ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Dovno (שיחה | תרומות)
ביטול גרסה 23257578 של 31.168.11.194 (שיחה)
שורה 884: שורה 884:


== [[טיוטה:אופטוגנטיקה]] ==
== [[טיוטה:אופטוגנטיקה]] ==

אבקש להעביר את [[טיוטה:אופטוגנטיקה]] למרחב הערכים. [[מיוחד:תרומות/31.168.11.194|31.168.11.194]] 11:58, 14 ביוני 2018 (IDT)
אבקש להעביר את [[טיוטה:אופטוגנטיקה]] למרחב הערכים. [[מיוחד:תרומות/31.168.11.194|31.168.11.194]] 11:58, 14 ביוני 2018 (IDT)
:נא לייצר את הטיוטה ולמלא אותה בתוכן. דף זה אינו המקום לתוכן עצמו. [[משתמש:Dovno|Dovno]] - [[שיחת משתמש:Dovno|שיחה]] 12:13, 14 ביוני 2018 (IDT)

'''אופטוגנטיקה''' (״Optogenetics״), במקור מיוונית מהמילה ״optikos״ שמשמעותה ״נראה״ (1) הינה שיטה ביולוגית אשר כוללת שימוש באור על מנת לשלוט בתאים בתוך רקמות חיות, בדרך כלל נוירונים, אשר שונו באופן גנטי כדי לבטא תעלות יונים רגישות לאור (1). זוהי שיטת נוירומודולציה המשתמשת בשילוב של טכניקות של אופטיקה וגנטיקה כדי לפקח על פעילות של נוירונים בודדים ברקמות חיות ולמדוד במדויק את השפעות המניפולציה הזו בזמן אמת. שיטה זו מאפשרת להפעיל באופן סלקטיבי נוירונים מסוגים שונים על ידי אור, ולקבל הבנה אודות תפקידם של קבוצות שונות של נוירונים במוח (1). כיום מתבצע בניסויים בבעלי חיים בלבד (2).

היסטוריה

שיטה זו פותחה על ידי ד״ר קרל דיסרוט מאוניברסיטת סטנפורד ב-2005 (3). בשנת 2001 גילו מדענים גן מעניין שמקורו באצה חד-תאית שביכולתה לחוש באור ולנוע לעברו. הם השתמשו בטכניקות של הנדסה גנטית והשתילו את הגן בתאים. על ידי כך, החלבון שאותו גן מקודד יכול להיווצר בסביבה בה לא היה נוצר באופן טבעי (4). לחלבון זה נקרא Channelrhodopsin (3). גילוי פעולת חלבון Channelrhodopsin גרם למחשבה שאולי אם ישתילו את הגן בנוירון יוכלו לשלוט בו בעזרת מקור אור חיצוני על ידי הפוטנציאל החשמלי שמתפתח (3).
כאשר הם האירו את התאים באור כחול נוצרו בממברנות תעלות והחלו להכניס פנימה יונים בעלי מטען חיובי כגון נתרן, אשלגן וסידן (4). כך מתפתח פוטנציאל פעולה רק בזמן שהתא מואר.
בשנת 2005 ד״ר קרל דיסרוט הצליח להראות שנוירונים שגודלו בצלחת ובהם הושתל הגן שמקודד את החלבון Channelrhodopsin הגיבו חשמלית לאור (3).
כיום, השיטה עוזרת להבין כיצד רשתות נוירונים מעבדות תחושות ושולטות בהתנהגות כמו לימוד וקבלת החלטות. עד כה זה נבדק באמצעות אלקטרופיזיולוגיה, עירור ושיטות קונבנציונאליות אחרות. למשל, רישום הפעילות ממוחות של חיות בעודן מבצעות משימות כדי לפתח מיומנויות שונות (2).

תיאור טכניקה

ישנם מספר שלבים לפני הפעלת הנוירון על ידי אור. תחילה, חוקרים את הרצף הגנטי של האצות אשר מאפשר להן לייצר חלבונים שמגניבים לאור. לאחר מכן מתבצע שיחזור של הרצף הגנטי על מנת להשתיל אותו בווירוס שיוכל להדביק חלק מוגדר של תא במוח. כאשר הווירוס מוזרק למוח החיה בתאי מוח מסוימים יש תעלות המגיבות לאור באורך גל ספציפי. כשאורך הגל הנכון מופעל, תעלות אלו נפתחות וגורמות לפוטנציאל פעולה בנוירון (גורמות להפעלתו). הפעלה חיצונית זו הינה שוות ערך לפעילות שהייתה מתקבלת באופן טבעי במוח, לכן ניתן להתערב במנגנוני מחלות שונות, חוויה חושית וזיכרון (4).

בעזרת טכנולוגיה זו ניתן להדליק ולכבות פעילות נוירונלית בעזרת “מתגים” מולקולאריים, אשר רגישים לאור ומופעלים על ידי הנוירונים (4). “מתגים” אלה הם חלבונים מיקרוביאליים מווסתי מוליכות יונים והם רגישים לאור הקרויים אופסינים (4). בבסיס השיטה נמצאים חלבונים אופסינים (opsins)אשר מופעלים בטבע על ידי סיגנל של אור ומאפשרים המרה של אור לפעילות חשמלית נוירולוגית (4). ישנם שני ״מתגי אור״ מרכזיים:
Channelrhodopsin-2 (ChR2) נמצא בממברנות התאיות של אצות ירוקות. כאשר הוא נחשף לאור בעל אורך גל כחול הוא פותח תעלות ממברנה ומאפשר ליוני נתרן וסידן להיכנס פנימה (2).
Halorhodopsin (NpHR) נמצא במשאבת יונים שמאפשרת ליוני כלוריד להיכנס כתגובה לאור בעל אורך גל צהוב והיא משתיקה את הנוירון. יש לציין כי מתג אור זה לא משתיק נוירונים ביעילות רבה ויש לו השפעות מרעילות על תאי מוח (2).
אופסינים קיימים גם ביצורים חד-תאיים שונים (4). מכיוון שמדובר בחלבונים המקודדים בדנ"א, ניתן לשתול אופסינים, על ידי שימוש בהנדסה גנטית, גם על פני נוירונים שלא אמורים לבטא את האופסין באופן טבעי (3). ברגע שנוירון מבטא את האופסין, ניתן להפעילו ע"י שימוש באורך גל מסוים (4).


שימושים

אופטוגנטיקה מקדמת את ההבנה המדעית הבסיסית של האופן שבו סוגי תאים ספציפיים תורמים לתפקוד של רקמות ביולוגיות כגון מעגלים עצביים בגוף החי (5). בפן הקליני מחקרים המונעים על ידי אופטוגנטיקה הביאו לתובנות לגבי מחלות כגון פרקינסון, כאב כרוני, סכיזופרניה, חרדה ודיכאון (5).

פרקינסון
במחקר שנערך על עכברים חולי פרקינסון בהם שתלו גן אשר מגיב לאורך גל צהוב בגרעינים הבזאליים, גילו שניתן להפחית נטייה לקיפאון מוטורי על ידי הפעלת נוירוני הקרנה בינוניים (6). בנוסף, בעזרת אופטוגנטיקה ישנה תמיכה נוספת לDBS כשיטת טיפול יעילה לפרקינסון, מכיוון שהיא מראה את הקישוריות בין ההפעלה של הנוירונים כרשת בSTN (גרעין התלמוס) (7).

כאב כרוני
שימוש באור להקלת כאבים כרוניים. השימוש באור גורם לתאים מהונדסים שעליהם מוקרן האור לייצור חומרים שיופרשו בהתאם לתגובה לאור באורך גל מסוים, וכך להקל על הכאב (8). הקלת הכאב בעבר התאפשרה רק דרך אמצעים פרמקולוגיים. חוקרים הצליחו להנדס גן AAV6 וליצור תעלות תלויות אור באמצעות אופסין ChR2 ובחנו תגובות לכאב דרך אורך גל כחול ברמות שונות ברצפטורים של כאב (נוסיצפטורים) (8).

זיהוי רשתות נוירונים
ניתן ליישם אופטוגנטיקה על מנת ללמוד על קישוריות של רשתות נוירונים במוח. למשל, נמצא כי גירוי אופטוגנטי של הגנגליון הספיראלי בעכברים חרשים משחזר את יכולת השמיעה (9). יישום זה מאפשר גירוי או עיכוב של תאי הגנגליון הספירליים (SGN). בנוסף, לאור המאפיינים של מצב המנוחה של ה-SGN, נעשה שימוש בווריאנטים שונים של החלבון 2channelrhodopsin-. ווריאנטים אלו הינם שימושיים מכיוון שהם נמצאים פחות במצב מנוחה, דבר המאפשר יותר פעולה עם פחות צורך בהקרנת אור כחול (9).


















מקורות:

(1) Deisseroth, K. (2011). Optogenetics. Nature methods, 8(1), 26.‏

(2) Yizhar, O., Fenno, L. E., Davidson, T. J., Mogri, M., & Deisseroth, K. (2011). Optogenetics in neural systems. Neuron, 71(1), 9-34.‏


(3) Fenno, L., Yizhar, O., & Deisseroth, K. (2011). The development and application of optogenetics. Annual review of neuroscience, 34.‏

(4) Buchen, L. (2010). Neuroscience: Illuminating the brain. Nature News, 465(7294), 26-28.‏


(5) Deisseroth, K. (2012). Optogenetics and psychiatry: applications, challenges, and opportunities. Biological psychiatry, 71(12), 1030-1032.‏

(6) Kravitz, A. V., Freeze, B. S., Parker, P. R., Kay, K., Thwin, M. T., Deisseroth, K., & Kreitzer, A. C. (2010). Regulation of parkinsonian motor behaviours by optogenetic control of basal ganglia circuitry. Nature, 466(7306), 622.‏

(7) Gradinaru, V., Mogri, M., Thompson, K. R., Henderson, J. M., & Deisseroth, K. (2009). Optical deconstruction of parkinsonian neural circuitry. science, 324(5925), 354-359.‏

(8) Iyer, S. M., Montgomery, K. L., Towne, C., Lee, S. Y., Ramakrishnan, C., Deisseroth, K., & Delp, S. L. (2014). Virally mediated optogenetic excitation and inhibition of pain in freelory moving nontransgenic mice. Nature biotechnology, 32(3), 274.‏

(9) Moser, T. (2015). Optogenetic stimulation of the auditory pathway for research and future prosthetics. Current opinion in neurobiology, 34, 29-36.‏


לקריאה נוספת:

(1) Anderson, D. J. (2012). Optogenetics, sex, and violence in the brain: implications for psychiatry. Biological psychiatry, 71(12), 1081-1089.‏

(2) Arenkiel, B. R., Peca, J., Davison, I. G., Feliciano, C., Deisseroth, K., Augustine, G. J., ... & Feng, G. (2007). In vivo light-induced activation of neural circuitry in transgenic mice expressing channelrhodopsin-2. Neuron, 54(2), 205-218.
(3) Callaway, E. (2006). Shining new light on neural circuits. Science, 314, 1674-1674.‏

(4) Yizhar, O. (2012). Optogenetic insights into social behavior function. Biological psychiatry, 71(12), 1075-1080.‏


קישורים חיצוניים:
(1) https://nypost.com/2017/01/13/lasers-turn-lab-mice-into-brutal-killers/

גרסה מ־12:13, 14 ביוני 2018

שער הקהילה > מרחב טיוטה > העברת דפי טיוטה

העברת דפי טיוטה

דף זה משמש לבקשות ודיונים בהעברות דפים ממרחב הטיוטה למרחב הערכים.

נושאים נפוצים שצריך לבדוק בטיוטה לפני העברה למרחב הערכים:

שמות הערכים ודאו ששמות הערכים תואמים את ההנחיות בדף ויקיפדיה:מתן שם לערך.
האם ערך העוסק בנושא נמחק בעבר? יש לבדוק אם ערך בשם זה נמחק בעבר. התיעוד לכך ימצא בדף [[שיחה:שם הערך]]. אם הערך נמחק בעבר, העלאתו מחדש אפשרית רק באמצעות הצבעת שחזור.
חשיבות הערכים ודאו שהערכים עוסקים בנושאים בעלי חשיבות כדי להופיע בוויקיפדיה. אם חשיבות נושא הערך לא ברורה מתוכנו, הרחיבו את הערך כדי שתובהר חשיבותו לכלל הקוראים (ראו עוד בויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית).
זכויות יוצרים שימו לב שאין להעתיק תוכן מספרים ואתרים אחרים בצורה הפוגעת בזכויות היוצרים.
סגנון וויקיזציה מבנה הערך צריך להיות תואם למקובל בוויקיפדיה.

