שיחת משתמש:דניאל צבי/ארכיוןא

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת רפאל גורי בנושא תודה רבה

שלום דניאל,

למה התכוונת בהסרת רב יוסף מהרשימה הנ"ל? אינני סבור שהכוונה היא להתנות רישום של ערך בדף זה, בקיום ערך מקביל בוויקי באנגלית.

למעשה, למרבית הערכים ברשימה אין כנראה ערך מקביל באנגלית.

בברכה,
--- ריק-פ 10:36, 22 פברואר 2006 (UTC)

אדרבה, זוהי כל המטרה.
מטרת דף זה הוא בכדי להשלים את הקישורים לאנגלית, ולכן דף שאין למה לקשרו, לא צריך להיות ברשימה.
אני מעתיק משיחת ויקיפדיה:מאמרים ללא קישור לאנגלית:
מה עושים עם ערכים שיכול מאוד להיות שיהיה להם בינויקי בעתיד, אבל כרגע אין? משאירים ברשימה? מוחקים? נדב 12:20, 21 ספטמבר 2005 (UTC)
מוחקים מהגרסה הנוכחית ובודקים בפעם הבאה. טרול רפאים 15:28, 21 ספטמבר 2005 (UTC)


בברכה,
דניאל צבי 22:25, 23 פברואר 2006 (UTC)

תקצירי עריכה[עריכת קוד מקור]

אנא השתמש בתקציר למטרה שלה נועד - הסבר קצר מה עשית בעריכה הזו. אל תשתמש בזה ל"העברת מסרים לאומה" - אם אתה מוסיף תבנית אין בינוויקי, זה מה שרצוי לכתוב שם. כשבמקום זאת אתה כותב דברים כמו "וכנראה אפשר לעשות את זה לרוב המוחלט של הדברים בקטגורית התקשורת" זה מקשה אחר כך להבין מהגרסאות האחרונות של ערכים מה קרה בכל עריכה וצריך לפתוח אותה ולבדוק ספציפית, וחבל. תודה, odedeeשיחה‏ 03:22, 10 מרץ 2006 (UTC)

תודה על ההערה, לקחתי לתשומת לבי דניאל צבי 03:49, 10 מרץ 2006 (UTC)

תודה על תיקון הזוטה בתבנית:InHistoryMon03Day19 (רווח שהתפקשש לי במקור). יפה ששמת לב! emanשיחה 20:06, 19 מרץ 2006 (UTC)

חן חן

[[משתמש:דניאל צבי|דניאל צבי]] 03:20, 20 מרץ 2006 (UTC)

מה דעתך? (זה אמור להשעות את מיזם תרי"ג). הללשיחה 20:46, 20 אפריל 2006 (IDT)

תגיד, יש לך תרשים של המקדש (משהו כמו של תפארת ישראל או אחר)? חשבתי לקחת אחד כזה, ולהשתמש בו לצורך תבנית לחלקי המקדש השונים (כל פעם להבליט חלק אחר, או סתם לסמן באותיות). הללשיחה 10:29, 23 אפריל 2006 (IDT)
אין לי במחשב, ואין לי סורק כאן, בכל מקרה - תוכל למצוא בקודשים חלק ב' בכמעט כל הוצאה של המשניות. אני חושב שהמקום הכי טוב הוא מקהתי (לא המהדורות הישנות) בו יש תרשים שעשו מכון המקדש (למשהו קצת פחות צבעוני - בדוק במשניות "זכר חנוך" - יש שם גם של הרמב"ם) דניאל צבי 10:46, 23 אפריל 2006 (IDT)
צריך דווקא משהו עתיק - שלא יהיו זכויות יוצרים. אלא אם כן בא לך לעשות בעצמך, או שנבקש יפה ממכון המקדש. הללשיחה 10:47, 23 אפריל 2006 (IDT)
קודם כל, אפשר לקחת את התרשים של תפארת ישראל ממהדורות יותר ישנות של "משניות ע"א (או ע"ב/ע"ג) פירושים". אבל התרשים נראה בערך כמו שהיית מצפה מטכנולוגיית הדפוס שלהם. עקרונית, לא אמורה להיות בעיה גדולה מידי ליצור תרשים - הרי כמעט הכל מורכב מקווים וזוויות ישרות - אולי אפשר לפנות למגיסטר אחרי העבודה היפה שהוא עשה על {{תבנית:העיר העתיקה}}

