שיחת משתמש:גילגמש/ארכיון אוקטובר 2004

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אל תמחק את התמונות שלי[עריכת קוד מקור]

גילגמש, אני יודע שהייתה לכם בעיה איתי עם כול הקטע של תמונות עם זכויות יוצרים. אבל התמונות שאני עומד להוסיף עכשיו צולמו בידי הוריי (אתה יכול לבדוק אם אתה רוצה), אז אל תמחק אותם. בעל חי (לא בעל זבוב) 09:52, 2 אוק' 2004 (UTC)

או קיי, אני שמח שאתה מעלה תמונות מורשות, זהו מעשה מבורך. כמובן שלא עולה בדעתי למחוק תמונות חוקיות. גילגמש 09:54, 2 אוק' 2004 (UTC)

עסקת טיעון עם חנוכה[עריכת קוד מקור]

שלום גילגמש,

ראה בבקשה ויקיפדיה:מזנון#עסקת טיעון עם חנוכה. דוד שי הסכים לכך, ואבקשך שלא להפר את הבקשה המוצגת שם. בברכה, [[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 18:06, 3 אוק' 2004 (UTC)

אני חוזר בי בעניין הסינפסה בגלל שבכל מקרה לי אין מידע על סינפסה מעכבת (חוץ ממה שכתבתי) ובעיקר לא על סינפסה מעוררת ונראה לי שגם לאחרים אין מידע בנושא. אני מסדר את הערך. matani2005 06:33, 4 אוק' 2004 (UTC)

יש הרבה מה לכתוב על סינפסה על הקלפט, סינפטיק וסיקל וכו'. אולי אעשה זאת ביום מן הימים. גילגמש 09:45, 4 אוק' 2004 (UTC)

רפואה אלטרנטיבית[עריכת קוד מקור]

גילגמש, אנא עבור על השיחזור שביצעתי ברפואה אלטרנטיבית, לא זכרתי שיש שם את המשפט שהתלוננת עליו, ונכנסתי לבדוק. הבעיות שם נבעו מטרול שביקר בתחילת יולי וערך שלל שינויים. הערך התחיל בכך שמטרת הרפואה האלטרנטיבית היא להרוויח כסף, בדיוק כמו מטרת הרפואה הרגילה - וזה היה מחשיד.... F

כעת הערך נראה רציני הרבה יותר. הקטע שהתיחסתי אליו הורד על ידי. גילגמש 14:53, 4 אוק' 2004 (UTC)

אסטרולוג ודומיו[עריכת קוד מקור]

במקרים האלה ויקיפדיה היא מילונית משהו, ראה צייר ו-צבע (מקצוע). יש מקום להרחבה אך הערך תמיד ישאר מעט מילוני. ראה רשימת מקצועות. --הדוקטור המשוגע (שיחה) 11:33, 8 אוק' 2004 (UTC)

במקרה הספציפי הזה, הערך היה בן שורה אחת - אסטרולוג - אדם העוסק באוסטרולוגיה. מדובר בהגדרה מילונית נטו. גילגמש 11:34, 8 אוק' 2004 (UTC)

מדע המדינה כחלק מסוציולוגיה??[עריכת קוד מקור]

מדע המדינה כחלק מסוציולוגיה??[עריכת קוד מקור]

ביקשתי מרועי את עזרתו בהקמת פורטל למדע המדינה. הוא השיב לי שלא ניתן לעשות זאת כיוון שהתחום נכנס תחת הפורטל של סוציולוגיה! האם הדבר מקובל עליך? כי עלי הוא ממש לא מקובל! בברכה, SHIMONSHA

אני לא מבין בנושא, אז דעתי איננה חשובה. גילגמש 13:16, 8 אוק' 2004 (UTC)

חן ערב טוב. אתה עושה עבודה נפלאה בנוגע לערך המהפכה הצרפתית, שלפני שהתחלת לטפל בו היה למטה מכל ביקורת, אבל נראה לי שייקח לך עוד כמה זמן לסיים. אנא הוסף בינתיים את סרגל הניווט {{FranceNav}} (עבודה מצויינת של רועי), רק כדי שאוכל לומר לעצמי שהוא נמצא בכל הערכים המופיעים בו. לא רציתי לשנות את הערך כל עוד מופיעה בו הערת העריכה שלך.

