גאלה קוגן – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ תיקון קישור
מ הסרת תבנית:אין תמונה משדה תמונה בתבנית, בערך בו יש הצגה אוטומטית של "אין תמונה"#
שורה 1: שורה 1:
{{שחקן
{{שחקן
|שם=גאלה קוגן
|שם=גאלה קוגן
|תמונה=
|תמונה={{אין תמונה|אישה|יישור=ללא}}
|כיתוב=
|כיתוב=
|שם במה=
|שם במה=

גרסה מ־15:05, 17 בפברואר 2017

תבנית:שחקן גאלה קוגן (נולדה ב-26 ביולי 1984) היא שחקנית טלוויזיה ודוגמנית ישראלית.

ביוגרפיה

קוגן נולדה באוקראינה ועלתה לישראל עם משפחתה בשנת 1990, בהיותה בת 6. לקוגן יש אח אחד.

תחילת הקריירה

תחילת קריירת הבידור של קוגן הייתה בשנת 2003, כאשר זכתה בתואר "נערת החוף" של המגזין פנאי פלוס וערוץ "אגו", מאז, קוגן השתתפה בפרסומות של זוגלובק, קוקה קולה, WOW, תנובה, קינדר, ודגמנה לפרסומות ל"אסקייפ", "שופרסל" ו"החתונה המושלמת", בהמשך, הצטרפה לצוות מנחי "אקזיט", זמן קצר לפני הורדת התוכנית מהמרקע, השתתפה ב"החטא ועונשו" ושיחקה בתפקיד אורח בסדרה "ג'וני".

ב-2006 השתתפה בוידאו קליפ המצליח ל"שירת הסטיקר" של להקת הדג נחש.

הפריצה והמשך הקריירה

הפריצה הגדולה של קוגן הייתה בשנת 2007 כשגילמה את הדוגמנית שירן פוקס בטלנובלה "בובות" לצד מיקי קם ומיכאל הנגבי וב-2008 השתתפה בפרסומת לדיוטי פרי, בה גילמה את דמותה של "רותי מהדיוטי", באותה שנה גילמה את נינה בסדרה "תעשה לי ילד" לצד גל תורן; וגילמה את הדסה בסרט הקולנוע של עמנואל נקש וסטפן בלאיש בסרט "חומר למחשבה".

בשנת 2009 גילמה את אוסי ברנס בעונה השנייה של הסדרה "דני הוליווד" לצד רן דנקר, שני כהן וגאיה טראוב, הסדרה זכתה להצלחה רבה כאשר מבקרים משבחים את משחקה של קוגן בסדרה, באותה שנה היא גם גילמה את שונטל בסדרה "גירושים נפלאים", את גלית (גאלה) וולפסון בסדרה "מנדלבאום בלש פרטי" לצד יניב פולישוק ואת נטאשה בעונה השלישית של הסדרה "האלופה", ב-2010 גילמה את אלונה בעונה השלישית של הסדרה "הבורר" (וגם השתתפה עם אותה דמות בעונה הרביעית של הסדרה ששודרה ב-2013) ושחקה בעונה שנייה של "מנדלבאום בלש פרטי".

ב-2011 שיחקה את שירה בסדרה "סימני שאלה", לצד יון תומרקין, איתי תורג'מן, ודן שפירא, שיחקה את עצמה בתפקיד אורח בעונה השלישית של הסדרה "החברים של נאור", הצטלמה לקליפ של עידן יניב, השתתפה בסדרה האינטרנטית "אנדו ANDO" בתור לילך "מלכת הכיתה" לצד עידו ברטל (ששיחק את בן זוגה גם ב"בובות") ובנוסף השתתפה בתפקיד אורח בסדרה "סברי מרנן", ב-2012 שיחקה בתפקיד אורח בסדרת המשטרה "אחת אפס אפס" ושיחקה בדרמה הקומית היומית "תנוחי", ששודרה בערוץ HOT3 בכבלים, ב-2013 החלה לשחק בסדרה "בלתי הפיך" לצד עדי אשכנזי.

בנוסף לקריירת המשחק והדוגמנות השתתפה קוגן בעונה החמישית של "רוקדים עם כוכבים" עם הרקדן אורון דהן בשנת 2010 והודחה רביעית מהתוכנית, הנחתה את "מגזין החיים הטובים" לצד נועם טור, יעל גולדמן ושי-לי שינדלר, הצטרפה לעונה השנייה של "קאמבק", בערוץ "קומדי סנטרל" (HOT) והשתתפה במספר מערכונים של שלישיית מה קשור בתוכנית "אנחנו במפה".

בשנת 2016 השתתפה ב"מרי לו" בתפקיד סיגי. נוסף, באותה שנה שיחקה בתפקיד אורח בסדרה "פצועים בראש" ובעונה השנייה של "בלתי הפיך", וכן בתחילת 2017 שיחקה בתפקיד אורח בעונה השנייה של התוכנית "אנחנו במפה" (HOT), לצד שלישיית מה קשור.

ב-10 באוקטובר 2010 התחתנה קוגן עם גל קליימן. במרץ 2013 נולד בנם הבכור[1], ובינואר 2016 נולד לזוג בנם השני.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^
    שגיאות פרמטריות בתבנית:וואלה!

    פרמטרים [ 6 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית
    גאלה קוגן אמא, באתר וואלה‏, 29 במרץ 2013