים אל המחנה להרוג את כולם ומצליחים להשתלט עליו, אבל קולם הצליח לברוח. הכנופיה חוזרת למחנה ביחד עם שבוי ששמו קירן. מייכה מוצא מידע על רכבת בדרום המדינה שניתן לשדוד אותה, וכנראה יש בה הרבה כסף.

דאץ' מחליט לרדת דרומה ולשדוד את הרכבת והכנופיה יוצאת כולה לדרך. הם מוצאים את הרכבת ושודדים אותה, אבל דאץ' מגלה שלא היה בה מספיק כסף בשביל המטרה שלו. אנשי הרכבת צועקים לכנופיה שהרכבת שייכת לאייל הנפט וסוחר הנשק החזק לוויטיקוס קורנוול, אבל דאץ' לא מקשיב והכנופיה בורחת דרומה עם הכסף למקום מחבוא ליד העיירה הצפונית "וולנטיין".

פרק שני

בתחילת הפרק השני הכנופיה עוברת למחנה חדש ליד העיירה וולנטיין שבצפון המפה.

לני, חבר נוסף בכנופיה, מגיע למחנה ומספר על כך שמייקה, גם הוא חבר הכנופיה, הסתבך בעיירה סטרוברי (Strawberry) וזה מואשם ברצח ומוחזק במעצר עד לתלייתו. ארתור יוצא לסטרוברי ולאחר בחירה בין כמה אפשרויות לשחרורו של מייקה מתא הכלא בסטרוברי, השניים בורחים מהעיירה תוך ירי המוני על עשרות אנשי חוק. לאחר הבריחה מייקה מודיע לארתור שהוא לא יכול לחזור איתו למחנה, וארתור חוזר לבד בעוד שמייקה מתחבא לבדו.

ג'וזייה טרילוני (Josiah Trelawny) חבר של הכנופיה, מגלה ששון שנשאר מאחור אחרי השוד בבלאקווטר, מוחזק בידי חברת הבילוש והשמירה "פינקרטון" באזור קרוב לבלאקווטר ואפשר לשחרר אותו בקלות. דאץ' שולח את ארתור, טרילוני, חוויאר וצ'ארלס לשחרר אותו והם אחרי קרב בינם לבין הפינקרטונים ממלטים את שון ובורחים למחנה.

ארתור חוזר למחנה ומוצא מכתב ממרי לינטון, מי שהייתה בת הזוג שלו לפני הרבה שנים. היא כותבת לו שהיא בוולנטיין. ארתור מגיע לעיירה ורואה את מרי. היא מספרת לו שאבא שלה השתנה ואחיה הקטן ג'יימי עזב את הבית והצטרף לכת מסתורית. ארתור יכול להחליט אם לעזור למרי להשיב את אחיה או לא. במקרה והוא עוזר ארתור מציל את ג'יימי ומחזיר אותו לאחותו, ומד הכבוד של השחקן עולה.

כשארתור חוזר למחנה מרי בת', טילי וקרן מבקשות ממנו ומאנקל (uncle) לצאת מהמחנה לוולנטיין. אנקל מסכים ויחד עם ארתור הם מסיעים את הבנות לעיירה. בעיירה ארתור נראה על ידי איש שמזהה אותו מהטבח בבלאקווטר וארתור תופס אותו. (במשחק יש אפשרות האם להרוג את האיש או לשחרר אותו, מה שישפיע על מד הכבוד של השחקן).

ארתור חוזר לבנות וקרן מספרת לו שהבנק בעיירה מלא בכסף (יותר מבדרך כלל בעיירות קטנות כמו וולנטיין).

כולם חוזרים למחנה וג'ון משתף את ארתור ברעיון שלו לשדוד רכבת בגבול המדינה. ארתור עוזר לו ובלילה הם יוצאים עם שון וצ'ארלס לשדוד את הרכבת, שמתגלה כבזבוז זמן כשהם מבינים שאין בה כמעט כסף. הם נמלטים מהחוק בקושי ומצליחים לחזור למחנה.