בקשר לחנוכה ושות' - אולי כדאי באמת שתוריד שם פרופיל כדי לא להזיק לעצמך. אתה לבד שם במערכה, וחוטף מכולם (לעיתים שלא בצדק). למה לך? הוא לא שווה את זה. אלמוג 17:38, 8 אוק' 2004 (UTC)

ערב טוב, ראה אני לא מתיחס אליו באופן חריג. אני מוחק שטויות גם של משתמשים אחרים. לאחר בדיקה, אכן מתברר שיש טעויות רבות בערכים שהוא מעלה. הגנת הדף ומחיקתו או תבנית שכתוב היא הדרך היחידה שניתן לפעול בה, היות ואין טעם לדון איתו על שום דבר. בזבוז זמן לריק. אני חושב שדרכי היא הנכונה, אחרת לא היתי מתנהג כך. טענות בדבר רדיפה אישית ושאר ירקות נראות לי מגוחכות. גילגמש 17:54, 8 אוק' 2004 (UTC)
גילגמש, בדוק בבקשה את המייל שלך. אותו אחד אליו כתבתי לך בעבר. זה בקשר לרדיפה האישית נגדך. ערב טוב.--[[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 17:57, 8 אוק' 2004 (UTC)
לצערי המייל שלך הגיע משום מה בפורמט לא קריא. כל נסיונות שינוי הקידוד לא הועילו. אני רק מספרים, המייצגים את האותיות ביוניקוד, אך לא אוכל כמובן לתרגם את כל המכתב לשפת הקודש. אם שמרת את הטיוטה, תשלח לי את המכתב שוב פעם בבקשה. ותראה את ההגדרות שלך, אולי אתה שולח ביוניקוד, וזה מה שהפריע. גילגמש 18:06, 8 אוק' 2004 (UTC)
מכיוון שהכובת שלך שמורה אצלי, לא שלחתי אותה דרך ויקי, אלא דרך Yahoo. אולי זו הסיבה. אנסה לשלוח מוואלה, שם בטח יש להם תמיכה טובה יותר בעברית.--[[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 18:29, 8 אוק' 2004 (UTC)

אולי. אני תמיד שולח מהוטמייל, אבל יש לי תיבה גם בוואלה עם ניק זהה, רק בסוף במקום @הוטמייל, @וואלה.

לא הולך לי כלום. בכל אופן, שלחתי דרך ויקי. זה לא כ"כ דחוף. יגיע - יופי, לא יגיע - פחות יופי, אבל בסדר.--[[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 18:37, 8 אוק' 2004 (UTC)
הפעם זה הגיע. עניתי לך.

הציור של דלקרואה[עריכת קוד מקור]

אם תחפש delacroix liberte בגוגל תמונות (שמו המלא של הציור הוא La Liberté guidant le peuple), תמצא הופעות רבות מאוד של תמונה זו. להערכתי, אין בעיית זכויות יוצרים, ולו בגלל הופעת התמונה באתרים רבים כל כך, וכן בגלל יושנה. מצד שני, המקור של התמונה הוא במוזיאון הלובר בפריז, והיא מופיעה בקטלוג שלו: [1]. שם, אם תסתכל טוב, תראה שיש זכויות יוצרים על התמונה הדיגיטלית של הציור. לסיכום, מציע שתבדוק ביתר פירוט באתר שממנו אתה מתכוון לקחת. אין לי הרבה ניסיון בעניין הזה של זכויות יוצרים בויקי. --Harel 09:41, 9 אוק' 2004 (UTC)

תודה גילגמש 11:00, 9 אוק' 2004 (UTC)