מומלץ לעיין במדריך לעיצוב דפים, ולמצוא ערכים טובים בנושאים דומים כמודל לחיקוי.

מקורות אם יש פרטים לא טריוויאלים בערך רצוי לגבותם במקורות - הפנו לספרים או אתרים ששימשו מקור לטענות.

לאחר ההעברה:

קישורים מערכים אחרים ודאו שניתן להגיע לערך מערכים אחרים שמזכירים אותו. תוכלו להיעזר בקישורית "הוספת קישורים" בארגז הכלים בתפריט הימני.

אם אינכם רואים את הקישורית, ודאו שגאדג'ט כפתור בתפריט הצד להוספת קישורים מהירה תחת העדפות ← גאדג'טים מופעל.

ערך מורחב האם קיים בוויקיפדיה ערך בו יש סעיף שעוסק בנושא הערך שכתבתם?

אם מצאתם כזה, שקלו להוסיף בראש הסעיף תבנית:הפניה לערך מורחב שתקשר לערך שכתבתם

פירוש נוסף האם יתכן שמי שמחפש את הנושא עליו כתבתם יגיע לערך אחר?

אם כתבתם ערך בשם "רוברט שומאן (נגר)", סביר שמי שמחפש מידע עליו יגיע לרוברט שומאן.

שיקלו להוסיף תבנית:פירוש נוסף בראש הערך הקיים, שיפנה לערך שיצרתם.

קטגוריות שייכו את הערך לקטגוריה או קטגוריות מתאימות (ראו ויקיפדיה:קטגוריה).

היעזרו בערכים קיימים על נושאים דומים למציאת קטגוריות מתאימות.

"בינוויקי" קישור לוויקיפדיה בשפות אחרות (ראו עזרה:בינוויקי בוויקינתונים)
מעקב ודאו שאתם ממשיכים לעקוב אחרי הערך ודף שיחתו, והשתדלו להגיב על הערות שם.
  • טיוטות שהוחלט שאינן מתאימות להעברה למרחב הערכים, יטופלו בהתאם לכללים המופיעים בדף ויקיפדיה:קווים מנחים לדפי טיוטה
  • יש לבדוק אם ערך בשם זה נמחק בעבר: התיעוד לכך ימצא בדף [[שיחה:שם הערך]]. במידה והערך נמחק בעבר, העלאתו מחדש אפשרית רק באמצעות הצבעת שחזור.
  • בקשה שנבדקה והגיבו עליה, יש לשנות נתוני {{מצב}} בהתאם: לא ערך, לא מוכן, בטיפול, הועבר
  • בקשה שטופלה והערך הועבר נא להעביר את הבקשה לארכוב
  • בקשה שאין שיפור של הערך ו/או תגובה לאחר שבוע מהתגובה שבגינה הערך לא הועבר, הבקשה תאורכב
  • טיפ: מומלץ לתייג בתגובתך את כותבי הבקשות משום שרובם ככולם כותבים חדשים ואינם מתמצאים דיים בויקיפדיה.
הוספת בקשה חדשה
כותרת הטיוטה:

דיונים 2015-2016

אבקש להעביר את טיוטה:משאב מתכלה למרחב הערכים. 80.179.225.230 22:37, 20 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

הערך כולל שגיאות עובדתיות ולא ניתן להעבירו. גילגמש שיחה 05:11, 21 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מגזין דירה נאה למרחב הערכים. Ofra shimone - שיחה 17:06, 26 בנובמבר 2015 (IST)[תגובה]

@Ofra shimone: מספיק לבקש פעם אחת. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:23, 26 בנובמבר 2015 (IST)[תגובה]
לפני העברה נדרשת עריכה מקיפה. הערך יחצ"ני בצורה מביכה (בפורמט יוקרתי ויחיד מסוגו ) • איקס איקס - שיחה 22:51, 28 בנובמבר 2015 (IST)[תגובה]
המסמך עודן. אודה לאישורוOfra shimone
האם ראיתם את השינויים? האם ניתן לאשר את התוכן?Ofra shimone
ערכתי את החלק הראשון אבל נדרשת עוד עבודת עריכה לפני שאפשר יהיה להעביר אותו • איקס איקס - שיחה 22:20, 6 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]
אשמח אם יהיה אפשרי למקד אותי יותר מבחינת מה בדיוק להוסיף, להוריד...Ofra shimone (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]
משפט כמו "מנגיש לקורא את הבשורה העיצובית האחרונה באמצעות סקירת תערוכות עיצוב מחו"ל" הוא משפט פרסומי. אין לנו מידע אם זו בשורה עיצובית אחרונה או לא, לדעתכם זו הבשורה האחרונה. הניסוחים צריכים להיות ענייניים ולא פרסומיים. בנוסף האם יש לך מקור לתפוצה? גם במגזים בופה כתבת למטה 40,000 מנויים. האם בשני כתבי העת השגתם בדיוק את אותה תפוצה? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 15:43, 7 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]
מיתנתי את המסרים הפרסומיים. בנוגע לתפוצה, בשני המגזינים יש לנו תפוצה של למעלה מ-40,000 עותקים- זה כולל גם מנויים וגם ממכר בחנויות ספרים כמו סטימצקי וצומת ספרים...Ofra shimone

אבקש להעביר את טיוטה:איל שאול למרחב הערכים. Elisha.golbar - שיחה 13:16, 30 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

מה חשיבותו האנציקלופדית של מר שאול? • איקס איקס - שיחה 23:48, 1 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:שומרים על מי התהום למרחב הערכים. גיליס - שיחה 15:31, 30 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

בלי להביע דעה על הטיוטה, אין לנו ערך על אקופיס מזרח תיכון, נראה לי שהיה עדיף לכתוב אותו קודם.. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 15:39, 30 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אולפנית שח"ם למרחב הערכים. Shlomo Ben David - שיחה 14:24, 17 במרץ 2016 (IST)[תגובה]

בלי להתייחס לעניין החשיבות האנציקלופדית, כפי שהיא מקובלת בוויקיפדיה, אציין שהטיוטה לא מוכנה להעברה. יש לערוך את הערך בצורה נייטרלית. גילגמש שיחה 14:57, 18 במרץ 2016 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:פילוסופיה של תורת החסידות למרחב הערכים. לומד את פילוסופית החסידות - שיחה 02:22, 27 במרץ 2016 (IDT) לא סיימתי לעורכו אבל חשיבותו להוספת המידע בוויקיפדיה הגם שהערך חסר גדולה מאוד ולכן כדאי לעניות דעתי להעבירו כמה שיותר מהר עם אפשרות לעורכו ע"י אחרים כך שמהר יותר הוא יושלם במידע מפילוסופיות אחרות ופילוסופית חב"ד עצמה[תגובה]

הערך לא כתוב כפי שמקובל בוויקיפדיה. יש לערוך אותו בהתאם ורק לאחר מכן הוא יהיה מוכן להעברה. גילגמש שיחה 08:05, 27 במרץ 2016 (IDT)[תגובה]
יש גם להוסיף מקורות באמצעות הערות שוליים. הפרק לקריאה נוספת בטיוטה אינו ברור. יש לציין את העמודים העוסקים בפילוסופיה של תורת החסידות שעליהם התבססת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 11:26, 27 במרץ 2016 (IDT)[תגובה]
שיניתי את הניסוח, עוד לא הבאתי מקורות אבל אני מבקש לשמוע אם העריכה בסדר ואם לא מה לשנות כי אני מתחיל בתחום וצריך הכוונה (מתוכננת הרחבה בהמשך)לומד את פילוסופית החסידות - שיחה 09:42, 28 במרץ 2016 (IDT)[תגובה]
אני ממליץ לך לעיין לפני הכל בחסידות#מחשבת החסידות כדי לראות באלו נושאים עוסקים ומה צריך הרחבה. בנוסף, מקריאה קצרה שמתי לב שהטענות שאתה מכניס בפי הפילוסופיה הכללית נכונות לפילוסופיה של לפני מאה ומאתיים שנה אך כיום יש גישות פילוסופיות שלא מקבלות חלק ממה שכתבת. בנוסף, מעט המקורות שהבאת באים מהגישה של חסידות חב"ד (יש פירוט על גישתם בערך). רצוי להביא גם גישות חסידיות אחרות. ‏DGtal‏ - שיחה 10:07, 28 במרץ 2016 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:קולט אבולקר מוסקט למרחב הערכים. Nogatreves - שיחה 15:43, 5 באפריל 2016 (IDT)[תגובה]

הטיוטה שכתבת דורשת עריכה רבה וגם שכתוב. יש שם ניסוחים שלא מתאימים לאנציקלופדיה כמו למשל בפתיח "היא בבת אחת גיבורת מלחמה וממציאה". או "כבר בחייה היתה לאגדה. היא האריכה ימים עד גיל 93 אבל בעיני הכול נדמתה תמיד בת מאה כי היתה חכמה ועמוקה כבאר" הכתיבה באנציקלופדיה היא כתיבה בסגנון יבש לא רגשני. אני ממליצה שתסתכל על ערכים אחרים. בערך אין פרקים, אין קישורים פנימיים, ורצוי להפנות בפסקאות השונות למקורות עליהם הסתמכת באמצעות הערות שוליים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 20:05, 5 באפריל 2016 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:רוברט מנדלסון למרחב הערכים. Talidagan - שיחה 19:54, 8 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

הערך עוד לא מוכן: הביוגרפיה קצרה מידי, אין מקורות למידע, אין קישורים פנימיים. עוד צריך לעבוד על הטיוטה. ‏DGtal‏ - שיחה 20:04, 8 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:עדי זליכוב רלוי למרחב הערכים. עדי זליכוב - שיחה 10:54, 29 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

בשלב זה הגב' זליכוב רלוי לא עוברת את רף החשיבות האנציקלופדית. לכן העברת הערך תגרום ככל הנראה למחיקתו • איקס איקס - שיחה 22:29, 29 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:גיל חדש למרחב הערכים. 5.102.253.134 18:51, 15 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]

יש בעיות קטנות בערך כגון: ניסוח וקישורים חיצוניים אז תיקנתי אותם לפי מה שצריך כדי שיהיה ערך Daniel - שיחה 20:25, 15 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]
אבקש להעביר את טיוטה:גיל חדש למרחב הערכים..הרי הכל תוקן וסודר. תודה ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]
עוד אין דיסק, אין מופע ואין נראות ציבורית • איקס איקס - שיחה 21:56, 15 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]

היה מופע והייתה נראות ציבורית באירוע הגאווה שבמכללה למנהל.. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

לפי ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים: "ויקיפדיה העברית אימצה את הכלל לפיו להקה או זמר לא יהיו זכאים לערך טרם הוצאת דיסק אחד לפחות הנמכר באופן מסחרי." ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 13:43, 16 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מלכת היופי 2001 למרחב הערכים. 85.64.56.213 10:25, 24 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]

הערך לא בשל ואינו מושלם כמו שאמור להיות Daniel - שיחה 13:03, 24 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:פואטיקת השש בש למרחב הערכים. אסיף אלקיים - שיחה 15:45, 28 באוגוסט 2016 (IDT) בנוסף, הסתבכתי מעט עם הוספת הכריכה, אבל הוספתי קישור לכריכה בתוך הערך. תודה![תגובה]

הערך עדיין לא בשל למרחב הערכים. כתבתי לך בדף שיחה. בהצלחה--היידן 16:08, 28 באוגוסט 2016 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:המסלול לתיאטרון ומחזות זמר למרחב הערכים. 77.138.226.82 17:16, 29 באוגוסט 2016 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:המסלול לתיאטרון ומחזות זמר למרחב הערכים. 77.138.226.82 17:32, 29 באוגוסט 2016 (IDT)[תגובה]
מקריאת הכתוב, לא הבנתי מה חשיבותו של המסלול, ומדוע הוויקיפדיה צריכה ערך על מסלול זה • איקס איקס - שיחה 22:00, 29 באוגוסט 2016 (IDT)[תגובה]
לדעתי, נראה לי שהערך מהווה פרסום למסלול זה. לכן קשה להעבירו Daniel (שיחה) 09:18, 30 באוגוסט 2016 (IDT)[תגובה]

