שיחת משתמש:אריה ה./ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

-[עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אריה ה., וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דרור - שיחה 13:40, 25 בפברואר 2010 (IST)

תיקונים שאתה מרשה לעצמך[עריכת קוד מקור]

הדברים שכתבתי על עבודותיו של אוריאל זוהר, הם הזמנה לאנשים אחרים לציין עבודותיהם של יוצרים נוספים וכלל לא כלי פרסומי!!!

כל משתמש בויקיפדיה מרשה לעצמו לערוך. על עבודותיו של אוריאל זוהר מוטב לכתוב בערך על אוריאל זוהר. אם זה בערך אחר, זה לאו דווקא חשוב מספיק כדי להזכיר, וזה יצור רשימה ארוכה של במאים, שחקנים ותיאטרונים שהמחיזו מחזות מלפני כמה מאות שנים, בלי כל קשר לאדם שעליו הערך מדבר.
ביטלתי עוד עריכה שלך, אבל כדי לא למלא את דף השיחה שלך בטקסט, עדיין לא הודעתי לך בדף שיחתך. חלק מהעריכות שלך השארתי. אם אתה מפקפק בעריכות שלי תתייעץ עם מפעיל מערכת או עם ויקיפדים אחרים בויקיפדיה:דלפק ייעוץ.
ומומלץ שבפעם הבאה שאתה כותב בדף שיחה תשתמש בסימן הפלוס (ליד "עריכה") כדי להוסיף שאלה. המצאות שאלה בראש העמוד מבלבלת. תודה, אריה ה. - שיחה 08:48, 8 באפריל 2010 (IDT)
אינני יודע עם מי יש לי הכבוד? אולי אתה חלק מהמערכת של ויקיפדיה ואם כך הדבר, באמת כל הכבוד לך שאתה עורך אנציקלופדיה זו. הערותי תמיד הן אמת. האם זכותך למחוק אמת? תמלא אצל אוריאל זוהר את מה שאתה חושב למלא, אם יש לך הצעות לשיפור תציע.
+לדעתי אדם שחוסם את עצמו מקריאת ספרים צריך קצת מינימום של צניעות, כדי למחוק או לחסום מידע על עבודות של אמנים שיצרו בדמם.
צניעות יש לי וספרים אני קורא. אני לא קשור לויקיפדיה בשום צורה, ואני לא אחראי על שום דבר בויקיפדיה או ויקימדיה. אני רק משתמש רגיל. לגבי האמת - יש אמת ואמת - אמת חשובה ואמת טפלה. האמת הטפלה בעייתית במיוחד כשהיא יכולה לגרום להוספת עוד דברים טפלים על ידי משתמשים אחרים - דברים כמו המחזות של מחזה שנכתב לפני מאות שנים, והומחז אלפי פעמים ככל הנראה.
אני כרגע עסוק, ולא מעוניין לשפר את הערך של אוריאל זוהר - ערכים אחרים יושבים לי על הראש, והראש עייף, ולכן אין לי הצעות לשיפור, ומה שרציתי לשפר שיפרתי בעזרת עריכות.
אם אתה לא מסכים לקביעה שלי שחלק מהתוספות שלך פרסומיות תכתוב זאת בדפי השיחות של הערכים שערכתי, או שתפנה לויקיפדיה:דלפק ייעוץ, או שתפנה למפעיל מערכת, שהם משתמשים יותר "רשמיים" או "גבוהים" ממני. אריה ה. - שיחה 09:13, 8 באפריל 2010 (IDT)

עברית[עריכת קוד מקור]

שלום אריה. בעוד שנכון שוויקיפדיה העברית היא בעברית, אך זו לאו דווקא העברית של האקדמיה העברית ללשון. על השפה להיות יומיומית ומובנת, ואם מילה היא שגורה ומובנת לרוב המכריע של הקוראים (למשל "פאנץ' ליין") אין סיבה לתרגמה לביטוי הרבה פחות שגור. מנגד, אם ישנה מילה בעברית שהיא כן שגורה ומובנת לכל, לא צריך להביא את המקור הלועזי שלה (ועל כן - אין צורך לכתוב "כתב עת (מגזין)"). במיוחד שאין צורך לתת את התרגום העברי למילים לועזיות כאשר זה כלל לא נקלט, כמו שעשית עם מרשתת. זהר דרוקמן - Talk to me Goose!14:26, 25 בפברואר 2010 (IST)

אני אשתדל. אני לא אוהב את הכלל הזה, אבל אני מבין אותו. אבל ראיתי שבקומיקס לא שינו את סוגה בחזרה ל"ז'אנר". מתי מילה נחשבת שגורה בעברית? אני בספק אם מישהו מכיר את המילה "סוגה" או "כתב עת". תודה. אריה ה. - שיחה 14:37, 25 בפברואר 2010 (IST)
זה כלל שקשה לקבוע, אך בסופו של דבר - נהוג לקשר לפי שם הערך. אולי יש לשנות את הערך סוגה ל"ז'אנר", אך כל עוד זהו שמו - כך סביר לקשר. עם זאת, שים לב שלא הסרתי את ההערות בסוגריים לגבי עניין ספציפי זה. לגבי "כתב עת" - אני לא חושב שיש מישהו שלא יודע למה הכוונה. זהר דרוקמן - Talk to me Goose!14:58, 25 בפברואר 2010 (IST)

בקשת מראי מקום[עריכת קוד מקור]

שלום אריה,

שמתי לב שאתה חדש בוויקיפדיה. ראיתי שביקשת מראה מקום בערך ספרטקוס. פעלת היטב. כל פעם שאתה רואה שכתוב "יש הטוענים" צריך לבקש מראה מקום ולדרוש מי הם ה"טוענים". אציין שהוספתי מראה מקום לספרו של היסטוריון שטוען את הטענה. גילגמש שיחה ראו את מיזם ההמשך! 07:17, 1 במרץ 2010 (IST)

תודה. אני אשתדל לפעול כך גם בעתיד. אריה ה. - שיחה 14:29, 1 במרץ 2010 (IST)

אלן מור[עריכת קוד מקור]

אהבתי את שיתוף הפעולה שלך. נמשיך ככה והערך יהפוך למובחר. רק צריך לסדר כעת את הערות השוליים שדפקתי. Ori22 - שיחה 18:35, 13 במרץ 2010 (IST)

