החבר'ה הטובים (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
החבר'ה הטובים
סוגה דרמה עריכת הנתון בוויקינתונים
יוצרים ליאורה קמינצקי
גל פרידמן
כותבים ליאורה קמינצקי
גל פרידמן
יובל גרנות
ורד שפירא
בימוי ליאורה קמינצקי
שירלי שטרן
יובל גרנות
רביטל צימרינג
שחקנים ניר שעיבי
אביטל אוז
גיא אריאלי
אולגה טיטוב
רותם אבוהב
לביא זיטנר
אריק משעלי
תומר בן-דוד
נטע גרטי
ארץ מקור ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות עברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 3 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 39 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיקים בפועל טרי דיקר לוי
חברת הפקה איגואנה הפקות
נגה תקשורת
עורכים טל שפי, עופר זר, מיקי זר
צלמים בועז יהונתן יעקב
אורך פרק 30 דקות
שידור
רשת שידור בישראל ערוץ הילדים
ערוץ 2,טלעד
תקופת שידור מקורית 19992002 (30 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

החבר'ה הטובים היא סדרת דרמה ישראלית לנוער ששודרה בין השנים 19992002 בערוץ הילדים. בהמשך שודרה הסדרה גם בערוץ 2.

הסדרה כללה שלוש עונות וזכתה לרייטינג גבוה יחסית ולמעריצים רבים מקרב ילדי ישראל. שיר נושא הסדרה, הנקרא באותו שם, נכתב על ידי ליאורה קמינצקי והולחן ובוצע על ידי להקת נערי רפול. השיר אף מופיע באלבומם "אהבה כתומה" שיצא ב-2001.

הסדרה כללה 39 פרקים בכל שלוש העונות שלה. העונה הראשונה שודרה ב-1999, העונה השנייה ב-2000 והעונה השלישית ב-2002.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה סובבת סביב סיפורם של נערים מתבגרים בני מעמד חברתי בינוני-נמוך מראשון לציון, בתקופת לימודיהם בבית הספר התיכון "עמית עמל". עיקר העלילה סובב את סיפורם של אסי, תלמיד תיכון, וגולן, עבריין משוחרר, שני אחים למשפחה קשת יום, לאחר שאביהם נטש את המשפחה. סיפורם מתחבר לסיפוריהם האישיים של חבריו של אסי לתיכון ולשכונה.

הסדרה עוקבת אחר קשיים, משברי גיל ההתגברות, אהבות, עדתיות ודעות קדומות, סמים, וחיכוכים בין גיבורי הסדרה והסובבים אותם.

הדמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אסי לוי (ניר שעיבי) - בנם של חזי וברכה, אחיהם של גולן ונתי, חבר טוב של דודי וגם חבר של מאור, דנה ונטלי. הקים זולה מאוטובוס ישן בה הוא וחבריו שוהים המון, ומוסך לתיקון כלי רכב בו הוא עובד. בן זוגה לשעבר של טניה. חכם ובוגר מאוד לגילו, ולעיתים קרובות אף מאחיו הגדול גולן. חברו הטוב ביותר של דודי. בעונה הראשונה אילן הרוש עבריין שהתחיל עם טניה אסי והוא רבים בגלל זה והם קובעים להיפגש בחורשה לקרב. מאור, דודי, וגולן מנסים לשכנע את אסי לרדת מהקרב אבל הוא לא משתכנע טניה ונטלי הלכו לדבר עם אילן הרוש שירד מהקרב הוא הסכים בתמורה שטניה תצא איתו נטלי אומרת לה שאין סיכוי שהיא יוצאת איתו והוא נוגע בה ואומר לה שלא תתערב והיא מעיפה לו סתירה והוא אומר לה שהוא לא מבטל את הקרב לבסוף אסי הולך לחורשה וטינה אומרת לו שאם הוא פוגש אותו אז נגמר בניהם לבסוף הוא הלך לפגוש אותו והם נפרדו. אסי והוא נפגשים בחורשה במהלך הקרב אסי זורק את הסכין שלו והוא מספר לו שטניה עזבה אותו ובמקום להלחם הוא ואסי מדברים והוא הולך. בעונה השלשית התאהב בגאיה מתאהב בה ונוצר איזה שהוא התחלה של משהוא. בהתחלה היא הגיע לתקן את האופנוע שלה במוסך של אסי ובהמשך התגלה שהיא המורה למטמטיקה החדשה שלו בבית ספר. ולאחר כמה זמן היא התפטרה. בהמשך העונה השלישית שלומי, אסי, ומאור הולכים לניסיון לגיבוש בצבא ובסוף הם פורשים בגלל התנהגותו של המפקד וגם בגלל שמאור לא הרגיש טוב.