טוב, אז החלטתי באמת ליצור את התרשים בעצמי, ונתקלתי בכמה בעיות, אני מפרט אותן כאן, כי זה המקום בו השיחה החלה, ובעז"ה, בבא הזמן נעתיק אותן (ואת פתרונתיהן) לשיחת תבנית:בית המקדש

והיה אם מישהו חושב על פתרון (או ימצא אותו בספר) לשאלה מסויימת (או לכולן), אנא, כתוב אותה, ומאחר שהלל הוא איש הקשר שלנו למכון המקדש (בין אם הוא מודע לזה או לא) אני מטיל עליו בזאת לבקש מהם פתרונות למה שיישאר:

  • קודם כל, שאלה כללית - התכוונתי להסתמך על התבנית של תפארת ישראל, פשוט מאחר שהוא הנפוץ ביותר - אך האם רצוי אולי ליצור משהו שונה (כמובן שאז נכנסים לבעיה של הכרעה בין השיטות השונות)?
  • עובי הסורג - לא מצאתי התייחסות בשום מקום חוץ מהעובדה שמדובר ב"עצים דקים" - האם להתייחס אליו כזניח?
  • עובי חומת המקדש - לא מצאתי שום אזכור.
  • עובי הגזוזטרא של עזרת נשים.

המדרגות בין עזרת הנשים לעזרת ישראל -

    1. תפא"י מחדש שמדובר בחצי עיגול שמתארך בצדדים - זאת על מנת להכיל את כל הלויים העומדים "בכל כלי שיר בלא מספר" - וכך הודפס בתרשים שלו. במהדורת קהתי החדשה, בתרשים שנערך ע"י מכון המקדש, הם הורידו את ההרחבה, ושמו רק חצי עיגול.

בעצם מדובר פה על הבדל משמעותי של 17.5 אמות, ע"פ החישוב הבא: עובי עזר"נ פחות שתי לשכות (בהנחה שעובי הקיר הפנימי כלול בעובי הלשכה) פחות עובי שער ניקנור פחות 15 מדרגות משאיר 15 אמות לכל אחד משערי לשכות כלי השיר: אם נפעל ע"פ הכלל "כל הפתחים שהיו שם... ורוחבן עשר אמות" - יוצא שנשאר בסה"כ 17.5(=2*8.75) אמות להרחבה של המדרגות. יצויין עם זאת, שהתפא"י כותב בפירוש שמדובר ב"שערים קטנים", כך שאולי יש פה יותר מעשר אמות.

    1. עובי כל מדריגה הוא חצי אמה, אך לא מבואר מה גודל ה"בליטה" העגולה העליונה (בעייה שלא קיימת בשאר גרמי המדריגות המרובעות). יש פה גם חוסר בהירות (או חוסר הבנה בגיאומטריה) מצד התפא"י - הוא טוען שכל עזה"נ הייתה ישרה אנכית מלבד 7.5 האמות האחרונות הכלולות במדריגות (אלא אם כן הוא איננו מחשיב את הבליטה כחלק מעזר"נ).

עד כאן, עוד בעיות כשאתקל בהן. 07:22, 11 מאי 2006 (IDT)

שלום וברכה. כרגע אינני יכול להתייחס לבעיות - אני עדיין בחופשת ויקי. אכן הנושאים סבוכים למדיי, והתרשימים השונים יכולים להיות שונים מאוד אחד מהשני. נראה שכדאי בכל זאת לקחת את התרשים של תפארת ישראל, על אף אי דיוקיו והמחלוקות עליו, ואולי לעשות את הפרופורציות נכונות (בתרשים הן לא). ואכמ"ל כרגע. בהצלחה, הללשיחה 18:37, 11 מאי 2006 (IDT)

למה זה מעצבן אותך?[עריכת קוד מקור]

[1]

פשוט, עם כל הכבוד לישיבת בית אל, נראה לי שמי שהחליט לקרוא לאתר שלהם "הישיבה" בה"א הידיעה, חלה קצת במגלומניות. דניאל צבי 17:28, 21 אפריל 2006 (IDT)
בעקרון אני מסכים איתך, את הסיבה למה הם עשו את זה, ראה כאן
טוב, בסדר, אז לא נורא כמו שחשבתי (ותודה שהערת את עיני), אבל לטעמי, השימוש בשם עדיין מעיד על חוסר של ראיית הנולד (ואכן כיום, אם תחפש בגוגל ישיבה כלשהי, ישנה סבירות לא רעה שתמצא את עצמך באתר "הישיבה")
אכן, ראשון [2]

אגב דניאל צבי שם (בפורום) ואתה, זה היינו הך?