תודה. תיקנתי את הבעיה - שכחת לשים תג </ref> למקור האחרון ששמת. תבדוק אם לא מחקתי בטעות משהו שרשמת, כי היו לי שני חלונות עריכה פתוחים של הערך הזה, ובהתחלה שמרתי גרסה לא נכונה של הערך. אריה ה. - שיחה 18:39, 13 במרץ 2010 (IST)
בפיסקה אודות דמדומי גיבורי העל, יש הסבר מפורט. לדעתי צריך להוסיף בקטע הזה ראה הרחבה כאן ולתת קישור לחלק ההוא בפיסקה, אני פשוט לא יודע איך לעשות פעולה כזו Ori22 - שיחה 20:11, 13 במרץ 2010 (IST)
אני לא יודע אם חכם לספק קישור לקטע מוקדם יותר, שנמצא באותו עמוד. אפשר אולי לקשר לקטע מורחב שדן בבעיה (תבנית:הפניה לערך מורחב, אם יש ערך כזה. אני גם לא בטוח אם חכם להעתיק את הטקסט, וליצור מצב שאותו טקסט בדיוק יהיה בערך אחד פעמיים. אני אבדוק את זה מחר ואראה מה אפשר לעשות. אריה ה. - שיחה 20:22, 13 במרץ 2010 (IST)
כך זה גם מופיע באנגלית וזה חייב לבוא בשני ההקשרים אז אין סיבה שלא. אני פשוט רוצה לסגור את כל הפינות של הערך לפני שאעלה אותו להצבעה לערך מובחר. Ori22 - שיחה 21:11, 13 במרץ 2010 (IST)

פיניאס ופרב ואריק דניאלס[עריכת קוד מקור]

ראיתי שעזרת לי עם הערך פיניאס ופרב. א' כל תודה רבה. ב' תרגמתי את הטבלה, אתה חושב שעכשיו הערך מוכן למרחב הערכים? ואריק דניאלס, גם אליו תודה רבה, וניראה לי שגם הוא מוכן. אני מתייעץ איתך מניסיון קודדם תאמין לי... --TalkΩ!-Roy- ענה/י לי בדף שיחתי בבקשה 10:24, 29 במרץ 2010 (IDT)

יש עוד כמה עריכות בפיניאס ופרב שאני אעשה היום או מחר, והמשפט "ד"ר דופנשמירץ נוהג לסלק כל יום את פרי הברווזן, בדיחה אשר מצטלבת בסדרה שמוחקת את המצאותיו של פיניאס ופרב בכל סוף פרק" לא ברור. אני לא בטוח איך לתקן אותו, אבל אני אבדוק את הערך בויקיפדיה האנגלית ואראה אם זה כתוב שם ואתקן בהתאם.
באריק דניאלס יש עוד כמה עריכות ואולי אפשר להוסיף קצת מידע מהעמוד בויקיפדיה האנגלית. אחרי כל אלה, כדאי לשאול את מי שהעביר את הערכים ממרחב הערכים אם הערכים מוכנים לדעתו, כי כנראה הוא זה שיחזיר אותם בחזרה לדף המשתמש שלך, אם הם לא טובים מספיק. אריה ה. - שיחה 13:23, 29 במרץ 2010 (IDT)

גלייקון[עריכת קוד מקור]

אם תסתכל בערך באנגלית על גלייקון אתה תבין שלמרות שהוא פיקציה ומור מודע לזה הוא הכריז על עצמו כמאמין של האל. בינתיים אני לא מחזיר את השורה עד שמישהו אחר יפסוק בעניין Ori22 - שיחה 11:00, 6 באפריל 2010 (IDT)

בוקר טוב[עריכת קוד מקור]

ערכתי את הערך כאשר הוספת את התיקון הקטן, ונאלצתי לדרוס את עריכתך. אנא הוסף אותה מחדש. אלדדשיחה 08:59, 8 באפריל 2010 (IDT)

הייתה לי תקלה בשמירה, אז שחזרתי לעריכה האחרונה שלך. אנא התעלם מבקשתי הנ"ל, אערוך שוב את הערך בהמשך. אלדדשיחה 09:04, 8 באפריל 2010 (IDT)

ברכות על השתתפותך במיזם ערכים יתומים[עריכת קוד מקור]

אריה, שלום! אני מודה לך מאוד על רצונך לתרום למיזם. אשמח לענות על כל שאלה ולעזור בכל בעיה. שוב תודה - Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 11:45, 5 במאי 2010 (IDT)

המלצה[עריכת קוד מקור]

בענין הספרים שתיארת שאתה רוצה לקרוא, אני יכול להמליץ בחום על "הרפתקאות אוגי מארץ'" מאת סול בלו. לא יודע אם תורגם לעברית; אני קורא את המקור בתענוג.Ijon - שיחה 16:54, 11 במאי 2010 (IDT)

תודה רבה. יש לי את הספר בעברית ואני אקרא אותו בקרוב. אריה ה. - שיחה 18:14, 11 במאי 2010 (IDT)

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

בערכים ימ"מ ונוהל סיר לחץ (שנכתבו לפני המצאת הערות השוליים) יש הרבה קישורים ישירים לאתרי חדשות. ראיתי שאתה מומחה בלהפוך קישורים כאלה להערות שוליים תקניות, תוכל בבקשה לטפל בערכים הללו? בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 11:31, 14 במאי 2010 (IDT)

סיימתי את נוהל סיר לחץ. השארתי קישור ישיר לתמונה ("תמונה של המחפר הורס את הבית"). את ימ"מ אני אתחיל בקרוב. אריה ה. - שיחה 16:52, 15 במאי 2010 (IDT)
תודה רבה. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 16:59, 15 במאי 2010 (IDT)
סיימתי את ימ"מ. השארתי את "(מקור: כתבה מ"בלייזר" גיליון 32)" קישור ישיר. בנוסף, יש קישור שבור אחד שלא הצלחתי למצוא לאן העבירו אותו, אם הוא בכלל עדיין בוואלה. אריה ה. - שיחה 01:47, 25 במאי 2010 (IDT)

גדעון עפרת[עריכת קוד מקור]

מדוע מחקת את הקישורים לקריאה נוספת שהוסיף האנונימי? הקישורים, בלי קשר למי שהוסיף אותם, הם לגיטימיים לחלוטין ובעלי ערך לדעתי. Ranbar - שיחה 23:42, 29 במאי 2010 (IDT)

לא היה לי זמן לבדוק אותם. האנונימי הוסיף קישורים ל"קישורים חיצוניים" וספרים תחת "לקריאה נוספת" בכמות גדולה למספר ערכים במשך כמה שעות, שכולם מפרסמים את אותה סופרת. בנוסף, בגלל ההוספה המסיבית פקפקתי ברצונו לשפר את הערכים ולא רציתי לתת לו פרס על המאמץ הזה.
בנוסף, לא נראה לי נכון להוסיף קישורים חיצוניים שמציינים לקורא שיש עוד מידע (מועיל ואיכותי), אם לא קראו אותם, ומכיוון שהמוסיף - שאולי קרא אותם - היה מוטה לטובת הסופרת (או הסופרת עצמה), מחקתי את הקישורים.
אם קראת את הכתבה ואת הספר והם מוסיפים מידע ולא חוזרים עליו, ואם היא חוקרת רצינית (מה שהיא כותבת הוא נכון ויש לו ערך) ולא מישהי כמו פטרישה קורנוול, תחזיר את זה ל"לקריאה נוספת". אם קראת רק את הכתבה/הספר והיא חוקרת רצינית וכו', תוסיף רק אותו. אריה ה. - שיחה 00:04, 30 במאי 2010 (IDT)
הוספתי את הכתבה מ"הארץ" (לאחר שקראתי אותה, כמובן). Ranbar - שיחה 20:48, 30 במאי 2010 (IDT)

