סקסיפיי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סקסיפיי
Sexify
סוגה דרמה קומית
כותבים Kalina Alabrudzińska, Piotr Domalewski עריכת הנתון בוויקינתונים
בימוי Kalina Alabrudzińska, Piotr Domalewski עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים אלכסנדרה סקרבה
מריה סובוצ'ינסקה
סנדרה דז'ימלסקה
ארץ מקור פולין
שפות פולנית
מספר עונות 1
מספר פרקים 8
הפקה
חברת הפקה Akson Studio עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה Radzimir Dębski עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 37–51 דקות
שידור
רשת שידור נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
רשת שידור בישראל נטפליקס
תקופת שידור מקורית 29 באפריל 2021 – הווה עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
https://www.netflix.com/il/title/81140470
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

סקסיפיי (Sexify) היא סדרת טלוויזיה פולנית משנת 2021, שבמרכזה מתכנתת המפתחת אפליקציה לייעול האורגזמה הנשית. הסדרה משודרת בנטפליקס.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נטליה היא סטודנטית מצטיינת למדעי המחשב. היא ניגשת לתחרות ארצית לפיתוח אפליקציות, והאפליקציה שלה משמשת לניתוח השינה, באמצעות מכשירי מדידה וחיישנים המחוברים לגופה בזמן שהיא ישנה. המנחה של נטליה בפרויקט מרפה את ידיה, באומרו ששינה אינה נושא "סקסי" מספיק, ולכן אין סיכוי שתנצח בתחרות.

נטליה מחפשת נושא חדש להתמודד איתו, ומגלה שנושא הנמצא במרכז תשומת הלב במעונות הסטודנטים הוא סקס, ובהתאם לכך מחליטה להחליף את נושא עבודתה לסקס, ובאופן ממוקד יותר בפיתוח אפליקציה לייעול האורגזמה הנשית, תוך ניצול אותם מכשירי מדידה ששימשו אותה לחקר השינה. נטליה היא חנונית ("יש לי אפס כישורים חברתיים", היא מעידה על עצמה) שאינה מקיימת יחסי מין, ולכן היא מגייסת לעזרתה שתיים מחברותיה למעונות, שלהן ניסיון מיני:

  • פאולינה, הלומדת כימיה, שלה חבר, מאריוש, שהיא מתארסת אתו ומקיימת אתו יחסי מין שרק הוא נהנה מהם. כקתולית היא מתוודה בפני הכומר על חטאה בקיום יחסים מיניים לפני הנישואין וננזפת על כך.
  • מוניקה, הרשומה ללימודים במדעי המחשב אך אינה מופיעה לשיעורים. לאחר שאביה, איש עסקים מצליח, מגלה זאת, הוא מגרש אותה מהבית ששכר למענה, והיא נאלצת לשכור חדר במעונות הסטודנטים. לאחר שנפרדה מבן זוגה לאחר שבגד בה, מוניקה מקיימת יחסי מין עם בני זוג מזדמנים שהיא מוצאת.

לכל אחת מהשלוש יש אמא פולנייה המנסה לכוון את דרכה בחיים. הסדרה מציגה גם את יחסי כל אחת מהשלוש עם משפחתה ועם בני הזוג שלהן.

השלוש פוסלות במהירות צפייה בפורנוגרפיה כמקור למידע על האורגזמה, ובביקור בחנות לאבזרי מין קונות דילדו. אף אחת מהן אינה מוכנה להשתמש בו במסגרת הניסוי של נטליה, אך פאולינה לוקחת אותו לשימוש בביתה, ונבוכה כאשר מאריוש מגלה שהיא משתמשת בו.

להמשך לימוד הנושא נטליה ופאולינה הולכות לתערוכת סקס. החוויות של נטליה בתערוכה גורמות לה להחליט לנטוש את הנושא, אך בזמן שהייתה שם מוניקה הפכה את חדרה ל"שיגולטוריום" - חדר שבו יוכלו הסטודנטים לקיים יחסי מין ולדווח על תחושותיהן בשאלון שחיברה. הרעיון זוכה להצלחה רבה בקרב הסטודנטים, והנתונים שנטספים בו משמשים לפיתוח האפליקציה.

רפאל, שמתחרה בנטליה על הגשת מועמדות מטעם האוניברסיטה לתחרות הארצית לפיתוח אפליקציות, שולח לדיקן האוניברסיטה תצלומים שצילם במצלמה נסתרת מהפעילות בשיגולטוריום, והדיקן פוסל את הגשת האפליקציה של נטליה, אף שזו זכתה לתמיכת רוב הסטודנטים.

בתמיכת ד"ר קריניצקי, הממונה על פיתוח האפליקציות, השלוש מגיעות בכל זאת לתחרות, ולאחר שנטליה נועלת את רפאל בחדר, מציגות את האפליקציה שלהן. לאכזבתן, האפליקציה המנצחת בתחרות היא של שעון ההופך לרחפן שמצלם סלפי, אך הן מחליטות להמשיך בפיתוח מסחרי של האפליקציה.

שחקניות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אלכסנדרה סקרבה (פול'): נטליה
  • מריה סובוצ'ינסקה (פול'): פאולינה
  • סנדרה דז'ימלסקה (פול'): מוניקה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]