בוקר טוב גילגמש , מדבר נחשונאי ואני " חבר" חדש בוויקיפדיה . אתמול כתבתי את הערך יהודה המכבי , והתכוונתי להמשיך ולערוך אותו היום . להפתעתי מצאתי אותו חתוך ומקוצץ , ולא זאת בלבד אלא גם הוספת אותו לרשימת הדרושי שיכתוב . לפי הערותייך נראה שהוא אינו מספיק אובייקטיבי בעינייך , ויהודה המכבי שאני באמת רואה בו גיבור יכול להיות מוצג גם כפושע וטרוריסט . אם כי הערה זו מגוכחת במקצת , והיכן אותו אנטיוכוס הרשע ואותם מתיוונים שיקומו מקברם ויזעקו ויזעקו זאת ?, אבל לא על זה אתמקד . בהקשר לתשבוחות עליו ,כל ספרי המחקר והאינציקלופדיות מלאות עליו תשבוחות רבות יותר ממני , ובצדק . כשכתבתי את הערך עמדו לנגד עיני הצלתו ע"י יהודה המכבי של עם ישראל ותורת ישראל , לא ניתן להתעלם מעובדה זאת , כי אלו היו מעשיו וזאת הייתה השפעתו המכריעה על תולדות עם ישראל .ראשית , אין דבר כזה אובייקטיבי מוחלט , ואובייקטיבי אמיתי בעיני הוא זה שמציג גם את האספקטים החיוביים והשליליים ולא המוריד אותם דווקא. אבל עזוב , אתה מעוניין להפוך את הערך ליבש ורובוטי שזה כנראה סוג ההעדפות שלך , או בקיצור כרוניקה יבשה . אני אוסיף ואשאל ? מה החטא לכתוב על שקרבותיו לומדים עד היום בבתי הספר הצבאיים , או שחילו היה תמיד מועט מול רבים וחזקים ממנו , הרי כך הייתה המציאות ההסטורית . האם אתה רוצה להכחיש שהיה מגדולי מנהיגי ומצביאי ישראל . האם אפשר להיתעלם מכך כשדנים על אופיו כמפקד את אופי מנהיגותו הנועזת ? כי היא הייתה כזאת . את ניצולו המזהיר של תנאי השטח של יהודה , את מנהיגותו הנבונה , את ההסברה שיטתית והכריזמה שלו שבאמצעותה עודד את לוחמיו ואת אמונתו היוקדת בצידקתו . תרשה לי לאמר מהתרשמות ראשונית , שידך יותר מדי קלה על ההדק וכל ערך שאתה לא אוהב אתה עט עליו כדי להרוס אותו. אני מבקש להחזיר את המהדורה הישנה כפי שכתבתי , כדי שאני אוכל להמשיך ולהרחיב אותו . אני מבקש ממך להסביר לי קצת טוב יותר מה לא בסדר בו , כי ההסבר שלך היה עלוב בצורה מחרידה . בקשה נוספת היא שאל תהרוס משהו שאתה לא מבין בו יותר מדי , ותחשוב פעמיים לפני שאתה הורס ערך . תודה רבה , ואשמח אם תגיב ותענה לי , נחשונאי .

שלום נחשונאי, את ההערות כותבים בסוף דף השיחה.
לא אכנס למידת הבנתי לגבי ההיסטוריה הצבאית של התקופה ההלניסטית, די אם אציין שכתבתי את מרבית הערכים העוסקים בכך. לגבי "מעטים מול רבים", אזי אינני מסכים לקביעה זו. כנ"ל לגבי קרבות המופת שלו. דעתי על אישיותו גם כן איננה חשובה. איננו כותבים דברי שבח על מי מן האישים. כמו כן אנו משתדלים להמנע כמה שאפשר מביקורת. כתיבה היסטורית אכן יבשה במקצת, אך לא יתכן, שתכניס את דעתך האישית ותכנה את אנטיוכוס "רשע" בעיניך הוא רשע בעיני בני עמו הוא לא. אחד הכללים החשובים ביותר של ויקיפדיה היא הכתיבה הנייטרלית. הרעפת שבחים רבים, רבים מדי לגנרל זוטר יחסית בתולדות העמים. אין להשוות את גאונותו הצבאית עם חניבעל, יוליוס קיסר ונפוליון. עצם העובדה שהסתער עם 800 איש במתקפת התאבדות נגד חיל גדול בהרבה ממנו מצביעה על כך, שגאון גדול הוא לא היה. יש בעיות נוספות. הברית עם רומא למשל. הרי ברור שהוא לא היה בעל ברית שווה של הרומאים בבחינת בעלי הברית האיטלקיים, מדובר באחד מעמי האיזור, שהרומאים ניסו לכרות איתם ברית על מנת להחליש את הסלווקים. משלחת שנשלחה לסנאט זהו משפט בעייתי. מי הוא אותו יהודה מכבי שהסנאט הרומאי יקבל את המשלחת שלו? אם יש לך מקור אחר, פרט למקור החשמנואי ומקורות הנובעים ממנו בדבר משלחת זו אשמח לקבלו. אם אתה מתנגד לעמדתי, אני מבקש שלא תשנה את הערך אלא תפנה לבורר. זוהי הדרך המקובלת בויקי לפתור מחלוקות מהסוג הזה. גילגמש 11:10, 9 אוק' 2004 (UTC)

בסדר דפוס סד"כ נהוג שפרצופים מסתכלים לכיוון הטקסט, כך דאולי עדיף להפוך את כיוון התמונה בפוטושופ. Danny 14:12, 9 אוק' 2004 (UTC)

כן, זאת אופציה. גילגמש 14:12, 9 אוק' 2004 (UTC)