במחנה ארתור יוצא לדוג עם ג'ק הבן הקטן של ג'ון ואביגיל והם נראים על ידי שני סוכנים מחברת פינקרטון, הסוכן מילטון והסוכן רוס (אותו אנטגוניסט מהמשחק הראשון) ומשוחחים איתם. ארתור חוזר למחנה ומודיע לדאץ' וחוזה. הם מחליטים לברוח דרומה במהירות למדינה השכנה, למויין (Lemoyne).

ארתור מגיע לוולנטיין ובשעה שהוא ודאץ' יושבים בפונדק הם מגלים שאנשיו של לוויטיקוס קורנוול ששדדו מקיפים אותם. הם יוצאים אליהם ובוולנטיין מתפתח קרב ובו שוב הכנופיה נחלצת רק בקושי.

הם חוזרים למחנה בזמן שמייקה מגיע ומספר שהוא מכיר מקום שהכנופיה יכולה לברוח אליו. ארתור וצ'ארלס יוצאים למקום, אבל אחרי שהם מגלים שמתגוררת בו משפחה, הם מוצאים מקום אחר, סמוך לעיירה "רואדס" (Rhodes). צ'ארלס קורא לכנופיה וכולם עוברים למחנה חדש רחוק מהצרות בצפון.

פרק שלישי

הכנופיה מתאקלמת במחנה חדש, ליד העיירה רואדס.

דאץ' יוצא עם חוזה וארתור להסתובב באזור לחקור קצת ובדרך הם רואים עגלת אסירים נוסעת בליווי אנשי חוק ובתוכה ג'וזייה טרילוני. בזמן שדאץ' מדבר עם אנשי החוק בניסיון לשחרר את טרילוני, שאר האסירים בעגלה בורחים ממנה וקופצים על רכבת שנוסעת קרוב. אנשי החוק מבקשים מדאץ' עזרה והוא שולח את ארתור שתופס את הפושעים ומחזיר אותם לשריף גריי ברואדס. שריף גריי מודה להם ומשחרר את טרילוני. בדרך חזרה למחנה טרילוני מספר לחבורה שהעיירה רואדס נשלטת בידי שתי משפחות עשירות בעלות אחוזות מטעים, משפחת גריי, משפחתו של השריף ברואדס, ומשפחת בריית'וויט (Braithwaite) שתי המשפחות רבות ביניהן על שליטה וסחר בעיירה ובאזור כבר עשרות שנים. טרילוני מגלה כי שמועה אומרת שלמשפחות יש מאגרי זהב משלהן.

לאחר מכן, דאץ' מבקש מארתור לחקור את אחוזת משפחת גריי, ושם ארתור פוגש בבו גריי, נער ואחיין של השריף, ועוזר לו להעביר מכתבים לבת זוגו הסודית ממשפחת בריית'וויט. אחרי שסיים לעזור לבו, ארתור וחוזה רוצים להחזיר לבריית׳וויט את המונשיין שלהם אבל גברת בריית׳וויט אמרה שאם הם רוצים עוד כסף שיעשו שיעצבנו במסעדה של רודס בלמויון ריידרס (כנופיה מהשורדים של מלחמת האזרחים). אחרי שעיצבנו את למויון ריידרס, דאץ׳ ומייכה אומרים לארתור שאחרי שימצאו את מערכת הזהב הם ישדדו את שתי המשפחות. אחרי שארתור עשה נזק בשתי המשפחות, דאץ׳ מבקש מארתור וצ׳רלס למצוא את טרלוני ואת הסופר אייג׳נטס שטרלוני דיבר עליהם, ובסוף הסופר אייג׳נטס התגלו כציידי ראשים מתוחכמים וטרלוני החליט להיות עם החבורה עד שיצטרך לעזוב. אחרי שדידת עגלות עם טרלוני, מייכה אומר לארתור ודאץ׳ שקולם אודריס׳קול נמצא בניו הנדאובר וארתור דאץ׳ ומייכה הולכים לדבר איתו בזמן שארתור בסנייפר מתחנן לרצוח את קולם אבל אודריסקול׳ס עשו לו אמבוש והביאו אותו למבצר שלהם ליד בלאקווטר. ארתור ברח למחנה מהמבצר. שלושה שבועות לאחר מכן ארתור עוזר לביל, שן ומייכה אבל הגרייס עשו להם אמבוש ורצחו את שן.