  • גולן לוי (אריק משעלי) - בנם של חזי וברכה, אחיהם הגדול של אסי ונתי. גולן הוא בעל רקע פלילי. בתחילת העונה השנייה עובד עם אורן קדוש וויקטור אבל בסוף מתגלה שהוא שהיה סמוי של המשטרה והוא הסגיר אותם למשטרה והם נעצרו. מאוהב בחברה של אחיו אסי, טניה. בהמשך הסדרה הוא וטניה מנהלים קשר רומנטי ואף עוברים לגור ביחד במהלך העונה השלישית.
  • נתי לוי (תם גל) - בנם חזי וברכה, אחיהם הקטן של גולן ואסי. ילד נבון. בתחילת העונה השנייה עובד עם אורן קדוש. אורן קדוש רוצה למכור סמים דרך נתי ונתן לו להחביא תיק עם סמים. לבסוף גולן מגלה מנתי שהוא עובד עם אורן קדוש ואז גולן הולך לדבר עם ויקטור ואורן קדוש שיחרור את נתי ובתמורה לזה הוא יעבוד איתם. הוא עובד איתם במקום נתי אסי מגלה שגולן נפגש איתם והוא רוצה להסגיר אותו למשטרה הוא הולך לתחנת משטרה אך לבסוף הוא לא מסגיר אותו בסוף מגלים שגולן היה סמוי של המשטרה והוא זה שהסגיר אותם.
  • נטלי כהן (אביטל אברג'יל) - הבת של ריטה, אחותו למחצה של מאור, חברה טובה של דנה, בת זוגו לשעבר של דודי נערה יפה שרבים מתאהבים בה. תחביבה הוא ציור. בפרק הראשון של העונה הראשונה יצא עם שחר שניסה לאנוס אותה לבסוף דודי מספר את זה לגולן וגולן מארגן חברה להרביץ להם ואסי מצטרף אליהם לבסוף אסי מרביץ לערן ודודי לשחר לבסוף נטלי אומרת להם להפסיק להרביץ להם שהם לא עשו לה כלום. והם עוזבים אותם. בעונה השנייה לומדת ציור אצל בן שמתאהב בה והיא בו בהמשך הם טסים לאמסטרדם בעיניי עבודה. צייר את נטלי בערום ובא אליו קונה שראה את הציור שלה ורצה לקנות אותו בהתחלה לא רצה למכור לו אבל לאחר מכן שינה את דעתו למרות התנגדותה של נטלי שלא רצתה שימכור את זה. דודי ראה את נטלי עצובה והיא סיפרה לו הכל והוא אסי וגולן גונבים לו את הציור לפני שהספיק למכור אותו ודודי מביא אותו לנטלי. היא חושבת שהיא מצאה את אבא שלה בגלל שהיא עשתה בייביסיטר על ילדה שהבן זוג של האמא של ילדה יש ילדה בגיל של נטלי. נטלי בודקת עליו כל מיני פרטים לבסוף מתגלה שהוא לא אבא שלה. בעונה השלישית עבדה עם אריק בסטודיו של אריק הם נרשמים לתחרות אומניות נטלי עושה את כל העבודה במקומו ובסוף הם זוכים והוא לא מזכיר אותה בתודות. לאחר מכן נטלי מתעמת איתו לגבי זה שלא הזכיר אותה והיא מטפטרת והוא מפטר אותה בגלל איך שדיברה אליו. בסוף התחרות אור המתחרה שלה בתחרות אמוניות הציע לה לעבוד איתה. עושה מדיטציה עם שארמה חבר ילדות של אסי בהתחלה היא מזלזלת בזה ולבסוף היא מתחברת לזה.