אקטואליה ושתל סיליקון[עריכת קוד מקור]

1. הפילוסוף ז'אק דרידה הלך היום לעולמו. אודה לך אם תעדכן את פינת האקטואליה בעמוד הראשי בהתאם.
2. אני חושב שהמידע שהורדת בערך שתל סיליקון הוא בעל ערך אינפורמטיבי וענייני. התואיל בבקשה להסביר לי מדוע אתה מתנגד להחזרת מידע זה לערך? SHIMONSHA

1. - נעשה.
2. המידע איננו רלוונטי. מה זה משנה איזה שתל פופולרי בארה"ב? אנחנו גם כותבים איזה סוג תפוחי עץ אהוב על האמריקאים? אילו היה כתוב על השתך הפופולרי בארץ לא היתי מוריד. גילגמש 18:53, 9 אוק' 2004 (UTC)
ארה"ב לא מובילה מגמות בתחום הצרכנות של תפוחי עץ. ארה"ב בהחלט מכתיבה מגמות בתחום החיצוניות הנתפסת כראויה ובתחום של כירורגיה פלסטית. מסיבה זאת המידע רלוונטי, בעיקר כאשר מצויין במפורש שהמצב בארה"ב שונה מהמצב בכ-60 מדינות אחרות ברחבי העולם בהן מתקיימים ניתוחים פלסטיים כאמור.
אבקשך להפסיק עם המלחמות הקטנוניות מול חנוכה ולחזור לראות את חשיבות העניין שלשמו התכנסנו כאן, כאשר חלק מהעקרונות המנחים את פעילותנו הם: מתן מלוא האינפורמציה הרלוונטית. האינפורמציה שהסרת היא אינפורמציה רלוונטית. אבקשך להחזיר אותה במהרה. בברכה, SHIMONSHA
לא מדובר בקטנוניות. אני לא רואה את מדינת ישראל בתור מדינה ה-51 של ארה"ב. זה לא משהו כללי, אלא ספציפי לאמריקה. אין לו זכות ממשית לקיום בויקי העברית. מה גם, גם אתה מודה, שכפי שעולה מהערך, המצב בארה"ב שונה מהמצב ב-60 מדינות אחרות, אז מה הטעם במידע זה..? הרי לא נתחיל לתאר כל מדינה ומדינה. לדידי מדובר בפרט טריוויה שולי. גילגמש 19:01, 9 אוק' 2004 (UTC)
שני פריטי המידע הללו רלוונטיים! אין לי התנגדות שיצוין גם המצב בישראל (אם מישהו יודע מהו), אך בכל מקרה, אני לא רואה שום סיבה לגרוע מידע רלוונטי ומדויק מהערך הזה! SHIMONSHA

אם אתה רואה בזה מידע רלוונטי, תשחזר ותבטל את ההגנה. גילגמש 19:08, 9 אוק' 2004 (UTC)

בוודאי שאתה צודק בעניין שטרן. זאת הייתה טעות תמימה (פתחתי את שניהם במקביל). להבא אבדוק פעמיים.Amitayk 18:49, 9 אוק' 2004 (UTC)

איך זה ש"התרשלת" בהעלאת תמונה שלו עד עתה? ((-; לא אופייני לך... SHIMONSHA בויקי האנגלית יש אחלה תמונה שלו.

:-) יתוקן מיד. גילגמש 00:24, 12 אוק' 2004 (UTC)

היי חן, רציתי לעדכן אותך כי גם דיוויד שלנו ממתין שתעלה את תמונתו מהויקי האנגלית. בברכה, SHIMONSHA

בסדר גילגמש 10:19, 12 אוק' 2004 (UTC)

ערב טוב גילמגש[עריכת קוד מקור]

איזה טעויות העלתי???? אני אשמח אם תאיר את עייני. מיותר לציין שזה היה בלי כוונה. איפה העלתי טעות?

בברכה A&D

תודה על ההערה[עריכת קוד מקור]

גילגמש, תודה על ההערה, פשוט הוספתי את הערך לפני שנרשמתי, וחשבתי שכך ימחק הIP שלי מהדף.

כיוון שגיליתי את ויקיפדיה רק לפני מחצית השעה, ונרשמתי אליו לפני עשר דקות, אני די אבודה כאן- אני לא מבינה איך בדיוק הכל מתנהל, מבחינה טכנית ומבחינה מעשית.