תודה[עריכת קוד מקור]

תודה, לאט לאט. Pitp - שיחה 00:05, 3 ביוני 2010 (IDT)

בקשה להצבעה[עריכת קוד מקור]

שלום אריה, אומנם אתה חלוק עלי בקשר לחיוניותו של הערך אבינדב בגין אך הוא נמחק בטרם עלה להצבעה למרות שMisbird תמך בו, אני מבקש גם אם אינך תומך בו לעזור לי לשחזר אותו ולהעלות אותו להצבעה.תודה Pitp - שיחה 11:20, 3 ביוני 2010 (IDT)

נראה שהרבה אנשים הצביעו כבר, ורובם הצביע עבור מחיקתו, אז אין טעם להעביר את זה להצבעה רשמית. אני בספק שמישהו בעל זכות הצבעה חוץ מהם ישתתף בהצבעה הרשמית. אריה ה. - שיחה 17:39, 3 ביוני 2010 (IDT)

תמונה[עריכת קוד מקור]

שלום רב לך אריה, התוכל לומר לי היכן אוכל ללמוד איך מעלים תמונה? והיכן רושמים את הזכויות שלה? בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 13:56, 12 ביוני 2010 (IDT)

תלך לעזרה:תמונות ותקרא את זה. יש גם הסברים על תמונות ועל העלאת תמונות בקישורים שבצד שמאל (למשל 1, 2 ו3). אם אתה מתקשה תבקש עזרה או ייעוץ בויקיפדיה:דלפק ייעוץ.
בפעם הבאה כדאי שתשאל שאלה מהסוג הזה ישירות בדלפק הייעוץ - תקבל תגובה יותר נרחבת ומקיפה, ותקבל את התשובה בצורה הרבה יותר מהירה. בהצלחה, אריה ה. - שיחה 20:15, 13 ביוני 2010 (IDT)

תודה רבה![עריכת קוד מקור]

אריה, תודה רבה על כל התיקונים הקטנים אך משמעותיים שאתה עושה! ‏עמיחישיחה 08:31, 15 ביוני 2010 (IDT)

(תודה ו) בבקשה :) אריה ה. - שיחה 16:44, 15 ביוני 2010 (IDT)
תודה רבה גם ממני על הפעילות המבורכת שלך.אודי - שיחה 12:58, 24 בנובמבר 2010 (IST)
תודה על המחמאה, ובבקשה. אריה ה. - שיחה 01:56, 25 בנובמבר 2010 (IST)

הי[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תסלח לי, אני קצת איבדתי שליטה, אני מתקשה להישאר בשקט לנוכח התנהלות לא מקצועית (כפי שאני תופס את העניין), עם זאת אני אמתן את עצמי. אשמח אם תוכל לקחת זאת בחשבון. אשמח גם אם תוכל להעיר לא רק לי, אלא גם לאחרים על היחס, ולפקוח עיניים, אני לא מטיח האשמות אישיות סתם, אני גם מקבל אותן, ופחות או יותר כל הזמן, מאז שהתחיל הדיון. שנית ברצוני לשאול אותך מתי נכנסתי למלחמות עריכה, כי זה לא זכור לי שזה קרה מעולם. Misbird - שיחה 02:38, 19 ביוני 2010 (IDT)

לגבי ועדת אלמוג[עריכת קוד מקור]

היי אריה

נעים להכיר.

הערך המקורי שנכתב הינו מוטה ובעל אג'נדה ברורה! שים לב למספר ציטוטים ודרך הצגת העובדות - ברור נכתב ע"י אדם המחפש להיטיב עם אלוף במיל' דורון אלמוג ולפגוע בתא"ל הירש אינני חושב כי זה הגיוני למחוק את השינויים שביצעתי בערך, שכולם מבוססים על ספרו של הירש, ועל כתבות מעיתון הארץ, ולהשאיר את תיאור המקרה והוועדה שלא מתוקפים בשום חומר ראייתי.

תודה ושבוע טוב שרון.Sharonlevy (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

יש דרך להוסיף ביקורת לערך, אבל לא ככה. לא מוסיפים לערך ציטוטים שכל מטרתם היא לנגח את הועדה. נראה לי די ברור שקטע טקסט שבו כתוב ”X אמר שהועדה הייתה לא מקצועית, זלזלה בתפקידה, לא התייחסה ברצינות לעבודתה, העומדים בראשה לא היו מקצועיים וכו'. Y אמר שהועדה הייתה לא מקצועית, זלזלה בתפקידה, לא התייחסה ברצינות לעבודתה, העומדים בראשה לא היו מקצועיים וכו'. Z אמר שהועדה הייתה לא מקצועית, זלזלה בתפקידה, לא התייחסה ברצינות לעבודתה, העומדים בראשה לא היו מקצועיים וכו'” לא יכול להתקבל.
גם להוסיף "לטענתה" זה ניסיון גס להטות את הערך - גם אם אתה חושב שהערך מוטה, לא מתקנים את זה על ידי הטיה קיצונית לצד השני. לא מוסיפים באנציקלופדיה "קריצה קריצה" וירטואלית (ועדת אלמוג פעלה "טוב", מסקנותיה היו ש"צריך"...). ככה פשוט לא כותבים אנציקלופדיה. תקרא בבקשה את המדריכים שבויקיפדיה על איך כותבים לפני שתנסה לערוך את הערך שוב (תקרא את עזרה:תפריט ראשי/עקרונות וקווים מנחים ועזרה:תפריט ראשי/סגנון כתיבה ועיצוב). אריה ה. - שיחה 23:58, 19 ביוני 2010 (IDT)
היי אריה
בהמשך לבקשתך, שיכתבתי וכתבתי בצורה פחות ביקורתית.
מקווה שקולע למה שאתה מחפש..
שרון.Sharonlevy (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
אפילו לא קרוב - בכלל לא הקשבת. למרות מה שאמרתי הפכת את "שיטת העבודה של הוועדה כללה:" ל"הוועדה טענה כי ביצעה:". זה מוטה בצורה קיצונית. בנוסף, הוספת ציטוטים שמתאימים לפובליציסטיקה, שלא ברור למה הם צריכים להיות בערך, ושמת אותם לפני מסקנות הוועדה. זה ניסיון ברור להרעיל את הבאר - זה לא הגיוני להגיד שמסקנות הוועדה היו לא נכונות לפני שקוראים על המסקנות. בבקשה אל תמשיך לערוך את הערך, ותקרא את העמודים שהפניתי אותך אליהם. תודה, אריה ה. - שיחה 22:27, 20 ביוני 2010 (IDT)

"מדיות"[עריכת קוד מקור]

תיקנת עריכה שלי בערך רומח הדרקון מ"מדיה" ל"מדיות". כפי שכתבתי בתקציר העריכה שלי, אין דבר כזה "מדיות". צורת היחיד היא "מדיום", "מדיה" היא צורת הרבים. לכן, אם כבר, צריך להגיד "מדיה אחרות" ולא "מדיות אחרות". אפשר להעביר את הדיון לדפלק הייעוץ הלשוני אם אתה מעוניין. עדיף בהחלט למצוא מילה אחרת ל"מדיה" ולסגור בכך את הסיפור. מה דעתך על "אמצעי ביטוי"? אפשר אולי גם "אמצעי תקשורת" אבל פחות מתאים שם לדעתי. --Goldmoon - שיחה 18:08, 21 ביוני 2010 (IDT)

