אחרי ש...

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אחרי ש...
After
מבוסס על אחרי ש...
אנה טוד
בימוי ג'ני גייג'
הופק בידי ג'ניפר גיבגוט
אנה טוד
מארק קנטון
קורטני סולומון
אהרון לויץ
מאדו ויליאמס
סוון טמל
דניס פלינו
תסריט סוזן מקמרטין
תמרה צ'סטנה
ג'ני גייג'
עריכה מישל הריסון
שחקנים ראשיים ג'וזפין לנגפורד
הירו פיינס-טיפין
דילן ארנולד
שיין פול מקגי
מוזיקה ג'סטין בארנט
צילום אדם סילבר
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה קלמייפל מדיה
אופספרינג אנטרטיינמנט
סרטי וולטאז'
ואטפד
דיימונד פילם פרודקשנס
חברה מפיצה סרטי אווירון (אנ')
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 12 באפריל 2019
משך הקרנה 106 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה דרמהרומנטי
תקציב 14 מיליון דולר[1]
הכנסות 69.5 מיליון דולר[1]
הכנסות באתר מוג'ו after2019
סרט הבא אחרי שהתנגשנו
www.after-themovie.com
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אחרי ש...אנגלית: After) הוא סרט דרמה רומנטי אמריקאי משנת 2019 אשר בוים על ידי ג'ני גייג', לפי תסריט שכתבו סוזן מקמרטין, תמרה צ'סטנה וג'ני גייג'.[2][3] את הדמויות הראשיות מגלמים הירו פיינס-טיפין וג'וזפין לנגפורד.[3] הסרט מבוסס על הרומן After, אותו כתבה אנה טוד (אנ').[4]

סדר הסרטים של "אחרי ש.." הוא 1. אחרי ש 2. אחרי שהתנגשנו 3. אחרי שנפלנו 4. אחרי שהגענו לסוף הטוב 5. אחרי שהכל נגמר

הסרט יצא לאקרנים ב-12 באפריל 2019, בהפצת "סרטי אווירון".[5] במאי 2019 נמסר על המשכון, שנקרא "אחרי שהתנגשנו".

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

טסה יאנג עוברת לתוך חדר המעונות שלה עם עזרה מאמא שלה, קרול, והחבר שלה, נואה. היא פוגשת את השותפה לחדר שלה, סטף, ואת החברה שלה, טריסטן. לאחר מכן, קרול טוענת כי היא לא מרוצה מהשתיים תוך שהיא אומרת לטסה שהן ישפיעו עליה לרעה. זאת בתגובה מבטיחה שלא תתפתה אחריהן.

למחרת, ביום הראשון של טסה בקולג' היא פוגשת בלנדון גיבסון וחוברת אליו. בהמשך, היא פוגשת את הרדין סקוט בחדרה, וזאת תוך שרק מגבת עוטפת את גופה, בעקבות כך שיצאה מהמקלחת. בסמוך לכך, נכנסת סטף לחדר, אשר מציעה לה לבוא למסיבה עם חבריה, אך טסה מסרבת. ביום שלאחר מכן, טסה רואה את הרדין בבית הקפה יחד עם מולי וזד. היא פוגשת בסטף שוב בספרייה והיא משכנעת אותה לבוא למסיבה שנמצאת בבית האחווה, שם היא פוגשת את החברים שלה; זד, מולי, ג'ייס והרדין. תוך שכולם עושים היכרות, ג'ייס משכנע אותה לשתות מעט ומיד מתחיל משחק של "אמת או חובה", בו טסה מתגלה כבתולה ומתבקשת להתנשק עם הרדין. זאת מסרבת, ועוזבת את המקום. היא מתקשרת לנואה, אבל הוא שופט אותה על כך שהיא שותה וחוגגת בשעות מאוחרות במקום ללמוד. תוך שהיא בסערת רגשות, היא מנתקת את השיחה ומסתובבת בבית האחווה עד שמגיעה בטעות אל חדרו של הרדין מבלי לדעת זאת. תוך כדי שהיא מתהלכת בחדר, טסה מוצאת את הספר "אנקת הגבהים" ונתקלת בהרדין שמביט בה מהצד. הרדין מפתח עמה שיחה, והם כמעט מתנשקים, אך היא במהירות הולכת.