תודה בכל אופן. --אנאבל 21:43, 13 אוק' 2004 (UTC) (עכשיו מותר לי לחתום:))

שלום, תשימי לב בבקשה להערות, שקיבלת על הערך החדש שכתבת. אל תדאגי, כל החדשים מתחילים עם קושי מסוים. אכן נהוג לחתום בדף השיחה. גילגמש 21:47, 13 אוק' 2004 (UTC)

בקשר לשאלה שלך על הערכים שנמחקו[עריכת קוד מקור]

רשמתי על בעיות במיון הדורסים והוספתי עוד משפחות שהיו חסרות. אתה יכול לראות את זה בשיחה ובגרסאות הקודמות של דורסי יום. זו בהחלט לא הגדרה מילונית, ואמנם נעזרתי בויקיפדיה האנגלית, אך לא העתקתי ממנה! בעל חי (לא בעל זבוב) 18:48, 16 אוק' 2004 (UTC)

ראיתי שבן טבע ראה לנכון למחוק את התרומה שלך. אינני יודע מה היו מניעיו, אך ברור לי, כי הוא פעל בתום לב ולא רצה לפגוע בך. ראיתי ששיפרת את הערך לאחר מכן והוא לא מחק אלא הוסיף קישורים. יכול להיות שהוא שיחזר בטעות או יכול להיות שמצא אי אלו טעויות. על מנת לקבל הסבר מלא תפנה בבקשה אליו. אתה יכול לעיין בשינויים בערך ב"גרסאות קודמות".
גילגמש 18:57, 16 אוק' 2004 (UTC)

להציל את האימפריה ההלניסטית[עריכת קוד מקור]

שלום גילגמש. דומני כי יש לך חיבה מיוחדת להיסטוריה צבאית של העולם העתיק. ואולי אני טועה. משתמש אלמוני תרם היום את הערך האימפריה ההלניסטית. הערך פוצע את עיניי. מציע שתעיף מבט, ואולי תמחוק? --Harel 20:05, 18 אוק' 2004 (UTC)

תודה רבה על הערתך. הנושא יבדק. גילגמש 21:07, 18 אוק' 2004 (UTC)
לאחר עיון, הערך נמחק גילגמש 21:20, 18 אוק' 2004 (UTC)
תבוא על הברכה. יש דברים שגם הויקיפדיה לא יכולה לסבול. --Harel 21:26, 18 אוק' 2004 (UTC)

שלום גילגמש, ראיתי שהפעלת הגנה על הערך של תומאס אלווה אדיסון. מאחר ורציתי לערוך בו כמה שינויים בימים הקרובים, תהיתי האם תהיה מוכן להוריד את ההגנה מן הערך? בברכה, דורית 10:54, 19 אוק' 2004 (UTC)

הורדתי. גילגמש 10:55, 19 אוק' 2004 (UTC)
תודה, אתחיל במלאכה, ונקווה שמחר גם אספיק להרחיבו דורית 10:57, 19 אוק' 2004 (UTC).

הפקעת נישואין[עריכת קוד מקור]

לא הבנתי מדוע שינית את המידע על הפקעת נישואין. אני לא בקיא בתחום אך יתכן והתורם האלמוני צודק. נראה לי שבמצב של חילוקי דעות עניניים יש להעלות את הנושא לדיון או לפחות לנמק את השינוי המהותי.
תודה
APH 11:53, 19 אוק' 2004 (UTC)

תודה על שאלתך. גם לי אין ידע ספציפי, אך הנחתי שהערך עבר עריכה ולכן שינוי כה דרסטי כמו היפוך פסקה שלמה איננו מוצדק. המשנה הוא הצריך לתת הסברים לשינויים. אני בסך הכל שיחזרתי לגרסה הקודמת. אפשר לפנות למבינים בענין ולשחזר את דברי האלמוני. גילגמש 12:15, 19 אוק' 2004 (UTC)

שלום גילגמש,

"גיירתי" את המבחנות של עצבנות הויקי, וסידרתי קצת את התצוגה בדף עצמו.

דבר נוסף - שלחתי לך מייל, הפעם בעזרת ויקי, כדי שהוא יגיע כמו שצריך. אני זקוק לעזרתך.