בנקמה ארתור הורג את כל הגרייס כולל שריף גריי. באותו זמן הבריית׳ווט חטפו את ג׳ק הקטן והחבורה הורגת את כל הבריית׳ווט, גברת בריית׳ווט אמרה שהילדים שלה הביאו אותו לאנג׳לו ברונטי שגר בעיר סנט דניס ואם לא שם אז באטלייה. יום אחרי האירוע אג׳נט מילטון ואג׳נט רוס מגיעים למחנה ואומרים שיש לחבורה 4 ימים לברוח מהמחנה או שכל הפינקרטונס יבואו ויחסלו את כולם. ארתור וג׳ון מגיעים לשיידי בל, בניין שהשתמשו בו במלחמת האזרחים. כמה מהלמויון ריידרס היו שם וארתור וג׳ון רצחו את כולם. דאץ׳ מראה לארתור את סנט דניס וצ׳פטר 4 מתחיל.

פרק רביעי

ארתור מוצא את דאץ׳ וג׳ון בסנט דניס ושלושתם מגיעים לאחוזה של ברונטה. אחרי שעושים בשבילו משימה בשביל ג׳ק הם מוציאים את ג׳ק ומביאים אותו לאביגיל, וברונטי אומר לדאץ׳ שהוא, ארתור ועוד כמה מהכנופיה מוזמנים למסיבה של ראש העיר של סנט דניס וברונטה, מה שלא כל כך משמח את ארתור. אחרי שארתור מציל את ראש העיר מאיש שיכור שהטריד אותו, דאץ׳ אומר לארתור לרגל אחר משרת של ראש העיר, בזמן שדאץ׳ מדבר עם הסופר ספרים שהכי אוהב. אחרי שארתור מבין שקרנוול משתף פעולה עם ראש העיר וברונטה, ואחד המקימים של סנט דניס (אפשר לדעת לפי הכיתוב ברכבת הקלה). לבסוף, החבורה פושטים על האחוזה של אנג'לו ברונטה, הורגים את שומריו ודאץ' בעצמו מטביע את ברונטה למוות ומשליך את גופתו לתנין. לאחר מכן החבורה יוצאת לשוד אחרון, חוסה עושה את מה שהיה צריך לעשות, אך נתפס ולאחר מכן נהרג ביריה על ידי אנדרו מילטון. מאוחר יותר במשימה, גם לני נהרג על ידי שני שוטרים שארבו לו ולארתור. שאר החבורה מצליחה לברוח ולהתחבא בבית מסתור כמה שעות, לאחר מכן, הם מתגנבים לאונייה אך היא טובעת וחברי הכנופיה נסחפים ממנה לאי מסתורי.