ראיתי שכבר פנית לייעוץ לשוני. נראה לי שתעתיק של המילים באנגלית הוא מאוד לא נכון ונשמע רע, ועמדתי להציע "מדיומים אחרים" אבל התשובה בייעוץ הזכירה לי שאלו מתקשרים עם המתים. בכל מקרה, אחרי קריאת התשובות בייעוץ אני רוצה לקחת את הלשון העברית, לשים אותה בעליית הגג ולשכוח ממנה (אין לי דעה בעניין מעבר לשתעתיק הוא רע). עברית שפה קשה :) אריה ה. - שיחה 22:10, 21 ביוני 2010 (IDT)

תמונה עברית להומי באבא[עריכת קוד מקור]

שלום אריה.
בהמשך לעריכתך החוזרת כאן, (לא אכנס עמך למלחמת עריכה בעניין זה), אציין שהופתעתי. כאשר כתבתי את הערך הומי באבא, תוך הסתמכות על הערך בויקיאנגלית, הנחתי שאם בויקיפדיה האנגלית בת 3 מליון הערכים ומאות מליוני הגולשים לא נמצאה תמונה חופשית של באבא, סביר שהיא לא תימצא דווקא כאן. הרי להומי באבא אין קשר ישיר לישראל, ליהדות או לשפה העברית, ולא ידוע על מגע שלו דווקא עם ישראלים שיכל להניב תמונה כזו. מצד שני, לאור דבריך שם, אולי באמת יש אדם הקורא עברית, שיכול לתרום לויקיפדיה העברית תמונה של הומי באבא. אולי ניתן יהיה להשיג באמצעותו תמונות נוספות של אישים שאינם חיים בישראל ויש להם ערך בויקיפדיה. אם כן, זה כמובן מצויין, ומכפה על חוסר האסטטיות שבתבנית, המשווה לערך מראה לא שלם. אני מקווה שהתמונה תוצג בערך "הומי באבא" בהקדם. יום טוב. דני. ‏Danny-w00:23, 24 ביוני 2010 (IDT)

מדוע שכאשר[עריכת קוד מקור]

מדובר נגד חרדים מותר לתקוף וכאשר מדובר נגד אנטי חרדים אסור לתקוף. מדוע כשמדובר נגד צבי אהרונוב אסור לתקוף, וכשמודבר נגד להב אש מותר לתקוף??? --משתמשא - שיחה 02:34, 28 ביוני 2010 (IDT)

התקיפות נגמרו ואתה חידשת אותן. בכל מקרה, דבר רע אחד לא מכשיר דבר רע שני. יש דרכים אחרות לטפל בתקיפה של משתמשים - למשל פנייה למפעילים או לויקיפדיה:בירורים. אריה ה. - שיחה 02:38, 28 ביוני 2010 (IDT)
אני שמח לשמוע מה שאתה אומר. תודה על ההפניה. חבל באמת שאז אף אחד לא הסיר את זה. איך אני מגיב כעת כאן, הוא לא ענה לי על שאלתי הקודמת שם אלא הגיב באיום. ואשמח אם תזהיר אותו גם. משתמשא - שיחה 02:44, 28 ביוני 2010 (IDT)
?. --משתמשא - שיחה 02:48, 28 ביוני 2010 (IDT)
אני לא גננת, ולא מגיעה לו אזהרה. אתה התחלת מחדש ריב שמשתמשים אחרים עמלו כדי להפסיק, ואם למישהו מגיעה אזהרה, זה לך. צבי ומשתמשים אחרים כבר הוזהרו בדף השיחה של הערך לא להמשיך בתקיפות אישיות.
אתה יכול לטפל בזה בעצמך על ידי פנייה לויקיפדיה:בירורים, אבל אני בספק אם זה יגרום לתוצאה שתשמח אותך. אריה ה. - שיחה 02:50, 28 ביוני 2010 (IDT)
מדוע הסרת את הפיסקא ההיא, אם צריך ללכת לבירורים? בכל מצב אני מסכים איתך שאין צורך להמשיך את המריבה - מה שכן - אין צורך להסיר את הפיסקה הזו ואשמח שתחזיר את הפיסקא שהסרת בשינוי כותרת או משהו וסיימנו, תודה על ההקשבה.. ביי. --משתמשא - שיחה 02:56, 28 ביוני 2010 (IDT)
לא. ויקיפדיה לא דוגלת בחופש הביטוי, וכמו שאמרתי - דפי השיחה של ערכים לא נועדו כדי שאנשים יוכלו להכפיש ולתקוף אחד את השני. זה לא צריך ללכת לבירורים, אבל מכיוון שנראה שאתה לא מרוצה מהמצב הנוכחי, הצעתי שתקח את זה לבירורים. אריה ה. - שיחה 03:00, 28 ביוני 2010 (IDT)

בקשה צנועה[עריכת קוד מקור]

שלום, Odedee חסם אותי לצמיתות בלי לחסום קודם לזמן קצר ובלי לבקש תגובה להאשמות שלו. אני חושב שהוא פעל בניגוד לכללים של ויקיפדיה ולכללי הגינות בסיסית. כתבתי את הנתונים בדף השיחה שלי והוא אפילו לא טרח להגיב שם (אולי באמת אין לו מה לענות) אודה לך אם תכנס לכאן תקרא מה שכתבתי ותכתוב את דעתך מקור נאמן - שיחה 15:08, 4 ביולי 2010 (IDT)

נ.ב. אני שולח את ההודעה הזאת לכמה ויקיפדים. אני חושש שOdedee או מי מטעמו, ימחק את ההודעה הזאת כדי שלא יקראו את הביקורת הנוקבת שמתחתי עליו. אם אתה תספיק לקרוא את הדברים, ולדעתך ראוי לכה"פ לדון בהם, אשמח את תשלח הודעה זו לויקיפדים נוספים או שתפתח דיון בויקיפדיה:בירורים

כל הכבוד[עריכת קוד מקור]

על כל העבודה הטכנית הסיזיפית שאתה עושה. תודה! נרו יאירשיחה • כ"ד בתמוז ה'תש"ע • 10:09, 6 ביולי 2010 (IDT)

בבקשה. אריה ה. - שיחה 10:09, 6 ביולי 2010 (IDT)
גם ממני, על פועלך בתחום התרבות הפופולארית. אנדר-ויק07:09, 18 ביולי 2010 (IDT)
תודה, אבל רק התחלתי. לא הספקתי לעשות הרבה, אם בכלל. אריה ה. - שיחה 07:13, 18 ביולי 2010 (IDT)

קובי אריאלי[עריכת קוד מקור]

ציון המקור שהיה שם לא היה תקין. ניסיתי לסדר אותו שוב ושוב, ללא הצלחה. משום-מה משהו השתבש. מקווה שעכשיו זה תקין. בברכה, גרש - שיחה 01:57, 8 ביולי 2010 (IDT)