  • מאור כהן (לביא זיטנר) - הבן של הלל, האח למחצה של נטלי וגאון מחשבים. הוא מתאהב בטניה, אך היא לא מעוניינת בו. בעונה השנייה הוא מכיר את לי ונגרר לצריכת סמים בעקבותיה ולבסוף נשלח עקב כך ל"מרכז לבריאות הנפש גהה" שבפתח תקווה, ובסוף משתחרר ממנו בעזרתו של גולן. בהמשך העונה השלישית שלומי, אסי, ומאור הולכים לניסיון לגיבוש בצבא ובסוף הם פורשים בגלל התנהגותו של המפקד וגם בגלל שמאור לא הרגיש טוב.
  • דודי אלקיים (גיא אריאלי) - בנו של משה, חבר טוב של אסי, מאור, וגולן, ודנה בן זוגה לשעבר של נטלי. דודי הוא כדורגלן מוכשר שאביו לא מוותר לו ומצפה ממנו לקריירה מוצלחת בתחום.קיבל הצעת עבודה באמסטרדם והחליט להיענות לה.בהתחלה שיחק בקבוצת הנערים של נחלת יהודה ובמקביל התקבל לקבוצת אייאקס אמסטרדם ועבר לשם.לאחר מכן חזר לארץ בעקבות געגועים לחברתו. קיבל הצעה גם ממכבי חיפה וגם מבית"ר ירושלים, ובסוף הסדרה חתם במכבי תל אביב. במהלך העונה השלישית הופך לבן זוגה של לי. חברו הטוב ביותר של אסי. בהמשך העונה השלישית אבא שלו יוצא עם שירה דודי מתנגד ליחסים בניהם. הוא מדבר עם אמא שלו לגביה והוא מגלה שהיא ואבא שלו התגרשו ושירה הייתה העורכת דין במשפט של ההורים שלו. כש דודי שומע את זה הוא בהלם וכועס שהסתירו ממנו את זה. בסוף אחרי כמה זמן הוא נותן לה הזדמנות ומנסה להתקרב אליה.
  • טניה רוזנבאום (אולגה טיטוב) - עולה חדשה מחבר המדינות. היא מתעניינת במוזיקה ועובדת בתור DJ. במהלך הסדרה היא הופכת לחברתו של אסי. במהלך העונה השנייה בוגדת באסי עם גולן אחיו הגדול של אסי, ואף עוברת לגור איתו בעונה השלישית. בסוף הסדרה היא עוברת לניו יורק על מנת ללמוד מוזיקה.
  • דנה (רותם אבוהב) - חברתה הטובה של נטלי בכך שהיא תומכת ומייעצת לה המון. במהלך הסדרה מתאהבת בשלומי, בחור דתי, אשר מתאהב גם הוא בה. הזוגיות ביניהם חווה קשיים רבים בשל הבדלי הדת בין השניים. באמצע העונה השלישית היא ושלומי נפרדים. בעונה השנייה היא עובדת בעיתון של אמא של טניה.
  • שלומי (תומר בן-דוד) - (עונה 3; משני בעונות 1-2) - בחור דתי. מתקבל ליחידה קרבית בצבא, אך בשל היותו דתי, הוא מתלבט האם יצליח להשתלב בה. מאוהב בדנה, אולם באמצע העונה השלישית הם נפרדים. בעונה הראשונה והשנייה עובד בבורגר אצל שמעון. בעונה השנייה מפגין נגד הבורגר שרוצה להיות פתוח בשבת ודנה רוצה לעשות מסיבת יום הולדת לנתי שם אך לבסוף הוא מבטל את ההפגנה כי הוא הגיע לפשרה עם דנה שיעבירו את זה למוצאי שבת והוא יבא להם קוסם בסוף מתגלה שהוא היה הקוסם, מתנדב בתנו לחיות לחיות והוא, מאור, ודנה מצילים כלב שרוצים לעשות עליו ניסוים. הם פורצים לכלבייה של תנו לחיות לחיות ומצילים אותו ועוד כלבים. בעונה השלישית גולן מסתבך בחובות ומחפש להרוויח כסף הוא רואה ששלומי מתעסק עם מצורים ושלומי אומר לו שזה מוצרים שהגמ״ח תרם לאנשים מסכנים ושהגמ״ח עוזר לאנשים שהם לא רק דתיתים כש גולן שומע את זה הוא מגיע לישיבה של שלומי ופוגש את הרב שלו ומספר לו שקרים ומבקש ממנו הלוואה הרב שלו אמר שהוא יחשוב על זה בינתיים אנשים שגולן חייב להם כסף רודפים אחריו גולן מגיע לישיבה באמצע לימוד ואומר כשהוא לחוץ שהוא בא ללמוד ואז אנשים נכנסים לשיעור וכולם מקיפים אותם וגולן בורח ומתחבא איפה שהוא בישיבה שלומי אומר לגולן שחבל ששיקר לו ושהוא לא סיפר לאף אחד על המצב שלו בסוף הוא ושלומי הולכים רב וגולן מספר לו את האמת ואת זה שהוא רוצה להיות עורך דין והרב נותן לו הלוואה תמורה לזה שיבוא לישיבה ויתנדב שם פעמיים בשבוע. בהמשך העונה השלישית שלומי, אסי, ומאור הולכים לניסיון לגיבוש בצבא ובסוף הם פורשים בגלל התנהגותו של המפקד וגם בגלל שמאור לא הרגיש טוב, והוא ולי מצילים ילד בשם סבי שאבא שלו מחטיף לו מכות.