פרק חמישי

החבורה נסחפת לאי בשם גווארמה, שנשלט על ידי אלברטו פוסאר. לאחר שוטטות קצרה במקום, מוצא ארתור את שאר החבורה, אך הם מתגלים על ידי חייליו של פוסאר. לאחר שהם לוקחים אותם למקום לא ידוע (כנראה למעצר), תושבים מקומיים וברשותם אדם בשם הרקול פונטאיין, מחלצים אותם וביחד עם הכנופיה גוברים על חייליו של פוסאר, אך חאבייר נורה ברגלו ונלקח בשבי. לאחר מכן, ארתור מסתובב באי ונעקץ על ידי יתושים מסוכנים, הוא מאבד את הכרתו ומתעורר כשהוא מוצא את עצמו שבוי וקשור באחד המוקדים של חיילי פוסאר, תוך כדי שאיש אחד מענה אותו ומפציר בו להגיד לו מי הוא באמת. ארתור מצליח להשתחרר מהכיסא בו היה קשור וגובר על האיש, ביחד עם עוד שבוי הם משחררים שבויים נוספים וגוברים על שאר החיילים. לאחר מכן, דאץ' וארתור הולכים לחלץ את חאבייר, ובדרך הם מובלים על ידי אישה מסתורית אך לבסוף נבגדים על ידה, ודאץ' הורג אותה. השניים מחלצים את חאבייר בהצלחה. לאחר מכן, ספינת קרב מגיעה וכל האי מותקף על ידי חייליו של פוסאר. ופונטאיין, שאר המקומיים והכנופיה נלחמים נגדם מטביעים את הספינה ומנצחים. לאחר מכן, הכנופיה עם עוד כמה מקומיים ברשות פונטאיין, יוצאים לתקוף את מקום בסיסם של חיילי פוסאר. הם מתגברים עליהם, ולאחר מכן ארתור הורג את פוסאר לאחר שירה ממגדל בתותח, לאחר סיום האירוע, החבורה נפרדת מפונטאיין ומשאר המקומיים וחוזרת הביתה בסירה. ארתור מגיע אל בית הכנופיה, אך אף אחד לא נמצא בו. בזמן שהוא שם, ארבעה שליחים של אנדרו מילטון גם מגיעים לבית, וארתור הורג אותם. לאחר מכן, הוא מתאחד עם הכנופיה. לאחר שארתור מגיע לבית הכנופיה החדש ומתאחד עם כל חברי הכנופיה המורחבת ונשותיה, המקום מותקף על ידי אנשיו של אנדרו מילטון. אך ארתור, בליווי של סיידי ושאר חברי הכנופיה, גוברים עליהם. לאחר מכן, צ'ארלס וארתור יוצאים לחלץ ילדות ונערות שנשבו בידי כנופיה אחרת לצורכי סחר וזנות. ארתור לא חש בטוב, והולך להיבדק אצל רופא בסנט דניס, שם הרופא מבשר לו שהוא חולה בשחפת ועומד למות.

פרק שישי

הכנופיה מתאקלמת במחנה חדש ליד העיירה אנסבורג, כאשר לכנופיה מצטרפים שכירי חרב חדשים, עמיתיו של מייכה. הכנופיה מתכוננת לשדוד רכבת בבעלות צבא ארצות הברית כאשר המתח בין ארתור לדאצ׳ עולה. במהלך הפשיטה על הרכבת ג׳ון נפצע ודאצ׳ חוזר להביא אותו. ארתור, סיידי ושכיר חרב נוסף מצליחים לשדוד את הרכבת ולפוצץ את הגשר כך שהרכבת מתרסקת לתהום. לאחר מכן דאצ׳ חוזר ומודיע שג׳ון נהרג. כשהכנופיה חוזרת מתברר שסוכנות פינקרטון בהובלתו של מילטון חטפה את אביגיל והם מחזיקים אותה בבסיס ליד הים. דאצ׳ ושאר הכנופיה מסרבים להציל אותה בטענה שהם חייבים לברוח. ארתור וסיידי יוצאים להציל אותה. בבקתה שבה הוחזקה אביגיל ארתור הגוסס ממחלתו מתעמת עם מילטון, שחושף כי מייכה היה המודיע המשטרתי של הסוכנות ושמולי הופללה בתור המלשינה. מילטון כמעט הורג את ארתור אך אביגיל מחסלת את מילטון ביריית אקדח. לאחר מכן אביגיל מגלה לארתור שהיא וג׳ון החביאו תיבת אוצר במחנה ומביאה לו את המפתח. סיידי ואביגיל בורחות וארתור חוזר למחנה לעימות האחרון עם דאצ׳ וכנופייתו. כשארתור מגיע למחנה הוא מגלה לדאצ׳ שמייכה היה המודיע המשטרתי, דבר שמייכה מכחיש ודאצ ממאן להאמין. לפתע, ג׳ון חוזר, חבול ופצוע, ומאשים את דאצ׳ בכך שהשאיר אותו למות בשוד הרכבת. דאצ׳, נחוש לברוח מהמחנה, מכריז שארתור וג׳ון הם בוגדים ואוסף את כל חברי הכנופיה שנשארו לצידו. באותו זמן סוכנות פינקרטון פושטת על המחנה. דאצ׳ וכנופייתו בורחים להרים וכך גם ארתור וג׳ון. דאצ׳ מנסה לחסל את ארתור וג׳ון אך אלה מצליחים לחמוק ולחסל את רוב סוכני פינקרטון. בבסיס ההר ארתור מספר לג׳ון שהוא יודע על האוצר שהוא ואביגיל קברו במחנה אך ג׳ון מחליט לברוח ולהתאחד עם משפחתו ומפציר בארתור לברוח גם הוא. בנקודה זו ניתנת לשחקן שתי אפשרויות: האם לעזור לג׳ון לברוח ולעכב את הפינקרטונים, או שמא לחזור למחנה ולאסוף את האוצר של ג׳ון ואביגיל.