מדובר בערך המתעד מוסד לימודי, בדומה לערכים על בית צבי או ניסן נתיב. יש להדגיש שמדובר במסלול ההכשרה הראשון בארץ שבחר לשים בראש מעיניו הכשרת שחקנים לז'אנר מחזות הזמר, ולא לתיאטרון או למשחק מול מצלמה. יש לציין שפרט זה לא נכלל בטיוטה שנקרא והתווסף לערך לאחר הדיון בעמוד זה שהעלה את הצורך בו. בנוסף, קיים דבר אחר המדגיש את ייחודו של בית הספר והוא הקשר ההדוק של המסלול עם במאים ובתי ספר בינלאומיים. דבר זה מבדיל אותו ממוסדות ומוסיף לחשיבות הערך. כמו כן, מדובר בתיעוד בעל ערך לחובבי ז'אנר מחזות הזמר, שכן כבר יצאו ממנו מספר שחקנים המופיעים על במות הארץ וכמו שכבר נאמר, מדובר בבית הספר היחיד שחרט על דיגלו את הנושא. 77.138.226.82 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:המסלול לתיאטרון ומחזות זמר למרחב הערכים. מדובר בערך המתעד מוסד לימודי, בדומה לערכים על בית צבי או ניסן נתיב. יש להדגיש שמדובר במסלול ההכשרה הראשון בארץ שבחר לשים בראש מעיניו הכשרת שחקנים לז'אנר מחזות הזמר, ולא לתיאטרון או למשחק מול מצלמה. יש לציין שפרט זה לא נכלל בטיוטה שנקרא והתווסף לערך לאחר הדיון בעמוד זה שהעלה את הצורך בו. בנוסף, קיים דבר אחר המדגיש את ייחודו של בית הספר והוא הקשר ההדוק של המסלול עם במאים ובתי ספר בינלאומיים. דבר זה מבדיל אותו ממוסדות ומוסיף לחשיבות הערך. כמו כן, מדובר בתיעוד בעל ערך לחובבי ז'אנר מחזות הזמר, שכן כבר יצאו ממנו מספר שחקנים המופיעים על במות הארץ וכמו שכבר נאמר, מדובר בבית הספר היחיד שחרט על דיגלו את הנושא. 89.138.254.100 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:Ris למרחב הערכים. Shir-ris - שיחה 15:50, 27 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]

הערך לא בשל... תודה, Daniel - שיחה 20:48, 27 בספטמבר 2016 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:ינין שלה למרחב הערכים. עירית007 - שיחה 23:17, 4 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

הערך לא בשל... תודה, BDaniel - שיחה 20:26, 5 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
חסרים קישורים פנימיים וחסר הסבר בדבר חשיבותו האנציקלופדית של מר שלה • איקס איקס - שיחה 11:22, 9 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:ביואקוסטיקה למרחב הערכים. תודה, BDaniel - שיחה 10:17, 23 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

הסבר: נראה לי שהוא כבר בשל ואני רוצה לשמוע עוד דעות לפני שאני אעביר למרחב הערכים. תודה, BDaniel - שיחה 10:17, 23 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:שון גרנות-זילברשטיין למרחב הערכים. Yaronzilber - שיחה 09:54, 27 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

יש צורך בעיצובו ואני בספק כי אולי אין לו חשיבות. נראה מה תגובת אחרים ואז נדע. תודה, BDaniel - שיחה 20:04, 27 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
תודה על כתיבת הערך, אבל בינתיים כל מה שאנחנו לומדים ממנו הוא שמר גרנות-זילברשטיין התחלק בתפקיד ראשי במחזה בודד עם עוד שחקן. זה מידע מאד חשוב אבל לא מקנה למר גרנות-זילברשטיין חשיבות אנציקלופדית. לדעתי צריך להמתין עד שמר גרנות-זילברשטיין יזכה לעוד תפקידים משמעותיים • איקס איקס - שיחה 22:17, 27 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:היבוניט למרחב הערכים. 91.197.61.250 07:00, 2 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

שיפרתי את הטיוטה, אבל נדרשת עוד עבודה רבה. דוד שי - שיחה 07:24, 2 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:המכון הלאומי לשיקום נפגעי ראש (ע"ר) למרחב הערכים. 82.81.22.253 15:05, 7 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

נכון לעכשיו נראה שהערך כתוב בצורה פרסומית למדי... בר הראל - שיחה - תרומות 16:07, 7 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]
אין סגנונות ועיצוב טובה BDaniel - שיחה 18:43, 7 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]
משתמש:Bharel, הסתכלתי באתר המכון וראיתי כי הערך מפר זכויות יוצרים. תודה, BDaniel - שיחה 20:01, 8 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]
אז גם אני חשבתי, אבל הטקסט לא 1:1. בר הראל - שיחה - תרומות 20:46, 8 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]
בר הראל, רוב הטקסט מעותק משם... BDaniel - שיחה 16:28, 9 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]
בדף השיחה של הטיוטה יש אישור OTRS, אין בעיה של הפרת זכויות יוצרים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 11:29, 18 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:המכון למשפחה, שוויון ומשפט למרחב הערכים. שלום. מכון המחקר למשפחה, משפט ושוויון, נפתח בסוף שנת 2015. אשמח אם אקבל הרשאה ויווצר ערך של המכון בויקיפדיה. תודה רבה! RaSa - שיחה 08:26, 17 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

לעניות דעתי אין הצדקה לערך נפרד על המכון.
אפשר, כמו שנעשה עם מכונים דומים, להוסיף פרק מתאים בערך הראשי, כלומר בהקריה האקדמית אונו --• איקס איקס - שיחה 01:31, 19 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:ONE Studios Network למרחב הערכים. 2.53.184.171 14:36, 29 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

קצר מדי, לא ערוך כראוי (בעיקר חסרים קישורים פנימיים) • איקס איקס - שיחה 18:52, 29 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מכון מנוף למרחב הערכים. 185.120.125.114 14:41, 7 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

המידע הועבר לטיוטה. אך היא נראית כמו פרסומת. נא לערוך את הערך תוך הסרת פרסומת. אם לא, הטיוטה תמחק. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:22, 7 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:גיא אופיר למרחב הערכים. Danielleush - שיחה 11:21, 18 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

אני משוכנע שעו"ד אופיר עושה עבודה טובה לטובת לקוחותיו, אבל לא מצאתי בערך גופו הצדקת חשיבות אנציקלופדית. • איקס איקס - שיחה 23:18, 18 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]
Danielleush, אני מסכים עם איקס איקס שהחשיבות האנציקלופדית לא די ברורה וספק אם הערך יישאר. תביעות נגד גוגל בארץ ובעולם דווקא יכולות להיות ערך מעניין. את או אתה יכולים להעביר את הערך בעצמכם, על ידי לחיצה על "עוד" בתפריט העליון, בחירת "מרחב הערכים" והשם "גיא אופיר" (ללא הקידומת "טיוטה". כאמור, ייתכן שהוא יימחק. PelicanTwo - שיחה 05:00, 22 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אייל ארליך למרחב הערכים. Mayase83 - שיחה 14:39, 22 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

אין מקורות או סימוכין לנאמר, האם היו כתבות בעיתונים עליו, איזכור באינטרנט? • איקס איקס - שיחה 22:25, 22 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:ניהול ידע - גורמי הצלחה וכישלון למרחב הערכים. Staviter - שיחה 22:32, 25 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

Staviter, אני נגד להעברה... אינו עובר על הכללים המופיעים למעלה ואני ממליץ לך לבקש עזרה כאן BDaniel - שיחה 21:19, 26 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:הלנה פישר למרחב הערכים. 46.117.9.88 08:41, 26 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

אין סימוכין או מקורות להוכחת הכתוב בטיוטה • איקס איקס - שיחה 00:03, 29 בדצמבר 2016 (IST)[תגובה]

עדיין בטיוטה: 2017

אבקש להעביר את טיוטה:הפועל נווה גולן למרחב הערכים. קופטוב - שיחה 04:12, 9 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

קופטוב הערך אינו עומד בדרישה מקבוצות כדורגל שהוא השתתפות לפחות עונה אחת בליגה הגבוהה ביותר או זכייה בתואר לאומי או מאפיין יחודי. ולכן כרגע הערך ישאר במרחב טיוטה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:31, 9 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:לימוד מערכת מסווגת למרחב הערכים. Ommmer89 - שיחה 17:21, 24 בינואר 2017 (IST) הוספתי קישורים לפי בקשתכם, אם עדיין ישנה בעיה, אני אשמח להערות שלכם תודה מראש, עומר[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:גבריאל זייליג למרחב הערכים. Galsagy - שיחה 19:31, 29 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

תודה על הטיוטה, אבל מה שכתוב בה אינו ערך אנציקלופדי אלא שורות בדף קורות חיים. אנא בדוק ערכים דומים וראה כיצד לשפר. • איקס איקס - שיחה 00:24, 4 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:רויטל הנדלר למרחב הערכים. שיר מוסן - שיחה 17:12, 3 במרץ 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:הבובה למרחב הערכים. 79.176.148.10 19:02, 7 במרץ 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:רון רוזנפלד למרחב הערכים. Natrock86 - שיחה 16:49, 15 במרץ 2017 (IST)[תגובה]

זה ערך פרסומי במהותו. על פי הפרק על הקריירה המוסיקלית, אין לנשוא הערך חשיבות מחוץ ללהקת פורטרט, בה היה חבר, ונראה שהטיוטה נכתבה כדי לקדם את העסק הנוכחי שלו בתחום עיצוב רהיטים. Liad Malone - שיחה 16:57, 15 במרץ 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אילן בר למרחב הערכים. כרמל בר - שיחה 12:55, 26 במרץ 2017 (IDT)[תגובה]

מהכתוב בטיוטה לא מובהרת חשיבותו האנציקלופדית של מר בר • איקס איקס - שיחה 22:39, 2 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:החממה הפדגוגית במזכירות הפדגוגית למרחב הערכים. 81.218.97.44 12:12, 29 במרץ 2017 (IDT)[תגובה]

הרוב מועתק, למשל מכאן. מהכתוב בטיוטה לא ברורה החשיבות האנציקלופדית של החממה. • איקס איקס - שיחה 22:38, 2 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:רכבת הכותל למרחב הערכים. Haim ohana - שיחה 06:32, 3 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

שלום לך, מה שכתבת יכול להיות בסיס לערך אנציקלופדי על המיזם, אבל 3-4 משפטים אינם ערך שאפשר להעביר למרחב הערכים • איקס איקס - שיחה 10:06, 3 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:יוסף "יוסקה" עוזרי למרחב הערכים. Bar0015 - שיחה 13:47, 23 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

עם כל הרצון הטוב, הכתוב על מר עוזרי אינו מספק הצדקה להעלאתו לויקיפדיה. • איקס איקס - שיחה 22:53, 28 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

שלום, אבקש להעביר את ערך טיוטה:היפנובירת'ינג למרחב העורכים.

לא מצאתי את המושג Hypnobirthing בגוגל, האם יש סימוכין כלשהם שאכן יש שיטה כזו? • איקס איקס - שיחה 21:36, 24 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

היי, מדובר בתחום חדש יחסית. יש את המאמר הזה באתר WebMD ואת הערך הזה בויקיפדיה בשפה האנגלית שמדבר על השיטה למעשה.