  • לי גנור (נטע גרטי) - (עונה 3; אורחת בעונה 2) - ילדת רחוב נרקומנית העוברת להתגורר בעונה השנייה יצא עם מאור ונתנה לו טריפ שהכניס אותו לבית משוגעים. בעונה השלישית בביתם של דודי ואביו לאחר שאביו של דודי פגע בה בתאונת דרכים במהלכה לי נפצעה קל. לאחר מכן מתאהבת בדודי והוא מתאהב בה לאחר שנפרד מחברתו נטלי באמצע העונה השלישית. כמו כן, היא גם מתפייסת עם מאור באחד מפרקי העונה השלישית לאחר שהיא סיבכה אותו עם הסמים. והיא ושלומי מצילים ילד בשם סבי שאבא שלו מחטיף לו מכות.

דמויות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • משה אלקיים (אורי גבריאל) - אבא של דודי עובד עירייה נמצא עם דודי באימונים. הוא רוצה שדודי יצליח בקרייה שלו ככדורגלן. בעונה השלישית הוא עשה תאונה דרכים קלה ופגע בלי. לאחר שפגע בה לקח אותה לבית חולים ואז הוא גילה שאין לה בית אז הוא אותה אליו הביתה שתגור שם איתו ועם דודי עד שתשתקם.
  • שירה (אוולין הגואל) - (עונה 3) בת זוגתו של משה דודי מתנגד ליחסים בניהם. דודי מדבר עם אמא שלו לגביה והוא מגלה שהיא ואבא שלו התגרשו ושירה הייתה העורכת דין במשפט של ההורים שלו. כש דודי שומע את זה הוא בהלם וכועס שהסתירו ממנו את זה. בסוף אחרי כמה זמן הוא נותן לה הזדמנות ומנסה להתקרב אליה.
  • ריטה כהן (ריטה שוקרון) - אמא של נטלי, אשתו של הלל אבא של מאור.
  • הלל כהן (אריה צ'רנר) - אבא של מאור, נשוי לריטה אמא של נטלי. עובד במפעל בעל המפעל רוצה לפטר את כל העובדים והוא וכל העובדים עושים הפגנה במקום העבודה שלהם. מאור מפתח תוכנה למחשב ורוצה שהבוס של אבא שלו ישקיע בזה אבל הוא מתנגד לזה כי הוא רוצה להיות זה שמפרנס אותם וזה מבייש אותו שהוא ישקיע בבן שלו כסף והוא גם לא רוצה שהוא יעשה להם טובה. מאור מנסה לשכנע אותו שמודבר בהמון כסף ושהוא יכול לעזור לו ולמשפחה אבל אבא שלו מתנגד. בהמשך מאור נפגש עם הבוס שלו מאחורי הגב שלו והוא מגלה את זה בטלוויזיה כשבא התקשורת לראיין את הבוס שלו. כש אבא שלו ראה את זה הוא כעס עליו והם רבו ואז מאור נפגש שוב עם הבוס של אבא שלו שישקיע במה שהוא פיתח אבל מהרעש של ההפגנה בחוץ מאור התחרט ועזב את הפגישה והצטרף אליהם להפגין ומאור העיף עוגה לפרצוף לבוס של אבא שלו.
  • סוניה (טניה סובול) אמא של טניה עובדת בעיתון שדנה כותבת בה את הכתבה על העובדים הזרים. מנהלת רומן עם הבוס שלה יואב.
