טיוטה:Birds Tower

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בירדס טאוור
Birds Tower
אייקון של המשחק בירדס טאוור
כללי
סוגה Multiplayer game
פיתוח Beenjoy Games
שפות אנגלית (English)
הערות המייסדים הם עדן ריימונד, שחר מושין ואמיר וולטר
דרישות תוכנה
מצבי משחק משחק מרובה משתתפים (Multiplayer)
פלטפורמות iOS, Android

בירדס טאווראנגלית: Birds Tower; בתרגום חופשי לעברית: "מגדל ציפורים") הוא משחק וידאו ל-iOS ואנדרואיד בסגנון Multiplayer, בו מתחרים ארבעה שחקנים במטרה להגיע לקו הסיום לפני המתחרים האחרים.

המשחק מבוסס על מכניקת Swipe, שבעזרתה יוכלו דמויות הציפורים לקפוץ מפלטפרומה לפלטפורמה. חוויית המשחק מתרחשת במימד שנקרא ״Arena״, בו יוכלו השחקנים לגלות עולמות שונים, בעליי אופי ומוזיקה ייחודיים. במהלך התחרות יוכלו השחקנים לאסוף פאוור-אפים (באנגלית: Power-ups), שיעניקו להם יכולות מיוחדות כגון: ״מכת ברקים״ שתאט את היריבים, ״רקטה״ שתעיף את השחקן במהירות לכיוון קו הסיום ועוד.

מבנה המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשחק זה השחקן שולט בציפור, אותה יצטרך להוביל במעלה הפלטפורמות כדי להגיע לקו הסיום שבראש המגדל. בכל סבב משחק יתחרה השחקן בעוד כ-3 ציפורים שמייצגים 3 שחקנים ברשת (סך הכל 4 ציפורים בסבב). את התנועה של הציפור יקבע השחקן על ידי תנועת Swipe על מסך הטלפון הסלולרי.

בכל שלב יפוזרו פאוור-אפים, אותם יוכל לאסוף השחקן כדי לקבל יתרון מול היריבים. הפאוור-אפים הקיימים הם: ״מכת ברקים״, ״רקטה״, ״הטלת ביצים״ ו״מגן״. כמו כן, במהלך המשחק יוכל השחקן לאסוף יהלומים, שאיתם יוכל לרכוש דמויות חדשות ותלבושות בחנות. בצד המסך יוצג ציר המייצג את מיקום השחקנים בזירה. הגעה לקו הסיום תזכה את המשתתפים במטבעות, כאשר המקום הראשון יקבל את הפרס הגבוה ביותר ועוד המקום האחרון יקבל את הפרס הנמוך ביותר.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

את הדמויות במשחק עיצוב ואייר עדן ריימונד (המייסד). הדמויות כולן מבוססות על מיני ציפורים מהעולם כולו. כל הדמויות מעוצבות בסגנון דו מימד, כאשר מבנה הגוף שלהן דומה, אך לא זהה לגמריי. אל הדמויות הללו מתווספים גם תלבושות, אותן יוכל השחקן לרכוש באמצעות יהלומים או מטבעות. השמות של הדמויות נבחרו בהשראה לאמנים מוערכים מרחבי העולם.

  • אלטון - הדמות הראשונה במשחק (מיוצגת גם כאייקון של המשחק). אלטון הוא ציפור מסוג יונת בית. השם אלטון מבוסס על שמו של הזמר אלטון ג׳ון.
  • ג׳קסון - הדמות השניה במשחק. ג׳קסון הוא התרנגול של המשחק והשם מבוסס על שמו של הזמר מייקל ג׳קסון.
  • סוויפט - הדמות השלישית במשחק. סוויפט היא ציפור מסוג נימפית מצויצת (קוֹקָטִיל) והשם שלה מבוסס על שמה של הזמרת טיילור סוויפט.
  • ג׳סטין - הדמות הרביעית במשחק. ג׳סטין הוא השלדג במשחק והשם שלו מבוסס על שמו של הזמר ג׳סטין ביבר.
  • דרולו - הדמות החמישית במשחק. דרולו הוא ציפור מסוג נץ מצוי והשם שלו מבוסס על שמו של הזמר ג'ייסון דרולו.
  • אדל - הדמות השישית במשחק. אדל היא ציפור מסוג תור צווארון ושמה מבוסס על שמה של הזמרת אדל.

חשוב לציין שאל הדמויות הללו מתווספות דמויות נוספות באופן שותף.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]