לאחר שבוצעו תיקונים, אבקש להעביר את טיוטה:עמית ערן למרחב הערכים. דפנהצ - שיחה 10:49, 25 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

הייתי מעביר בשמחה, אם הייתי מבין מהי חשיבותו האנציקלופדית של מר ערן • איקס איקס - שיחה 10:08, 31 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:בני החורין הקטנים למרחב הערכים. יצרתיו כטיוטה שכן ראיתי שמחקו את הערך כבר פעמיים. 1. האם כמות התוכן הנוכחית מספיקה? 2. האם יש אישור גורף להעלאת תמונות עטיפות של ספרים? Omert.il - שיחה 11:54, 11 ביוני 2017 (IDT)[תגובה]

מה שכתבת יכול להיות בסיס להקדמה לערך. צריך להרחיב ולעבות את הכתוב • איקס איקס - שיחה 17:04, 11 ביוני 2017 (IDT)[תגובה]

שלום, אבקש להעביר את הערך טיוטה:נומרטור למרחב הערכים. Zevulun - שיחה

נומרטור משמעו מונה.
מקריאת הערך לא מובנת חשיבותו של הכלי ומדוע צריך ערך עליו • איקס איקס - שיחה 00:23, 1 ביולי 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אביב יצחק למרחב הערכים. בן חממי - שיחה 04:26, 1 ביולי 2017 (IDT)[תגובה]

בן חממי, לא קיימת טיוטה זו. בברכה, BDaniel - שיחה 09:25, 1 ביולי 2017 (IDT)[תגובה]
בהנחה שאתה מתכוון למשתמש:בן חממי/אביב יצחק, המידע דל. יש להוסיף מידע ולעצב את הערך. אתה מוזמן לקחת כדוגמה ערכים של אישיות דומות בעיסוקיהן. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:52, 2 ביולי 2017 (IDT)[תגובה]

מבקש להעלות את הערך דני תרזה לפרסום Tirza.yozmot (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

Tirza.yozmot, האם התכוונת ל-טיוטה:דני תרזה? אם כן, אז לצערי הוא לא ערך. ראה או ראי ערכי אישים שיעזרו לך לעצב את הערך כמו: ביבי נתניהו, כוכב הס ואחרים. בברכה, BDaniel - שיחה 11:19, 6 ביולי 2017 (IDT)[תגובה]

להעביר למרחב הטיוטות, בעקבות הדיון בדף השיחה--א.פ עריכות-שיחה 21:46, 6 ביולי 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:העמותה למען משרתי המילואים למרחב הערכים. Avi Sayag - שיחה 15:36, 7 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

טיוטה זו היא לא ערך אנציקלופדי. גילגמש שיחה 15:44, 7 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:חינוך וסיוע באהבה למרחב הערכים. 89.138.185.127 12:25, 9 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

אני חושב שזה מסוג הערכים שאחרי זמן מה יקבלו תבנית חשיבות. יש די הרבה עמותות בארץ, לא לכולן, עם כל הכבוד, יש מספיק חשיבות לערך. לדעתי, עמותה צריכה להיות בולטת מספיק כדי שיכתבו עליה ערך. שיכירו אותה יותר בציבור הרחב. אני לא חושב שזה המקרה, מצטער.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 14:19, 9 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מעגל המשאלות למרחב הערכים. Dolevgr123 - שיחה 17:51, 15 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

לא אנציקלופדי ולא חושב שיש לנושא חשיבות.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:14, 15 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

עצות למתחילים

להעביר להיכן שהוא במרחב הכללי בקטגוריה קהילה איציק - שיחה 00:42, 16 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:רודה לזרוס טראוב למרחב הערכים. 46.120.13.148 14:02, 19 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

צריך להרחיב את הטיוטה ולהוסיף לה תוכן 01:29, 20 באוגוסט 2017 (IDT)

אבקש להעביר את טיוטה:יער קוּרָפּאטי למרחב הערכים. 5.28.141.120 15:27, 28 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

זה כל מה שיש להגיד על הנושא? --• איקס איקס - שיחה 18:51, 28 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]
העברתי לטיוטה:יער קורפאטי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:03, 3 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:7twenty למרחב הערכים. 7twenty2017 - שיחה 21:48, 28 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

מהי החשיבות האנציקלופדית של החברה? • איקס איקס - שיחה 11:33, 29 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אורן שבת למרחב הערכים. Publictender - שיחה 11:13, 17 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

מדוע בקשתי להעביר את טיוטת הערת אינה מטופלת ? למי עוד אפשר לפנות בנושא ? תודה Publictender (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]
שלום, הניסוחים בערך בעייתיים והחשיבות אינה מובנת ממנו. כרגע נראה קצת כמו קורות חיים ושילוב פרסומי. באקדמיה יש ערכים מדרגת פרופסור ומעלה או כשיש הוכחה של מחקר פורץ דרך. האם הספרים מהווים בסיס שיפוטי ? בנוסח, צריך ניסוח נטרלי. בברכה אמא של גולן - שיחה 09:08, 19 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אייל מושיוב למרחב הערכים. MeitalTregerman - שיחה 14:37, 20 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

הועבר למשתמש:MeitalTregerman/טיוטהאיקס איקס - שיחה

אבקש להעביר את טיוטה:אסף ויצמן (קורטקס) למרחב הערכים. AssafWizman - שיחה 17:14, 22 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

מדובר על משתמש:AssafWizman/אסף ויצמן (קורטקס). יש להוסיף מקורות חיצוניים לנאמר, בייחוד לכך שהוציא אלבומים באורך מלא בהוצאה מסחרית (האתר העצמי אינו מספיק לשם כך) --• איקס איקס - שיחה 21:22, 25 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:משה חנוכה למרחב הערכים. Naduv22 - שיחה 16:29, 25 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

לא מצאתי חשיבות אנציקלופדית במה שנכתב על מר חנוכה. אני משוכנע שבשל גילו הצעיר יפעל עוד הרבה ויוכיח כי יש חשיבות בתפקידיו ומעשיו --• איקס איקס - שיחה 21:20, 25 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

אנתרופוסופיה

שלום רב, כתבתי טיוטא של הערך אנתרופוסופיה. אשמח אם תוכלו להחליף את הערך הקיים שהנו חסר מאוד ולוקה בחסר בערך שכתבתי. תודה רבה, גלעד Giladgold (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

מדובר על הטיוטה הפרטית הזאת: משתמש:Giladgold/טיוטה. Liad Malone - שיחה 12:41, 28 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מיס בלגיה למרחב הערכים. 85.64.63.210 10:55, 2 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

הועבר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:59, 3 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]
נכון לאפריל 2018, במרחב טיוטה. אמא של גולן - שיחה 10:53, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:תומר אהרון ולהוסיף הפניה מהשם באנגלית Tomer Aaron לעברית למרחב הערכים. 213.8.124.189 15:03, 2 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

למה להוסיף הפניה מהשם האנגלי? זה לא מקובל אין לנו גם הפניה מAlbert Einstein לאלברט איינשטיין. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:39, 2 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:תומר אהרון למרחב הערכים. 213.8.124.189 13:11, 8 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

  1. הערך לא ערוך בצורה אנציקלופדית
  2. לא מצאתי חשיבות אנציקלופדית בערך על מר אהרון • איקס איקס - שיחה 20:29, 8 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]
אבקש להעביר את טיוטה:תומר אהרון למרחב הערכים. 213.8.124.189 13:18, 9 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

כמו שיש את הערכים האלה על יוצרים שלא מוכרים (שיש להם חברים שהם עורכים בויקיפדיה) אין סיבה לא להוסיף יוצרים מוכרים שכן מוכרים מוזיקה ונמצעים במצעדי הלהיטים להלן רשימת יוצרים שאני לא רואה שום סיבה שהם ישארו בויקיפדיה https://en.wikipedia.org/wiki/Lyrik https://en.wikipedia.org/wiki/Yeho https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%98%D7%95%D7%A0%D7%94_(%D7%A8%D7%90%D7%A4%D7%A8) https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%99%D7%AA%D7%99_%D7%9C%D7%95%D7%99 https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%27%D7%99%D7%99%D7%9F_%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%95

לטענתי , כמו שויקיפדיה , מכניסים אומנים לא מוכרים ומוכרים זה לצד זה גם אותו אפשר להוסיף , בכוונתי להעביר פניה לויקיפדיה העולמית על הפליה ומוניפוצליות שעושים בויקיפדיה ישראל כדי להקשות על יוצרים חדשים וככה למעשה ויקפדיה מפריעה להתקדמות המקצועית שלהם כי יש הרבה אנשים שלפני שהם קונים מוזיקה הם מחפשים לבדוק מה כתוב על היוצרים בויקיפדיה ולא מידע כזה הם פשוט לא קונים ולא מנסים לשמוע את המוזיקה. 213.8.124.189 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

האם הבנתי נכון, שלדבריך מר אהרון זקוק נואשות לערך בויקיפדיה על מנת לזכות בהכרה כמוזיקאי. • איקס איקס - שיחה 13:33, 9 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]


אבקש להעביר את טיוטה:מערת נשימת הדרקון למרחב הערכים. ריטה גלגובסקי - שיחה 10:38, 10 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

שלום לך, עברתי על הטיוטה, ראי התייחסות בדף השיחה של הטיוטה. חזרתישיחה 20:21, 10 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:בית חינוך אופק למרחב הערכים. 132.74.14.79 16:44, 6 ביוני 2017 (IDT)[תגובה]

כשיהיה בטיוטה תוכן מהותי אשמח להעביר אותה למרחב הערכים • איקס איקס - שיחה 23:15, 7 ביוני 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:בית חינוך אופק למרחב הערכים. 85.64.63.210 01:33, 11 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

כרגיל, אין מספיק תוכן • איקס איקס - שיחה 19:11, 11 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

סאו פאולו, ברזיל, אלכס כדורגלן המשחק ביובנטוס ,השחקן משחק בעמדת המגן

התחלה טובה. • איקס איקס - שיחה 20:47, 12 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מיס נורווגיה למרחב הערכים. 85.64.63.210 00:11, 13 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

כרגיל, אתה מעלה שבריר של ערך ועוד שבריר של ערך במקום להעלות ערך אחד מלא • איקס איקס - שיחה 14:34, 13 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מיס גרמניה למרחב הערכים. 85.64.63.210 14:19, 13 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

כרגיל, אתה מעלה שבריר של ערך ועוד שבריר של ערך במקום להעלות ערך אחד מלא • איקס איקס - שיחה 14:34, 13 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:ניו הופ קלאב למרחב הערכים. ההופרית - שיחה 17:43, 13 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אולם גריג למרחב הערכים. 85.64.63.210 04:27, 14 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

כדאי שקודם תכתוב אותה • איקס איקס - שיחה 11:44, 14 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מכתבים לבתיה למרחב הערכים הקשורים בגלילה רון פדר עמית. 93.172.98.76 22:57, 14 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

הערך נכתב בצורה של דו"ח קריאה לבית הספר ("אנחנו" ו"המלצה אישית" למשל) וצריך להסב את הסגנון לתואם לאנציקלופדיה. ‏DGtal‏ - שיחה 09:50, 16 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מיס תבל 1987 למרחב הערכים. 85.64.63.210 01:07, 16 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

הערך מאוד דל בתוכן וחסר מקורות. ממליץ להרחיב את הערך בעוד מידע לפני שמעבירים את הערך. ‏DGtal‏ - שיחה 09:33, 16 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:עע"ם 9135/03 המועצה להשכלה גבוהה נ' הוצאת עיתון הארץ למרחב הערכים. Linoy.ekron - שיחה 20:04, 21 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

טיוטה סבירה מבחינת התוכן, אבל לא עונה על דרישות מינמום של קישורים פנימיים • איקס איקס - שיחה 19:45, 23 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:בישולים, בית הספר הגבוה לקולינריה למרחב הערכים. בישולים, בית הספר הגבוה לקולינריה - שיחה 09:33, 1 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

מדובר במשתמש:בישולים, בית הספר הגבוה לקולינריה/טיוטה. עניתי לך בדף שיחתך. בברכה אמא של גולן - שיחה 11:53, 1 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:Sycamore education (אתר) למרחב הערכים. חגי3255 - שיחה 14:44, 7 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אין תוכן מהותי בטיוטה ולכן אין מה להעביר --• איקס איקס - שיחה 13:39, 10 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את ערך למרחב הראשי על מנת שאנשים נוספים ידעו ויכירו את קפיטן דב פרבר, גיבור פולין יהודה במלחמת העולם השניה. תודה

נדרשים מקורות נוספים לנאמר בטיוטה • איקס איקס - שיחה 13:50, 10 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

- תגובה - לא הבאתי עוד מקורות מהסיבה הפשוטה שאין הרבה מקורות. הוא לא סיפר הרבה וחוץ מהספר "הלוחם היהודי במלחמת העולם השניה" והאתר שצירפתי, אין עוד מקורות רשמיים, רק ראיונות לא מצולמים עם הבן שלו, חנינא. אם זה יעזור, אוכל לסרוק את ההמלצות של מפקדיו כמקור אמין, אך מדובר בתמונות בלבד.