  • פבל (פאבל ציטרינאל) אבא של טניה עובד כמנקה רחובות מתנגד שטניה תצא עם אסי כי אין לו מקצוע רציני בגלל שהוא עובד במוסך לבסוף אסי מגלה שהוא מנקה רחובות והוא אמר שטניה ואשתו לא יודעות מזה אסי הבטיח שלא יספר לו כלום. בהמשך מגלה את הרומן שיש לאמא של טניה עם יואב, מקבל הצעת עבודה שמאלצת אותו ואת משפחתו ולחזור לרוסייה הציע לטינה לבוא איתו לרוסייה בהתחלה היא מסכימה אך בהמשך היא לא נוסעת איתו.
  • יואב (צחי גראד) - (עונה 2) עובד בעיתון הבוס של דנה וסוניה מנהל עם סוניה רומן.
  • ברכה לוי (אהובה קרן) - אמא של גולן, אסי, ונתי. היא אישה עגונה בגלל שבעלה חזי ברח מהארץ בעקבות חובות מהימורים שהיה לו בהמשך הוא חוזר לארץ נאסר ונותן לה גט כשהוא חוזר לארץ מנסה לחזור אליה ומצליח. בהמשך אסי מגלה שחזר להמר וגירש אותו מהבית.
  • חזי לוי (מתי סרי) - (עונה 2) אבא של אסי, גולן, ונתי. ברח מהארץ בעקבות חובות שהיו לו מהימורים והשאיר את אשתו עגונה. בהמשך חוזר לארץ ונאסר ונאלץ לתת לאשתו העגונה גט. הוא מנסה לשכנעה את משפחתו שחזר למוטב והשתקם כולם מאמינים לו חוץ מגולן. מנסה להחזיר את אשתו אליו ומצליח בסוף אסי גילה שהוא חזר להמר וגירש אותו מהבית שלהם.
  • שמעון (רפי רוטשטיין) הבוס של נטלי, טניה, ושלומי בבורגר.
  • בנצי (מיכה אוזין סליאן) מאמן הכדורגל של דודי.
  • שחר (אייל אריה) - (עונה 1) חבר של ערן ומשחק איתו ועם דודי בנבחרת. התחיל עם נטלי בבורגר ויוצא איתה הם נפגשים אצלו בבית ולבד וערן מצטרף אליהם הוא וערן ניסו לאנוס את נטלי לבסוף דודי מספר את זה לגולן וגולן מארגן חברה להרביץ להם ואסי מצטרף אליהם לבסוף אסי מרביץ לערן ודודי לשחר לבסוף נטלי אומרת להם להפסיק להרביץ להם שהם לא עשו לה כלום. והם עוזבים אותם.
  • ערן (עודד מנסטר) - (עונה 1) חבר של שחר ומשחק איתו ועם דודי בנבחרת שחר התחיל עם נטלי בבורגר והזמין אותה להפגש אצלו בבית הם נפגשים לבד בביית וערן מצטרף אליהם הוא ושחר ניסו לאנוס את נטלי לבסוף דודי מספר את זה לגולן וגולן מארגן חברה להרביץ להם ואסי מצטרף אליהם לבסוף אסי מרביץ לערן ודודי לשחר לבסוף נטלי אומרת להם להפסיק להרביץ להם שהם לא עשו לה כלום. והם עוזבים אותם.
  • אילן הרוש (יוסי לוי) - (עונה 1) עבריין שהתחיל עם טניה אסי והוא רבים בגלל זה והם קובעים להיפגש בחורשה לקרב. מאור, דודי, וגולן מנסים לשכנע את אסי לרדת מהקרב אבל הוא לא משתכנע טניה ונטלי הלכו לדבר עם אילן הרוש שירד מהקרב הוא הסכים בתמורה שטניה תצא איתו נטלי אומרת לה שאין סיכוי שהיא יוצאת איתו והוא נוגע בה ואומר לה שלא תתערב והיא מעיפה לו סתירה והוא אומר לה שהוא לא מבטל את הקרב לבסוף אסי הולך לחורשה וטינה אומרת לו שאם הוא פוגש אותו אז נגמר בניהם לבסוף הוא הלך לפגוש אותו והם נפרדו. אסי והוא נפגשים בחורשה במהלך הקרב אסי זורק את הסכין שלו והוא מספר לו שטניה עזבה אותו ובמקום להלחם הוא ואסי מדברים והוא הולך.