בשיעור ספרות שהתקיים למחרת, טסה יושבת ליד לנדון ונכנסת לעימות עם הרדין על הספר "גאווה ודעה קדומה". בהמשך, מספר לה לנדון כי הוא והרדין הולכים להיות קרובי משפחה בשל אירוסיהם של אמו ואביו של הרדין. הרדין פונה אל טסה ומתעקש שיתחילו מחדש, מזמין אותה להצטרף אליו לסיבוב על שפת הנהר. זאת נענית להצעה, והשניים נכנסים בבגדים מינימליים אל הנהר, ומיד מתחילים להתנשק ולהתגפף. לאחר מכן, הם הולכים לארוחה אליה מצטרפים מולי וזד, שמכעיסים את הרדין ומבקשים מטסה לחכות ליד הבר. טסה מספרת להרדין שהיא מתכננת לספר לנואה, חבר שלה, על כל הסיפור ביניהם, אבל הרדין מצהיר בפניה שהוא מסוגל לאהוב כמה נשים בו זמנית ולא יוצא עם אחת מסוימת אז אין טעם שתעשה זאת. טסה נפגעת, יוצאת מן המקום ולמחרת מגלה כי נואה הגיע לבקר אותה בהפתעה.

לאחר מכן, נודע לטסה כי הרדין גרם לאנדרלמוסיה שלמה בביתו וכי הוא שבר ופירק חפצים. זאת ממהרת לסור לשם ומתעמתת איתו. לבסוף, השניים מתחבקים ומתנשקים. ביום שלמחרת, טסה הולכת חזרה לחדר המעונות שלה, ובדרך נתקלת בנואה שמגלה על מערכת היחסים שלה עם הרדין ופוצח איתה בריב. לקראת סיום הריב, מחליט נואה לעזוב את המקום תוך שהוא מתעלם מטסה ומודיע לאמא שלה על כל מה שקרה. זאת ממהרת לבוא אל הקולג' ומזהירה את טסה כי אם תבחר בהרדין היא תפסיק לממן אותה. טסה בוחרת בהרדין ואמה עוזבת את המקום.

בהמשך הסרט, הרדין מוצא דירה חדשה בשביל שניהם ושניהם נוכחים בחתונה של אבא של הרדין ואמו של לנדון. הרדין מגלה לטסה שאביו היה שיכור ואמו הותקפה על ידי חבריו השיכורים של אביו. טסה מנחמת אותו ושניהם חוזרים לדירתם במטרה לקיים יחסי מין. בסצנה הבאה, בזמן שהם באמבטיה ביחד, הרדין כותב על הגב של טסה "אני אוהב אותך". השניים חושבים שהם הגיעו לשקט הנפשי שלהם, אך בדיוק מקבל הרדין מסרון ממולי שקוראת לו לבוא למקום מפגש מסוים. טסה קוראת את המסרון ומוטרדת ממנו מאוד. היא מתחילה לריב עם הרדין ושואלת אותו מדוע מולי רוצה להיפגש איתו. הוא בתגובה אומר לה שהיא צריכה לסמוך עליו ולהישאר בבית. לאחר כמה דקות היא מחליטה ללכת אל מקום המפגש, שם נודע לה כי הרדין היה איתה אך ורק בגלל משחק ה-"אמת או חובה". היא מתחילה לבכות והרדין מצהיר בפניה שהוא באמת אהב אותה מעבר למשחק. טסה, המומה ושבורת לב, בורחת מהרדין. הוא עוקב אחריה ומנסה להסביר שזה היה לפני שהוא ידע מי היא ושהוא באמת אוהב אותה אבל היא לא מאמינה לו. טסה מחליטה להשלים עם אמה ועם נואה בסצנה שלאחר מכן.

בסוף הסרט, במהלך שיעור ספרות, פרופסור סוטו נותנת לטסה עבודה שהוגשה על ידי הרדין, תוך שהיא אומרת לה שהעבודה הייתה צריכה להיות מוגשת אליה. כאשר טסה קוראת את העבודה, היא הולכת בחזרה לנהר בו היא התנשקה לראשונה עם הרדין. הרדין מקריא ברקע את העבודה ואומר "פעם שאלת אותי את מי אני הכי אוהב בעולם. היום אני יכול להגיד שזאת את".

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

יציאה לאקרנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט "אחרי ש..." יצא לאקרנים ב-12 באפריל 2019, בהפצתם של סרטי אווירון.[5]

בקופות[עריכת קוד מקור | עריכה]

תקציב הסרט הוא 14 מיליון דולר.[2] בארצות הברית הצליח הסרט לגרוף 6,002,349 מיליון דולר בשבוע צאתו ובכך דורג כסרט ה-8 הרווחי ביותר לאותו השבוע.[6] שבוע לאחר מכן, ירד אל המקום ה-10 כאשר גרף סכום של כ-2,381,995 דולר.[7] נכון לסוף אפריל 2019, הרוויח הסרט בכל העולם 44 מיליון דולר בסך הכל.[8]

בסך הכל, הרוויח הסרט בשבוע צאתו בעולם כ-12 מיליון דולר.[9]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]