אם השחקן מחליט לעזור לג׳ון לברוח- ארתור מחליט לעזור לג׳ון לברוח ומעכב את הסוכנים על ההר. לאחר מכן מייכה מתנפל על ארתור והם נלחמים בקרב פנים אל פנים. בזמן שמייכה מכריע את ארתור החבול, דאצ׳ מופיע. ארתור מתחנן בפניו שיציל אותו, אך הוא שותק. בנקודה זו שוב יש שני סופים אפשריים:

- אם לארתור יש רמת כבוד גבוהה, דאצ׳ יקרא למייכה ושניהם ינטשו אותו על ההר. ארתור יגסוס, וימות כאשר הוא רואה לאחרונה את זריחת השמש.

- אם לארתור יש רמת כבוד נמוכה, מייכה יוציא את ארתור להורג ביריית אקדח, יירק על גופתו וילך כאשר הוא צוחק צחוק מרושע.

אם השחקן מחליט לחזור אל האוצר- ארתור מחליט לחזור לולקחת את האוצר. הוא יורד מההר ומתקדם לעבר המחנה תוך כדי שהוא מחסל רבים מסוכני פינקרטון. ארתור מגיע למחנה העולה בלהבות, ומוצא את האוצר, שמונה חצי מיליון דולר, בתוך מערה בסמוך למחנה. הוא סוחב את השקים הכבדים מלאי הדולרים מחוץ למערה אך שם פוגש במייכה, שמתנפל עליו. ארתור ומייכה נלחמים בקרב פנים אל פנים, כשמייכה חמוש בסכין. בזמן שמייכה מכריע את ארתור החבול, דאצ׳ מופיע. ארתור מתחנן בפניו שיציל אותו, אך הוא שותק. בנקודה זו שוב יש שני סופים אפשריים:

- אם לארתור יש רמת כבוד גבוהה, דאצ׳ יעזוב את המקום יחד עם מייכה. ארתור יגסוס וימות כשהוא רואה לאחרונה את זריחת השמש.

- אם לארתור יש רמת כבוד נמוכה, דאצ׳ יעזוב את המקום ומייכה יתקע לארתור סכין בגב, פשוטו כמשמעו. ארתור יגסוס וימות.

בכל הסופים האפשריים ארתור מת, ג׳ון מצליח לברוח ולהתאחד עם משפחתו וגורל כנופיית ואן דר לין נותר לוט בערפל.

פרק שביעי - אפילוג - חלק 1

המשחק קופץ לשנת 1907 וחוזרים לשחק את ג'ון שמנסה לבנות את חייו עם אביגיל וג'ק. ג'ון מצליח להשיג עבודה בחווה ליד strawberry אבל עד מהרה מסתבך עם כנופיה שמתנכלת לחווה ומצליח להרוג את מנהיגם אך גורם לאביגייל לעזוב כי הפר את הבטחתו שלא יחזור לחייו כפורע חוק. ג'ון מקבל טלגרמה מסיידי אדלר שמבקשת ממנו עזרה בעבודתה כציידת ראשים ומבטיחה לו שתעזור לו במצבו הכלכלי. ג'ון מצליח להתחבר חזרה עם Uncle וצ'ארלס סמית' ויחד הם עוברים לגור בבית שהם בנו בעצמם ומתחילים לנהל חווה משל עצמם ולאחר מכן גם אביגיל וג'ק חוזרים. לאחר זמן מה סיידי חוזרת עם מידע על מייכה שנמצא בהרים, החבורה ממשת את הבטחתה ויוצאים על מנת להרוג אותו. הם מוצאים את מייכה ודאטצ' בהרים ולאחר תיקו מקסיקני דאטצ' מבין שמייכה בגד בו ויורה בו וג'ון הוא זה שגומר אותו סופית. כל קשרי הכנופיה מתפרקים, חברים רבים כולל ארתור מתים במהלך המשחק, הנערות הולכות כל אחת לדרכה, סיידי הולכת לדרום אמריקה וצ'ארלס לקנדה.