בתודה, [[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 16:57, 20 אוק' 2004 (UTC)

מחיקת ערך[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תמחק את הדף משתמש:Y2004/ארגז חול/פורטל הספורט בתודה ים | שיחה 14:15, 22 אוק' 2004 (UTC)

תודה על העבודה על פרוסיה. זה ערך ארוך, שתורגם קצת בחופזה, ומכיל גם לא מעט מושגים שאני לא מומחה גדול לגביהם (למשל עניין המסדר הטבטוני ולא הגרמני). אני מתכוון להפוך אותו לערך לתפארת (כולל מפות, דגל וכו'), אבל יש הרבה עבודה בדרך. בכל אופן תודה, ואשמח אם תמשיך. --Harel 12:29, 23 אוק' 2004 (UTC)

אין בעד מה. נהנתי לערוך את הערך. אם יש לך שאלות אתה תמיד מוזמן לפנות אלי. גילגמש 12:50, 23 אוק' 2004 (UTC)

לא כל משתמש אנונימי הוא משחית[עריכת קוד מקור]

אתה בטוח שהמשתמש שביקש לערוך את דבר אכן ניסה להשחית? אני לא כל כך משוכנע. --Harel 14:59, 23 אוק' 2004 (UTC)

הוא הוריד בערך שליש מהערך. בעיני זאת השחתה לכל דבר וענין. גילגמש 15:04, 23 אוק' 2004 (UTC)
זאת סוגייה מורכבת. אם הוא היה משתמש רשום כנראה לא היית רואה בזה השחתה. הרי ברור שהוא לא היה מהסוג שמוסיף קישורים לפירה בערכים על פילוסופיה. לא ברור מה הוא ניסה לעשות (להכין לעצמו סיכום נוח לבית ספר?), אבל מריבוי העריכות ומטיבן כוונתו לא הייתה פרופר זדונית. אולי זו סוגייה לדיון במזנון. --Harel 15:08, 23 אוק' 2004 (UTC)
אולי באמת יש טעם לעלות את זה במזנון, אם כי אני חושב אחרת. בכל אופן, עריכת מאמר תוך כדי הורדת חלק נכבד ממנו היא בפירוש השחתה. אם ניסה לעשות לעצמו סיכום, יש דרכים אחרות. גילגמש 15:12, 23 אוק' 2004 (UTC)

כוחותי כלים. היום היו יותר ערכי זבל מערכים ראויים. אנחנו מוצפים במשתמשים אנונימיים אינפנטיליים, ועסוקים במגננה בלתי-פוסקת. אני צריך חופשת-ויקי. --Harel 17:42, 23 אוק' 2004 (UTC)

:) גילגמש 17:44, 23 אוק' 2004 (UTC)

חזרה בתשובה[עריכת קוד מקור]

לגלגמש שלום,

אני קצת תמה מדוע שחזרת את הערך חזרה בתשובה. המשפט שהוריד המשתמש האנונימי נראה לי מעליב ולכן מחיקתו הייתה בהחלט מעשה ראוי. מה דעתך?

אביהו 17:26, 23 אוק' 2004 (UTC)
לגילגמש יש יד קלה על ההדק במה שקשור לשחזור גרסאות של אלמונים, והוא מקבל על כך לא מעט ביקורת. אני עוקב מפעם לפעם אחרי השחזורים שלו ומגלה שהם מוצדקים ב-90% מהמקרים. עם זאת, המקרה של חזרה בתשובה שייך לעשרה האחוזים הנותרים. שן שש זעם 17:35, 23 אוק' 2004 (UTC)
אגב, בהפקעת נישואין הוא צדק. הערך דורש טיפול, אבל מה שהאלמוני עשה שם לא היה בכיוון הנכון. שן שש זעם
אני מודה שיש לי יד קלה מדי על הדק המחיקות והשיחזורים. כפי שהעיר שן שש, לרב הם מוצדקים. במקרה הספציפי הזה, לא ראיתי במשפט שנמחק משום פגיעה. התברר שטעיתי ואני מצטער על כך. גילגמש 17:38, 23 אוק' 2004 (UTC)

אתה יכול בערך צרעת (במתג הנסן) להשים את הטקסט (כולל הטבלה) שם? לא הצלחתי להעביר את הטבלה. מתן 17:49, 23 אוק' 2004 (UTC)

לא ידעתי מה אתה צריך בדיוק, אז שמתי את הכל. גילגמש 17:53, 23 אוק' 2004 (UTC)
ראיתי שהטבלה לא עברה. זה כי היא מורכבת מטמפלייטים. נסה להשתמש בטבלה שיש לנו בערכי בעלי החיים ותתאים אותה לצרכייך. גילגמש 17:55, 23 אוק' 2004 (UTC)
לא הבנתי למה כוונתך בטמפלייטים, אבל אני השתמש בטבלה של בעלי החיים. מתן 16:22, 24 אוק' 2004 (UTC)

מדוע נמחקו הקריינים?[עריכת קוד מקור]

