מארק תאצ'ר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מארק תאצ'ר
Mark Tacher
לידה 15 בספטמבר 1977 (בן 46)
מקסיקו סיטי, המדינות המקסיקניות המאוחדות עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה מקסיקו עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1990 עריכת הנתון בוויקינתונים
http://www.marktacher.com/
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מארק תאצ'ר פיינגולדספרדית: Mark Tacher Feingold נולד ב-15 בספטמבר 1977) הוא מנחה טלוויזיה, זמר, שחקן ודוגמן יהודי-מקסיקני .

קורות חיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

תאצ'ר נולד במקסיקו סיטי, מקסיקו, למשפחה יהודית בת חמש נפשות, הוריו הם רופאי שיניים, ויש לו שני אחים, האחד מנהל עסקים והשני הוא אלן תאצ'ר גם הוא מנחה טלוויזיה, תאצ'ר למד משחק בין השנים 1997 עד 1999 במרכז ההדרכה של TV Azteca במקסיקו וסיים אותו בהצטיינות, הוא גם למד מוזיקה, שירה גיטרה ולימודי DJ באקדמיה G. Martell במקסיקו.

תאצ'ר דובר שלוש שפות ספרדית אנגלית ועברית.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

את דרכו המקצועית במשחק ובטלוויזיה התחיל תאצ'ר בחברת ההפקות של "TV Azteca" שהשתתף בשנת 1998 בטלנובלה "פרלה" בתפקיד אלפרדו. באותה שנה גילם את דמותו של חואן קרלוס בטלנובלה "שלוש פעמים סופיה", בשנת 1999 שיחק את דמותו של לאו אגילר בטלנובלה "דברי איתי אהבה" שם שיחק לצידם של דנה גרסיה ומאוריסיו אוכמן. בשנת 2000 גילם את דמותו של אדוארדו בטלנובלה "דוד אלברטו". בשנת 2001 גילם את דמותו של תדאו בטלנובלה "מהי אהבה", שם שיחק לצידם של קלאודיה רמירז ומישל בראון. בשנת 2002 השתתף בטלנובלה "Súbete a mi moto" בתרגום לעברית "תעלי על האופנוע שלי" שם גילם את דמותו של פפה.

בשנים 2004 עד 2009 השתתף תאצ'ר במספר סדרות מחוץ למקסיקו, הוא השתתף במספר תפקידים בטלוויזיה הוונצואלית והקולומביאנית ולאחר מכן בשנת 2009 שב לשחק במקסיקו כשחתם בחברת "טלוויסה" באותה שנה השתתף בטלנובלה "קיץ של אהבה" לצידם של דולסה מריה וגונסלו גרסיה ויוואנקו שם גילם את דמותו של דאנטה. גם התארח לשלושה פרקים בטלנובלה "נשמת הברזל" בהשתתפותה של אנג'ליק בויר.

בשנת 2010 שיחק לצידה של סופי אלכסנדר בטלנובלה "לשוב לאהוב" שם גילם את דמותו של חורחה. באותה שנה השתתף גם בטלנובלה "אהבה מנצחת" לצידם של מאיטה פרוני וויליאם לוי.

בשנת 2012 שיחק את דמותו של גאל בטלנובלה "תהום של תשוקה" לצידם של דוד ספדה ואנג'ליק בוייר,

בשנת 2015 כיכב לצידה של סוריה וגה בטלנובלה "רק אלוהים סולח" שם גילם את דמותו של מתאו לופז גוריירה פואנטס.

בשנת 2016 גילם את דמותו של ניקולס בטלנובלה "Mujeres de negro" "נשים בשחור".

בשנת 2017 גילם את דמותו של לאון סראנו בטלנובלה "El bienamado" או בתרום לעברית "האהוב" לצידם של מרילוז ברמודז וחסוס אוחואה. בשנים 2017-2018 השתתף לצידם של סבסטיאן רולי ומאיטה פרוני בטלנובלה "אב לכל אם" (papa a toda madre), שם שיחק את דמותו של פביאן. בשנת 2019 הצטרף לעונה השנייה של סדרת הפשע האמריקאית בכיכובה של קייט דל קסטיו "מלכת הדרום" מבית טלמונדו בתפקיד של אלחנדרו אלקאלה.

בשנת 2021 החל לשחק בסדרת הקומדיה המקסיקנית "עושות שכונה" בתור ארנסטו לצד אנה לאייבסקה; שעלתה בבכורה ב-7 ביולי 2021 בשירות נטפליקס. בהמשך, פורסם כי תעלה עונה שנייה.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנות ה-90 ניהל מארק מערכת יחסים עם השחקנית כריסטינה אלאטורה, לאחר שנפרד ממנה ניהל מערכת יחסים עם השחקנית ונסה אקוסטה אותה הכיר על סט הצילומים של הסדרה "Súbete a mi moto"

נכון לשנת 2018 מנהל תאצ'ר מערכת יחסים עם השחקנית המקסיקנית סינתיה אלסקו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מארק תאצ'ר בוויקישיתוף