בסצנה שלאחר הכתוביות מגיע סוכן הפינקרטון אדגר רוס לחוותו של ג׳ון ומשקיף על החווה. סצנה זו מכינה את הבמה לעלילת המשחק Red dead Redemption.


משחקיות

Red Dead Redemption 2 הוא משחק פעולה והרפתקאות בסגנון עולם פתוח המתרחש במערב הפרוע בארצות הברית של סוף המאה ה-19. במשחק יש אפשרות לשחק בגוף שלישי או בגוף ראשון.

גיבור המשחק הוא ארתור מורגן. חבר בכנופית שודדים. במשחק יש אפשרות לישון, לאכול ולהתנקות. מעשים אלו ישפיעו על ארתור בצורות שונות, חלקן בצורת תגובות של דמויות במשחק לארתור וחלקן גם בשינויי מהירות הריצה של ארתור והסיבולת שלו.

במשחק חוזרות מערכות מהמשחק הקודם כמו מד הכבוד של השחקן שמשפיע על העלילה המרכזית במשחק ועל תגובות שהוא יקבל מדמויות אחרות, ומערכת הקרב שדומה למשחק הראשון. למשחק גם נוספו שיפורים ותוספות למערכות הקיימות (Dead eye System ו-Duels System). במשחק נוספו גם האפשרויות לשחות, לצוד ולדוג. את הפרוות והבשר שמשיגים אפשר למכור בשביל כסף או ליצור מהן כל מיני דברים. אפשר גם לשמור את הבשר לאכילה או תרומה למחנה של הכנופיה, אבל בשר שיישאר אצל השחקן יותר מידי זמן יתקלקל ואכילתו תגרום להשפעות רעות על הסיבולת והמראה החיצוני של ארתור.

המשחק גם מוסיף את האפשרות להסתפר ולשנות את סגנון השיער ושיער הפנים של הדמות שנשחק איתה. השיער במשחק גדל עם הזמן ואחרי גזירה שלו השחקן יצטרך לחכות עד שיהיה לו מספיק שיער בשביל חלק מהעיצובים. כמו כן שינויים כאלו ישפיעו על התגובות שארתור יקבל מהסביבה בעולם.

במשחק ישנה אפשרות לתקשר עם כל דמות במשחק, מהדמויות הראשיות ועד לאנשים רגילים (NPC). התקשורת עם הדמויות תשפיע על מד הכבוד של ארתור. אם ארתור יחליט לברך דמות שולית, שאר הדמויות יתייחסו אליו בצורה טובה יותר. אם הוא יקלל מישהו הדמויות יגיבו בהתאם ויתנהגו אליו בשנאה כל פעם שיעבור בעיירה שלהן.

המשחק מוסיף גם אפשרויות לבחירות חופשיות שהשחקן יכול לעשות במהלך העלילה וישפיעו על המשימות שיעשה ועל סוף המשחק שיקבל. במשחק יש כמה דרכים לסיום הסיפור והתנהגות נחמדה לדמות במשחק יכולה להביא לסוף טוב יותר או לסוף רע.

מולטיפלייר

חוץ ממצב משחק יחיד ישנו גם מצב משחק מרובה משתתפים, בו השחקנים מעצבים לעצמם את הדמות הייחודית להם. השחקנים יכולים לבצע משימות עם שחקנים אחרים, ולערוך קרבות, מרוצים ועוד.

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא Red Dead Redemption 2 בוויקישיתוף