שלום גילגמש,
ראיתי שאתמול (או קצת קודם) מחקת המון ערכים על קריינים ב"קול ישראל", כמה מהם זניחים אך גם כמה שמות מוכרים כאריה אורגד. מדוע? --אייתלאדאר (שיחה) 08:19, 24 אוק' 2004 (UTC)

אני מחזק את ידי גילגמש במקרה זה. על כל אחד מהקריינים היו שני משפטים, שאינם יוצרים אפילו קצרמר. כל תושב ישראל זכאי לערך כזה. מדוע ייגרע חלקי? ("דוד שי, אסף בולים בילדותו, אוהב חתולים, בשנת 1970 כתב מכתב למערכת"). נחכה שמישהו יכתוב ערך סביר על אריה אורגד (שלוש פסקאות, למשל). דוד שי 08:28, 24 אוק' 2004 (UTC)
דוד שי נימק היטב את שיקולי. למען הסר ספק אילו היו כותבים על אישיות כמו אלכסנדר הגדול "הכובש הגדול שהכניע את פרס" גם כן היתי מוחק ללא רגשות אשם. אני מצטער מאד שנאלצתי למחוק את עבודתו של האלמוני, אך הכותבים החדשים צריכים לפעול לפי הכללים המקובלים ולא לנסח לעצמם כללים חדשים. אציין שפניתי למשתמש והסברתי את מעשי. גילגמש 08:44, 24 אוק' 2004 (UTC)

דפים של בן הטבע[עריכת קוד מקור]

היי חן, בעבר שוחחנו לגבי דפים אותם יצר בן הטבע ואשר אין הצדקה לקיומם, דפים דוגמת סכרים, גשרים וספריות. אתה טענת כי אין טעם לבזבז זמן על עיסוק במחיקת דפים אלו ואחרים, כיוון שמוסכם שבן הטבע יתרכז כעת בהרחבת דפים קיימים על חשבון כתיבת דפים חדשים. והנה, לפני מספר דקות ראיתי כי נוצר על ידי בן הטבע הערך דגיגי כסף ביתיים והדבר העלה בראשי שאלות לגבי כדאיות המחיקה (בכל זאת) של דפים כגון ספריות, סכרים, גשרים ועוד. אבקש התייחסותך לנושא. SHIMONSHA

דעתי בנושא ידועה, אני מתנגד לקצרמרים לא משנה מצידו של איזה משתמש. מקרה של בן טבע הוא מקרה מיוחד, היות והוא אכן מרחיב את הקצרמרים שלו. בנוסף לכך, היה דיון מעמיק ולדעתי הנושא מוצא. אני לא רוצה לעורר את זה שוב. גילגמש 07:56, 26 אוק' 2004 (UTC)

שלום גילגמש,

מה פירוש "סביס" (בפסקה האחרונה של בוספורוס)? האם הכוונה היא "סביב" או "בסביבות"? אם כן, לשם כך ישנה המלה "לערך" לאחר ציון השנה...

Tal Cohen 08:59, 26 אוק' 2004 (UTC)

תוקן. אין צורך להודיע לי על טעויות כאלה, אתה מוזמן לתקן בעצמך. גילגמש 09:10, 26 אוק' 2004 (UTC)
פשוט לא הייתי בטוח שהבנתי נכון את כוונתך. סליחה על ההטרדה. Tal Cohen 15:48, 26 אוק' 2004 (UTC)

יש הוראות ברורות בנושא: חובה לעשות שימוש במילה "לערך" במקרה שכזה. בן הטבע 09:13, 26 אוק' 2004 (UTC)

תודה גילגמש 09:32, 26 אוק' 2004 (UTC)

שים לב לשינוי שביצע בערך משתמש אלמוני. זהו תיקון רציני, או שתילת השחתה סמויה?

הגרסה האנגלית תומכת באלמוני. אני לא מכיר מספיק את הג"ג של גרמניה על מנת להגיב לעומק. תשאל את הראל, אולי הוא ידע יותר טוב. גילגמש 09:35, 26 אוק' 2004 (UTC)
Bad Wiessee זה ליד מינכן. זה היה "תיקון סמוי" של מישהו. יפה יפה. --Harel 19:48, 26 אוק' 2004 (UTC)

הסכמי אוסלו[עריכת קוד מקור]

עשו לך רלטיביזציה למאמר. אני בכיף הייתי מבטל את השינויים, אבל זה יכול לפתוח פה מהומה פוליטית. --Harel 19:48, 26 אוק' 2004 (UTC)