בוקר טוב. אני מנסה להיכנס למקור הנ"ל - וגם עכשיו אינני מצליח. מעניין אותי אם הבעייה היא רק אצלי. בברכה, גרש - שיחה 07:44, 8 ביולי 2010 (IDT)
אין לי בעיה להכנס למקור. אריה ה. - שיחה 07:46, 8 ביולי 2010 (IDT)
תודה. אם כך אין לי הסבר. אולי זו בעיה טכנית במחשב שלי. גרש - שיחה 07:49, 8 ביולי 2010 (IDT)

הלו, אריה!!![עריכת קוד מקור]

שמח לדעת שיש מישהו כמוך שמוכן לעזור. כל שאר הכותבים נוזפים ללא הרף ונוצר קושי איך בדיוק ברצונם שאעשה. תודה :) MA1988 - שיחה 14:51, 8 ביולי 2010 (IDT)

הם לא ממש נוזפים, ומכיוון שויקיפדיה היא מקום די פתוח, לא כדאי לכתוב דברים כאלו על אנשים שמנסים לעזור לך, גם אם לדעתך הם רק נוזפים. אריה ה. - שיחה 14:53, 8 ביולי 2010 (IDT)
MA אחד הדברים שחשוב לעשות כאשר נכנסים לויקיפדיה הוא לקרוא את המדריכים. זו הפעולה הראשונה שעשיתי כאשר התחלתי לכתוב בויקיפדיה. יש לך קישור למדריכים בתבנית ברוכים הבאים שנמצאת בדף השיחה שלך. אני מציעה שתיקח פסק זמן מכתיבת הערכים הרבים. אנחנו לא בתחרות כל כמות ערכים. האיכות חשובה לנו יותר. כל ההסברים שאריה כתב לך בסבלנות רבה נמצאים במדריכים השונים. שיטה נוספת ללימוד היא להיכנס למצב עריכה בערכים טובים וללמוד מעריכות של אחרים (נא לצאת ממצב זה ללא שמירה) גם אני כאשר נכנסתי לפני כשנה וחודשיים לא ידעתי דבר. Hanay שיחה 20:44, 8 ביולי 2010 (IDT)

הערה[עריכת קוד מקור]

לאור מחיקה בדף השיחה אלימלך פירר, שים לא שלא מקובל למחוק מדף השיחה, גם אם זה מתייחס רק למה שנאמר בדיון, ולא קשור ישירות לערך. טיפוסי - שיחה 15:53, 18 ביולי 2010 (IDT)

אני מודע לזה, אבל מה שכתבת לא מתייחס לדיון, אלא למתדיין. אנקדוטות כאלו מוטב שישאירו לדפי השיחה של המשתמשים. משם אני לא אמחוק את זה, כי המשתמש ידע מה לעשות אם הוא מתנגד ליחס או לתוכן של ההודעה. אריה ה. - שיחה 17:13, 18 ביולי 2010 (IDT)
בכל זאת, משנכתבה האנקדוטה בקשר למתדיין מעניין לעניין באותו עניין של הדיון, מוטב היה אילו זה לא נמחק, ומשנמחק אילו זה הוחזר, ומשלא הוחזר אילו הועבר למקום אחר מתאים יותר. טיפוסי - שיחה 15:00, 19 ביולי 2010 (IDT)
משנמחק, מוטב היה שהמשתמש שמחקו לו את ההערה היה חושב למה מחקו אותה, והאם היא מתאימה בכלל לויקיפדיה - דפי שיחה, דפי ויקיפדיה, דפי שיחה של משתמשים, ועוד. נראה שלכל משתמש יש את הקלישאה שלו, ושלי היא "ויקיפדיה לא דוגלת בחופש הביטוי". בברכה, אריה ה. - שיחה 18:45, 19 ביולי 2010 (IDT)
אפשר לחשוב כי בעריכתי שלא אהבת אולי, השתמשתי בחוק חופש הביטוי, בסך הכל היה מדובר באנקדוטה משעשעת שקוראת בשם רב אחד המשתמשים הותיקים בויקיפדיה, נא אל תגזים. טיפוסי - שיחה 12:58, 20 ביולי 2010 (IDT)
אנקדוטה שנראה שבאה לצחוק על אדם, וגם אם באה לברך, מקומה לא בדף השיחה של הערך, ועדיף שמשתמשים חדשים לא יטעו ויחשבו שמטרתה היה לצחוק על אדם, וש"ירידות" כאלו מקובלות. ומשנגמרה הפרשה, מוטב שנפסיק להתעכב עליה. יום טוב. אריה ה. - שיחה 13:02, 20 ביולי 2010 (IDT)
אני מקווה שמכאן ואילך, בכל הקשור למחיקת עריכות משתמשים מדפי שיחה, היד לא תהיה קלה מדי על ההדק. טיפוסי - שיחה 13:37, 20 ביולי 2010 (IDT)
היד לא הייתה קלה על ההדק, ושיקול הדעת שלי לא השתנה. אריה ה. - שיחה 13:39, 20 ביולי 2010 (IDT)
גם שלי לא, אבל נראה לי הזוי לפתוח במלחמת עריכה בדף שיחה, ובפרט שאני וותרן בטבעי. טיפוסי - שיחה 13:42, 20 ביולי 2010 (IDT)

פתח גנוב[עריכת קוד מקור]

אהלן אריה. כתבת בתקציר "עדיף שמישהו שמבין בלשון יכתוב את הערך" - אם כך התבנית היא לא המקום. התבנית קוראת לכל דיכפין, ולאו דווקא למביני עניין, לכתוב את הערך. במצב שכזה עלול להיווצר מצב עגום בו גרפומן עם כוונה טובה מאוד כותב ערך בעייתי עקב חוסר הבנה של הנושא. עדיף לדעתי לפנות למומחים שלנו - אלדד או אמיר, לדוגמא - ולבקש מהם באופן פרטני. זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 16:00, 18 ביולי 2010 (IDT)

בסדר. אריה ה. - שיחה 17:13, 18 ביולי 2010 (IDT)

ארטמיס פאול (ספר)[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד על השכתוב, הכהה, וכל העבודה המיוחדת שעשית בערך.

כמה דברים:

  1. רוט מוצא רק את הקסדה? לזכרוני ארטמיס הוציא את האיתורית מהקסדה, לקח את הקסדה (בכל זאת, טכנולוגיית פיות) איתו, ורק השאיר את האיתורית עם המשדר האור-קולי...
  2. מי שמפענח את הגנומיחת לא "זוכה לידעת נסתרי הפיות", בסה"כ הספר לא נועד מלחתחילה לבני אדם ולאשנים שאינם פיות. הוא לא כתוב בקוד שפיות אינן יכולות לקרוא - גנומית זו שפת הפיום... תקלה, לדעתי.