אכן כן, אם כי כבר אינני פוקד את הפורום כ"כ דניאל צבי

תרשה לי להתערב ולתקן. האתר של ישיבת בית אל נקרא "ישיבה" בלי ה"א הידיעה. שבת שלום, ינבושד 18:17, 21 אפריל 2006 (IDT)

למעשה, האתר נקרא Yeshiva - באנגלית, אבל אם זכרוני אינו מטעני, הם קראו לעצמם פעם "הישיבה" (והלוגו שלהם עדיין אומר השער לעולם התורה), בכל מקרה, דשנו בנושא מספיק, אני עדיין חושב שהתיקון שלי צודק, כי זה פשוט מזהה את האתר טוב יותר, שבת שלום ומבורך דניאל צבי 18:32, 21 אפריל 2006 (IDT)

נסיעה טובה![עריכת קוד מקור]

וחזור אלינו במהרה... הללשיחה 18:28, 23 אפריל 2006 (IDT)

אמן דניאל צבי 15:36, 24 אפריל 2006 (IDT)
ואמן. בהצלחה. הללשיחה 15:39, 24 אפריל 2006 (IDT)

אהלן, שים לב ל[3]:). Jobnikon 10:32, 30 אפריל 2006 (IDT)

טוב, ככה זה כשיושבים כמה שעות ומקלידים en ו-he, (לפחות התבלבלתי רק פעם אחת) :-) דניאל צבי 17:53, 30 אפריל 2006 (IDT)

כשאתה מוסיף בינוויקי בוויקיפדיה האנגלית[עריכת קוד מקור]

תעשה את זה לפי סדר ה-abc כפי שנהוג

אולי אני טועה, אבל אין להם בוט שמסדר את זה? דניאל צבי 18:24, 7 מאי 2006 (IDT)

אין בינויקי למיניו[עריכת קוד מקור]

הי דניאל. קודם כל, ישר כוח על העבודה המבורכת בחיסול הרשימה. שנית, נראה לי שיש אי הבנה - כרגע הבוט מכוון ככה שכשכתוב רק {{אין בינויקי}} הוא יתייחס אליו כאל אין בינויקי שהושם ב30/4 (תאריך התחלת המדיניות החדשה). הרעיון הוא שכל הערכים הישנים ששמנו בהם אין בינויקי צריכים לחזור מתישהו לרשימה. כך שכשאתה מוסיף רק אין בינויקי בלי תאריך, אתה רק מקרב את הזמן שהערך יחזור לרשימה.
אפשר לשנות את זה, וזה אפילו לא כל כך קשה, אבל זו נראית לי טעות - אני לא חושב שאפשר להניח בוודאות שבויקי האנגלית לא יהיה ערך על קרובים קרובים, לדוגמא. נדב 08:35, 14 מאי 2006 (IDT)

רות היישר, המפקד! דניאל צבי 08:37, 14 מאי 2006 (IDT)
נ.ב. האם זה אומר שאין דרך לסמן ערך שלא יהיה עליו בינויקי לעולם? (למרות שאני בהחלט לא מצליח לחשוב על דוגמא כרגע.) דניאל צבי 08:39, 14 מאי 2006 (IDT)
אתה מוזמן לחשוב על דרך כזו - תוסיף מה שבא לך אחרי הקו בתבנית, רק תודיע לי. (לדוגמא {{אין בינויקי|וגם אף פעם בחיים לא יהיה}}) נדב 08:42, 14 מאי 2006 (IDT)

בנוגע למה ששאלת אותי[עריכת קוד מקור]

בנוגע למה ששאלת אותי בדף השיחה שלי. הייתי שמח להשאיר את הקישורים, אבל אין את הערכים הללו עדיין. אם יהיה מספיק מידע על השערים ב"ה, אולי יהיה אפשרי ליצור קיבוץ לערכים ולהוסיף את הקישורים ל"שערי המקדש" ול"שערי הר הבית"

ביטול הרשאה[עריכת קוד מקור]

אני סבור שיש מקום גם לקול שלך בהצבעה: ויקיפדיה:ביטול הרשאה/מלח השמים.