  • אורן קדוש (אלון דהן) - (עונה 2) עבריין של השכונה עובד אצל ויקטור. אורן קדוש רוצה למכור סמים דרך נתי ונתן לו להחביא תיק עם סמים. לבסוף גולן מגלה מנתי שהוא עובד עם אורן קדוש ואז גולן הולך לדבר עם ויקטור ואורן קדוש שיחרור את נתי ובתמורה לזה הוא יעבוד איתם. הוא עובד איתם במקום נתי אסי מגלה שגולן נפגש איתם והוא רוצה להסגיר אותו למשטרה הוא הולך לתחנת משטרה אך לבסוף הוא לא מסגיר אותו בסוף מגלים שגולן היה סמוי של המשטרה והוא זה שהסגיר אותם.
  • ויקטור (רינן חיים) - (עונה 2) עבריין השכונה אורן קדוש עובד אצלו ונתי עובד אצל אורן קדוש. אורן קדוש רוצה למכור סמים דרך נתי ונתן לו להחביא תיק עם סמים. לבסוף גולן מגלה מנתי שהוא עובד עם אורן קדוש ואז גולן הולך לדבר עם ויקטור ואורן קדוש שיחרור את נתי ובתמורה לזה הוא יעבוד איתם. הוא עובד איתם במקום נתי אסי מגלה שגולן נפגש איתם והוא רוצה להסגיר אותו למשטרה הוא הולך לתחנת משטרה אך לבסוף הוא לא מסגיר אותו בסוף מגלים שגולן היה סמוי של המשטרה והוא זה שהסגיר אותם.
  • בן מילר (ליאור מילר) - (עונה 2) מורה לציור של נטלי, גרוש של אווה. טס לאמסטרדם לזמן קצר עם נטלי בענייני עבודה. בהמשך צייר את נטלי בערום ובא אליו קונה שראה את הציור שלה ורצה לקנות אותו בהתחלה לא רצה למכור לו אבל לאחר מכן שינה את דעתו למרות התנגדותה של נטלי שלא רצתה שימכור את זה. דודי ראה את נטלי עצובה והיא סיפרה לו הכל והוא אסי וגולן גונבים לו את הציור לפני שהספיק למכור אותו ודודי מביא אותו לנטלי.
  • גאיה (סיגל שחמון) - (עונה 3) בא לתקן אופנוע במוסך של אסי. אסי מתאהב בה ונוצר איזה שהוא התחלה של משהוא. לאחר כמה זמן אסי מגלה שהיא המורה החדשה שלו למטמטיקה בהמשך היא מתפטרת.
  • מיקי (שמעון מימרן) - (עונה 3) דוד של נטלי מורה הנהיגה של טניה הטריד אותה מינית היא מספרת את זה לנטלי והיא לא מאמינה היא הולכת למשטרה והם אומרים לה שהיא צריכה להשיג ההוכחות לבסוף נטלי מאמינה לה והיא דיברה עם תלמידות שאותם הוא לימד שמתברר שגם אותם הוא הטריד מינית לבסוף נטלי בא עם טניה למשטרה עם ההוכחות והם מתלוננות נגדו.
  • אריק (הראל נוף) - (עונה 3) אומן נטלי עובדת אצלו. הם נרשמים לתחרות אומניות נטלי עושה את כל העבודה במקומו ובסוף הם זוכים והוא לא מזכיר אותה בתודות. לאחר מכן נטלי מתעמת איתו לגבי זה שלא הזכיר אותה והיא מטפטרת והוא מפטר אותה בגלל איך שדיברה אליו.
  • אור כחלילי (פיני טבגר) - (עונה 3) המתחרה של נטלי בתחרות אומניות לאחר שנטלי הטפטרה אצל אריק הוא מציע לה לעבוד אצלו.
  • שארמה (עמי סמולרצ'יק) - (עונה 3) חבר של אסי מהילדות חי בהודו פותח בזולה אוהל ועושה שם מדיטציות. נטלי פוגשת אותו בזולה ולא מאמינה במדיטציות ובשיטות שלו לבסוף היא מנסה לעשות איתו מדיטציות והיא מתחברת לזה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • "החבר'ה הטובים", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  • "החבר'ה הטובים", במיזם "אישים" לתיעוד היצירה הישראלית