אבקש להעביר את טיוטה:דביר עמיאור למרחב הערכים. 2A01:6500:A042:6B7D:4ED:72A9:30AC:CFEC 19:17, 11 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

הטיוטה הזאת לא מוכנה להעברה. צריך להרחיב באופן משמעותי את הערך, לערוך אותו ולהוסיף קישורים פנימיים. גילגמש שיחה 21:10, 11 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:טובי 60 למרחב הערכים. Ofri.rachmani - שיחה 15:45, 9 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אני לא בטוח אם הערך עומד בקריטריונים שלנו במצבו הנוכחי, אבל בלי קשר יש להוסיף קישורים פנימיים ולספק הוכחות ברורות לטענות המופיעות בערך, במיוחד לטענה שזהו אחד המשקאות הפופולאריים בישראל. גילגמש שיחה 21:12, 11 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:טובי 60 למרחב הערכים. Ofri.rachmani - שיחה 14:54, 13 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

חוץ מפרסומת לא מצאתי בכתוב מידע אנציקלופדי • איקס איקס - שיחה 22:59, 13 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אלרגיה לתירס למרחב הערכים. B yahav - שיחה 14:58, 13 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אי אפשר להעביר ערך כזה למרחב הערכים בלי אסמכתאות לנאמר בו ובלי מקורות אקדמיים לתופעה • איקס איקס - שיחה 23:01, 13 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אולם הארטוואל למרחב הערכים. 85.64.63.210 20:16, 19 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

העברתי. שמזן#שיחהערכי בראבו20:24, 19 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]
החזרתי לטיוטה. זו רק הקדמה לערך עתידי • איקס איקס - שיחה 00:27, 20 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:ארמון הספורט (קייב) למרחב הערכים. 85.64.63.210 22:24, 19 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

בשמחה, מייד אחרי שתכתוב את הטיוטה כראוי --• איקס איקס - שיחה 00:25, 20 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:Coral - קורל (זמרת) למרחב הערכים. EDM music - שיחה 21:55, 21 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

ערך על זמרת יכול לעלות רק אחרי שהיא תוציא אלבום אחד לפחות בהוצאה מסחרית • איקס איקס - שיחה 01:42, 22 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:שלמה הרשלר למרחב הערכים. Shlomo Ben David - שיחה 11:11, 23 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

הכתוב בטיוטה יכול להיות מבוא לערך ראוי, צריך להרחיב את המידע, לבסס חשיבות אנציקלופדית ולהוסיף מקורות מידע • איקס איקס - שיחה 17:52, 23 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מקרקעי יעוד למרחב הערכים. Talmi - שיחה 16:11, 26 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

נדמה לי שעדיף לאחד עם ערך גדול יותר כי לא נראה שיש פה מספיק לערך עצמאי. גילגמש שיחה 18:53, 26 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:קיבוץ שבילים למרחב הערכים. 37.142.16.160 12:43, 29 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

הטיוטה זקוקה לעריכה גילגמש שיחה 14:34, 2 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אנה ויאלטסינה למרחב הערכים. 85.64.63.210 15:09, 9 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

אין בטיוטה תוכן מספיק או מידע מספיק על מנת לאפשר העברתה למרחב הערכים --• איקס איקס - שיחה 00:36, 11 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מארי קנדי למרחב הערכים. 85.64.63.210 13:32, 11 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]

כרגיל, אין מספיק תוכן --• איקס איקס - שיחה 19:13, 11 באוקטובר 2017 (IDT)[תגובה]
אבקש להעביר את טיוטה:מארי קנדי למרחב הערכים. 85.64.63.210 19:46, 9 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]
בשמחה, מייד אחרי שתרחיב את הטיוטה כראוי --• איקס איקס - שיחה 00:37, 11 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]
מארי קנדי הועלה מחדש למרחב הערכים באפריל 2018 על ידי אנונימי. אמא של גולן - שיחה 21:54, 15 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
אמא של גולן, לאנונימי זה אסור להעלות ערכים באופן עצמאי (פרטים בדף שיחתו). יש למחוק לאלתר ולהמתין לאישור מסודר להעברה. גילגמש שיחה 21:59, 15 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
גילגמש, תודה. מחקתי. אבל איפה דף השיחה של האנונימי הזה? (כי הועלה בIP אחר) אמא של גולן - שיחה 22:04, 15 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
בדף שיחה של האנונימי. גילגמש שיחה 22:05, 15 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

טיוטה:אריה אברהמס אינני מוצא כעת בערך שום פגם.

אבקש להעביר את טיוטה:אריה אברהמס למרחב הערכים. 79.179.106.31 11:06, 13 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

יש שם בעיות לשון ותחביר, וכן סופרלטיבים קלים. לדוגמה, "בהרב" - שגיאה; "הוא מהחשובים שבתלמידי החזון איש" - מקור?; "מקבל שם את הכיבודים החשובים ביותר" עם ההשוואה מול השאר - פרט לא כל כך אנציקלופדי. אפשר מקסימום איך שהוא בקיצור. קובץ על ידשיחה18:20, 17 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

וכעת? 109.67.27.199 19:23, 17 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:ריצ'ארד סטיינמץ למרחב הערכים. 85.64.63.210 21:55, 26 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

לפי הכתוב כעת בערך הוא לא עובד את סף החשיבות לשחקנים --• איקס איקס - שיחה 01:03, 27 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:ד"ר רותי שטיינברג למרחב הערכים. 212.199.142.90 11:21, 28 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

זו רשימה שיכולה להיות נספחת לערך שייכתב על ד"ר שטיינברג --• איקס איקס - שיחה 00:13, 29 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]
רותי שטיינברג לדעתי דורש שכתוב אמא של גולן - שיחה 15:01, 8 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:בתאל קולמן למרחב הערכים. 79.176.42.67 01:00, 29 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

אין כמעט תוכן בטיוטה, צריך לעבות את המידע ולהצדיק חשיבות אנציקלופדית --• איקס איקס - שיחה 22:34, 29 בדצמבר 2017 (IST)[תגובה]

דיוני טיוטה: 2018

אבקש להעביר את טיוטה:הרב יוסף ארביב למרחב הערכים. Mordechai114 - שיחה 23:54, 3 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

הערך אולטרה קצרמר, ללא קישורים, ולא בתבנית המקובלת. כדאי שתעבור על ערכים אחרים המקבילים לאישיות זו, ותנסה לראות כיצד לעצב את הערך. כדאי לקרוא גם כאן. קובץ על ידשיחה00:15, 4 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אנדרס ווילסון למרחב הערכים. 85.64.63.210 20:37, 5 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

הטיוטה דלה מאד בתוכן, אין בה תוכן מספיק או מידע מספיק, לכן ממליץ להרחיבה על מנת לאפשר העברתה למרחב הערכים --• איקס איקס - שיחה 00:47, 6 בינואר 2018 (IST)[תגובה]
נוצר מחדש אנדראס ווילסון אמא של גולן - שיחה 15:05, 8 בינואר 2018 (IST)[תגובה]
הוחזר לטיוטה על ידי ציפי אמא של גולן - שיחה 11:49, 11 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מבקר צה"ל למרחב הערכים. 93.172.143.252 16:04, 6 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

יחידת מבקר צה"ל הוקמה בסוף שנת 2011 כיחידת הביקורת הפנימית לצה"ל, פועלת על-פי חוק הביקורת הפנימית תשנ"ב-1992 ומתבססת על תקני הביקורת הבינלאומיים של IIA - Institute of Internal Auditors, היחידה פועלת במטרה לסייע לצה"ל לעמוד בייעודו ולהשיג את מטרותיו בתחומי בניין הכוח והפעלת הכוח, בניהול ומיצוי המשאבים ובשמירה על טוהר המידות.

מבקר צה"ל הוא המבקר הפנימי לצבא הגנה לישראל, מועסק כאזרח עובד צה"ל (אע"צ), זאת על-מנת להיות בלתי-תלוי במערכת הצבאית ולבצע ביקורות אובייקטיביות. דרגתו של מבקר צה"ל היא תת-אלוף במילואים והוא חבר בפורום מטכ"ל (המטה הכללי).

חזון היחידה

להיות מבקר פנימי לצה"ל, עצמאי ובלתי תלוי, הפועל מתוך מקצוענות, רלוונטיות, אומץ לב ציבורי ויושרה, גוף משמעותי ומשפיע, לגיטימי ומקובל בצה"ל ומוסיף לו ערך.

ייעוד היחידה

להיות גוף ביקורת פנימי בצה"ל, על-פי הנדרש בחוק, על-מנת לסייע לצה"ל בהשגת מטרותיו ועמידתו בייעודו.


מבנה היחידה

ביחידת מבקר צה"ל משרתים מבקרים בשירות קבע, אזרחים עובדי צה"ל (אע"צים), וחיילי מילואים.

היחידה בנויה מצוותים מקצועיים המחולקים לבניין הכוח, הפעלת הכוח ותחום תכנון ותקציבים.

כנגזרת מכך, קיימים צוותי מבקרים במילואים: מבצעים, מודיעין, תקשוב והגנה בסב"ר, ים, אוויר, תכנון, ארגון ותקציבים; תורה, הדרכה ואימונים; לוגיסטיקה ומשאבי אנוש.

לרוב צוותי הביקורת יורכבו באופן הטרוגני, על-מנת למצות באופן מיטבי את הידע המקצועי שברשותם.


תחום הבקרה

בנוסף לתפקידו כמבקר הפנימי של צה"ל, מבקר צה"ל משמש גם כמנחה המקצועי לתחום הבקרה המטכ"לית.

ייעודו של תחום הבקרה המטכ"לית הוא לקיים בקרה מטכ"לית ולהנחות מקצועית את גופי הבקרה והבקרות באגפים, בזרועות ובפיקודים.

נולד ביום ה' בתשרי תרצ"ו (2.10.1935) בתל-אביב. הוריו, תמר ויהודה ברנשטיין, ילידי-הארץ והוריהם הגיעו לארץ מרוסיה בשנת 1880 כדי להתנחל באדמת-המולדת. הם התיישבו בעיירה מזכרת-בתיה, שנקראה גם עקרון. מקטנותו היה יואב עד למאורעות תרצ"ו-תרצ"ט, כאשר העיירה הייתה מוקפת כמעט בכל לילה על-ידי פורעים ערבים ואת הזיקה לביטחון ינק עם גידולו. הוריו חינכוהו ברוח החלוציות ועבודת-האדמה. תחילה למד בבית-ספר יסודי והמשיך בבית-ספר מקצועי בתל-אביב. לבסוף ביקר בבית-הספר המקצועי "אורט" שברחובות. בתוך כך השתייך לתנועת "הצופים" וגם ל"המכבי הצעיר". בינתיים – והוא אז בן י"ב- י"ג– פרצה מלחמת-הקוממיות, אשר בה היה פעיל כשהיה רץ מעמדה לעמדה והיה ניצב על מגדל-השמירה בתצפית. מן הראוי לציין,כי כאשר הגיע למצוות לא ערכו הוריו חגיגה לציון-המאורע אלא רשמו את שמו בספר הקרן הקיימת לישראל ואף תרמו סכום נכבד לקרן-המגן דאז. מילדותו נתחבב על חבריו ועוד בגיל צעיר נעשה בגלל ישרו וטוב-לבו למנהיג "בלתי-מוכתר"; סגולותיו האישיות, שעשו אותו דמות מופת בין חבריו בצבא, בלטו כבר מילדות. נכון היה להושיט יד עוזרת בעת-הצורך, ונכונות זו הייתה טבועה בדמו וחברותו הנאמנה עמדה לו גם במבחנים שונים בחייו, כגון מבחן של אש וקרב. ידידיו ציינו כי טוב היה להימצא במחיצתו של ידיד נאמן אשר תמיד אפשר היה לבטוח בו ולבם היה מתרונן בקרבם כשידעו שחבר כיואב נמצא בתוכם. מטבעו הצניע לכת ובת-שחוק ריחפה על פניו תמיד. גם ביחס למשפחתו ניכר המיוחד שבקרבו – מסירות ואהבה של בן נאמן שהיו מתגלות בייחוד בהיחפזו הביתה גם כשנעדר ממנו זמן קצר. עם גיוסו לצה"ל באוקטובר 1953 הוכנס לפלוגת-תובלה שלא הייתה לפי רוחו, כי הוא נמשך ליחידת-צנחנים, שהייתה בימים ההם בראשית דרכה ואשר אנשיה היו נבחרים מתוך הקפדה יתירה. בתפקיד-הנהגות לא מצא סיפוק אבל כשהסיע את הצנחנים במכוניתו שמע על מבצעים מיוחדים אשר עוררו בקרבו את הרצון העז להצטרף אליהם – ובאחד הימים אמנם עשה כן. מאז נזדקפה קומתו. דרכו בחיים הייתה רצופה רצון עז לחבוק אופקים רחבים ותמיד הציב לעצמו אתגרים לאין סוף, אך כשהרגיש שלא יוכל לאתגר אחד הציב לעצמו אתגר אחר ושאף להשיג אותו – וכדרכו בחיים כן הייתה גם דרכו בצבא. היותו ביחידת-הצנחנים היוותה רקע נפלא להבלטת סגולותיו האישיות – תחילה כחייל ולאחר-מכן כמפקד, כי יחידה זו תבעה מאנשיה אומץ-לב ונכונות להקרבה והיא תאמה מאד את יואב. אמיץ-לב היה ועז-נפש שחתר לקראת המטרה הקדושה של עמנו. יואב עבר קורס-קצינים ואז התחיל לעלות בסולם הפיקוד הצבאי.