תודה, אני מעדיף לא להיכנס לזה. דניאל צבי 09:35, 21 מאי 2006 (IDT)
מעניין לעניין באותו עניין: ראית את הדף הזה (יש לו שני חלקים (הראשון שיעור וויכוחיו והשני מאמרי בהצופה))? נחמד הלא כן? וכן (אם לא ראית את תגובתי בדף השיחה שלי אז) הכנס נא לשיחה של הרב שמחליף את שמו ונסה נא להגיב. תומ"ר (שמת לב שלא עידכנו בויקי את ל"ט בעומר? :-)) היהודי ּה' הוא המלך!ּ שיחה 07:05, 23 מאי 2006 (IDT)
  1. אין לי פה ספרי הלכה בכדי לענות לך.
  2. אין לי פהספרי פילוסופיה/מחשבה/אמונה בכדי לענות לך.
  3. אני בד"כ נמנע מלהיכנס לויכוח הזה (ולויכוחים טעונים בכלל).
  4. קראתי רק את ההקדמה של הספר, כך שבכל-מקרה אין לי מה לומר עליו.
  5. גם אם הייתי מעוניין, השעה קצת מאוחרת מדי בשביל להיכנס לזה (פה בכל זאת 1:30 בלילה). אני אציץ שוב מחר ואראה אם יש לי מה לומר.
לילה טוב (בוקר, בשבילך). דניאל צבי 08:26, 23 מאי 2006 (IDT)

הבטחתי לשתף אותך בתובנות לגבי בינויקי...[עריכת קוד מקור]

ערכתי ערך חדש על רב שלא היה לי קל לנחש איך מאייתים את שמו באנגלית (יעקב עטלינגר - Jacob Ettlinger). אבל, מוזכר במאמר שהיה מורהו של הרש"ר הירש עליו כבר יש לנו דף עם בינויקי. הלכתי לדף באנגלית, לחצתי שם על "What links here" (= "דפים המקושרים לכאן" אצלנו) ומצאתי לשמחתי שקיים דף Jacob Ettlinger. בברכה, גברת תרד 08:59, 23 מאי 2006 (IDT)

  1. את זה ידעתי, וזה נכון גם לגבי נושאים שונים (יצא לי להשתמש בטכניקה דומה בשביל מטתיקה, כלכלה, מוזיקה וכו').
  2. גם שימוש בקטגוריות מניב תוצאה דומה - אם יודעים באיזה קטגוריה הוא יהיה, ובערך מה האיות של השם.
  3. כמובן שניתן להשתמש גם בen:Special:Allpages ולחפש את שמות הערכים שמתחילים במשהו (Jacob E).
  4. סתם דרך אגב, לגבי עניינים מקומיים, שלא סביר שיהיו עליהם ערכים באנגלית (אבל הם עושים את זה בכל-זאת) יכול להיות שזה יעניין אותך.
  5. מאחר שרשימת התובנות (של שנינו) גדילה, אולי באמת כדאי לכתוב את עזרה:מדריך למציאת בינויקים?

דניאל צבי 22:07, 23 מאי 2006 (IDT)

סעיפים 1+2 - אכן כך. סעיפים 3+4 החכימוני, תודה. לגבי כתיבת המדריך - רעיון מצויין, אני מוצאת שקשה לי להתחייב ליצירת ערך חדש לגמרי, אבל אם תתחיל אשמח להוסיף. גברת תרד 22:13, 23 מאי 2006 (IDT)

מתקפת איכות על ערכי השואה[עריכת קוד מקור]

הי, שמחתי על התעניינותך. זה עלה להצבעה בויקיפדיה:מתקפת איכות. אנא עזור לי ליצור גם את הדף של ההתקפה ויקיפדיה:מתקפת איכות/השואה בברכה A&D - עדי 19:20, 4 יוני 2006 (IDT)

הוספת היבט חילוני לערך שבועות[עריכת קוד מקור]

שלום רב כתבת בכרטיס השיחה בערך שבועות כי הינך מבקש "להוסיף על ההיבט החילוני של החג".
אינני בטוח כי אכן התוספות שלי ממצות את ההיבט החילוני אולם נראה לי שבהחלט הן מוסיפות.
אגב נתקלתי בערך לצורך הכנת עובדה עם בני בן השמונה שהתאכזב מאוד של היה כתוב על חג המים בויקופדיה.
בני ואני נשמח אם יוכנסו השינויים הנ"ל!
בתודה מראש
A2D