בתודה, Indiana Jones - שיחה 22:28, 21 ביולי 2010 (IDT)

אני לא בטוח שהוא מצא רק את הקסדה. יש פרטים שאני לא זוכר כל-כך טוב ואני צריך לבדוק מול הספר עצמו, שאני צריך לקחת מהספריה. אם כבר עכשיו יש בעיות גדולות כאלו, אני אנסה להשיג את הספר מוקדם יותר (יום ראשון, אם הוא בספרייה).
לגבי ספר הפיות - ממה שאני זוכר עליו, בעזרתו ארטמיס לומד על מנהגי הפיות, כמו למשל הטקס של טעינת הקסם.
לגבי "הפיות יקחו את הצד..." משתמש:בגינס הסיר את זה. אריה ה. - שיחה 22:58, 21 ביולי 2010 (IDT)
בכיף, הורדתי מכאן. אממ.. לא הבנת את הכוונה שלי - נכון דרכו ארטמיס מגלה, אבל כתבת בערך ש"מי שמפענח אותו מגלה את סודות הפיות"
זה פשוט תקלה בניסוח - כי הספר לא נועד לפיענוח... זה כמו התנ"כ, זה לא מי שמפענח אותו זוכה לדעת את סודות היהודים.. זה התנ"כ של הפיות, הוא נועד לפיות. ארטמיס השיג אותו ולא לא הכיר את השפה, הוא היה צריך לתרגם... Indiana Jones - שיחה 11:56, 22 ביולי 2010 (IDT)
שיניתי את הנוסח ל""הספר" - ספר הקודשים של הפיות, שכתוב בגנומית, שמכיל מידע על אורח חיי הפיות ועל הטקסים שלהן.". מאוחר יותר כתוב שפאול מפענח אותו ולומד על הטקס שהולי ביצעה, אז הסרתי את הקטע על הפיענוח שלו. אם הנוסח עדיין לא נכון מספיק או טוב מספיק, את מוזמנת לשנות אותו.
לגבי הקסדה - הזיכרון שלך לגבי הפרט הזה ככל הנראה יותר טוב משלי, אז את מוזמנת לתקן אותו. רציתי לבדוק אם יש מידע על זה בעותק שלי של הקומיקס, אבל אני לא מוצא אותו, ובכל מקרה זה סיכוי קלוש. אריה ה. - שיחה 14:23, 22 ביולי 2010 (IDT)
זה מעולה מה שעשית 3: אמרת שאתה כבר לוקח מתישהו את הספר מהספרייה, אז כשזה יקרה - זכור את הקטע של הקסדה. אני לא רוצה להטעות סתם. Indiana Jones - שיחה 11:25, 23 ביולי 2010 (IDT)
אני אנסה לאמת את המידע, אבל משהו צץ ואני לא אהיה כאן בזמן הקרוב. הורדתי את תבנית העריכה על ארטמיס פאול (הערך על הסדרה) ואת מוזמנת להמשיך לערוך אותו, אם את רוצה.
. אם יהיה לי זמן אני אנסה לאמת את המידע ואשאיר כאן הודעה, אבל זה לא בטוח. סליחה, ותודה. אריה ה. - שיחה 16:37, 23 ביולי 2010 (IDT)

שיחת משתמש:Noamy52#מרדכי עטיה[עריכת קוד מקור]

אריה, שלום! התרשמתי מאוד מהדרך בה הסברת למשתמש חדש על הנחת תבנית "חשיבות" על הערך שכתב. גם פנית אליו להבהרת מצבו וגם הנחית אותו מה עליו לעשות. הסברת פנים כזו למשתמש חדש לא נפוצה במקומותינו, וחבל. אני מבקש את רשותך להציב הפנייה לעריכתך הנ"ל, אצלי בדף המשתמש בפרק "משנה ויקיפדית", על מנת שאוכל להעתיק מדבריך בהזדמנויות הבאות. תודה רבה וכל הכבוד על עבודתך - Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 08:22, 22 ביולי 2010 (IDT)

אתה מוזמן להעתיק את הטקסט/לשים הפניה, וכו'. אריה ה. - שיחה 13:12, 22 ביולי 2010 (IDT)

בגירה[עריכת קוד מקור]

לפני כשלושה שבועות לערך, הצבת בערך בגירה תבנית איחוד, בסיבה שהמידע לא מספיק בשביל שהוא יעמוד כערך עצמאי.

תרגמתי את הערך מאנגלית - האם זה מידע מספיק בשביל שהערך יעמוד כעצמאי? אם כן, האם תוכל להוריד את התבנית?

בתודה מראש, Indiana Jones - שיחה 15:49, 2 באוגוסט 2010 (IDT)

הורדתי את התבנית. תודה. אריה ה. - שיחה 07:51, 3 באוגוסט 2010 (IDT)
תודה, תודה גם על כל השכתוב הגדול XD Indiana Jones - שיחה 21:53, 4 באוגוסט 2010 (IDT)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

תגיד, בגלל שלא כתבו לך הרבה זמן בדף השיחה רמזת שהוא לא מבוצר? :) נמאס מפוסטים ומדיונים. לפעמים אפשר להבין מבלי שיכתבו ולדעת לוותר. סקרלט *** שיחה 19:48, 29 באוגוסט 2010 (IDT)

לא עורכים דברי אחרים... אבל מכיוון שהושטת רגל, שיניתי את הכותרת. אריה ה. - שיחה 19:51, 29 באוגוסט 2010 (IDT)
תודה. סקרלט *** שיחה 19:51, 29 באוגוסט 2010 (IDT)

שלום רב, אם יש לך ויכוחים עם משתמש על ערך או הפניה, ראוי שתכתוב את השגותיך בדף השיחה של הערך, ולא בדף השיחה של המשתמש. דוד שי - שיחה 21:05, 29 באוגוסט 2010 (IDT)

אריה, דוד שי העביר לדף שיחת הערך. שם זה צריך להיות. הרי בסיום הדיון הוא ממילא יעבור לשם. O *** שיחה 21:28, 29 באוגוסט 2010 (IDT)
זה לא קשור לערך. כתבתי למשתמש שדפים מקשרים לדפים לא קיימים, וכשהוא יוצר את הדפים הלא קיימים האלו, צריך לשים לב לקישורים האלו. לא קשור בכלל לערך. אריה ה. - שיחה 21:30, 29 באוגוסט 2010 (IDT)
נו בסדר. כולנו צריכים ללמוד כדי לא לטעות ולשים לב. ראוי שיהיה בדף שיחת הערך. O * שיחה 21:32, 29 באוגוסט 2010 (IDT)
זה כבר לא קשור לתוכן הנוכחי של הערך, ורק יבלבל משתמשים, וזה לא מופנה אליהם. אריה ה. - שיחה 21:33, 29 באוגוסט 2010 (IDT)

קור (פיזיקה)[עריכת קוד מקור]

מה בדיוק אמור להכיל הערך הזה? דניאל ב. 00:03, 20 בספטמבר 2010 (IST)