השינוי שנעשה היה בגדר השחתה. שיחזרתי. גילגמש 20:56, 26 אוק' 2004 (UTC)

אני מבקשך לשים לב לערכים שחיברתי כי יש מי שמשחית אותם בהיעדרי. בעוד אני מחקתי את האזכורים של הנמר במקרא, כי כך ביקשו כולם, אזי מישהו אחר החליט להשתולל ואפילו חסמתי אותו. עתה נותר לבדוק איזה חבר לא יכול להתחבר ומכאן, נראה מי זה המעליל עלילות. בן הטבע 11:49, 28 אוק' 2004 (UTC)

תודה על הערתך. גילגמש 11:55, 28 אוק' 2004 (UTC)

שים לב גם לערכים שחיבר דוד שי. בטעות סבר מקסים גינקגו שהוא מוחק ערך שלי, אבל רעיון אזכורי החיות היה של דוד שי. לא שלי בכלל. אני רק המשכתי את מפעלו. משום מה החליט מקסים להשתעשע עם ויקיפדיה, שינה את שמו למקס והתחיל לאיים במחיקת ערכים. שמעון שקיבל מדוד שי סמכויות מחיקה, מבקש עתה למחוק לדוד שי את הערכים שחיבר. איפה נשמע כדבר הזה? ויקיפדיה בתוך ימים ספורים הידרדרה לחלוטין. בעוד אני מחבר ערכים ארוכים כמו נחל הירקון, תנינאים ופרעושים החליטו כמה חברים להרוס מפעל שלם מתוך כוונה ברורה. כך לא נוכל להמשיך, גילגמש. אני מתכוון לכך ברצינות.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 12:13, 28 אוק' 2004 (UTC)

אולי די כבר עם כל מלחמת החיות בתנ"ך ובן הטבע. אני בכלל לא מבין מה קורה, כולם השתגעו. כתבו ערכים במקום להתקוטט. --Harel 12:15, 28 אוק' 2004 (UTC)

אני צריך לצאת למילואים בקרוב ומקסים ושמעון החליטו למחוק ערכים שחיברתי, אך במקום זאת הם מוחקים רשימה שהכין דוד שי בעברה ולי אין קשר אליה כלל וכלל. בן הטבע 12:17, 28 אוק' 2004 (UTC)

מחיקת ערך[עריכת קוד מקור]

אודה לך אם תמחק את הדף משתמש:Y2004/ארגז חול/אנדרה מארי אמפר 14:05, 28 אוק' 2004 (UTC)

סדר בסין![עריכת קוד מקור]

גילגמש, ראה את הצעתי בשיחה:סין. נראה לי שבתור מתרגם הערך סין אתה ודאי מבין טוב ממני את היחסים-קשרים בין הערכים הנ"ל וכיצד לארגן זאת בצורה מובנת לגולש... F 13:20, 29 אוק' 2004 (UTC)

חסמת משתמש שלא עשה כלום![עריכת קוד מקור]

משתמש 62.0.245.184 שחסמת הרגע לא השחית כלום! הוא הוסיף פעמיים הערת קצרמר על שני מאמרים שהינם אכן קצרמרים וכמו כן הוסיף קישור מועיל לשפה זרה! למה חסמת אותו? שחרר בבקשה את החסימה. SHIMONSHA

הוא אכן הוסיף פעם אחת קישור לשפה זרה, אך הסיר פעמיים את הערת הקצרמר שלא בצדק. אתה עדיין רוצה שאשחרר את החסימה? גילגמש 12:44, 31 אוק' 2004 (UTC)
אני לא חושב שהוא הטיפוס הקלאסי של משחיתן... אתה חושב שהוא פעל מתוך כוונות זדון? אולי פשוט עדיף לתפוס איתו שיחה, לא? SHIMONSHA

חשבתי שבמאמרים של שנים לא צריך שתהיה הודעה של קצרמר. אבל אני לא יוריד יותר הודעות קצרמר.

זה לא בדיוק מאמר של שנים, לכן המדיניות לגבי ערכים אלו זהה למדניות לגבי ערכים אחרים. גילגמש 13:03, 31 אוק' 2004 (UTC)
המשתמש האלמוני פעל בתום לב, ועל כן שחררתי את החסימה. למרות זאת, הדף הזה לא מראה שחרור חסימות, ולכן ייתכן ששחררתם אותו ולא ראיתי זאת. אם אכן כך היה, אבקש את סליחתכם.--[[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 14:42, 31 אוק' 2004 (UTC)