לפני מערכת-סיני השתתף כמפקד-מחלקה בכל פעולות-התגמול ובפרוץ מלחמת סיני צנח במיתלה כסגן מפקד פלוגה ו'. לאחר-מכן נמנה יואב עם צבא-הקבע. במשך כמה שנים חיפש "משהו חדש" אך תקופה זו לא הסבה לו עונג וסיפוק אף כי הוא למד הרבה בימים ההם. כפעם בפעם היה מעלה רעיונות ותכניות וכל בעיה ורעיון שהיה מעורר היה שוקל ומנתח. אחרי שנשתחרר מצה"ל עבר לכהן כמנהל הפארק הלאומי ברמת-גן; לאחר זמן עזב את המשרה הזאת, אשר לא קסמה לו, ובהזדמנות הראשונה יצא לחבש עם משלחת של אוניברסיטת תל-אביב. משם חזר לעבודת-האדמה, כי החקלאות הייתה קרובה לנפשו עוד מילדותו, אך שוב נזדמן לו לצאת כבלדר מטעם משרד החוץ לקפריסין, מקום שם עשה כשנה. מכתביו מחבש ומקפריסין היו מלאים תיאורי-נוף ורשמי הסתכלות עמוקה בצורות-חיים שונות של תושבי הארצות הללו, הסתכלות באפיים ובצביונם. אך בחזרו לארץ חזר לצה"ל, עבר כמה קורסים והתחיל להדריך בהם. אז עבר קורס פיקוד ומטה, אשר בו הצטיין מאד אלא שחיי-הצבא משכו אותו והצניחה קסמה לו; אז חזר אליהם ונכנס ראשו ורובו לבעיותיהם – ואף יכול להן, והגיע לדרגת רב-סרן. אולם עלייתו המהירה בסולם-הדרגות לא הביאה אותו לתחושה של עליונות, כי בפשטות ובענווה התהלך בין פקודיו, היה לוקח חלק בפעולותיהם הרבות והנועזות וברובן צעד בראש-אנשיו. אשר היה להם לדוגמה. כן היה גם בפעולתו האחרונה, ב מבצע מגרסה, פעולת התגמול בסמוע, ביום ל' במרחשון תשכ"ז,(13.11.1966) בצעדו בראש-גדודו להסתער על הכפר סמוע בדרום הר חברון; בקרב זה נלחם ונפל והובא למנוחת-עולמים בבית-הקברות במזכרת-בתיה. הניח אשה, בן ובת. בן 31 היה בנופלו. לאחר נפלו הוענקה לו דרגת סגן-אלוף. גבעת יואב - ראשון המושבים ברמת הגולן, הוקם על ידי פיקודיו של סגן אלוף יואב שחם ז"ל ונקרא על שמו. המושב, עלה על הקרקע בדרום רמת הגולן בחודש פברואר 1968.

משתמש:Hilatal16/גירוי שרירים חשמלי

אבקש להעביר את משתמש:Hilatal16/גירוי שרירים חשמלי למרחב הערכים. Hilatal16 - שיחה 12:43, 28 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]

זה ערך חד צדדי שלא מביא את כל התמונה ובעיקר מסתיר את הביקורת על הדבר הזה. בנוסף, הערך כתוב בצורה אוהדת מאוד כלפי השיטה הזאת. גילגמש שיחה 16:56, 28 בנובמבר 2017 (IST)[תגובה]
הערך הועבר ב30 לנובמבר לגירוי שרירים חשמלי על ידי המשתמשת אמא של גולן - שיחה 14:45, 8 בינואר 2018 (IST)[תגובה]
הערך הוחזר לטיוטה לאור העובדה שהביקורת שהובעה והנושאים הדרושים תיקון לא תוקנו. נמצא כעת בטיוטה:גירוי שרירים חשמלי אמא של גולן - שיחה 11:47, 11 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אולפנת הגולן למרחב הערכים. 2A01:6500:A040:9F0B:80D6:72A9:7F:B00 19:03, 13 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

כדאי לבדוק הערך עובר חשיבות. אם כן, יש להרחיב אותו ולעצב אותו כמקובל. קובץ על ידשיחה22:48, 13 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אולפנת הגולן למרחב הערכים. 2A01:6500:A052:9F0B:A0CD:66A5:80ED:100 21:57, 16 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

הטיוטה קצרה מאד, צריך להרחיב אותה במקצת לפני העברתה למרחב הערכים --• איקס איקס - שיחה 18:59, 17 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אולפנת הגולן למרחב הערכים. 2A01:6500:A044:37B9:E6EE:66A5:4035:ADB7 12:01, 5 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

לא בשלב זה. • בקרה וייעוץשיחה • כ' בשבט ה'תשע"ח • 12:02, 5 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]
בשביל העברת הערך חסרים מספר פרטים: הבהרת חשיבות אנציקלופדית, הרחבה מהותית ועיצוב מבנה הערך כפי המקובל. אולי הצצה בקטגוריה:אולפנות תעזור להבין יותר. קובץ על ידשיחה15:39, 5 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:זיווה להט למרחב הערכים. 85.64.63.210 18:29, 20 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

מקריאת הטיוטה לא ברורה חשיבותה האנציקלופדית של הגב' להט --• איקס איקס - שיחה 20:05, 20 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:קבוצת אלומיניום קונסטרקשיין למרחב הערכים. Reut Bone Goodman - שיחה 12:46, 21 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

זו נראית כמו פרסומת לחברה --• איקס איקס - שיחה 02:36, 24 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

עבודה אקדמית

הדפים הנ"ל נוצרו במסגרת ויקיפדיה:עבודות ויקידמיות/מגזר שלישי והשפעה חברתית בישראל. נשמח להעבירם למרחב הערכים. Wess - שיחה 18:42, 27 בינואר 2018 (IST)[תגובה]


Wess כמה הערות ברשותך.

  • משתמש:Shapap/טיוטה:שיתוף ציבור כתוב מצוין אבל חסר מקורות כמעט בכל החלקים, אין כמעט הפניה לקישורים פנימים.
  • משתמש:הנסיך ויליאם/קרן פילנתרופית כתוב מעניין אבל מעט מבולגן, ממליץ למשל על טבלה בחלק של רשימת עשר הקרנות הגדולות בישראל נוח ונעים לקריאה, בנוסף ממליץ להוסיף קישורים פנימים וקישורי קראה נוספת, הפניות לכתבות או מאמרים ברשת ולא רק לציין עמודים בספרים.
  • משתמש:דינקין/משילות משולבת מבולגן מאד, כותרת ופתיחה לא ברורים ועודף נקודות וחלוקה לא מסודרת של הטקסט, ממש ממליץ לעבור על ערכים דומים בוויקפדיה ולנסות לסדר את הכתיבה.

בברכה --Elad אלעד - שיחה 04:35, 30 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

תודה Elad אלעד .

הקורס הסתיים והתלמידים כבר אינם מעורבים בעניין, ומתוך כלל העבודות אלו העבודות היחידות שמצאנו לנכון לעת עתה להעביר למרחב הערכים (לצערנו). לכן, המצב כרגע הוא או להעביר את הדפים כפי שהם (או חלק מהם) או לוותר על ההעברה. לדעתי עדיף להעביר את הדפים הטובים יותר עם הערה על צורך בהשלמת מקורות וכיוב', ולא לוותר לגמרי. מה דעתך? Wess - שיחה 23:41, 30 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

בקרה וייעוץ וחנה מה דעתכם? אישית חשבתי להעביר רק את משתמש:Shapap/טיוטה:שיתוף ציבור.--Elad אלעד - שיחה 00:28, 31 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

מי שפתחה את דף המיזם הזה היא קרן שצמן. אני חושבת שכדאי לשמוע מה יש לה להגיד. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 06:12, 31 בינואר 2018 (IST)[תגובה]
תודה חנה, אלעד ,Wess - הטיוטות הללו לא הועברו למרחב הערכים בגלל חשש להפרת זכויות יוצרים, או במילים אחרות - העתקה ממקורות שונים. רציתי בהזדמנות לעבור על הטיוטות ולראות אם יש אפשרות לעשות תיקונים כך שניתן יהיה להשתמש בתוכן, אבל טרם הספיקותי. Keren - WMIL - שיחה 10:25, 31 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מלכת הכיתה למרחב הערכים. 85.64.63.210 21:15, 4 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:בית מדרש ישראלי - עין פרת למרחב הערכים. 37.46.34.172 13:01, 13 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

נדרשים קישורים פנימיים גילגמש שיחה 11:09, 28 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]
כבר קיים ערך בשם עין פרת - המדרשה באלון. ‏DGtal‏ - שיחה 11:53, 5 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:יישובי גוש חורשים למרחב הערכים. 84.111.136.49 17:09, 16 בפברואר 2018 (IST) ערך זה הוא קטגוריה שמקשרת לערכים אחרים[תגובה]

לא ניתן להעביר קטגוריה. גילגמש שיחה 11:08, 28 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:המרכז למורשת הדרוזית בכפר סמיע על שם ד"ר סלמאן פלאח למרחב הערכים. Nivaperry - שיחה 14:00, 18 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

לא קראתי, אך ניכר שצריך להוסיף קישורים פנימיים. גילגמש שיחה 14:03, 18 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]
כדאי גם להשיל מהערך מוטיבים פרסומיים, כמו מס' הפל' ליצירת קשר... קובץ על ידשיחה14:40, 18 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]
ערן העביר. חזרתישיחה 06:59, 21 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]
נמצא כעת במשתמש:Nivaperry/המרכז למורשת הדרוזית בכפר סמיע על שם ד"ר סלמאן פלאח אמא של גולן - שיחה 10:09, 8 במרץ 2018 (IST)[תגובה]

שלום, הערך לא קיים, משרת ביחידה כיום במילואים מאז הוקמה כמחלקת בטיחות משנת 1995. Gilhagbi (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

לא קראתי, אך ניכר שחסרים קישורים פנימיים. גילגמש שיחה 10:59, 28 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:רדיו זה רוק למרחב הערכים. Yuvaljoss - שיחה 13:43, 23 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

הטיוטה כתובה בצורה לא נייטרלית וחסרים בה קישורים פנימיים. גילגמש שיחה 17:32, 23 בפברואר 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מערכת רצפת ייצור MES למרחב הערכים. Yaniv Bar - שיחה 15:04, 4 במרץ 2018 (IST)[תגובה]

הערך MES מערכת מידע לניהול רצפת הייצור הועבר על ידי המשתמש אמא של גולן - שיחה 08:54, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:הירמזות חברתית בינקות למרחב הערכים. אסא וולפסון - שיחה 13:54, 11 במרץ 2018 (IST)[תגובה]

הירמזות חברתית בינקות נמצא במרחב הערכים, ובבדיקה. אמא של גולן - שיחה 10:38, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:עבדות בהאיטי למרחב הערכים. Noagluskinos - שיחה 21:08, 13 במרץ 2018 (IST)[תגובה]