לא יודע. שני ערכים מקשרים לזה, ונראה שהם מתכוונים למשהו שונה מקור (תחושה). אריה ה. - שיחה 00:10, 20 בספטמבר 2010 (IST)
אין דבר כזה. קור היא תחושה סובייקטיבית שנובעת מטמפרטורות שמבחינת האדם נתפסות כנמוכות. תיקנתי את הקישורים. דניאל ב. 00:13, 20 בספטמבר 2010 (IST)
תודה. אריה ה. - שיחה 00:19, 20 בספטמבר 2010 (IST)

דבריך בדף הבירורים[עריכת קוד מקור]

בהחלט לא מקובלים. זה לא בסדר להתלונן על דבריו של יורי ובאותה נשימה לגדף אותו. אתה מתבקש להתנצל בפניו באותה הפסקה ו/או להסיר את דבריך, אחרת אפנה למפעיל אחר שמתנגד בתוקף לעבירות על כללי התנהגות מהסוג הזה, שיחליט איך להמשיך עם זה. ‏Yonidebest Ω Talk21:08, 22 בספטמבר 2010 (IST)

תפנה למפעיל, שיעשה כפי שהוא או היא רואים לנכון. חג שמח. אריה ה. - שיחה 23:05, 22 בספטמבר 2010 (IST)

פרלמנט[עריכת קוד מקור]

שלום אריה. יש לך התנגדות שאמחק את הדיון התקוע באמצע ההצבעה? O * שיחה 15:22, 6 באוקטובר 2010 (IST)

אין התנגדות, אבל צריך לשאול את שאר המשתמשים. אריה ה. - שיחה 15:25, 6 באוקטובר 2010 (IST)
פניתי להייתשלהדוס. O * שיחה 15:26, 6 באוקטובר 2010 (IST)

זיו[עריכת קוד מקור]

איזה בית ספר זה? אביעדוסשיחה ז' בחשוון ה'תשע"א, 08:11, 15 באוקטובר 2010 (IST)

לא יודע. העתקתי את הקישור מבית הכרם#בית הכרם כיום. אריה ה. - שיחה 08:20, 15 באוקטובר 2010 (IST)
בית הספר על שם זיו מרקס בירושלים. עִדּוֹ - שיחה 08:21, 15 באוקטובר 2010 (IST)
אוקיי. אביעדוסשיחה ז' בחשוון ה'תשע"א, 08:23, 15 באוקטובר 2010 (IST)

פס הקול -> הפסקול[עריכת קוד מקור]

האם שקלת לסדר בוט?. עִדּוֹ - שיחה 08:19, 15 באוקטובר 2010 (IST)

כן, אבל אין טעם לכמות קטנה כזאת. צריך להצביע (בבוט הקטגוריות) ואז צריך לחכות שיפעילו את הבוט. אריה ה. - שיחה 08:22, 15 באוקטובר 2010 (IST)
OKAY. עִדּוֹ - שיחה 14:15, 16 באוקטובר 2010 (IST)

ערב טוב[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על עריכת הערך פטר דנוב. האם הגיע הזמן להסיר תבנית עריכה? בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 19:57, 21 באוקטובר 2010 (IST)

לא - רק "עיצבתי" חלק קטן מאוד מהערך ותיקנתי תקלדה. לא ערכתי את הערך - ובכל מקרה אני לא יכול לבצע הגהה לערכים (כפי שהתבנית אומרת שצריך לעשות). אריה ה. - שיחה 20:33, 21 באוקטובר 2010 (IST)
בוקר טוב אריה ה. ותודה. נדמה לי שאתה הנחת תבנית על ערך אחר שכתבתי פיטר ברוק, אולי שם תוכל להסיר את התבנית? אני עומד מאחורי הערך הזה והוא דומה ביותר לערך באנגלית וצרפתית. בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 09:38, 22 באוקטובר 2010 (IST)
לא - הערך כתוב כמו ניתוח של דמותו ולא כמו ביוגרפיה, ונראה שהניתוח הוא שלך - שזה מחקר מקורי (הקטע "הבלתי נראה בתיאטרונו של ברוק, הופך לנראה הבימתי"). אריה ה. - שיחה 09:55, 22 באוקטובר 2010 (IST)

ערכים ללא בינוויקי[עריכת קוד מקור]

שלא תחשוב שלא שמתי לב לעבודתך המעולה בנושא בינוויקי.

הרשימות של הדפים שאין בהם קישורים אמורות להתעדכן באופן חצי אוטומטי, אבל לצערי אין לי זמן בימים אלה להפעיל את הסקריפט שעושה את זה. אם אתה מסוגל להריץ תכנית Perl, אשמח להעביר לך את השרביט. ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 18:46, 23 באוקטובר 2010 (IST)

תודה. אני יכול לנסות - מה הסקריפט עושה בדיוק? אריה ה. - שיחה 19:30, 23 באוקטובר 2010 (IST)
עובר על דאמפ של ויקיפדיה, ומייצר רשימות, ממוינות במידת האפשר, של דפים שאין להם קישור לאנגלית (הייתי רוצה לעשות את זה חכם יותר, כדי שזה יהיה לא רק אנגלית, אבל טרם הספיקותי). הרשימות שאתה עכשיו עורך ידנית נוצרו במקור באמצעותו ולא ידנית.
לא צריך להבין הרבה בתכנות כדי להריץ אותו; כן צריך להבין בתכנות כדי לשפר אותו.
ר׳ ויקיפדיה:דפים ללא בינוויקי להסבר. בתחתית הדף מופיע קישור לקוד המקור. אם אתה רוצה הסברים נוספים, בכיף אשוחח אתך על זה. ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 23:54, 23 באוקטובר 2010 (IST)
בסדר - אני אנסה להריץ אותו מתישהו השבוע. אריה ה. - שיחה 13:33, 24 באוקטובר 2010 (IST)

הכה/כיכר העיר[עריכת קוד מקור]

שלום אריה. אני לא חושב שהשאלה הזאת נכתבה מתוך פרובוקציה, והגם שאני מבין בהחלט כיצד היא יכולה להיות פוגענית - אני מאמין שיותר טוב להשיב לה. אגב, יש כאן אספקטים מעניינים וחשובים למדי בנוגע להיבטים הסוציולוגים שקיבעו מקצועות מסויימים כמשוייכים לקבוצות מגדריות מסויימות, וכן הקביעה השובניסטית כי הנשים הן "יפות". אם אתה מוחק את כל הדיון - אתה הופך את זה לעוד מאבק בו צד א' יוכל לצעוק על צד ב' למה זה עשה כך ולמה זה עשה אחרת. במקום זאת, אפשר לנצלו למטרות גישור והבנה הדדית. זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 21:07, 24 באוקטובר 2010 (IST)

התאבדותו של טיילר קלמנטי[עריכת קוד מקור]

היי אריה. הצבת תבנית חשיבות בדף השיחה של הערך, אבל מחקתי את הדף כשהעברתי אותו לארגז החול שלי עבור מקצה שיפורים. עתה החזרתי אותו למרחב הערכים - אז אני מעדכן אותך למען הסדר הטוב. בברכה, אנדר-ויק!do'h‏ • 01:42, 4 בנובמבר 2010 (IST)

איתי פרץ הניח את התבנית - אני רק העברתי אותה לדף השיחה. בכל מקרה, תודה. בעקבות ההרחבה נראה שיש לערך חשיבות. אריה ה. - שיחה 01:45, 4 בנובמבר 2010 (IST)

האשמה בהשחתה?!?[עריכת קוד מקור]

אריה שלום רב.