  1. הן לא ממצות ואף לא מוסיפות, כי לא הכנסת אותן לערך, אלא לדף השיחה.
  2. הייתי מכניס אותן בעצמי, אך יש לי כמה שאלות:
    1. האם יש לך מקור לקביעה זו?
    2. לא הבנתי מה בדיוק פגאני בחג חקלאי (אלא אם אתה יוצא מנקודת הנחה שכל חג באותה תקופה הוא פגאני).
  3. בנוגע לחג המים - אם הייתי יודע עליו פרטים, הייתי מבניס אותם לגוף הערך. הבקשה שלי נבעה מכך שכל מה שאני יודע על חג המים הוא שמו. אם אתה יודע עוד - אנא הוסף. דניאל צבי 18:20, 8 יוני 2006 (IDT)
גם המקור של חג המים הוא ביהדות - נהוג לשפוך מים אחד על השני כסמל להפעת השפע מלמעלה (תורה נמשלה למים) מחג השבועות. היהודי ּה' הוא המלך!ּ שיחה 18:24, 8 יוני 2006 (IDT) י"ב סיוון ה'תשס"ו (ראה תגובתי לגבי תאריך עברי (הפנייה מלוח מודעות בשער הקהילה). מחר חוזרים להגיד תחנון אא"כ משיח בא!
אני אמנם מכיר מנהג כזה ביהדות הפסדו-מסורתית, אך רק בשמחת תורה, ושם זה יותר קשור לתפילת הגשם (בחו"ל עושים את זה בשמיני עצרת ולא בשמחת תורה) - האם נתקלת בזה בהקשר של שבועות? דניאל צבי 19:34, 8 יוני 2006 (IDT)


בתור האיש שהפך את טחינה לדף פירושונים, אני מזמין אותך להגיב להערה שהשארתי לגביו בשחיה:טחינה. טיפש ט"ו בשבט 19:56, 18 יוני 2006 (IDT)

שחזור שלך ל-link fa[עריכת קוד מקור]

אלמוני תיקן את תבנית LINK FA, בעקבות שגיאה של בוט. התקציר שנרשם באותו תיקון היה אמנם גס ולא קשור, אך התיקון היה לעניין. אתה שחזרת -- ללא שום סיבה, ולגרסה לקויה. שים לב להבא.

בברכה, Sagie 13:09, 20 יוני 2006 (IDT). מצטער, פשוט הנחתי שעם תקציר כזה, מדובר בהשחתה. דניאל צבי 13:36, 20 יוני 2006 (IDT)

הוספת היבט חילוני לערך שבועות (המשך)[עריכת קוד מקור]

שלום זניאל, תודה על תשובתך. בקצרה אנסה לענות על הדברים לפי הסדר:

  1. לא הכנסתי תוספות אלו מפחד להרוס את הקיים (חוסר ניסיון)
  2. --
    1. המקור לחג המים מהאתר www.yeshiva.org.il וחתום על התשובה הרה"ג יעקב אריאל בעוד הרב משה עמיאל באתר www.moriya.org.il טוען כי "מעשה שפיכת המים הוא זלזול חמור בקדושת היום – ולכן חובה להקפיד ולמנוע מנהג-שטות זה". כך אם משלבים את שתי התשובות מתקבלים הדבים אותם כתבתי.
    2. שוב מפי חכמים מברר כי חג השבועות הוא חג חקלאי שנחוג בכל עמי הסביבה בערך באותו זמן וסיבה לצורך ענין זה לא יכול להיות כי מקורו לא פגאני
  3. לגבי החלק האחרון של הדברים שלך יש לקחת בחשבון את המשך התשובה של הרב משה עמיאל "אין לשטות זו כל קשר לדרשת חז"ל שאמרו "אין מים אלא תורה" – כי דרשת חז"ל באה לבטא את ערך התורה כמהות קיומית לאדם! ואין בדרשה זו כל שייכות פיסית למציאות המים בעולם, ובודאי שאין בה שום ראיה ולא השלכה למנהג שפיכת מים."

בברכה
A2D 16:21, 20 יוני 2006 (IDT)

אני אומר לך את אותו הדבר שאמרו לי בתחילת דרכי: היו נועזים בעריכת ערכים, לכל היותר, אם תקלקל, יהיה מי שיעבור אחריך ויתקן - הרי זו אנציקלופדיה שיתופית!