בערך זה יש הרבה טעויות עובדתיות ולכן אי אפשר להעבירו בשלב זה למרחב הראשי. גילגמש שיחה 21:18, 13 במרץ 2018 (IST)[תגובה]
עבדות בהאיטי נמצא כעת במרחב הערכים. אמא של גולן - שיחה 10:42, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
הוחזר לטיוטה לאחר הערות, יש בעייתיות בערך. תודה גלגמש. אמא של גולן - שיחה 11:23, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:השערת הערפילית למרחב הערכים. Xpoun9350 - שיחה 14:05, 14 במרץ 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:איתי לוי (מנצח) למרחב הערכים. 77.125.126.226 17:43, 14 במרץ 2018 (IST)[תגובה]

אין מה להעביר. זה ערך של שורה אחת. אחרי שתרחיב אותו יהיה על מה לדון. גילגמש שיחה 17:44, 14 במרץ 2018 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:רועי כהן למרחב הערכים.הצבעת המחיקה היתה לפני יותר משנתיים. לאור הפעילות הציבורית של רועי כהן מתבקש לכתוב עליו ערך בויקיפדיה. 84.108.191.66 16:19, 17 במרץ 2018 (IST)[תגובה]

לעורכי ויקיפדיה. אפשר לשלב בין שתי הטיוטות ולהעלות את הערך להצכעה. להזכירכם נערכה הצבעת מחיקה לפני שנתיים. https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:LILYLEAH1986/%D7%A8%D7%95%D7%A2%D7%99_%D7%9B%D7%94%D7%9F
לא ניתן להעביר את הטיוטה למרחב הערכים בלי דיון שחזור מסודר. גילגמש שיחה 14:59, 24 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
איפה מעלים את 2 הטיוטות לדיון שחזור מסודר? --84.108.191.66 15:37, 31 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]
משלבים את הטיוטה שיש, ומעלים דיון בדף השיחה שיחה:רועי כהן. אמא של גולן - שיחה 09:03, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:הנעדרים מטקס החתימה על מגילת העצמאות למרחב הערכים. CNave111 - שיחה 16:00, 18 במרץ 2018 (IST)[תגובה]

CNave111 האם הכוונה למה שכתוב במשתמש:CNave111/טיוטה? אמא של גולן - שיחה 09:06, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:IsraelClouds למרחב הערכים. 147.234.23.166 19:03, 20 במרץ 2018 (IST)[תגובה]

הערך לא מוכן להעברה. גילגמש שיחה 19:05, 20 במרץ 2018 (IST)[תגובה]
גילגמש, IsraelClouds הועבר על ידי משתמש:Ozlevy90 ב-27 למרץ אמא של גולן - שיחה 09:21, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
הטיוטה הועברה בשלב מוקדם מדי ולא מוכנה כרגע להופעה בעמוד הראשי. החזרתי. גילגמש שיחה 09:23, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מייק פרשקר למרחב הערכים. ליאור קחן - שיחה 13:40, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

הי ליאור קחן, הערך עוד לא מוכן (עצם העובדה שיש שם "*שם המגדיר במה עוסק הערך, ומכאן מה חשיבותו של נושא הערך*" ...), אנא הסתכל על עיצוב הדף, והוסף מקורות שהסתמכת עליהם בכתיבת הערך. בברכה אמא של גולן - שיחה 09:30, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:פנימיית אורט נתניה למרחב הערכים. Machamort - שיחה 16:10, 28 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:סימביוזה תעשייתית למרחב הערכים. מיכל ורבר - שיחה 19:32, 28 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

סימביוזה תעשייתית הועבר על ידי המשתמש מיכל ורבר מיד לאחר דיון זה. אמא של גולן - שיחה 11:35, 23 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

להקת שבע צמחה מתוך גרעין של מוסיקאים בהרי הגליל באמצע שנות התשעים. הלהקה יצרה וביצעה מוסיקת עולם מקורית, המשלבת מקצבים מזרח תיכוניים מהתרבות היהודית והערבית יחד עם מקצבים מתרבויות שבטיות, בשילוב סאונד מודרני. הלהקה פעלה עד תחילת שנות ה-2000. החבר המפורסם ביותר אשר יצא מהלהקה הוא מוש בן-ארי שיצא לקריירת סולו מצליחה. הלהיט המוכר ביותר שלהם היה הסינגל "סאלאם" (עוד יבוא שלום עלינו) אשר נכתב ע"י מוש בן-ארי.

רבים מהטקסטים של הלהקה שאובים מהמקורות היהודיים, תוך נסיון למצוא ולחדש את הקשר בין המציאות העכשווית למסורת ולמורשת היהודית העשירה ולשאר הדתות. כבר בתחילת דרכה הפכה הלהקה לתופעה והיוותה ראש חץ לז'אנר מוסיקלי שלם שהתהווה בפסטיבלים מסוג חדש, לצעירים שחזרו ממסעות בעולם (בעיקר במזרח) ובני נוער רבים שנמשכו לניחוח החדש ולצלילים האקזוטיים שנשמעו בהם. הלהקה הייתה מראשוני וממובילי הזרם האתני-רוחני בארץץ זרם שתחילתו בשנות ה-90 עד אמצע שנות ה-2000 אשר כלל גם את להקת גאיה, דין דין אביב, הפרוייקט של עידן רייכל, שוטי הנבואה ועוד...

הלהקה הופיעה בפסטיבלים יוקרתיים ברחבי העולם ביניהם: 'מונטריאול ג'אז פסטיבל' בקנדה, 'וודפורד פסטיבל' באוסטרליה, 'ספינקס' בלגיה ובעוד מופעים רבים מסביב לעולם.

דף הטיוטה ריק. ‏DGtal‏ - שיחה 23:15, 5 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:גיאוסופיה למרחב הערכים. Charlapg - שיחה 18:47, 2 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

הטיוטה לא מוכנה להעברה. לא קראתי, אך ניכר שחסרים בה קישורים פנימיים גילגמש שיחה 18:58, 2 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
המשתמש העביר לגיאוסופיה. גילגמש האם יש תובנות נוספות? אמא של גולן - שיחה 09:14, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
בשביל תובנות נוספות צריך לקרוא את הערך, אבל ניכר שהוא לא מוכן להופעה במרחב הראשי בצורה הזאת. יש הערות שוליים בפורמט לא מקובל (סוגריים במקום מספרים) ואין קישורים. אחזיר לטיוטה בשלב זה. גילגמש שיחה 09:21, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
נמצא כעת במשתמש:Charlapg/גאוסופיה אמא של גולן - שיחה 14:02, 15 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:פיטר פולס למרחב הערכים. 85.64.63.210 00:19, 4 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

הערך כתוב כמו קורות חיים. צורת כתיבה זו לא מקובלת בוויקיפדיה. יש לערוך מחדש כך שיוצג טקסט שוטף ולא נקודות כמקובל בקורות חיים. גילגמש שיחה 09:33, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
פיטר פולס נמצא שוב במרחב הערכים, הועלה שוב כמו הערך באנגלית. גילגמש, לידיעתך. אמא של גולן - שיחה 11:42, 23 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
אמא של גולן, אני מזכיר שחל איסור על המשתמש הזה להעלות ערכים באופן עצמאי ללא אישור. יש למחוק לאלתר. גילגמש שיחה 17:25, 23 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:חלל הזרמים למרחב הערכים. Spacelab1 - שיחה 19:12, 6 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

הערך לא מוכן לפרסום. לא קראתי, אך ניכר שחסרים קישורים פנימיים. גילגמש שיחה 09:31, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מטה ארגוני המקדש למרחב הערכים. משה ישראלי - שיחה 19:18, 6 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

מדובר בערך קצר מאוד. אני לא בטוח שיש מקום לדבר קצר כל כך במרחב הראשי. אולי כדאי לשלב את התוכן בערך כללי יותר על עלייה להר הבית. בלי קשר לזה, חסרים בערך קישורים פנימיים. גילגמש שיחה 09:32, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:ליאור רוזנטל למרחב הערכים. Rozi404 - שיחה 13:46, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

Rozi404 אין טיוטה כזו אופק כחול - ביבר הזכוכית 13:57, 9 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
אופק כחול נראה שמדובר בליאור רוזנטל שRozi404 העלה למרחב הערכים. אמא של גולן - שיחה 09:13, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
כן הוא העלה את הערך אחרי שכתב כאן. אופק כחול - ביבר הזכוכית 09:53, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:איטה גרטנר למרחב הערכים. 79.176.29.132 11:38, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

79.176.29.132 הערך איינו מוכן, הוא כתוב בצורך מבולגנת ולא ברורה ואין סדר לדברים, בנוסף אין סימוכין לטקסט. בברכה --אלעד - שיחה 12:14, 13 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטא: איטה גרטנר למרחב הערכים

איטה גרטנר - אמנית ומורה לציור, הציגה תערוכות רבות בארץ ובעולם Morisuf לא חתם ב-24 באפריל, 2018

איטה גרטנר הועלה למרחב הערכים ללא דיון מיד לאחר הבקשה ב-24 באפריל על ידי Morisuf, והועבר למרחב המשתמש להמשך עבודה. אמא של גולן - שיחה 16:16, 26 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:הרב בנימין דרייפוס למרחב הערכים. 79.181.44.48 15:12, 10 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

הועבר למרחב הערכים והחוזר למשתמש:Dchsus/בנימין דרייפוס לאחר איי עמידה בסדנטרט עריכה בסיסי.--אלעד - שיחה 12:50, 13 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:פמלה פלוד למרחב הערכים. 85.64.63.210 03:05, 14 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

זה קצר מדי. עליך לכתוב ערך מלא יותר. גילגמש שיחה 08:51, 14 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:איתמר ניומן למרחב הערכים. Liora newman - שיחה 11:06, 14 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

הטיוטה לא מוכנה לפרסום. יש לכתוב ערך מלא בצורה המקובלת אצלנו - יש לנסח את התוכן באופן אנציקלופדי ולא כקורות חיים. גילגמש שיחה 11:20, 14 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:רשימת מנחי טקס בחירת מלכת היופי של ישראל למרחב הערכים. 85.64.63.210 18:27, 14 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אין מקום לערך עצמאי במקרה זה. אפשר לשלב בערך "מלכת היופי של ישראל" או ערך מתאים אחר. גילגמש שיחה 18:35, 14 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
  • טקס בחירת מלכת היופי הוא טקס מרכזי בתרבות הישראלי והנחייתו נחשב תפקיד יוקרתי, בנוסף קיימות רשימות מהסוג הזה גם בויקיפדיות בשפות אחרות כמו "רשימת מנחי האירוויזיון" ו"רשימת מנחי מיס עולם".
בשונה מוויקיפדיות אחרות הנוהג פה הוא להימנע מרשימות אלא אם יש ערך מוסף מיוחד שבגללו לא מספיקים תבנית ניווט, קטגוריה או פיסקת רשימה בערך הרלוונטי, הכל לפי העניין. במקרה הזה צודק קודמי ומספיק לוודא שיש רשימה מלאה של המנחים בערך על הטקס. ‏DGtal‏ - שיחה 23:39, 14 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:קומפוט נעליים למרחב הערכים. Duduagasi - שיחה 23:57, 14 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

ממליץ להרחיב את העלילה באופן משמעותי (פיסקה זה לא באמת מספיק), ולהוסיף קישורים לספר הקולנוע הישראלי, IMDb וכד'. ‏DGtal‏ - שיחה 01:48, 15 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:דביקי למרחב הערכים. 79.183.230.74 18:29, 16 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

נגד. מה שכתוב בטיוטה הזאת רחוק מלהיראות כערך אנציקלופדי. ראוי להביא הפניות למקורות, כדי שהדברים לא יראו כדברים שהכותב בדה. כדאי להתחיל במקור ל"דביקי" כתחליף לשם המוכר יותר (לדעתי), "סליים"... Ldorfmanשיחה 01:43, 1 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:בית ונוי למרחב הערכים. בית ונוי - שיחה 10:28, 17 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:סער ברעם למרחב הערכים. Saarbaramw - שיחה 13:08, 21 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