לפני כמה ימים השארת לי הודעת אזהרה בדף השיחה שלי המאשימה אותי בהשחתת ערך בויקיפדיה, ומודיעה לי כי אני עלול להיחסם. השחתה היא האשמה חמורה ביותר, ואני מבקש ממך, אם תוכל, להסביר לי בדיוק על מה ולמה ראית לנכון להאשים אותי בכך. את הערך הנידון "הווארנג" כתבתי בעמל רב, לאחר שטרחתי ותרגמתי את הערך מאנגלית, ביססתי אותו על ידיעות שאספתי וכן השוויתי את הדברים מול ספרות מקצועית שיש ברשותי. ואף על פי כן אני מבין שאתה הוא זה שמצא לנכון לציין בראש הערך כי "הערך זקוק לשכתוב בשל טעויות". ובכן, אם מצאת טעויות בערך הייתי שמח אם היית מרשה לעצמך לתקן אותן! מכיוון שכפי שכתוב במפורש בהודעה "אם אתם סבורים כי אין בדף בעיה, ניתן לציין זאת בדף השיחה". ואכן כך כתבתי (לפני חודשים רבים) בדף השיחה שלך הערך: "עברתי על הערך ואין כאן שגיאות. הערך מתומצת, בנוי בהגיון, ומכיל קישורים רלוונטיים. אין שום סיבה נראית לעין "לשכתב ערך זה". לאחר שהבנתי שמישהו חוזר ומתעקש על ה"טעות", התעקשתי גם אני, וחזרתי ומחקתי את הודעת הטעות. חשוב לי לציין כי למיטב ידיעותיי בנושא לוחמי הווארנג (והאמן לי שידיעותיי מבוססות) -אין כל טעות בערך! מדוע לא טרחת להתייחס לטעות גופא? מדוע לא טרחת למקד ולציין בדף השיחה את הסיבה בגללה לדעתך ישנה טעות בערך? כיצד כך אמור מישהו להבין את מה הוא אמור לתקן??

אשמח להבהרות מצידך בהקדם. בתודה מראש, Ernstelad

לא בדקתי את הערך, אלא רק החזרתי תבנית שאתה הסרת ללא הסבר. הסרת את התבנית הזאת כבר כמה פעמים, ולא התייחסת לטענות שבה, ולכן נתתי לך אזהרה. הודעה בדבר התבנית הושארה בדף השיחה של הערך, אבל היא נכתבה על ידי אנונימי, והיא לא עוזרת בדבר.
אתה יכול לפנות לאדם ששם את תבנית השכתוב על הערך (משתמש:Gilgamesh) בדף שיחתו ולשאול אותו אם לדעתו הערך תקין עכשיו, ואם אפשר כבר להוריד את תבנית השכתוב. אם לא, תבקש ממנו שיציין את הבעיות שצריך לתקן, לדעתו, ותתקן אותן או תשכנע אותו שהן לא בעיות. אם לדעתך אין בעיות בערך, והפנייה למשתמש לא שכנעה אותו, אפשר אולי לשאול את שאר המשתמשים בוויקיפדיה אם לדעתם הערך בסדר (תשאיר הודעה בלוח המודעות).
בהצלחה, אריה ה. - שיחה 23:56, 22 בנובמבר 2010 (IST)

חיים בנט[עריכת קוד מקור]

שלום אריה. ממתי חיים בנט עונה להגדרה זמר חסידי? מכל עשרות ומאות שיריו, יש שיר אחד ויחיד ("קול ברמה נשמע") שקולו מושמע בו למספר שניות, וגם זה לא כ'זמר'. בברכה, גרש - שיחה 04:47, 23 בנובמבר 2010 (IST)

הוא היה מקוטלג בקטגוריה:זמרים חסידיים כערך שחסר מהקטגוריה. אם הוא לא שייך אפשר להסיר. אריה ה. - שיחה 04:48, 23 בנובמבר 2010 (IST)
אני רואה לראשונה את הרשימה שם. חלקם אינם זמרים כלל אלא מלחינים (למשל: יוסף צבי ברייער) וחלקם שמות של כל מיני זמרים מליגה ד' (במחילה מהם) שבוודאי אינם זכאים לערך. גרש - שיחה 04:53, 23 בנובמבר 2010 (IST)
הסרתי את הקטגוריה. תודה. אריה ה. - שיחה 23:26, 23 בנובמבר 2010 (IST)

אפשר להגיד סחתיין על היוזמה? מה בתכנון? אנדר-ויק04:05, 2 בדצמבר 2010 (IST)

רשימה פשוטה/גסה שתכיל את כל הערכים בתבנית (מתחילתה עד היום) שעדיין אדומים (אני פשוט עובר על "גרסאות קודמות"). הערך הראשון ברשימה יהיה מ-2006, האחרון מ-2010. אני לא בודק אם חלק מהערכים המוכחלים הם הפניות (שבחלק מהמקרים זה אומר שהם לא נכתבו) - זה יקח יותר מדי זמן. אריה ה. - שיחה 04:10, 2 בדצמבר 2010 (IST)
בהצלחה! ברשותך, ערכתי כרשימה - מניסיון במיזם היתומים, כך יותר נוח לטפל. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 07:24, 2 בדצמבר 2010 (IST)
אין בעיה. תודה. אריה ה. - שיחה 07:25, 2 בדצמבר 2010 (IST)

היי אריה, פספסתי את הדף והקמתי אחד בעצמי. מכשראיתי את הדף שלך עדכנתי אותו. מקווה שזה בסדר, Rhone •‏ בקרו את פורטל גרמניה16:41, 17 בינואר 2011 (IST)

אין בעיה. תודה. אריה ה. - שיחה 17:14, 17 בינואר 2011 (IST)

הנדסת מערכות[עריכת קוד מקור]

שיניתי את תבנית השיכתוב בערך ברוח הצעתך בדף השיחה. יחד עם זאת אני עדיין בספק רב לגבי המקורות של הערך. אתה מצאת חלק מועתק ומחקת אותו, אך מה לגבי השאר? אני סבור שמי שנתפס בהעתקה לאחר שהצהיר כי הכל כתיבה מקורית שלו, עליו נטל ההוכחה כי שאר החומר הוא "כשר". מה דעתך?--כ.אלון - שיחה 16:58, 2 בדצמבר 2010 (IST)

מה שמצאתי מועתק הכניס אנונימי ב-2005, ולא המשתמש. הטקסט חשוד, אבל אין מה לעשות חוץ מלמחוק כשיימצא המקור, או לשכתב. אם אתה מכיר מישהו שעוסק בתחום או לומד את התחום, אפשר לשאול אם הטקסט מוכר לו. בינתיים אפשר לבקש ממנו לציין את המקורות שלו בערך. אריה ה. - שיחה 00:00, 3 בדצמבר 2010 (IST)