לגוף דבריך:

  1. הבעיה היא כמובן ששני הרבנים הללו סותרים אחד את השני, ואני אראה אם אני אוכל למצוא מישהו שבקיא במנהגי יהדות מרוקו.
  2. איני בטוח איפה בדברי הרבנים הללו ראית שחג השובות נחוג אצל עמי הסביבה (מה שאולי נכון, אבל לא כתוב שם), אבל אתה כן יול למצוא מקור כלשהו בערך האנגלי. דניאל צבי 08:42, 21 יוני 2006 (IDT)
דניאל תודה על דברי החיזוק והעצה!
אנא עדכן אותי בדף השיחה שלי כל דבר חדש בחג המים ביהודות מרוקו.
לגבי חג החקלאי פגאני שנטען שהוא מקור חג השבועות ראה דברים של הפרופ' אליעזר שביד אותם מצאתי באתר של מעלות תרשיחא בדף הנקרא
גלגוליו של חג השבועות שם מצויים חלקים מן הספר של הפרופ' שביד. בהמשך לפרק טז'פסוק ט דברים מצוטט פורפ' שביד "ודאי שלפנינו פולחן שמטרתו להבטיח את השפעת היבול במחזור החקלאי הבאה. מבחינה זו לפנינו חג-טבע חקלאי הדומה לחגיהם של כל העבמים שבני ישראל ישבו בשכנותם"(שביד, עמ'242).
A2D 09:03, 21 יוני 2006 (IDT)

הפיצול בוצע[עריכת קוד מקור]

ראה נא רבי ישמעאל, שפוצל והורחב מתוך רבי ישמעאל בן אלישע כהן גדול. בברכה, ינבושד.

אכן, שמתי לב, ובהזדמנות, אראה מה אני יכול להוסיף על שניהם. דניאל צבי 09:41, 25 יוני 2006 (IDT)

בינוויקי[עריכת קוד מקור]

שלום, מר צבי! מאחר שאתה אחראי על הבינוויקי, כפי שראיתי, אתה ודאי האדם המתאים לשאול: האם כשאתה כותב "אין בינוויקי" זה אומר שאין כלל ערך מקביל בוויקי אחרות או שמא זה אומר שאין ערך מקביל רק באנגלית? אני שואל מפני שראיתי אתמול ערך (כרגע אינני זוכר איזה) שכשערכתי אותו (תיקון קטן או משהו) בו היה כתוב "אין בינוויקי" ומיד אחר כך קישור לערך המקביל באיזו שפה שאינה אנגלית. בברכה, HansCastorp 11:56, 27 יוני 2006 (IDT)

  1. אני לא אחראי (אם כבר, אז נדב או גברת תרד).
  2. רשימת הערכים שאין להם בינויקי בנויה של פי הקישורים לאנגלית (גם בגלל שיותר אנשים יודעים אנגלית, גם בגלל שויקיאנגלית יותר גדולה, וגם בגלל שברגע שיש קישור מאנגלית, הבוטים ישילימו את השאר), ולפיכך, התבנית, שכל מטרתה זה לסמן ערך כדי שהוא לא יופיע ברשימה (בדומה לתבנית הזדונית), אכן מתייחסת רק לאנגלית (כאשר יש כבר בינויקי לשפה אחרת, אני בדר"כ משתדל לציין זאת בתקציר)
  3. אם אתה חושב שזה ממש מבלבל, אני מניח שאפשר לשנות את התבנית (אולי ל{{אין אנגלית}}, או משהו בדומה). בברכה, דניאל צבי 12:04, 27 יוני 2006 (IDT)
הו, ישנן צרות גדולות יותר. אין כלל איני מבין לשם מה אנו זקוקים לתבנית "אין בינוויקי". מכל מקום, המשך במלאכתך נאמנה. יום טוב! HansCastorp 12:07, 27 יוני 2006 (IDT)
צריכים אותה בשביל סיבה אחת פשוטה: אני (ואני מניח שגם שאר העוסקים במלאכה) מסרב לעבור על רשימה ולמחוק ממנה ערכים, כאשר כל העבודה משוחזרת כל שבועיים (לחכות 4 חודשים ליצירת ערך בויקיאנגלית זה הרבה יותר סביר). בברכה, דניאל צבי 12:13, 27 יוני 2006 (IDT)

שלום דניאל צבי. ביקשת - קיבלת. דודסשיחה 20:04, 19 יולי 2006 (IDT)

אכן, יפה ביותר. בברכה, דניאל צבי 21:39, 19 יולי 2006 (IDT)

תודה רבה[עריכת קוד מקור]

שלום רב לך דניאל צבי היקר, תודה על הערתך בארגז החול שלי לגבי מורה רוחני. הלכתי, קראתי, וגם השתמשתי, עריכת משתמש:רפאל גורי/מורה רוחני. אני כרגע מנסה לבנות את הערך הזה. אם יש לך עוד הערות, אודה לך מאוד. בברכה ובכבוד רב, רפאל גורי - שיחה 12:02, 7 ביוני 2010 (IDT)תגובה