Saarbaramw בערך יש הרבה ניסוחים שאינם נטרליים. מי הגדיר אותו בתור "אוטוריטה"? מי אמר שהוא "אחד מהחלוצים" בתחום? מי אמר שהוא "נחשב לאחד האחראיים בהשתלטות פייסבוק בתחום הרשתות החברתיות בשוק הישראלי"? צריך מקורות, עידון הניסוחים, ופחות קישורים פרסומיים. אמא של גולן - שיחה 11:03, 23 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]
בנוסף, אם אתה הוא סער ברעם, הייתי ממליצה לקרוא את ויקיפדיה:אוטוביוגרפיה. אמא של גולן - שיחה 11:04, 23 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אור למשפחות ע"ר למרחב הערכים. אסתר66 - שיחה 14:21, 23 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:פונקציית בחירה למרחב הערכים. Noamsi - שיחה 02:46, 24 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:תל תלפיות למרחב הערכים. הסופר לייביש - שיחה 19:24, 26 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

הסופר לייביש, האם תוכל להוסיף מקורות? מהיכן השנים שכתב העת יצא לאור? על אילו מקורות הסתמכת? מקור לכמה הערך "נחשב" ועל ידי מי? בנוסף, פרק לקריאה נוספת נראה מיותר כי הוא לא נותן משהו לקריאה נוספת... אמא של גולן (שיחה | תרומות | מונה) לא חתמה 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

Shanisasson, פעם הבאה ליצור את הטיוטה ולא לשים את זה כאן. בנוסף, אנא המשך לעבוד על הערך. חסרים מקורות, ניסוחים, וצריך לבדוק אם היא עונה על סף החשיבות. אמא של גולן - שיחה 11:23, 30 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אריאל ברונז למרחב הערכים. Clipatheatre - שיחה 12:57, 1 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

‏אריאל ברונז נוצר מחדש על ידי המשתמש במרחב הערכים. מחיקת הטיוטה ומיזוג גרסאות. אמא של גולן - שיחה 09:54, 2 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:טאובר אוסקר למרחב הערכים. טאובר יוסף - שיחה 16:42, 2 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

טאובר יוסף הערך איננו מוכן לעבור למרחב הערכים, הוא איננו מסודר ואין בו מקורות כלל. מומלץ לעיין בויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים --אלעד - שיחה 18:56, 3 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:בוב גואן למרחב הערכים. 85.64.63.210 07:46, 4 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

בוב גואן הועלה על ידי האלמוני מכתובת אחרת ב-6 למאי 2018. אמא של גולן - שיחה 10:27, 9 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:סגור טרנזיטיבי למרחב הערכים. Mandyrosem - שיחה 21:52, 6 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:סיניפיני למרחב הערכים. נריה קודוני - שיחה 09:38, 7 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

הערך עדיין לא מוכן להעברה למרחב הערכים. חסר בערך מקורות ויש לשכתב אותו. Yossi Kimchi - שיחה 10:01, 7 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:ננוקרון למרחב הערכים. PookimPras - שיחה 13:33, 8 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

משתמש:Ilanatsiben/טיוטה

היי, אבקש להעביר את משתמש:Ilanatsiben/טיוטה לערך נוירוטיות. הייתה שם הפניה (שגויה) לערך נוירוזה – שזה דבר מאוד שונה. הסרתי את ההפניה ועכשיו אבקש להעלות את הערך החדש. תודה Keren - WMIL - שיחה 16:34, 9 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:המתח בין ישראל לאירן למרחב הערכים. יוני 2005 - שיחה 14:50, 10 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אין בטיוטה תוכן • איקס איקס - שיחה 01:26, 13 במאי 2018 (IDT)[תגובה]
שלום יוני 2005, יש את עימות איראן-ישראל (מאי 2018) וגם יחסי איראן-ישראל וגם הסכסוך האיראני-ישראלי. הערך שלך לא נדרש בנפרד. אולי כדאי להוסיף לערכים אחרים. אמא של גולן - שיחה 11:05, 23 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:קלמן סמואלס למרחב הערכים. שלוה123 - שיחה 11:06, 13 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אדם יקר, אני סבור שיש להפריד בין הערך על האדם וערך על העמותה • איקס איקס - שיחה 12:22, 13 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

כתבתי כאן ערך על מכון המחקר להנצחת גולדה מאיר. שתי דקות אחרי שהוא נכתב (ועוד לא סיימתי לערוך אותו) משתמש כלשהו הניח תבנית חשיבות, 7 דקות לאחר מכן הניח תבנית שכתוב וגנז אותו למרחב הטיוטה. מדוע משתמש זה פעל כל כך מהר והעלים את הערך? לא מקובל לחכות קצת כדי שיהיה אפשר להמשיך לעבוד עליו? איזו מין התנהגות מוזרה זו. 37.142.161.138 23:00, 18 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:דב ברקוביץ למרחב הערכים.Source777 - שיחה 23:44, 20 במאי 2018 (IDT) "הדף כתוב בצורה לא אנציקלופדית, אי אפשר להעבירו כך • איקס איקס - שיחה 23:19, 22 במאי 2018 (IDT) מחילה, אך הדבר נאמר לי כבר בעבר, הוספתי חומרים ותיקנתי את הערך על מנת שידמה לערכים אחרים, לאחר מכן נאמר לי שהוא אינו בשל, והסברתי את הדברים. מה צריך לתקן בערך על מנת שיהיה ניתן להעבירו? היות ואיני בקיא בעריכה האם ניתן כי גורם בקיא בעריכה יבצע את השינויים הנדרשים על מנת להעבירו?Source777 - שיחה 16:13, 23 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

מינדי אייזנר

שלום, אני מבקשת להעביר את הדף מטיוטה- לערך אנציקלופדי. תודה!

הדף הועבר בחזרה למשתמש:YaelFair/מינדי אייזנר, הוא כתוב בצורה לא איצלופדית, אין בו דבר מלבד ההשכלה האקדמית של בעלת הערך ופרסומת לעמותה שהקימה, מלבד זה אני בספק אם היא עוברת את רף המינמום לערך בויקיפדיה העברית, ממליץ לעיין בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים וכמובן לא לשכוח לחתום בסוף כל טקסט בעזרת 4 טילדות מחוברות --אלעד - שיחה 13:59, 21 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

הערך "יצחק הדס"

אקבל את תוכן הערך שלי "יצחק הדס" בימים הקרובים ואני רוצה לערוך את הערך במשך הזמן הזה בתוכן שכבר יש לי. אני מוסיף עוד ועוד מידע לפי הסכמת האדם.

תודה, yedba2005

הערך "אליה קהואגי'אן"

העברתי את הערך למרחב הערכים. אשמח לבדיקתכם. איליה מעזיה

אבקש להעביר את טיוטה:סלבה (סלבדור) ברזילאי למרחב הערכים. Milly barzellai - שיחה 09:19, 24 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

האם העלאת צילום תכניית "ארץ טרופית יפה" אינה מפרה זכויות יוצרים? Liad Malone - שיחה 13:51, 24 במאי 2018 (IDT)[תגובה]
סלבה ברזילאי הועבר למרחב הערכים ב-4 ביוני על ידי ניב. אמא של גולן - שיחה 12:07, 5 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:ארץ האגדות למרחב הערכים. Inbar5435 - שיחה 15:06, 24 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

הי Inbar5435 הערך עוד לא מעוצב בנוסח המקובל בויקיפדיה. אנא הסתכלי על ערכים דומים. בנוסף, ניסוחים כמו "לא נשארו עוד הרבה סופרים טובים כאלה בימינו שהם מבריקים ויודעים להסביר הכול בדרך שכולם יבינו" אינם נטרלים. אמא של גולן - שיחה 11:57, 5 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:הרב קלוינימוס קלמן גולדשמידט זצ"ל למרחב הערכים. Umanshalom - שיחה 06:34, 27 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

עבר לטיוטה:קלוינימוס קלמן גולדשמידט. כשיהיה אנציקלופדי ניתן יהיה להחזירו למרחב הערכים. תודה. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 07:24, 27 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אולפנת הגולן למרחב הערכים. 2A01:6500:A049:9F0B:4058:8645:B678:1A70 10:20, 30 במאי 2018 (IDT) תודה רבה![תגובה]

הערך לא מוכן למרחב הערכים, אין בו קישורים חיצונים כלל והוא כתוב כמה שנראה כ"אודות" מאתר כלשהו, ממליץ לבנות את מודל הערך על בסיס ערכים של אולפנות אחרות לדוגמא אולפנת להב"ה, הודעה הודבקה גם בדף השיחה של המשתמש.--אלעד - שיחה 21:43, 31 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:תיקון DNA לא הומולוגי (NHEJ) למרחב הערכים. Shirige - שיחה 19:52, 31 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

Shirige הערך לא ברור ומבולגן, הוא צריך להכיל קישורים חיצונים (מקורות חיצונים) וקישורים פנימים לערכים בויקיפדיה שיקלו על הקורא להבין את הטקסט, לדוגמא לא צריך לרשום את שם המילה באנגלית בסוף כל מילה אלא ליצור קישור לערך, במידה ואין אין ערך כזה בעברית (מסלול המכונה (HDR) (מסומן באדום כי אין ערך בעברית) אפשר להפנות לערך האנגלי (אנ')) בשיטה הזו גם תחסך כמו עצומה של טקסט מיותר וגם זה יקל משמועותית על קריאת והבנת הערך. בברכה --אלעד - שיחה 21:36, 31 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מפעל חרסה באר שבע למרחב הערכים. רחל גיטמן - שיחה 16:12, 1 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מירון קרליק למרחב הערכים. AviisAvi - שיחה 00:18, 5 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אני לא בטוח שהערך יעבור דיון חשיבות. בכל מקרה, הטיוטה נכתבה בצורה מאוד מאוד אוהדת ומחייבת שכתוב מקיף. ‏DGtal‏ - שיחה 11:57, 5 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:אליהו משען למרחב הערכים. Yairrokah - שיחה 12:37, 6 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אין טיוטה --אלעד - שיחה 17:23, 6 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:רם זהבי למרחב הערכים. Shimi ben-yaakov - שיחה 15:56, 6 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אין טיוטה--אלעד - שיחה 17:25, 6 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]
נראה שיש...אמא של גולן - שיחה 12:55, 9 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]
{: נכתבה ב-7 ביוני.. --אלעד - שיחה 13:12, 9 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש עזרה בהעברת הטיוטה אל מרחב הערכים. הבעיה שנתקלתי בה נעוצה בכך שכבר קיים שם ערך זה - "לשבור את הקרח (מחזמר)" - אך כל תוכנו מסתכם בהפניה לפסקה בערך "לשבור את הקרח", ואין לי מושג מה לעשות בנידון; כיצד להעביר את הטיוטה למרחב הערכים תוך כדי דריסת ההפניה ו/או יצירת הדף מחדש. הורנס א' ב' ג' - ביכורים 13:53, 8 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

הועבר לשם לשבור את הקרח (מחזמר) --אלעד - שיחה 10:20, 9 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את אמיר יהודה (גימלזודה) למרחב הערכים. 77.127.69.121 18:59, 8 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

הבל מממתין למחיקה --אלעד - שיחה 10:21, 9 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:האיל סתאוי למרחב הערכים. Tbarak3 - שיחה 09:16, 10 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

ממליץ לקרוא את ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכים/צה"ל#קריטריונים לכתיבה על אודות חיילי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה. Dovno - שיחה 14:53, 10 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:יקיר: יוזמה קהילתית ישראלית, רבת פנים למרחב הערכים. Yairdan1234 - שיחה 13:50, 10 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:שני גולדשטיין למרחב הערכים. Alice53ye - שיחה 14:44, 10 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

Alice53ye, הערך עוד זקוק לשיפורים. (כתיבה לא אנציקלופדית, חזרתיות, קישורים שבורים או שגויים, חוסר במקורות). Dovno - שיחה 14:48, 10 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:מודלים של סכיזופרניה בבעלי חיים למרחב הערכים. Valeria.blum - שיחה 19:33, 10 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

CRIS - Current Research Information System

אני רוצה לפרסם את הטיוטה https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:TaliContent/CRIS_-_Current_Research_Information_System

כפי שניתן להבין מהתבנית בראש הדף, זו פעם ראשונה שאני מנסה לפרסם ערך, אז מקווה שהבנתי נכון את התהליך.

הערך https://en.wikipedia.org/wiki/Current_research_information_system, אבל הוא לא תורגם מאנגלית משום שהערך באנגלית חלש.

אבקש להעביר את טיוטה:אופטוגנטיקה למרחב הערכים. 31.168.11.194 11:58, 14 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

נא לייצר את הטיוטה ולמלא אותה בתוכן. דף זה אינו המקום לתוכן עצמו. Dovno - שיחה 12:13, 14 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]